stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Heey lady's,

Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen.
    Ik zet af en toe wel eens foto's en berichtjes op me hyves en meer doe ik niet echt.
    Zit er een beetje doorheen eigelijk.
    Ben zo moe de laaste dagen......me bloedarmoede is ook weer helemaal terug.....het schiet niet echt op zo.
    Weet niet hoelang ik het nog kan opbrengen elke dag heen en weer.
    Voor me jongens wil ik er elke dag zo lang mogelijk zijn, maar ben zo bang dat ik instort als ze eindelijk naar huis mogen, en dat is ook niet de bedoeling.
    Maar goed.
    Onze jongens zijn alweer 3 maanden en een dag.....wat gaat het ontzettend hard!
    Vandaag officieel de uitgerekende datum.
    Weet nog goed dat ze in het begin (toen ze een week of 3 waren) zeiden, dat er naar streven dat ze rond de uitgerekende datum thuis zijn.....helaas dus niet zo.
    Ook liggen ze nog steeds in utrecht, zowiezo tot volgend weekend want dan hebben ze bijde een (standaart) mri.
    Met Tyler gaat het ontzettend goed.
    Hij drink zo goed als al zijn flesjes leeg (behalve als hij niet wakker is)
    Hij heeft van gisteren ochtend 11 uur tot vanochtend half 8 zonder snor gedaan!
    Super goed van hem.
    Helaas kreeg hij vanochtend te lage dalingen, waardoor hij hem weer om moest, maar heb net de verzorger gesproken sinds 8 uur ligt hij weer zonder..
    Hij krijgt helemaal geen medicijne niks meer!....alleen af en toe zoutoplossing in zijn neusje.
    Als hij zo goed blijft is die misschien voor de sint thuis!
    Ryley daar in tegen is misschien pas volgend jaar thuis :(
    Met hem gaat het helaas niet zo goed.
    Hij heeft nog ontzettend last van zijn longen....die zien er nog niet goed uit.
    Hij heeft clb (chronisch longbeeld) vroeger heette dat bpd.
    Hij zit met zijn zuurstof gem. op 45% en zijn flow staat nu op 0.8 ltr.
    Hij word nu 6x per dag verneveld.....dat is een apparaat met medicijn dat zijn longen soort van open maakt....beetje net zoiets als een inhalator die mensen met asma gebruiken.
    De artsen hebben gezegd dat we er rekening mee moeten houden dat hij dit jaar nog niet thuis komt.....en als hij naar huis mag dat hij waarschijnlijk met zuurstof naar huis komt.
    Ze hebben geen idee hoelang het gaat duren voor hij daar van af is (kan zelfs jaren duren)
    Ben der eigelijk weel een beetje van geschrokken.....we kregen heel de tijd het gevoel dat het zo goed met ze ging.....nou niet dus :(
    Als Ryley een stapje vooruit doet....dus ietsminder zuurtof nodig heeft, mogen ze na de mri eindelijk over naar een ander ziekenhuis.
    Ze hebben het heel goed in utrecht en iedereen kent ze goed en ze kunnen ons goed, maar het reizen breekt ons zo op.
    Hopelijk geeft het ziekenhuis dichtbij toch wat meer rust...
    Maar goed eerst maar (weer) ff volgende week afwachten.

Owja nog 1 goed ding van Ryley....hij heeft vandaag voor het aller eerst keer zijn hele flesje leeg gedronken :D super goed van hem.
    Ze groeien trouwens wel goed.
    Ryley 3085 gr en Tyler 3480 gr.

Hier nog ff een foto van me kanjers.

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Jeetje Patriesjuh, wat een heftig verhaal.
    Zo veel verschillende dingen zeg. Kan me echt goed voorstellen dat het je opbreekt, al 3 maanden nu. Dat is voor niemand haalbaar.
    Wel erg bijzonder om je jongens zo te zien. Ze zien er op het oog zo gezond uit. Wat zijn ze enorm gegroeid... Wonderlijk!
    Maar toch heftig nieuws van Ryley, en dat het zo lang duurt voor hij naar huis mag. Heb het echt met jullie te doen.
    Hoe gaat het met jullie meisje? Hoe trekt zij het allemaal?

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Patriesjuh, denk dat we allemaal wel snappen dat je tijd erg kostbaar is op t moment. Vind t echt ontzettend knap dat je al zo lang heen en weer pendelen maar zorg ook goed voor jezelf, al is dat waarschijnlijk makkelijker gezegd van een afstand denk dat we allemaal t zelfde zouden doen. Maar wat zijn je jongens al gegroeid wel jammer dat ze nog niet dichterbij liggen. Heel veel succes en een knuff

4. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Jeetje patries wat heftig, misschien wel jaren aan de zuurstof.
    En dat je zo moe bent. Je neemt natuurlijk helemaal geen tijd voor jezelf. Alleen maar tijd voor je jongens, je meisje en je man.
    Pas wel goed op jezelf hoor!!

Hier gaat het wel maar voel me wel klote.
    Heb het gevoel dat ik na al die jaren werken word afgedankt.

Ik werk al 8,5 jaar bij een bedrijf. Ik werk daar alleen maar met mijn werkgever. Hij doet het ene deel van het bedrijf en ik werk in het andere. Nu kwam hij gisteren langs met de mededeling dat hij met mijn kant van het bedrijf wil stoppen.
    Het werk loopt terug en ik word daardoor te duur.
    Maar het bedrijf blijft wel bestaan.

Eigenlijk gaf hij mij deze opties:

- Ontslag met wederzijds goedvinden, op een datum in overleg
    - ik ga aan de slag bij een collega onder dezelfde condities
    (ze hebben het zelfs over mijn loon gehad! Ik denk toch wel dat ik daar zelf ook wat over te zeggen heb. Hij wil mij heel graag hebben.)

Je zou toch denken dat je iets meekrijgt, of een ontslagvergoeding.
    Ik ga het allemaal even goed uitzoeken wat mijn rechten zijn.

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Jee patries heftig zeg. Kan me voorstellen dat je doodmoe bent. Al dat heen en weer pendelen en je dochtertje en man ook nog. Hopelijk mogen ze nu wel snel dichterbij komen te liggen.. Vind ze wel 2 echte kanjers om te zien hoor! Denk een beetje om jezelf en logisch dat je hier niet veel schrijft.

Suusje dat is inderdaad mooi klote zeg. En dat ze het al over je salaris hebben gehad, naar mijn idee mogen ze er wel flink wat salaris bovenop gooien dan..
    Ik zou denk ik niet akkoord gaan met ontslag met wederzijds goedvinden.

6. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Suusje,

ik lees net je reactie en ik kan je wel wat tips geven.
    Binnen onze organisatie komen we momenteel heel veel van dit soort situaties tegen!

Zorg in ieder geval dat je voorlopig niets tekent en dat je niet zelf gaat sollicteren want op moment dat je dat doet ben je zelf weggegaan en als het je dan niet bevalt vervalt je recht op WW.

Zit nu op m'n werk maar zal proberen vanavond en anders morgen even voor je uitgebreider te reageren!

Liefs,
    Anita

7. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    bedankt anita! Ik wacht je reaktie af. Ik denk dat ik voor dinsdag een afspraak met hem maak. Dan kan ik me nog een paar dagen voorbereiden.

8. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Carly; hoe was het bij de fysio?

@rose: wat rot voor je dat je je nog steeds zo voelt. Leef echt met je mee, want weet hoe je je voelt. Ik hoop voor jou dat dit niet lang meer gaat duren!

@hip: wat lijkt me die onzekerheid toch rot allemaal voor je. Zeker als je je zo voelt of er zo’n negatief gevoel bij hebt. Elke maand blijf ik toch voor je duimen, het moet jullie een keer gegund zijn! En weet dat je echt niet zeurt, moet vast frustrerend zijn elke maand. **knuff**

@sasjuh: jij houd je ook lekker bezig met je paardjes en lekker thuis. Wel fijn dat je zo kan genieten van je zwangerschap…!

@tazzie: je mag best even klagen over je werk hoor, lijkt me ook niet fijn om van cliënt naar cliënt te moeten fietsen als ze zo’n end van elkaar afzitten!

@suusje: wat rot zeg van je werk. Wat Anita zegt idd, niets tekenen zomaar anders zit je evt. met de WW aanvraag!

@patries: heftig hoor meid, moeilijke situatie. Je hebt de kracht om door te gaan voor je kindjes, maar probeer ook momentjes voor jezelf te pakken, je moet straks wel opgeladen zijn voor als ze thuis komen. Sterkte!

Ik eet en drink lichte dingen en dat is tot nu toe binnen gebleven, dat is fijn. Het is een flinke buikgriep die me te pakken heeft. Alle spieren in mijn lijf doen op dit moment ook zeer, mijn lijf heeft hard moeten werken de afgelopen dagen. Mijn moeder is vandaag gekomen, die is voor me aan het zorgen, heel lief. Morgen werkt mijn man thuis, dus dan ben ik ook niet alleen.

9. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Suusje; Ik vind het wel vreemd hoe dat loopt met je werkgever. Snap dat hij jou graag bij iemand anders plaatst, maar daar heb jij inderdaad ook écht wel wat over te zeggen. En over dat ontslag met wederzijdse goed vinden...dat moet je denk niet doen. Dan heb jij denk minder rechten dan wanneer hij jou ontslaat. Maar daar weet ik het fijne ook niet van. Begrijp dat je je klote voelt!
    @JBG; Jeetje, dat is schrikken zeg! Hoop dat je je wat beter voelt en de schrik wat afgenomen is. Lief dat je man en moeder zo goed voor je zorgen! X

@Norah; Handig om zo die dozen op te halen! En er zit inderdaad veel in zeg.
    @Patriesjuh; Wat fijn dat het met Tyler zo goed gaat. Maar zo jammer dat het met Ryley minder goed gaat. Helemaal, omdat jullie dachten dat het beter ging. Mooie mannetjes hoor! Hoop dat ze snel naar een ziekenhuis dichter bij mogen, want ik kan me voorstellen dat het reizen julle opbreekt.

Ik ben nu saf en toe wel wat misselijk. En weet soms niet waar het van is; Misselijk, juist omdat ik iets moet eten of misselijk, omdat ik iets eet...Lust gelukkig nog genoeg dingen, maar heb niet altijd zin om iets te eten. Verder gaat het prima.

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG fijn dat je moeder en man zo goed voor je zorgen. En hopelijk ben je de griep snel te boven!

Menp toch wel blijven proberen iets te eten. Desnoods neem je van die simpele koekjes als maria koekjes of knappertjes. Die hielpen bij mij heel goed.

vandaag weer naar de vlos geweest. Baarmoeder ligt al 2 vingers onder mn navel. Lag heel mooi op schema zei ze. Ook het hartje weer gehoord, al leek het of de kleine steeds wegzwom haha. Maar het klonk weer allemaal helemaal goed :)

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    #4271 troetjuh, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
    Suusje even kijken naar de tips van anita, maar gaat idd erg vreemd

Hoe gaat het bij jbg?

Patries balen zeg van riley dat die pas volgend jaar jaar huis mag
    Nu maar Hope dat ze snel over geplaatst mogen worden
    Wat zien ze er toch schattig uit
    Gaat snel zeg 3 maanden alweer...
    Pas jij wel goed op jezelf

Hier gaat iets minder ben wat grieperig helaas maja beter nu dan als ik moet bevallen :)
    Verder heb ik nog 3 baby wasjes en dan ben ik er door heen jeej
    Ben maar weer verder gegaan met de schoonmaak haha, en de enveloppen voor de geboorte kaartjes zijn binnen dus vanavond alvast een begin maken met schrijven:D

12. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @JBG wat een schrik zeg! Wat een heftig verhaal. Blijf jezelf in de gaten houden hoor. Lekker snel weer aansterken.

@Patriesjuh wow en ineens zijn het echte baby's geworden. De vooruitzichten lijken nu wat minder, maar neem het nou per moment. Je weet het tenslotte nooit. nu eerst maar gaan voor een ziekenhuis nabij, dat zal al schelen. Stel het was allemaal normaal gegaan met je zwangerschap, had je dan kinderopvang voor ze gehad? Bijvoorbeeld door een van de oma's? Misschien moet je jezelf eens een dagje zorgverlof geven. Je weet ze zijn in goede handen en anders hadden ze ook een dagje op een creche gezeten bijvoorbeeld. Je zegt het zelf al, de jongens hebben niks aan een moeder die instort op het moment dat zij naar huis mogen al zal dat in fasen zijn.

@Suusje wat een verhaal ook bij jou. Heb je rechtsbijstandverzekering? Dan meteen inschakelen! Niks tekenen inderdaad. En alle opties eerst overleggen met een deskundige. Zij hebben (zelfs onderling) al kunnen overleggen met elkaar. Jij niet en daar heb je wel recht op. Laat je niet onder druk zetten. Wat je voor jezelf al wel vast kan doen is een up-to-date cv maken. Kan maar klaar zijn. Maar nog niet actief solliciteren. Zoeken kan natuurlijk niet kwaad. Oriënteren mag altijd via internet bijvoorbeeld.

@Tazzie fijn dat je controle weer goed was. ja dat groeien gaat alleen maar harder nu.

@MenP, dat is nou zwanger zijn. Daar komen de eerste "kwaaltjes". Wel blijven eten. Lekker droge knapperige dingen lukken meestal wel goed.

@Troetjuh heerlijk bezig met nesteldrang. Alles bijna schoon en fris. Nog even goed voor jezelf zorgen.

@Hip hoe is het bij jou?

Hier komen drukke dagen aan dus zal wat minder aanwezig zijn met reageren. Zal nog wel even het lijstje toveren.

13. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troetjuh morgen succes bij de vlos.
    En Anita ben benieuwd wat de gyn je te vertellen heeft. Bedenk ook goed wat je zelf wil en kwijt wil in het gesprek.

Klopt het lijstje nog dames?

troetjuh 4-11-2011 verloskundige
    Anita1985 4-11-2011 Gesprek gynaecoloog
    Hip1983 7-11-2011 Testen
    Saxia: 8-11-2011: controle verloskundige
    troetjuh 10-11-2011 voorlichtings avond ziekenhuis
    Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle
    Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo
    Samantha1 15-11-2011: controle verloskundige
    JBG 21-11-2011: geplande keizersnee
    Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites
    Sasjuh83 23-11-2011: controle verloskundige
    Carly81 23-11-2011: 20 weken echo
    Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho
    Tazzie30-11-2011 20 weken echo + triple p onderzoek
    Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites
    Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding
    Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis

Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)
    Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni???

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Troetjuh 4-11-2011 verloskundige
    Hip1983 7-11-2011 Testen
    JBG 08-11-2011: prikken dagcurve i.v.m. suiker
    JBG 10-11-2011: afspraak gynaecoloog

Zwanger:
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend eind juni???

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP

Heb hem weer even aangepast!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Jbg je wordt goed verzorgt zeg...knap maar goed op dan ben je straks fit als je kleintje r is.

suusje wat een verhaal zeg, laat je maar goed informeren door deskundigen voor je verder iets doet. succes en een dikke knuffel.
    had je dit eigelijk aanzien komen? kan toch niet van het een op andere moment zo slecht gaan. ook best raar als je zo nauw samenwerkt me je baas dat hij er dan nooitmet je over gepraat heeft.

anita ik ben heel erg benieuwd wat de gyn morgen aan je gaat vertellen, en wat jullie zelf willen. Ik hoop dat je nog tijd hebt om ons te informeren voor je op vakantie gaat. Succes morgen, en als je niet meer hier komt morgen dan alvast een fijne vakantie!

menp bij jouw beginnen de klachtjes, hopelijk blijft het zo dan is het wel leuk denk ik of niet?

Saxia succes met je drukke dagen, en plaats je een fotootje van je lichtsnoer alsjeblief.....ik ben zo benieuwd hoe dat uitziet. wil natuurlijk wel je hele kamertje zien als het af is..als je dat ook wil tenminste.

Hier niet veel nieuws, ga denk ik wel ongesteld worden nog een paar daagjes wachten. vind het niet echt spannend nog dus kom die paar dagen wel goed door. morgen werken, morgenavond feestje, zaterdag een kraamfeest en zondag weer werken dus de tijd vliegt voorbij denk ik.

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    JBG.. wat heftig zeg! Hopelijk gaat het nu wat beter!

Patriesjuh.. denk je om jezelf?

Troetjuh.. lekker aan de schoonmaak.

Suusje.. Wat een verhaal van je werk. Laat je goed informeren!

MenP.. krijgt steeds meer kwaaltjes :)

Anita.. alvast fijne vakantie!

Hip.. heeft een druk weekend in het vooruitzicht.

Tazzie.. fijn dat de beeb goed op schema ligt en het hartje weer goed hoorde :D

17. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Tazzie; Bedankt voor de tip. En wat fijn dat je bezoek aan de vk weer goed is gegaan.

@Troetjuh; Ook wat grieperig. Beterschap. En jij bent lekker op schema met je wasjes en je kaarten/enveloppen.

@Saxia; tja, die 'kwaaltjes' horen er bij. Gelukkig zijn ze nog te doen. Maar het voelt op sommige momenten wel vervelend. Denk dat ik het mijn directe collega's wil gaan vertellen. Dan snappen ze mijn gekke eetpatroon, haha. En kan ik misschien wat makkelijker kaakjes eten. Nu kan dat eigenlijk niet echt. Beetje vreemd als ik in de klas koekjes ga zitten eten, haha. Jij succes met je drukke dagen!

@Hip; Hoop ook dat de tijd snel voorbij gaat. En dat er geen ongi komt!

@Samantha; Hoe is het met jou?

@Anita; Succes morgen én alvast een heerlijke vakantie!

Ik ben het boek van Kluun aan het lezen 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!' Staan wel grappige dingen in. Van die mooie vergelijkingen, nu weegt je zoon in uitvoering net zo veel als een plak gebraden gehakt. Het is namelijk gericht aan de man en tja, die wil natuurlijk een zoon om zijn naam door te zetten. Heb ook andere boeken van hem gelezen en het leest wel lekker weg.

Fijne avond allemaal!!!

18. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Troetjuh 4-11-2011 verloskundige
    Hip1983 7-11-2011 Testen
    JBG 08-11-2011: prikken dagcurve i.v.m. suiker
    JBG 10-11-2011: afspraak gynaecoloog
    MenP2010 23-11-2011: Termijnecho (9 weken)

Zwanger:
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni???

Bevallen!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Menp ik heb komt een vrouw bij de dokter en de weduwnaar gelezen. wie niet eigelijk haha zijn wel echt goeie boeken. wil help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt aan mijn vriend kado doen als het straks een x raak is. en bastiaan ragas heeft ook zo'n soort boek geschreven lijkt me ook leuk, ben alleen de naam van het boek vergeten.

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wat ik ook aan kan raden voor boeken voor mannen is: Babymanagement voor mannen. Mijn vriend vond dat helemaal geweldig haha :)

Vluchtig bijgelezen, en niet veel zin om te reageren. Heb je soms ;) Wil alleen Suusje nog sterkte wensen, en idd als je een rechtsbijstandverzekering hebt zeker info inwinnen en niet zomaar ergens mee accoord gaan. Goed balen is het iig wel!

Had nog een buikfoto voor jullie, 22 wkn 1 dag:
    Bekijk bijlage 196083

Deel Deze Pagina