stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Gesproken met het ziekenhuis.. De gyn denkt aan buikgriep. Ik weet het niet. Inmiddels ook overgegeven en harde buiken. Vooral last van mijn maag en rug. Als er iets is mocht ik altijd weer bellen, ben wel blij dat ik morgen afspraak heb met gyn. Manlief is 2 uurtjes eerder van werk thuisgekomen, dat is fijn, ben je niet zo alleen.

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    ohh jbg wat ontzettend kut zeg dat je zo beroerd bent, buikgriep zou wel kunnen toch? hopelijk ben je snel weer beter.
    mag je iets innemen? fijn zeg dat je vriend eerder thuis is gekomen. sterkte!

rose nog steeds niet op de roze wolk, potverdorie zeg! heb je (ben de naam vergeten) dat heeft een naam als je extreem misselijk bent en veel moet overgeven.
    hopelijk hoef je niet naar het zkh en ben je er binnenkort vanaf dat je kunt gaan genieten.

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    ik weet niet ik voel me af en toe geirriteerd. ik zag bijv. de sleutels van mijn vriend op de kast liggen en niet in de gang aan het sleutelrekje en van binnen ontplofte ik bijna! terwijl hij bijna altijd de sleutels op de kast legt en normaal boeit me dat niks.
    en mijn baas moet me iets mailen en heeft die nog niet gedaan dus ik heb al verschillende mails gestuurd waar het blijft haahaha.
    zo voel ik me dus altijd als ik ongesteld moet worden geirriteerd en onredelijk.
    gelukkig weet ik van me zelf meestal dat ik onredelijk ben dus zeg maar de helft of zo hardop, maar van binnen kook ik dan hahaha.

dus ik weet voor 95% zeker dat ik ongi ga worden, helaas. had bij voorbaad al geen goed gevoel bij deze dus zal denk ik niet zo teleurgesteld zijn als de vorige x.

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    JBG bah dat klinkt niet fijn. Maar buikgriep zou kunnen toch? Natuurlijk ook niet fijn maar relatief 'onschuldig'. En als je het toch niet vertrouwt nogmaals bellen. Lief dat je mannetje naar huis komt.
    Rose he dat schiet niet op bij jou.. In het forum 'Gezondheid' staat een topic over HG, misschien dat je daar nog wat steun en/of tips kan vinden? Kan je echt niets binnenhouden/eten? Lijkt me erg lastig en vooral vermoeiend.. Sterkte meis!
    Hip nog een weekje.. wat lijkt de tijd bij jou altijd snel te gaan maar waarschijnlijk is dat voor jou helemaal niet zo. Weer zo'n goed gevoel als vorige x er over of durf je nu niet meer zo te hopen?

Zo ik ben lekker met mn pony bezig geweest, stallen uitgemest, alles aangeveegd, heerlijk! Toen boodschappen gedaan, de was gedaan, een poging gedaan om het ledikantje op te maken om te oefenen :p, stofgezogen, taart gebakken en nu is het quality time voor mij en beeb haha.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    waar ik nu ook zo geirriteerd van raak is dat ik nu bijna zeker weet dat ik ongi ga worden en dan wel nog zeker 5 dagen moet wachten op die ongi en dan nog 8 dagen tot mijn eerste fm. laat het dan ook gewoon nu beginnen dan kan ik door...grrrr ik haat wachten hahahaha

(ik weet het ik mag niet zeuren ik heb al een mega korte cyclus maar toch heb geen zin meer op te wachten)

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG wat naar dat je je zo enorm beroerd voelt. Buikgriep schijnt wel te heersen he? Hoop dat je snel opknapt en fijn dat je mannetje eerder thuis komt.

Rose minder zeg dat je zo ziek bent van de zwangerschap..

verder reageer ik vanavond verder. moet nu weer rennen voor mn kantoorpand.. (en ik ben al zo moe :( ) en chaggie van mn thuiszorgwerk. die lui plannen maar zo wat in terwijl ik zeg dat ik in de omgeving van mn huis mn clienten wil. heb ik morgenochtend een nieuwe vaste client aan de andere kan van de stad dan waar ik woon :( moet alles met de fiets doen officieel en 's middags een client die ik alleen met de fiets naar toe kan (en maar 3 kwartier om thuis te komen te eten en weer naar die middagclient (tis al zeker half uur fietsen van ochtendclient naar huis en naar middagclient ook kwartier.. :( sorry moest ff zeuren.. zal verder niet meer zeuren

7. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @JBG goed dat je gebeld hebt en fijn dat je morgen een afspraak hebt. Tuurlijk kan een buikgriep en dat is heel vervelend, maar morgen even zorgen dat "enge" dingen worden uitgesloten. En vraag even wat je eventueel kan gebruiken tegen de klachten. Volgens mij in ieder geval paracetamol en rennies. Maar of je daar nu echt iets aan hebt. Hou het in de gaten en bij twijfel vlos en de huisartsenpost bellen hoor. Geen gekke dingen nu zo vlak voor de eindstreep.

@Rose Meid meid wat een gezeik bij jou met die misselijkheid. Een opname misschien. vervelend maar wel een goede manier voor jou om aan te sterken en de kleine profiteert mee qua voedingsstoffen.

@Hip behoorlijk geïrriteerd dus. Tja minder goed voorteken en zeker als je dat zelf aangeeft. En ja dan kan ik goed begrijpen dat nog 5 dagen wachten op iets wat niet leuk is en waarvan je weet dat het komen gaat je alleen maar nog geïrriteerder maakt. Bleh!

Sasjuh ja het schiet hier ook best wel op. De blije doos is binnen en ik ga nu in de gaten houden wanneer het kraampakket wordt afgeleverd en wanneer de kraamzorg belt voor een intake. maar een bevallingsplan nee daar heb ik ook nog niet van gehoord. Vraag er volgende week bij de vlos wel even naar. Hoeft voor mij denk ik ook niet zo hoor. En qua licht, misschien een oplossing in de vorm van een lichtsnoer. We gaan het uittesten, want hij is sowieso leuk. En als er niet genoeg licht is, dan kunnen we altijd nog op zoek naar een oplossing.

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    @ saxia en Sasjuh, krijg papieren mee en kan dan invullen hoe ik ongeveer wil dat de bevalling loopt voor zover te sturen. Bv wel pijnstiller maar niet via ruggeprik of als je in een bad wil bevallen of op een baarkruk, daarna bespreken we dat nog, wat betreft de beginnende bekkeninstabiliteit ben bij iemand geweest die mensendieck em cesar doet in combi met zwangerschaps cursus en heb allerlei oefeningen gekregen loop nog wel moeilijk maar t is nu te doen.

Jbg, mooie buik schildering vervelend dat je zo beroerd bent, nog ff volhouden.

Rose, hoop dat je snel wat opknapt want opgenomen worden is t laatste wat je wil. Succes iig

9. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Norah; Dan wordt het vast een leuke baby, als het op jouw verjaardag geboren wordt, haha.

@Carly; Jammer dat het nog zo lang duurt voordat je spulletjes komen hè! Zodra je een besluit hebt genomen, dan wil je het het liefste de volgende dag in huis hebben. Gelukkig gaat het met jou persoonlijk weer wat beter. Fijn dat het goed was bij de vk en hoop dat die vitamines helpen.

@Suusje; wij waren inderdaad opgelucht. Zeker, omdat ze het de eerste keer niet echt zag. En wat een mooi mannetje zeg, die Keano. en grappig hoe hij in zijn maxi cosi 'staat'.

@Sasjuh; Wat leuk dat jullie zo veel hebben mogen kijken en mooie foto's meegekregen!

@Hip; Ik had vandaag het gesprek met de gyn en ik mag 'gewoon' naar de vk. Dus moet nog even bellen voor een afspraak. Ik mag trouwens woensdag 23 november voor de termijnecho met 9 weken. En dan voor een week later een afspraak met de vk maken. Ik wil wel met mvm meedoen, maar kreeg ze niet aan de telefoon gisteren. Wil de flessen liever zelf ergens brengen. We hebben nogal een nieuwsgierige buurvrouw die altijd alles doorheeft. Dus moet even vragen of en waar dat kan. Ik ben benieuwd naar je supermama pakje!!! En ik hoop dat we snel foto's van jou en Anita mogen gaan zien!!! En ik was ook niet echt gezellig de week voor ik ik ging testen hoor, dus kan best wat anders zijn...

@Anita; Meid, Denk eerst aan jezelf en dan pas aan ons, dussss...eerst al je werkafspraken dan heerlijk op vakantie en dan komen wij wel weer. We wachten echt op je hoor! Alvast een heel fijne vakantie, geniet er lekker van!

@Pooh; Fijn dat alles weer goed was en ik hoop dat ik volgende keer een gummibeer mag zien, haha, zie het helemaal voor me.

@JBG; Wat mooi zeg! Snap dat je er blij mee bent. Hoe lang blijft dat eigenlijk zitten? Volgens mij is dat ook echt wel zo'n verwenmoment voor jezelf. Heerlijk. Maar balen dat je je weer zo rot voelde zeg vandaag! Hoe is het nu? buikgriep heerst wel op het moment. Balen!

@Rose; Dat is ook heftig als ze zeggen dat ze je op willen gaan nemen. Ik snap dat je dat liever niet wilt, maar misschien kmap je dan wel sneller op. Sterkte hoor! En idd, waar blijft die roze wolk voor jou???
    @Tazzie; Wat irri zeg dat de planning eigenlijk niet klopt voor jou. Mag je best ff over zeuren.

10. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    effe ego:

Mijn werkgever komt vanavond langs: Hij gaat stoppen met zijn bedrijf.........
    Ik ben een beetje in paniek eerlijk gezegd!
    Ik ben nog nooit ontslagen en weet helemaal niet hoe dat in zijn werk gaat. En hoe moet dat dan met mijn inkomen?

Iemand ervaring hiermee?

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hee dames,

Reageer later op iedereen maar ben net terug van opname uit het ziekenhuis. Gisteren ging het zo slecht, had veel pijn en was uitgedroogd. Gelukkig was mijn mannetje op tijd thuis, want ben ook nog flauwgevallen. Manlief heeft 112 gebeld en die hebben me naar het ziekenhuis gebracht. CTG gehad en echo van de baby, daar was alles goed mee... Mij hebben ze aan het infuus gelegd. Heb in 1 dag wel 40x ontlasting gehad, mijn billen doen zeer en aambeien, auw... Moest ook allemaal overgeven. Slecht geslapen vannacht. Nu ben ik weer thuis. Vanmorgen het beschuit wel binnen gehouden en thee en appelsap. Het was even flink schrikken. Lig nu in bed en mijn mannetje zorgt goed voor me. We zijn samen zo geschrokken van mijn flauwvallen, had dat nog nooit meegemaakt. Ik vechtte ertegen, maar dat gevoel was zo heftig. Mijn hele lijf werd zwaar, alle geluid was ver weg en mijn man kon me net opvangen. Had nog net de kracht om mijn man te roepen die boven was. Daarna kwam uit alles tegelijk uit mijn lijf, urine-ontlasting-overgeven... Hoop dat nooit meer mee te maken. Met de baby gaat het goed. Vandaag wel groeiecho gehad en ziet er goed uit, het dieet wat ik doe helpt zeker.

Pff, dat was even mijn verhaal. Ben erg geschrokken ervan.

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Das niet zo fijn suus, volgens mij kan je dan ww aanvragen...
    Hoe was het gesprek?

Jeetje jbg das schrikken zeg, gelukkig is alles met de kleine goed, pas goed op jezelf, nog even en dan is de kleine er gelukkig

13. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jbg jeetje wat heftig. lukt het nu verder ook nog om wat te eten en te drinken? anders het weer wat minder gaat gelijk aan de bel trekken he. kom maar even goed tot rust, knuff

@suus www.uwv.nl daar staat precies uitgelegd waar je recht op hebt.

14. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sasjuh heb even gekeken op hg en ik herken daar zeker dingen in, best confronterend maar ook erg fijn. bedankt voor de tip!

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Jeetje Suusje, wat schrikken zeg zo ineens. Weet er zelf ook echt niets vanaf, sterkte met je gesprek!

JBG: Wat heftig joh! Ook voor jou erg schrikken zeg! Weten ze ook waar dit nu vandaan kwam dan? Dit lijkt me toch niet heel normaal. hebben ze het onderzocht?

Rose: Vervelend joh die misselijkheid. Ik herken het heel erg van mijn vriendin. Die ligt ook op bed, vanaf 6 weken al vanwege het erge overgeven. Ook zij heeft al in het ZH gelegen wegens uitdroging.
    Even een tip: Ben je al aan de ORS? Lijkt me heel verstandig gezien je situatie.. Kun je gewoon zo ophalen bij de apotheek zonder recept.

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    jbg zo zeg das schrikken! rust maar goed uit en zorg dat je genoeg drinkt ook als eten nog niet goed gaat evengoed veel drinken of waterijsjes. sterkte!

suusje stopt het hele bedrijf of wordt het overgenomen? als het overgenomen word dan kun je gewoon blijven zeker als je een vastcontract hebt.
    als het bedrijf helemaal weggaat dan kun je gewoon ww aanvragen, zolang je nog in je verlof zit krijg je gewoon het zelfde als nu daar veranderd niks aan en daarna ga je dan in de ww.
    wel ff schrikken zeg! werkte je daar allang?

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Wow JBG wat heftig zeg! goed uitrusten en veel proberen te drinken enzo.
    Schrik er beetje van van je verhaal

Suus das ook minder zeg. Wat iedereen al zegt uwv.nl even kijken.

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hee meiden, nog even een tip:

Denk eraan dat je straks na de bevalling met je geboortekaartje ook dozen kunt ophalen gratis bij C1000 en Plus.
    Heb net een doos bij de C1000 opgehaald. Echt super relaxt, zit echt zoveel meer in als de zwangerdozen.
    Hier zat in:
    baby wasgel
    baby shampoo
    baby lotiondoekjes
    niveau pure&natural
    maandverband
    proefpakket luiers
    fruithapje
    spuugdoekje
    Fles roosvicee
    en veel waardebonnen voor gratis pak luiers (28 stuks), baby haarlotion& badschuim, snoetenpoeters en diksap. Allemaal gratis bij besteding van 20 euro!

Dat scheelt echt enorm veel!
    Je hoeft alleen maar je geboortekaartje in te leveren bij de dichtsbijzijnde winkel en je moet in het foldergebied zitten.

19. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ JBG, jee dat is zeker even schrikken zeg,nu maar even kalm aan doen en goed uitzieken en je lekker laten verwennen door je man. En goed blijven drinken inderdaad.

@ suusje, dat is geen leuk nieuws,zeker nu niet,hopelijk heb je snel duidelijkheid over hoe en wat

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Norah, bedankt voor de tip,zijn leuke dingen..

Deel Deze Pagina