JBG 26-10-2011: intakegesprek kraamzorg Sasjuh83 26-10-2011: controle verloskundige Anita1985 27-10-2011: HSG-onderzoek Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby Samantha1 28-10-2011: in ondertrouw Pooh; 31-10-2011: controle verloskundige MenP2010 31-10-2011: 1ste echo rose83 31-10-2011: intake en hartje luisteren Sasjuh83 31-10-2011: Echo zomaar omdat het leuk is! MenP2010 1-11-2011: Afspraak gyn (afrondend gesprek) troetjuh 1-11-2011 groei echo JBG 02-11-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog JBG 03-11-2011: afspraak fysio Tazzie 3-11-2011 controle verloskundige troetjuh 4-11-2011 verloskundige Anita1985 4-11-2011 Gesprek gynaecoloog Hip1983 7-11-2011 Testen Saxia: 8-11-2011: controle verloskundige troetjuh 10-11-2011 voorlichtings avond ziekenhuis Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo Samantha1 15-11-2011: controle verloskundige JBG 21-11-2011: geplande keizersnee Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Tazzie30-11-2011 20 weken echo + triple p onderzoek Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
Saxia het is momenteel behoorlijk druk op het werk, agenda's staan helemaal vol. Is altijd zo aan het einde van het jaar, mensen willen dan nog allerlei behandelingen in het oude jaar omdat ze dan nog bijvoorbeeld verzekeringstegoed hebben. Rustiger tempo kiezen is dus eigenlijk niet van toepassing, die tandartsen werken in een stug tempo door Gelukkig heb ik morgen weer een dagje vrij, das wel lekker! Vragen opschrijven omdat ik het anders vergeet heb ik eigenlijk geen last van. Heb ook niet echt vragen morgen voor de vk, dus zal wel zo weer klaar zijn haha.
@Pooh; Leuke tas én fijn zo'n bon. die ga ik denk maar even opslaan, Voor die tijd hoor ik wel op/over de 12 weken te zijn. @Sasjuh; Jij hebt al een aantal van die pakken luiers. Je moet iets kopen en dan krijg je een pak er bij ofzo...En leuk de co-assistent! Fijne avond!
Ja je kan die bon inleveren als je iets koopt. Heb er dus gewoon 10 uitgeprint en elke x als we naar de kruidvat gaan leveren we die in haha. Zijn maar kleine pakjes luiers hoor, zitten er geloof ik 18 in. Hihi vind jij de co-assistent ook zo leuk? Gewoon jammer dat het afgelopen is, ben nu alle afleveringen nog weer opnieuw aan het kijken op dvd
Hallo allemaal, zo mijn werkdag zit er weer op, morgen nog een kort dagje en dan 3 dagen vrij!! heerlijk! ik kan me er niks bij voorstellen dat je het werken gaat missen hahaha er zijn zoveel dingen die ik wil doen maar waar ik nu de tijd niet voor heb. of geen zin omdat ik liever niks doe op de momenten dat ik tijd heb. en als de verveling dan toch nog toeslaat dan zijn er nog heel veel film en series wat ik wil zien. haha ik kijk echt uit naar mijn verlof maar ja eerst maar es zwanger worden. anita hoe is het met jouw? dondrdag heb je de hsg of niet? ben vergeten het lijstje te checken wie wanneer iets heeft. En hoe gaat het met skieen? Zijn jullie nog gaan oefenen of niet? pooh hoe is het verder met jouw? en met gibbs allang niks meer over gehoord.. carly ik zag je net onderin staan hoe is het bij jouw? ben je alhelemaal gesetteld en gewend in jullie nieuwe huis? Sasjuh slapen is zeker fijn!! Mijn vriend zegt vaak tegen mij volgens mij wil jij alleen maar zwanger worden voor de vele dutjes wat je dan kan doen en het verlof wat je krijgt hahaha. Ohh ik patries hoe is het met jouw en de mannen? we hebben allang niks meer van je gehoord toch? hopelijk gaat het nog steeds allemaal de goede kant op. zo verder weet ik het niet meer, sorry als ik iemand over heb geslagen. ik ga ff lekker niksen op de bank en vroeg naar bed denk ik. fijne avond nog!
Sow, Troetjuh, jij hebt het pas goed gedaan!!! haha, 18 pakken met 27 luiers... En ja Sasjuh, ik vind het ook echt jammer dat het afgelopen is! Zou ook best de dvd's willen hebben. Maarja, ik zou dan ook Grey's wel willen. Ik hou wel vnan zulke series.
Erg handig die bon voor de luiers. Die ga ik ook maar eens even uitprinten.. Hip.. werkse nog even op je korte dagje en daarna 3 dagen vrij.. heerlijk! Troetjuh.. heb je al een beetje gevoel dat je nu verlof hebt? Patriesjuh..idd, hoe gaat het met de jongens? Sasjuh.. Succes bij de vlos.. ff weer naar het hartje luisteren! Gebruik jij de angelsound nu nog? Nu je de baby voelt? JBG.. vandaag de intake van de kraamzorg. Succes! Hier niet zoveel nieuws.. Mijn buik heeft deze week een groeispurt gehad ofzo.. hij staat ineens veel meer naar voren.. Leuk! haha.. Vanmiddag nog even werken.. morgenvroeg nog even en dan lekker weekend! Vrijdagochtend moet ik eerst om 8 uur naar het zh om te bloedprikken..nuchter, dan om 9 uur gaan we in ondertrouw.. en daarna om 11 uur moet ik weer naar het zh om opnieuw bloed te prikken, maar dan niet nuchter. Drukke ochtend ff dan haha..
Oja Greys wil ik ook graag hebben ja.. Ik ben ook verslaafd aan die series. Bedenk me net dat ik ook nog de dvd boxen van Prison Break heb, iemand dat gevolgd? Echt superspannend. Hm denk dat ik me wel ga vermaken als ik over 3 mnd met verlof ga haha JBG veel succes/plezier met de kraamverzorgster vandaag, eindelijk gaat je afspraak door!
Samantha lees nu je berichtje! Dan ben ik benieuwd naar een buikfoto van jou Mijn buik lijkt echt al weken niet te groeien en als ik naar de andere maart buiken kijk is die van mij echt klein en bescheiden haha. En nee de angelsound gebruik ik amper nog, nu al sinds vorige week woensdag niet meer. Toen had ik voor de 20 wkn echo nog even geluisterd. Mn gel is ook op die erbij hoort dus kan hem nu ook niet gebruiken. Heb jij ook gehad dat je beeb soms amper voelde op een dag? Vorige week voelde ik haar een paar keer best goed, en nu al vanaf maandag echt veel minder. Gek genoeg maak ik me er niet eens heel druk om, ik begin het te leren denk ik En ja zo naar de vk, om half 12. Helaas alleen want vriendlief is werken. Drukke ochtend vrijdag! Ik moet dat ook nog, bloed prikken voor de bloedgroep van ons meisje. Brr
Haha ja men p Komt omdat ik 5 jaar bij kruidvat heb gewerkt, dus effe me contacten aangesproken hihi... Euh sam nee niet echt eigenlijk... Me vriend was 2 dagen vrij dat was wel gezellig, ook lekker niks in huis gedaan... maar lekker met Zen 2tjes genoten even naar de stad geweest. Helaas hou ik dat dus niet lang meer uit Benauwd moe en baby ligt erg laag dus als ik ga lopen moet ik steeds erg plassen haha niet handig als je in de stad loop Sasjuh ik gebruik hem weer sinds vorige week.. voel de baby veel minder En maak me zorgen, maar vanmorgen was tie weer duidelijk aan wezig Haha hoeso over bezorgt?... Jbg heel veel Suc 6 met de intake... Als je msn heb? Kunnen we miss elkaar nog een beetje vermaken? Haha Als je dat leuk lijkt natuurlijk
Sasjuh.. ja ik voel de baby soms ook wel eens veel minder dan daarvoor, maar dat is heel normaal. Volgens mij moet je je zorgen maken als je vanaf week 27 ofzo de baby een dag niet voelt.. Geloof dat ik dat ergens heb gelezen. Ik gebruik de angelsound ook eigenlijk niet meer.. de laatste keer was denk ik wel 4 week geleden. Maar wil hem ook nog niet weg doen haha.. Ik heb nooit die speciale gel gebruikt..altijd baby olie.. dat werkt ook heel goed. Troetjuh.. lekker dat je mannetje ff 2 dagen thuis was.. Gewoon lekker van je verlof gaan genieten nu! Als je ff nergens zin in hebt..dan doe je dat gewoon lekker niet Ik zal vandaag nog wel even een buikfoto gaan maken.
Ik wil eigenlijk de angelsound ook nog niet weg doen, als ik eens een onzeker momentje heb is het toch fijn als je hem in huis hebt. Bij mij zat er een fles van die gel bij, ga ook geen nieuwe meer bestellen, dan gebruik ik idd ook wel baby olie. Ik ga straks even naar de Aldi, stond een babyfoon in de folder die we graag willen hebben, 1 met camera. Hopelijk hebben ze hem nog!
Goedemorgen allemaal Troetjuh fijn dat je mannetje even paar daagjes thuis was. verder geniet van je verlof! Hip heeft vandaag nog een kort dagje en dan lekker 3 daagjes vrij JBG succes met de intake Die bon is inderdaad handig. kreeg m al doorgestuurd via facebook van ee nzwangere vriendin haha.. oh ben jaloers op jullie met angelsound. Vriendlief wil niet dat ik er eentje koop voor t geval ik t hartje niet kan vinden en dan te gestresst wordt..
Taz je mag hier wel een keertje langskomen hoor En misschien bedenk me nog wel en doe ik hem wel weg, dan kan ik hem als we 12 nov uit eten gaan wel voor je meenemen om te lenen? Maar dat weet ik nog niet zeker haha
Misschien doe ik dat wel Sas, naar je toe komen.. Jammer dat ik vanmiddag moet werken om 1 uur haha. Zou grag de beeb ook willen voelen, maar das nog te vroeg.. weet ook niet goed wat ik moet voelen dus..
Jaa das leuk.. Zit met net te bedenken dat vriendlief zaterdagochtend moet werken dan heb ik de auto voor mezelf haha.. hier ligt het laminaat op t beebkamertje (ik wilde altijd al laminaat of zeil op de slaapkamers, maar vriendlief wilde perse tapijt. Nu wil ie toch op onze slaapkamer dan ook maar laminaat haha. Op de beebkamer vind ie t super dus)
Moet even kijken hoe ik zaterdag zit, we gaan naar de 3J's in de HMH in Amsterdam en R. wil daarvoor nog winkelen in Amsterdam dus weet niet hoelaat we weg gaan. Laat het je nog even weten! Nu ga ik richting de vk, tot straks!