Suusje wat een heerlijk mannetje hebben jullie zeg Je hebt dus nog wel even verlof, hoeveel weken had je na de bevalling?
Jaaaaa allemaal foto's gespamt....leuk leuk leuk! norah kleine norah is echt een mooi schattig poppetje!! en wat een mooie grote ogen! suus die foto van keano is echt te schattig! wat een knappe kerel is het zeg! Sasjuh wat leuk zeg zo lang naar je meisje kunnen kijken. en allemaal mooie foto's en ook nog sokjes gekregen. goed bezig! menp je hebt je kruimel voor het eerst gezien..joehoe!! en het hartje klopt mooi wat wil je nog meer...en over 3 weken is je kruimel al een gummibeer. leuk leuk! morgen gesprek bij de gyn. En dan kun je op zoek naar een verlos of heb je je al aangemeld? ga je ook MvM doen of niet?
Hip wilde nogmaals zeggen dat ik je echt een kanjer vindt.. Zo knap hoe je altijd uitgebreid op iedereen reageert en zoveel interesse voor iedereen toont. Ik hoop dat jij ook heel snel echofotoos en dikke buiken fotoos mag spammen!
Ow vergeet ik te antwoorden. menp mijn nichtje is 9 een echte dame al haha. tazzie de ijssalon is clevers die ligt in grubbenvorst, arcen en overloon. Die hebben al heel vaak prijzen gewonnen en hebben echt super lekker ijs en heel veel keuze. als je weer es in limburg bent dan moet je er zeker es naartoe. is van nov tot maart gesloten. jbg sorry wou je niet de ogen uit steken met allemaal die lekkere dingen. Zo ik ga koken mijn vriendje is bijna thuis...kip stroganoff met rijst hmmm.
Suusje wat een prachtmannetje heb je toch! leuk dat ie zo bleef staan in zn maxi cosi Sasjuh heerlijk zo veel en lang naar je beebje gluren! en veel mooie foto's Hip als ik weer in limburg kom dan ga ik er zeker naar toe haha.. Dat ijs wil ik dan wel proeven..
Ohh sasjuh wat lief!! ik vind het zelf geen last eigelijk en heb ook geen moeite met de foto's van jullie, vind het alleen maar leuk. echofoto's blijven zo bijzonder...er groeit gewoon een heel nieuw mens in je buik das toch eigelijk niet te bevatten! babyfoto's zijn ook echt leuk en schattig om te zien en zeg nou zelf het is toch eigelijk echt een giller dat elke vrouw zo trots is op een enorm dikke buik en wij allemaal niet kunnen wachten tot we zelf onze eigen voeten nog niet meer kunnen zien door de dikke buik... heerlijk om die foto's te zien hoe bijzonder en onwerkelijk allemaal. en jullie verhalen daar leer ik zoveel van wacht maar straks als ik moeder ben dan heb ik van al jullie verhalen zoveel geleerd dat ik een of andere super mama ga worden denk ik....mss moet ik alvast gaan denken over een superhelden pakje hahaha maar dat neemt niet weg natuurlijk dat ik niet kan wachten tot ik zelf zwanger ben..en wacht maar jullie worden gek van mijn gfoto's
Hoi meiden, hier ben ik weer! Heb jullie ook weer behoorlijk verwaarloosd volgens mij .. Maar heb het zo ontzettend druk.. Zaterdag heel de dag op pad geweest, gister heel de dag van huis.. Vandaag om 6.30 in de auto naar m'n werk in Goes.. 's middags door voor cursus in Utrecht waarvan ik net thuis ben.. Morgen weer 6.30 in de auto en tot 18.00 vaktechnisch overleg in Goes daarna door naar verjaardag van m'n zusje.. Woensdag vertrekt vriendlief om 6.00 uur naar Duitsland en ik om 6.30 weer naar m'n werk.. 's avonds met m'n mams uit eten.. Donderdag ook weer vroeg naar het werk en 's avonds nog een afscheidsborrel van een collega in Vlissingen en dan hoop ik vrijdag vrij te zijn want dan vertrekken we 's avonds naar Oostenrijk .. Pfff.. Ben dus bang dat ik komende week hier niet veel te vinden ben .. Wel zag ik mooie foto's voorbij komen! En Winnietje, wat een mooi kamertje meis! Sasjuh, sorry dat ik niet net als Hip op iedereen reageer.. Heb het momenteel zo ontzettend druk dat ik eigenlijk niet eens tijd voor mezelf heb .. Loop mezelf een beetje voorbij geloof ik .. Ben dus ontzettend toe aan vakantie.. SORRY! Liefs, Anita
Net bij de vlos geweest, alles was goed volgende x krijg ik papieren mee voor een bevalplan kan ik alles doorlezen en bedenken hoe ik t zou willen, alsof t zo loopt hihi we zullen zien. Sasjuh, altijd leuk naar je kleine kijken. Suusje, wat is keano toch een liefje. Hip, hoop dat je ons snel mag spammen met foto's enzo. Anita, alvast een fijne vakantie, geniet er van en wie weet neem je een uk in ontwikkeling mee terug.
@ JBG,mooi hoor! Vanavond bij de verloskundige geweest en alles was goed. Ze raad me alleen wel aan om extra veel vitamine B te gaan slikken om de depressieve gevoelens wat tegen te gaan en als dit niet helpt en het zou verergeren dan wil ze dat ik naar de huisarts ga om te overleggen over medicatie maar ik heb al gezegd dat ik dit niet wil maar goed zover is het nog lang niet en als het aan mij ligt gaat het ook niet zover komen,daar ga ik in ieder geval mijn best voor doen. Ook denkt ze dat ik misschien isschias heb Ik loop al bij de fysiotherapeut om te proberen om klachten van bekkeninstabiliteit en dergelijke te voorkomen omdat mijn lijf van zichzelf al niet zo wil dus ik zal het er woensdag eens met haar overhebben. Maar goed,met de baby was alles goed in orde en daar gaat het om,dat is het belangrijkste,de rest zullen we dan wel zien.
Anita soww heej he hebt het wel erg druk! heb je nog wel puf om straks te skieen? en maakt toch niks hoeveel je reageert daar zijn echt geen regels voor hoor. als je geen tijd meer hebt deze week dan alvast een fijne vakantie. hopelijk heb je na het skieen ook nog wat dagen vrij dat je kunt bijtanken. jbg leuke buikschildering zeg! heb je daar van die nep diamantplakkertjes op? erg leuk hoor!
@Hip ik vind je leuk en enthousiast zoals je hier op het forum overkomt en kom maar op met alle zwanger verhalen foto's van jezelf. Ik kan zelfs niet wachten. @Anita vergeet je niet onderweg ook nog even adem te halen. Meid, meid, hou je het wel haalbaar en leuk? Wow wat een leuke/lieve foto's kwamen er voorbij van Norahtje en Keano. Hilarisch zo'n staande foto. JBG een prachtige buik. Ben je zo'n Jip & Janneke fan? Pooh papieren voor een bevalplan? Praat me eens bij, want die heb ik niet gekregen. Sasjuh, heerlijk he dat gluren naar jullie steeds groter groeiende meid. De echo's op zich zijn al een traktatie en dan ook nog een cadeautje krijgen. Ik zeg, goed gewerkt! @Carly fijn dat de beeb is goedgekeurd. En ach extra vitamientjes slikken kan nooit kwaad toch? Kleine moeite lijkt mij. Zorg ook goed voor je bekken hoor. je moet nog even. Vraag maar vast naar wat oefeningen. Hou het in beweging.
En veel succes vandaag MenP bij de gyn en Troetjuh bij de groeiecho! MenP2010 1-11-2011: Afspraak gyn (afrondend gesprek) troetjuh 1-11-2011 groei echo JBG 02-11-2011: Groeiecho en afspraak gynaecoloog JBG 03-11-2011: afspraak fysio Tazzie 3-11-2011 controle verloskundige troetjuh 4-11-2011 verloskundige Anita1985 4-11-2011 Gesprek gynaecoloog Hip1983 7-11-2011 Testen Saxia: 8-11-2011: controle verloskundige troetjuh 10-11-2011 voorlichtings avond ziekenhuis Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo Samantha1 15-11-2011: controle verloskundige JBG 21-11-2011: geplande keizersnee Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 23-11-2011: controle verloskundige Carly81 23-11-2011: 20 weken echo Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Tazzie30-11-2011 20 weken echo + triple p onderzoek Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
Goedemorgen! Carly hopelijk helpen die extra vitamines je een beetje! En anders op tijd bij je ha aan de bel trekken hoor. Hm Ischias, wat merk je daar van? (geen idee wat het is namelijk..) Pooh papieren voor een bevalplan.. Wat moet ik me er bij voorstellen? Hier de vk iig nog niet over gehoord. Hoe voel jij je verder, je had waarschijnlijk toch ook bekkeninstabiliteit postte je een tijdje terug? Saxia bij jou begint het nu ook echt op te schieten! Werk je nog volledig nu? En al een licht oplossing gevonden voor jullie beeb kamer? JBG wat gaaf! Zijn ze er lang mee bezig geweest? Hihi gewoon zonde om te gaan douchen dan denk ik. Dames met afspraken veel succes en plezier vandaag! Ik heb lekker een vrije dag, eigenlijk op woensdag maar was deze week omgeruild. Nou ja prima, ik heb weer van alles te doen dus ga er snel vandoor!
@hip: zijn inderdaad van die plakkertjes bij het wiegje en de sterretjes! @saxia: ik ben niet specifiek jip & janneke fan, maar vind ze wel ontzettend leuk, vandaar dat ik daarvoor heb gekozen! @sasjuh: ongeveer 75 minuten, incl. foto's maken e.d. Dus best snel nog! Even douchen en het is er zo af, maar heb mooie foto's als herinnering! Ben vandaag erg beroerd. Erg misselijk, buikpijn etc. Echt even balen. Vandaag dus rustig aan doen.
@ Saxia kan ook zeker geen kwaad extra vitamientjes en dat doe ik dan ook graag. Ik doe al een paar weken oefeningen voor mijn bekken,dus ben wel blij dat ik daar al mee begonnen was bij de fysio. @ Sasjuh, ischias is pijn in je onderrug en bil en uitstralend naar je been- voet,dit komt door druk op de grootste beenzenuw, dit kan in de zwangerschap ontstaan,kan verder geen kwaad is alleen pijnlijk en vervelend. Maar ik wacht even af wat de fysio morgen zegt,misschien valt het allemaal wel mee en heb ik gewoon een spiertje vastzitten ofzo of een wervel vast zitten.
Carly ik heb dat ook een tijdje gehad, heel erg last van mn bil en straalde uit naar mn bovenbeen. Vooral als ik had gezeten en ging opstaan. Maar na een week ofzo was dat helemaal weg en nooit meer last van gehad gelukkig! JBG beterschap!
Heb net de afdeling gynaecologie gebeld in het ziekenhuis, gaat me echt niet lekker. Heel erg pijn in mijn maagstreek en misselijk enzo... ook de hele dag naar de wc en last van steken in mijn vagina (komt denk ik van indalen)... Ze belt me binnen een uur terug als ze de gyn heeft gesproken. Heb zo'n last, wist gewoon niet wat te doen. Heb morgen wel een afspraak met de gyn, maar wilde niet wachten om mijn klachten te delen, dan maak je je toch druk. Kan ook niet stoppen met huilen, heb er zo de balen van in...
Hoi Allen, Ook hier even wat minder actief geweest. Het lukte me niet om alles bij te houden en op alles te reageren. heb nog steeds erg veel last van misselijkheid/overgeven. en het niet kunnen eten en drinken. Gister te horen gekregen als het nog erger gaat worden dat ik opgenomen moet worden. Dat probeer ik nu te voorkomen. Op dit moment lig ik zo'n beetje de hele dag in bed want zodra ik wat ga doen gaat het fout. erg gezellig dus. Met de kleine gaat het gelukkig allemaal goed die snoept alles wel op. Maar bah, waar blijft die roze wolk? @jbg met jou gaat het ook niet zo lekker he. Schrikken joh maar wel goed dat je hebt gebeld. Het zekere voor het onzekere, toch! MIsschien dat je straks wel even langs moet komen. Kan mij voorstellen dat je er wel even doorheen zit. dikke knuf en hopelijk hoor je straks meer. En wat een prachtige buikfoto! @menp fijn dat alles goed was en zo te lezen lekker aan het genieten. nog iets minder dan drie weekjes wachten! @hip voor jou is het wachten ook weer begonnen. Hopelijk deze keer geen terleurstelling. @anita lekker druk. en straks lekker uitwaaien in de bergen! heerlijk. @carly ook bij jou doet de baby het goed. Hopelijk doet de fysio zijn werk goed. sorry verder heb ik het niet kunnen onthouden. Ik ga zo weer even dutje doen.