He dames suusje wat een knappe kerel is keano! en al groot zeg! winnie fijn om weer even iets van je te horen. Jij bent echt een sterke meid geloof ik...hoe gaat het met luc? sasjuh lief zeg van je tandarts! werk je op een praktijk met meerdere tandartsen of heb je 2 banen? jbg wel aardig toch van je bazin dat je ff op de hoogte word gehouden. wat doe je voor werk als ik vragen mag? menp hoe bevalt het zwanger zijn? moeilijk he om niet meteen volop te gaan shoppen nu het eindelijk zo ver is! Je vakantie is alweer voorbij of niet? verder weet ik het ff niet meer... ik ben weer geiuied vandaag!! nu weer 2 weekjes wachten Ik ga de film op veronica kijken volgens mij is die wel goed! x
Saxia bedankt voor je antwoord! Het is een stuk duidelijker nu. Ik heb 3 week geleden de zwangerschapsverklaring aan mijn bedrijfsleider gegeven, alleen we zitten momenteel in een verbouwing en we krijgen nu een nieuwe bedrijfsleider. Dus ik hoop dat die oude het al wel heeft geregeld.. Ik zie ze zelf niet zo vaak, anders had ik het al aan hun zelf gevraagd.. Sasjuh.. Ja de halve dagen bevallen me erg goed! Ik werk in principe maar een uurtje korter op een dag. Normaal van 9 tot 5 bijvoorbeeld zijn 8 uurtjes, waarvan sowieso 1 uur pauze tussen de middag.. Dus word maar 7 uurtjes uitbetaald dan. Nu werk ik 6 uur op een dag.. Als ik van 8 tot 2 werk (en dan 2 x een kwartier pauze) En als ik smiddags werk is het van 12 tot 5.. dus 5 uurtjes.. Voel me er een stuk beter door, omdat ik gewoon iets meer tijd voor mezelf heb. Leuk cadeau heb je gekregen van je werkgever
Ik kom net bij de vlos vandaan. Het kindje groeide heel erg goed zei ze.. ik weet niet of ze daarmee bedoelt of het een groot kindje word of dat het normaal is haha.. Maar vind het wel een beetje vaag. Mijn bloeddruk was 10 week geleden 135/80 Dit vond mijn ene verloskundige(ik heb er 2 namelijk) wel iets aan de hoge kant.. Daarna was het steeds rond de 125/70.. dat vond ze goed. Nu hadden we vanavond weer die andere verloskundige en was mijn bloeddruk 136/81 Dus nog hoger dan de 10 week geleden.. en deze verloskundige zegt dat het gewoon goed is. Op dat moment heb ik er niet over nagedacht, maar nu ik thuis zit en er over na denk.. vind ik het toch wel raar. Wat is nu goed en wat niet?
sam,het gaat om je onderdruk. Dus die 81 en 70 . Dat is netjes hoor. Ik werd in het ziekenhuis opgenomen met onderdruk 95 wat een paar uur later was gestegen naar 110! Ik geloof dat tussen de 70 en 85 goed is. Ik mocht met 85 het ziekenhuis verlaten dus dat was acceptabel. Als de verlos het niet vertrouwd word je doorgestuurd naar een gyneacoloog.
@Samantha; Misschien is je bloeddruk nu goed met zoveel weken zwangerschap?? Dat ie dan altijd wat hoger is? Ik weet het niet hoor, maar dat zou het logischt te verklaren zijn. Fijn dat jullie baby zo goed groeit. @Hip; En hoe voelde de iui? Goed gevoel? Mijn vakantie is voorbij, morgen weer werken. Jij krijgt vandeweek je nichtje te logeren, toch?! Gezellig! Leek mij ook een goede film, maar hebben toch maar csi aangezet en liggen al lekker in bed. Ben ook best moe. en ja, het is inderdaad moeilijk om niet helemaal los te gaan op babyspul, haha. HEBBU...HEBBU...HEBBU...hihi
Samantha ik heb geen idee wbt je bloeddruk, anders even bellen morgen? Mijne is veel lager, de laatste x onderdruk van 50. Moet woensdag weer naar de vk dus ben benieuwd wat hij dan is. Klinkt lekker die kortere dgn! Hip ik werk idd in een praktijk met meerdere tandartsen, 6 in totaal. Werk maandag en vrijdag bij dezelfde, dinsdag een andere en donderdags weer een andere. Lekker afwisselend dus. Fijn dat je weer ge'IUID bent, is er ook nog gekeken of je ei al gesprongen was? Suusje ik zal je een berichtje doen als ik weer in de buurt ben! Net alweer op de bank in slaap gevallen voor de 4e avond achtereen.. mis elke keer het programma wat ik op dat moment aan het kijken ben op tv
Natuurlijk mag je dat vragen . Ik werk voor een grote verzekeringsmaatschappij en mijn hoofdtaak is het beoordelen van verzoeken om polissen te beëindigen en dit verzoek te toetsen aan de polisvoorwaarden of dit mogelijk is ja of nee... Indien dit wel kan dan betaal ik ze ook uit (indien de polis met een éénmalige premie is betaald) en anders wijs ik ze af.
@sasjuh: Wat een leuk cadeau van je baas! @hip: fijn dat alles goed is gegaan bij de iui vandaag. We kunnen weer gaan duimen voor jullie! @samantha: geen zorgen over je bloeddruk hoor, die is gewoon goed! @menp; balen dat je vakantie er weer op zit, gaat dan snel! Morgen dus weer werken!
Goedemorgen allemaal, Heb een paar dagen niet echt bijgelezen nu gelukkig wel. Winnie, kan me alleen maar voorstellen hoe hè je nu voelt maar petje af hoe goed je het doet. We zijn er voor je als je wat kwijt wil. Suusje, wat is keano een lief mannetje fijn dat je in een ritme komt. Wat betreft kinderwagen en luiertas heb ik al maar moet zo uit bed dus zal vanavond een plaatje uploaden.
winnietje fijn dat we weer even wat van je horen en dat alles goed is met ut babytje, hoe gaat het met luc? @hip duimen draaien over uren hier hoor @menp hoop dat je dagje lekker snel zal verlopen altijd vervelend de eerste paar dagen na de vakantie haha
Nou hier de beloofde reactie op alle anderen. Suusje wat een gave stoere mannen foto's! Lekker ding hoor. Winnietje respect voor hoe jullie het doen. kan je nog op hulp vanuit je omgeving aan? Fijn dat de beeb het lekker doet. Wat vind Luc er van? Sasjuh wat super zeg zo'n cadeau. Helemaal top. En morgen weer naar de vlos. Zal straks het afsprakenlijstje weer even naar voren toveren. JBG wat goed dat jouw baas persoonlijk de boodschap komt brengen. Dat siert haar. Qua verveeltips, tja wat vind je leuk om te doen? Lezen, puzzelen, gamen, op internet surfen, mailen, kaartjes schrijven, alles poetsen in huis, foto's van lang geleden inplakken, een cake bakken, een rondje om in de buurt, koffie drinken bij de buren, een schilderij maken, op zoek naar lekkere recepten voor jezelf en dan shoppen en maken, je koelkast uitsoppen, je cd's op alfabetische volgorde zetten, je boekenkast reorganiseren, afspreken met een vriendin, een dvd huren en kijken zonder gestoord te worden(dat kan nu nog namelijk), sokjes breien enz. Zo en nu mogen anderen weer aanvullen! Succes. Daar zie ik ook tegenop straks. Niet werken is fijn, maar de dagen duren daardoor wel een stuk langer. Juist op een moment dat jij wil dat ze snel gaan. MenP nog vol goede zin of komen er al zwangerschapskwalen om de hoek zetten? Hip weer een IUI achter de rug. En inderdaad wachten maar weer. Werd er verder nog iets gezegd over deze cyclus en eventuele kans van slagen? Sam mooi dat jij een keurig groeiende beeb hebt. En ach die bloeddruk... ik zou me pas druk gaan maken als de vlossen dat ook doen. Tuurlijk schommelt die een beetje. Kijk als ik op de fiets ga is mijn bloeddruk daar anders dan wanneer ik net uit de auto stap, dusssssss...
Zo en aanvullen maar weer dames. JBG 26-10-2011: intakegesprek kraamzorg Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige Anita1985 27-10-2011: HSG-onderzoek Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby Pooh; 31-10-2011: controle verloskundige MenP2010 31-10-2011: 1ste echo rose83 31-10-2011: intake en hartje luisteren Sasjuh83 31-10-2011: Echo zomaar omdat het leuk is! MenP2010 1-11-2011: Afspraak gyn (afrondend gesprek) troetjuh 1-11-2011 groei echo JBG 02-11-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog JBG 03-11-2011: afspraak fysio Tazzie 3-11-2011 controle verloskundige troetjuh 4-11-2011 verloskundige Anita1985 4-11-2011 Gesprek gynaecoloog Hip1983 7-11-2011 Testen Saxia: 8-11-2011: controle verloskundige troetjuh 10-11-2011 voorlichtings avond ziekenhuis Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo JBG 21-11-2011: geplande keizersnee Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Tazzie30-11-2011 20 weken echo + triple p onderzoek Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
Wow Saxia, wat een hoop tips zeg! Bakken en uitgebreid koken, normaal wel, maar nu met die suiker heb ik al moeite genoeg alles te laten staan dus laat me niet verleiden, want als ik bak dan eet ik het op ! Vanavond komt er een vriendinnetje en die neemt een tv serie om te lenen mee, dus kan lekker veel voor de buis hangen! De koelkast moet inderdaad wel gesopt worden, dus dat is een goede! Ja, als je al 15 weken thuis bent van je werk dan heb je al een hoop gedaan hé ! Dan mis je het werken echt wel! Maar bedankt voor de tips!!
@Sasxia; Wat een tips zeg! Kwamen ze er zo uitrollen of moest ook jij even nadenken? @JBG; Bakken is inderdaad leuk om te doen, maar als je het zelf niet mag eten is het toch jammer (en minder leuk). @Troetjuh; Gelukkig maar een ochtendje op dinsdag. Ging best redelijk snel. Wel kletsnat geregend op de terugweg, dat is altijd zo jammer! Maar thuis lekker de verwarming aangezet en mn joggingbroek en warme trui aangedaan. Heerlijk. @Sasjuh; Ben je steeds zo moe? Vervelend als je dan stukken mist hè! Ik heb net nog wat gtst afleveringen teruggekeken. Liep gister 2 weken achter, ben nu weer bij. Ik heb nog geen kwaaltjes. Gelukkig, maar het is niet dat je daar veel zekerder van wordt. We zien hoop ik maandag dat het gewoon goed zit, áls we al wat zien. Misschien ben ik nog maar 5,5week dan???
Beaba hands free verzorgingstas Black-White - Luiertassen Onze luiertas en de volgende link is ook erg leuk kan je om gratis luiers. http://www.gratis.nl/wp-content/uploads/2011/05/kruidvat_luiers.jpeg
Hihi Pooh met die kv bon heb ik inmiddels al 9 gratis pakjes luiers gehaald hahaha. Nou niet alleen ik, ook mn moeder en schoonmoeder. MenP ik ben de laatste week 's avonds ineens erg moe. Heb ik eigenlijk de hele zwangerschap nog niet echt last van gehad dus komt nu denk ik Ach geeft niet hoor, slapen is best fijn! JBG ben je al zo lang thuis joh.. kan me voorstellen dat je je verveelt. Idd dvd series kijken, ik heb Gooische Vrouwen, Voetbalvrouwen, Glee en de Co-Assistent. Je woont denk ik niet in de buurt anders mocht je gerust wat komen lenen!
Nou die tips rollen er zo uit hoor. Heb in het verleden een tijd thuis moeten zitten en ben dus ervaringsdeskundige. JBG als je van bakken houdt, zoek dat op internet een recept met ingredienten die wel kunnen. Dat bestaat. Heb je eigenlijk al 3 activiteiten. Eerst zoeken naar iets geschikts, dan de juiste boodschappen in huis halen en aan de bak. En dan natuurlijk ons het resultaat laten weten. Oh en morgen heb je "visite" in de vorm van de kraamzorg die over de vloer komt. Succes daarmee. Sasjuh is dus wat moe. Kan heel goed meid. Over een paar weken heb je door waarom zwangerschapsverlof is uitgevonden. Op je werk ook een rustiger tempo gaan kiezen hoor. Enne succes bij de vlos morgen. Moet jij ook al je vragen al opschrijven omdat je ze anders vergeet? Bedankt voor de link Pooh!!!