Tazzie.. bij jou gaat het ook al snel nu.. al 15 weken Weet jij ook waar je je placenta hebt te liggen? Sommige voelen hun kindje al heel snel als de placenta aan de achterkant ligt.. Sasjuh.. die babyfoon had ik ook gezien.. mss morgenmiddag ook maar ff kijken
Sam nee ik weet neit waar hij ligt. hebben ze verder niet gezegd eigenlijk. Weet niet of de vlos dat kan voelen? Dan kan ik het volgende week eens vragen als ik erheen moet..
Nee de vk kan niet voelen waar de placenta ligt, dat kan je alleen op een echo zien. Hier ligt hij achter, toch voelde ik pas laat wat en ook echt maar af en toe en heel zachtjes. Hier waren de babyfoons helaas al uitverkocht bij de Aldi, nog maar even verder zoeken dus! Alles was weer prima bij de vk, ik had een voorbeeldige zwangerschap zegt ze haha. Alles gaat zo goed, ik voel me echt prima en beebje deed het ook helemaal goed! Ze ging gokken aan de hand van de hartslag of het een jongetje of meisje had en ze had het goed, ze zei een meisje. Wel grappig
JBG 26-10-2011: intakegesprek kraamzorg Anita1985 27-10-2011: HSG-onderzoek Pooh; 28-10-2011: 20 weken echo Samantha1 28-10-2011: Bloedprikken bloedgroep baby Samantha1 28-10-2011: in ondertrouw Pooh; 31-10-2011: controle verloskundige MenP2010 31-10-2011: 1ste echo rose83 31-10-2011: intake en hartje luisteren Sasjuh83 31-10-2011: Echo zomaar omdat het leuk is! MenP2010 1-11-2011: Afspraak gyn (afrondend gesprek) troetjuh 1-11-2011 groei echo JBG 02-11-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog JBG 03-11-2011: afspraak fysio Tazzie 3-11-2011 controle verloskundige troetjuh 4-11-2011 verloskundige Anita1985 4-11-2011 Gesprek gynaecoloog Hip1983 7-11-2011 Testen Saxia: 8-11-2011: controle verloskundige troetjuh 10-11-2011 voorlichtings avond ziekenhuis Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo Samantha1 15-11-2011: controle verloskundige JBG 21-11-2011: geplande keizersnee Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 23-11-2011: controle verloskundige Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Tazzie30-11-2011 20 weken echo + triple p onderzoek Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
Jij zit weer op het wachtbankje! Wat gaat het toch steeds snel bij jou .. Aan de ene kant fijn want je hebt lekker veel rondes waar je een kans hebt maar zoals je ook aangeeft is zo'n snelle groei misschien ook niet heel erg goed.. Hoop voor je op een mooie test over een kleine 2 weekjes.. Waarna ik je snel mag volgen! Hier alles rustig.. Heb dan ook niet echt heel erg veel te vertellen.. Ongesteldheid is sinds vandaag ook weer over dus we kunnen weer gaan oefenen ! Wat betreft het HSG-onderzoek van morgen ben ik stiekem toch wel wat zenuwachtig.. Ben ook erg benieuwd wat ik te horen ga krijgen.. Op internet lees je namelijk zo veel verschillende verhalen.. Zo lees je soms dat je deze cyclus niet zwanger mag worden terwijl een andere gyneacoloog adviseert om je kans waar te nemen omdat na dat onderzoek alles veel doorgankelijker is omdat het wordt doorgespoten.. En jullie snappen wel dat ik naar dat advies luister! O jah, en wat betreft het skieën.. Dat gaat steeds beter! Heb er nu al zin in! Meiden nog een fijne dag! En ik houdt jullie op de hoogte!
Anita vriendin van mij had ook kijk operatie gehad en was ook schoon gespoten, zij was daarna wel gelijk zwanger... Je ik heb eindelijk een luiertas ben er helemaal blij mee hihi
Anita fijn dat skieen beter gaat En hoop voor je dat het onderzoek morgen goed nieuws oplevert en dat je dan ook snel zwanger mag zijn! je hebt er nou wel lang genoeg op gewacht! Troetjuh fijn eindelijk een luiertas! wat voor een heb je? Sas fijn dat alles goed was bij de vlos. grappig dat ze het aan de hand van de hartslag kon gokken
Anita heel erg veel succes morgen bij de hsg hopelijk valt het onderzoek mee, krijg je meteen al een uitslag? En goed bezig met skieen, mooi zeg. ik hoop ook dat we alletwee gewoon een posi test hebben deze maand! vind deze ronde tot nu toe nog niet spannend, maar dat zal nog wel komen. denk ik. sasjuh wat is dan het vrschil van de hartslag tussen een jongen en meisje? wel grappig dat ze het goed had. zzo ik heb lekkr 3 daagjes vrij!! morgen komt m'n nichtje voor 1 nachtje logeren en verder heb ik nog niks gepland. sasjuh prison break heb ik ook helemaal gekeken had de dvd's geleend van een vriendin. echt zo'n gave serie en zo'n *zucht* lekkere vent * zwijmel* hahaha ik baalde echt toen het afgelopen was. house heb ik ook op dvd en band of brothers en friends natuurlijk oww en sex en the city. verder hebben wij zo'n media speler daar zet mijn vriend allemaal gedownloade di films en series op. dus elke srie wat ik wil zien kan die ff downloaden. Ik heb castle nog gekeken die is ook leuk en ben nu begonnen met rizolli en igles, die is naar de boeken van tess gerritsen en die lees ik ook dus das wel leuk! en ik hou van comedy series dus alle comedy's wat je je maar bedenkt staan erop. de co assistent heb ik nooit gekeken eigelijk. wij krijgen trouwens vanaf vrijdag het alles in 1 pakket van tele 2 heeft iemand daar ervaring mee? we hebben nu tv van ziggo en internet en telefoon van online, maar bij ons kun je geen internet van ziggo dus zijn we overgestapt is een stuk voordeliger. hopeljik is het wat.
Anita.. heel veel succes morgen met je onderzoek! Hopelijk valt het mee! Sasjuh.. fijn dat alles goed was bij de vlos! Hip.. in onze vorige woning hadden we ook tele 2. Erg goede ervaring mee.. Hier hebben we nu upc, omdat hier nog geen tele 2 was...maar vinden upc helemaal niks haha.. dus wanneer tele 2 hier ook komt, dan stappen wij weer over. Geniet van je daagjes vrij! Troetjuh.. wat voor luiertas heb je?
@ Hip, het nieuwe huis bevalt erg goed, we hebben nog niet alles helemaal klaar maar dat zijn allemaal kleine dingetjes. Verder gaat de zwangerschap heel goed,ik mag niet klagen,na in het begin veel darm en maag klachten gehad te hebben voel ik me nu best wel goed. Geestelijk gaat het wat minder allemaal. Toen ik begin twintig was heb ik een ernstige depressie gehad waarvoor ik een jaar opgenomen ben geweest in een woongroep voor jongeren met elke dag psychotherapie en dergelijke,dit is allemaal weer goed gekomen het is alleen een zwak punt van mij en ik heb elk jaar sowieso weer even moeite met de donkere dagen maar nu vliegen mijn stemmingen ook alle kanten op door de hormonen dus dat vind ik een beetje eng. Dus ik moet mezelf even goed in de gaten houden,maar zal wel goed komen... Merk ook dat ik me wat meer terug trek in mezelf,ook hier schrijf ik nu even heel weinig maar ik lees wel alles mee en ik leef ook met iedereen mee.
Carly.. fijn dat jullie nieuwe huis goed bevalt! Ik heb zelf sinds een aantal jaren last van "winter"depressie.. niemand gelooft echt dat het bestaat, maar als je daarmee zit dan weet je hoe vervelend het is. Nou was jouw situatie wel wat erger zo te lezen.. En nu met je hormonen erbij.. Ik wil je veel sterkte ermee wensen!
Ik heb een belachelijk veelste dure olily luiertas in het groen past bij de kinderwagen hihi, en had zo lieve papa
Dank je wel Samantha,mooie buik!! En een winter depressie bestaat inderdaad wel degelijk,ik heb gelukkig nooit meer zo'n hevige depressie gehad wel nog eens een terugval maar nu weet ik hoe ik er mee om moet gaan, maar de donkere dagen zorgen dan toch sneller voor een sombere stemming,terwijl ik kerst enzo dan toch ook wel weer heel leuk vind. Van mij mag het gewoon koud zijn met een zonnetje en niet dat druilerige natte weer,dus nu hebben we nog wel geluk met het weer. Doe jij ook wat aan je winter depressie? Ik ken namelijk mensen die een licht lamp hebben en voor sommige werkt dit heel goed.
Ik had 3 jaar geleden medicijnen daarvoor gekregen van de huisarts. Maar die heb ik het jaar erop niet meer gehad.. neem sinds toen in die periode vitamine D.. dat helpt mij ook wel iets. Nu neem ik dat sowieso al in vanwege de zwangerschap. Heb de lichtlamp nog niet gebruikt, maar heb wel gehoord dat dat bij sommige mensen helpt..
Carly dat is best heftig, goed dat je jezelf nu zo goed in de gaten houdt. Fijn dat je zwangerschap iig lekker verloopt tot nu toe! Samantha die buik heeft een beste groeispurt gemaakt ja, mooi hoor! Winterdepressie hier helemaal geen last van, ik hou stiekem wel van de winter.. Weer naar Zwangerfit geweest, was leuk! Daarna uur theorieles over babymassage gehad, vriendlief was mee. Erg interessant en gaan we ook zeker eens proberen bij ons meisje.
Goedemorgen. Anita.. nogmaals veel succes vandaag met je hsg onderzoek. Norah.. hoe gaat het met jou? Ben je al weer een beetje opgeknapt? En doet de kleine norah het goed? JBG.. hoe is het met jou? Nog maar 3,5 week Sasjuh.. fijn dat zwangerfit weer leuk was! Mijn eerste cursus begint op 9 november.. ben heel benieuwd. Hier weer eens een hele slechte nacht gehad.. last van mijn benen en nu ik net wakker werd onwijs last van mijn ribben :S Bleghhh.. zometeen nog even werken van 8 tot 2 en dan heerlijk weekend! Fijne dag iedereen!
Goedemorgen iedereen, moest ff bijlezen en zal denk ik nu weer wat vaker kletsen. T gedoe met mn pa gisteren nog een deel uitgesproken en zal moeten accepteren dat t anders is. Wel slecht geslapen hierdoor, mn hersens kunnen dan niet stoppen. Werd ik net half liggend op mn buik wakker toch niet echt comfi. Zal vh weekend een buik foto plaatsen. En hip speciaal voor Jou 1 van ons pubberende hondje. Menp, ik heb die bon zelfs zo ingeleverd zonder iets te kopen. Wel jammer dat t maatje 1 is die heb je meestal maar kort nodig. Anita, succes vandaag hoop dat t helpt en je samen met hip positief mag testen.