stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar is ie weer!

Pooh; 31-10-2011: controle verloskundige
    MenP2010 31-10-2011: 1ste echo
    rose83 31-10-2011: intake en hartje luisteren
    Sasjuh83 31-10-2011: Echo zomaar omdat het leuk is!
    Carly81 31-10-2011: controle verloskundige
    MenP2010 1-11-2011: Afspraak gyn (afrondend gesprek)
    troetjuh 1-11-2011 groei echo
    JBG 02-11-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog
    JBG 03-11-2011: afspraak fysio
    Tazzie 3-11-2011 controle verloskundige
    troetjuh 4-11-2011 verloskundige
    Anita1985 4-11-2011 Gesprek gynaecoloog
    Hip1983 7-11-2011 Testen
    Saxia: 8-11-2011: controle verloskundige
    troetjuh 10-11-2011 voorlichtings avond ziekenhuis
    Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle
    Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo
    Samantha1 15-11-2011: controle verloskundige
    JBG 21-11-2011: geplande keizersnee
    Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites
    Sasjuh83 23-11-2011: controle verloskundige
    Carly81 23-11-2011: 20 weken echo
    Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho
    Tazzie30-11-2011 20 weken echo + triple p onderzoek
    Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites
    Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding
    Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis

Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)
    Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni???

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hahaha was het een miele saxia:p
    ik heb een miele stofzuiger ben er ontzettend blij mee :p

idd voelt best goed dat schoonmaken, al kan ik nog steeds niet echt de inspiratie vinden....
    maarja vandaag maar is effe naar de boven boel kijken, en nog is even kijken wat ik in de baby kamer kan doen...
    gisteren toch beetje fanatiek geweest geloof ik vannacht erge last van me rug en benen

en heel raar maar ik voel de baby nu veel beter dan in al die weken dat ik zwanger was :S volgens mij word de mijne juist nu dus drukker ipv rustiger haha

3. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    @Suusje, wat een positieve mooie verhalen hoor ik bij jou. Dat stemt mij blij. En al weer toe aan sporten. Snel hoor. Goeie ook van dat scheren. dat lukt hier ook niet meer en op de tast is best eng. Maar eens vragen aan manlief. Die maakt me denk ik kaal, hihihi. Fijne aanvullende info over de lijst van dingen die mee moeten naar het ziekenhuis. Is een jasje dus toch wel handig?

Saxia:

Toen ik uit het ziekenhuis ging had ik dit bij keano aangetrokken:

Rompertje korte mouw
    broekje
    t-shirt lange mouw
    sokjes
    vestje
    mutsje
    wikkeldoek

Ik moet wel zeggen dat ik 5 minuten van het ziekenhuis af woon en het was niet koud buiten. Maar pasgeboren baby's kunnen zichzelf nog niet op temperatuur houden. Dat gebeurd pas ergens in de kraamweek.

Dus goed inpakken en nekje voelen of het niet te warm of te koud is tijdens de autorit.

4. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @saxia: Hoe ik me voel? Fysiek zwaar, kan niet veel meer, dus dat is moeilijk:(... Maar nog een paar weekjes:)! Jij ook veel plezier bij de verjaardag vanmiddag. Ik kreeg trouwens het pakket ongeveer met 7 maanden, dus zal binnenkort bij jouw wel binnenkomen!

@troet: Je lijf gaat je terugfluiten, rustig aan doen dus:p!

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Saxia; Met mij gaat het wel. Krijg wel met sommig eten wat moeite. Maar gelukkig is er nog genoeg ander eten. Vooral brood en beleg vind ik minder lekker om te eten. Vooral zoete dingen gaan nog wel. Verder gaat het prima. Ben benieuwd naar morgen, de echo, naar hoever ik ben. Jij gaat lekker lunchen bij La Place. Die hebben echt wel lekkere broodjes. Fijne dag! En fijn een stofzuiger bij de wasmachine. De vorige had mijn vriend ook bij zijn andere spullen gekregen. De nieuwe vanmorgen gebruikt en doet het prima.

@Troetjuh; Doe je wel rustig aan!!! En wel fijn om je kindje zo veel te voelen.

@JBG; fijne verjaardag.

Zit nu aan een kopje erwtensoep....dat vind ik heerlijk!

6. winnietje

winnietje Niet meer actief

Meiden kom even gauw mijn kamertje showen.
    Ben stiekem wel trots op mijzelf. Foto's zijn niet heel scherp maar dat komt omdat ze met mijn tel zijn gekomen

7. winnietje

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wauw winnietje wat een mooie kamer daar kan je zeker trots op zijn

9. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Mooie kamer Winnie! Echt heel leuk, ook met die tekst boven de commode. Je mag zeker trots zijn:)!!

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    winnie zoals ik op hyves ook al zei. Je mag absoluut trots zijn! En ik heb een heel diep respect voor jou!
    Echt een heel leuk kamertje! (dan ben ik toch niet zo snel als sommige mensen vinden haha ;) en ik heb het kamertje nog lang niet af.)

Troetjuh wel goed aan jezelf denken hoor!

saxia lekker geluncht bij la place?

JBG echt jammer dat je zwangerschap zo moeizaam is. Maar nog een paar weekjes en dan je kleine hummeltje in je armen!

MenP heeft een nieuwe stofzuiger, fijn dat ie goed werkt. En morgen de echo, spannend!

hier echt een luie zondag, heb nergens zin in. Kan ook niet in de beebkamer verder. andere kleur verf moet nog gehaald worden. En de magneetverf moet nog 1 laag van op, maar die is op terpentinebasis, dus dat mag vriendlief zelf doen. Gister wel van 2 vriendinnen onwijs leuke slofjes gekregen voor de beeb (wel voor als ie wat groter is haha kleinste maat hadden ze niet meer ofzo)

11. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Winnietje; Wow, jij mag zeker trots op jezelf zijn én op je kamertje. Mooi hoor! En al snel klaar.

@Tazzie; Lekker toch een luie zondag! En lief dat je slofjes (op de groei) hebt gekregen van je vriendinnen.

Ik had gister een volle dag (training geven en naar een wedstrijd). Ging om 9uur de deur uit en was 18.30 uur thuis. Vandaag zijn de ouders van mn vriend op visite geweest. Zijn vader mag weer rijden (4 weken na hartinfarct). Daarna even naar t station om wat uit te zoeken voor de ov-chipkaart van mn vriend en daarna bij mn vader lang geweest(moeder was werken). Dus niet heel druk. Wel gezellig.

12. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed de lunch was prima!
    De verjaardag vond ik erg druk met zeer luide muziek. Vond de beeb echt minder, werd er onrustig van.
    De rolgordijnen zijn met korting geshopt. Dus ook goed gelukt.

Pooh en Carly succes bij de vlos morgen.
    MenP spannend joh de eerste echo. Je ziet vast iets! Al is het alleen maar dat je zeker kan zien dat je zwanger bent de eerste keer. Gelukkig mag je dan vrij gauw waarschijnlijk voor een tweede echo. Is toch ook leuk.
    Sasjuh lekker gluren morgen. Echt al een beeb wordt dat.
    Rose heeft de intake morgen. En hopelijk horen jullie het hartje.
    Kortom dames met afspraken morgen, succes!

Hip hoe voel jij je?

Troetjuh inderdaad een Miele.

Suusje dank voor het lijstje. De rest had ik ook zo wel bedacht. Wij hebben gen wikkeldeken maar een lodger fleece die je in de maxicosi kunt maken. Ook wij wonen op nog geen eens 5 minuten van het ziekenhuis. Heb al wel een heel kek wintersetje muts, sjaal, wantjes, maar voor die 5 minuten ga ik daar niet aan beginnen.

Winnietje, een dikke pluim! Prachtig gedaan met het kamertje.
    Zover zijn wij nog niet klaar. Mag ik vragen hoe jij de verlichting in het kamertje hebt? Sta je niet in je eigen licht bij de commode? Daar worstelen wij nu mee namelijk.

13. winnietje

Saxia: Ik heb eigenlijk nooit last gehad van te weinig ligt in het kamertje. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik er nooit zo op gelet heb. overdag hoeft er echt geen lamp aan. De ramen zijn 3 meter breed dus dat is wel lekker. De eerste tijd komt het babytje bij mij op de kamer in een wiegje. Dit eerder nooit gehad, maar leek mij nu wel handig. Bij Luc was ik ook niet snel met het kamertje hoor, maar nu moest ik gewoon even wat anders doen om mijn gedachte te kunnen verzetten. Met een half uurtje had ik de muren geverfd haha. Wat een super fijne verf. Het was eerst groen dus was even bang dat het een paar keer moest. Dit was nieuw bij de praxis perfect ofzo. 2x gedaan omdat ik het mooier vond. Snel droog dus konden de stickers erop. Dinsdag gaat een vriend even het plafond voor mij verven want dat is wel nodig haha

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Winnie, echt super t kamertje zeker iets om trots op te zijn.
    Moet zeggen vind t knap van je petje af. En mooie kleur.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP en vriend, heel erg veel plezier met jullie 1e echo! Ben erg benieuwd hoe ver je bent en of er misschien al een mooi hartje te zien is!

Verder beroerd geslapen hier en ga me maar eens naar het werk slepen! Reageer vanaaf op de rest :)

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hoi dames, hier ben ik weer! heb jullie een beetje verwaarloost geloof ik;)

menp hopelijk ben ik nog optijd veel plezier bij de echo! zal wel inwendig worden denk ik dus doe een rokje of lang truitje aan. tenminste dat doe ik iedere x als ik voor de fm moetvoel ik me wat minder bloot als ik uit het omkleedkamertje kom.

sasjuh heeft alweer een echo vandaag! en nu wel een foto he...veel plezier.

rose heeft intake en hartje luisteren, hoe is het verder met jouw?

17. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    vandaag een drukke dag zo telezen op het lijstje
    iedereen heel veel plezier bij de echo`s en verloskundige :D

hier een ontzettende beroerde nacht gehad:S geen idee wat ik nu weer heb maar me buik is zoo gevoelig (zo die weer aan groeien zijn) kan niks verdragen..

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oeps duwde ik perongeluk op reageren.

er waren er nog een paar die vandaag iets hadden weet het niet meer helemaal, sorry.
    maar allemaal veel plezier en succes in iedergeval.

suusje waar kan ik tekenen voor zo'n mooie zwangerschap en daarna zo snel opknappen en je draai vinden...ben echt blij voor je! en alweer sporten dan zullen die paar kiloootjes er wel zo afvliegen.
    je mag altijd foto's van keano spammen he.

sam en jbg wat een nare berichten van jullie moeders maar ze zijn er bij alletwee gelukkig snel bij. Sterkte ermee.

jbg nog maar 3 weken en dan is het zover....

norah hoe is het bij jouw? hopelijk gaat het steeds beter met jullie.
    het ys zo'n mooi weer hopelijk kun je lekker een stukje wandelen met kleine norah.

zo tussendoor ff lekker geknuffeld met de katten en nu weer verder reageren.als ik nog maar weet wie ik nog niet gehad heb.

tazzie mooi buikje heb je al. en blijf volop genieten he.

carly heftig verhaal zeg. hou jezelf goed in de gaten en trek optijd aan de bel.

ik zag nog een kamertje wat besteld is en kinderwagen voorbij komen weet niet meer van wie(carly??) erg mooi in ieder geval.

winnie ik had al op hyves gereageerd maar hier ook nog een x. prachtig kamertje heb je gemaakt. Je mag erg trots zijn op jezelf, man wat ben jij sterk.
    hoe voel je je verder? ben je al minder misselijk?

saxia krijgt zomaar een stofzuiger cadeau hahaha. wat betreft het licht op de beebkamer je kan toch ook een lampje bij de comode hangen, dan hoef je ook niet altijd de grote lamp aan te maken, ook fijner voor s nachts denk ik. mss een lamp met een dimmer dan kun je zelf bepalen hoeveel licht je wil.

Suus (niet meer)zwanger. nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van linn wat een schattig meisje. en wat een leuke foto van jullie 3 wel heftig zeg je bevalling. hopelijk knap je zelf snel op en krijg je geen last van een p.n.d.

patries hoest bij jouw? ik las op hyves goeie en minder goeie berichten... hoe gaat ht nu? succes met je mannen.

volgensmij heb ik iedereen gehad en anders sorry.

hier heb ik het gezellig druk gehad. mijn nichtje had gelogeerd en we hebben lekker van het weer genoten, we zijn naar een grote speeltuin geweest en naar de kinderboerderij hebben film gekeken met allemaal lekkere dingen op de bank. was echt gezellig.
    zaterdag hadden mijn vriend en ik samen vrij(hebben we zelden) dus we hebben lekker uitgeslapen ff naar stad geweest, een terrasje gepikt(wat is dat met het weer het lijkt wel voorjaar! al een paar dagen volop zon en bijna 20graden) we zijn nog bij een super goeie en bekende ijssalon een ijs gaan eten. ik had chocoladefondeu met 3 bolletjes ijs vers fruit en marsmellows en natuurlijgesmolten belgische chocola heerlijk! 's avonds lekker op de bank met een film en stokbrood olijfjes...vanalles heerlijk!!
    gisteren heb ik weer gewerkt. en vandaag weer vrij hahaha. lekkuuurrrr.

verder ben ik met de iui en wachtweken en zo niet zoveel bezig geweest. er is al een week voorbij. voel vanalles maar niks nieuws. hopelijk gaat deze week net zo snel als afgelopen week.

zo dat was het wel geloof ik. fijne dag allemaal.

19. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Zo hip, word jaloers op je met al die lekkernijen :D!
    klinkt als een gezellig weekend in ieder geval! Het herfstweer is heerlijk, dus dat is super genieten! En vandaag nog lekker een dagje vrij, echt fijn!

@troet: Balen zo'n slechte nacht, hier ook hoor... Zijn toch de laatste weekjes, is het allemaal zwaarder!

Iedereen succes en veel plezier vandaag bij de onderzoeken en echo's!

Ik krijg vanmiddag een buikschildering, dus ik ben benieuwd! Als ik foto's heb zet ik ze erop:)! Vanavond laatste keer babycursus, is een partneravond dus veel info voor de mannen:p!

Fijne dag allemaal:)!!

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha Heej jbg zal is kijken of je op hyves ben...

Deel Deze Pagina