Ja, wij hebben ook nog wel leuke foto's! Een foto van ons saampjes en een foto dat ze net uit bad komt! En nog even een link naar een heel leuk filmpje! http://www.youtube.com/watch?v=hbK14St5jSI
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik vind het ook wel bijzonder dat we al een jaar met elkaar lief en leed delen en elkaar niet in het 'echt' kennen. Ben heel blij dat ik jullie heb leren kennen hier en zoveel kunnen delen met elkaar. Ook van mij een knuffel voor Hip en Anita!
Vanaf hier ook een knuffel voor hip en anita!!! @norah, ja de haargrens ligt bij keano best ver naar achter en daarvoor groeien allemaal kleine haren. Keano heeft eigenlijk krulletjes, maar mijn vriend zit er net zo lang aan totdat het stijl omhoog staat. Hoelang geef jij al kruidvat extra care? Ik hoop dat met 10 a 12 weken de krampjes voorbij zijn. Norah is echt een schatje, zoals ze op je borst slaapt. Dat doet keano ook het liefst. @troetjuh, Ik heb maat 56 van het pakje. Dat kan hij sinds deze week aan.
ook vanaf hier een dikke knuffel voor anita en hip. Het jaar is best snel omgevlogen vind ik. Norah wat een lieve foto's en leuk filmpje zeg! Sas fijn dat je alles beetje op een rijtje hebt! Lief dta je een buikband hebt gekregen van je mannetje. Doe je die zaterdag om??
Hihi Taz ja ik zal hem zaterdag omdoen! Heb er trouwens zelf ook nog 1 besteld Ben benieuwd naar jou buikje zaterdag!
zo, had vandaag een baaldag had niet veel zin om iets te doen maar uit eindelijk werd ik gek binnen haha en ben ik toch maar even naar de stad gegaan ben alvast bezig met kerst kadootjes kopen voor mijn familie en de familie van mijn vriend want weet natuurlijk niet hoe het gaat na de bevalling maar dan hebben we wel al lekker alles binnen en hoeven we niet meer naar de stad toe... (maar wat een gedoe zeg, wij trekken altijd lootjes dus heb in totaal voor 4 lootjes te kopen en dan nog voor me neefje een kadootje en voor mijn kleine spruit natuurlijk ook ) gaat toch altijd best wat tijd in zitten in die kadootjes halen en merk gewoon dat ik dus steeds minder mobiel word helaas maar goed ben er bijna door heen gelukkig dat scheeld alweer een berg kadootjes stress waha sorry van lange verhaal wou het effe lekker kwijt
Troetjuh fijn dta je alle kadootjes al lekker in huis hebt nu Sas leuk, waar heb je ze besteld? buikbanden.com? ofzo?
Iedereen bedankt voor de knuffel, wat lief en norah wat een schattig plaatje. zag nog een paar knappe babytjes voorbij komen, leuk zeg!! allemaal zo schattig. reageer verder ff niet sorry... mijn vader is vanmorgen uit het zh gekomen maar net was de hap er dus alweer, gaat echt niet goed maar ze doen em niet meer naar het zh want dat heeft geen zin daar kunnen ze niks voor hem doen. hij mag niet meer naar boven want dat kost teveel energie(hebben een traplift) dus nu ga ik zo daarheen om het logeerbed naar onder te halen. mijn moeder is heel(hoe zeg ik dit) dramatisch en zit ontzettend in de slachtofferrol zeg maar, best vermoeiend op zulke momenten maar ook lastig want je weet niet of het klopt wat ze zegt omdat ze overal haar eigen verhaal van maakt. daarom was ik aan het denken om een afspraak met hun ha te maken om me ff rustig de situatie te laten uitleggen en de evt mogelijkheden voor pap te bespreken. Is dat gek dat ik dat wel? en kan datt eigelijk of niet? wat is niet mijn ha. beetje vaag verhaal geworden geloof ik. ik hou jullie op de hoogte xxx
Hip, Ik vind het niet gek dat je dat wilt. Ik denk dat je wel een afspraak kunt maken met hun ha of in ieder geval telefonisch. Het zal duidelijker zijn om het verhaal van de ha te horen dan van je moeder. Zonder alle emoties eromheen. Succes!
Hey meiden.. Ik heb het nieuws van mijn moeder een beetje kunnen laten bezinken. Kwam me echt ff hard aan maandag.. we kunnen niet meer doen dan afwachten.. Gelukkig is mijn moeder erg sterk en ze zei steeds dat ze echt gaat vechten, want ze wil haar kleindochter zien opgroeien.. Heb niet zo veel bijgelezen..maar las dat het niet zo goed gaat met je vader Hip? Ik zou denk ik ook gewoon een gesprek met een arts aangaan. Dan weet je in ieder geval zeker wat er speelt. Verder nog een aantal mooie foto's langs zien komen. Ook ik wil Hip en Anita even een super dikke knuffel geven. Het lijkt me niet makkelijk voor jullie en heb echt respect dat jullie nog gezellig mee kletsen met ons. Ik heb vanavond de eerste avond van mijn zwangerschapscursus gehad. Was erg gezellig Leuk groepje van 8 vrouwen/meiden. Heb nu alweer zin in volgende week.. Sorry voor degene op wie ik nog niet heb gereageerd..
Lieve dames, Allereerst gefeliciteerd met ons eenjarig jubileum! @Hip ja afspraak maken met de ha kan. Heb ik ook een keer gedaan in een andere context toen het met mijn moeder niet lekker liep. Wat denken jullie meiden...ik vind Keano en Norah best een leuk setje! wat een pretletters allebei. Mogen ze vanaf dit weekend ook hun schoen/slof zetten? @samantha ik denk dat jullie kleine het allerbeste "medicijn" is voor je mams. Tja en hoeveel kersverse oma's kunnen daar van profiteren. @Sasjuh goeie instelling meid. Concentreer je op het positieve. Goeie buikmoves kun je nu (laten) maken he. Heb je geen cursus buikdansen voor nodig. @Troetjuh goed gewerkt, die cadeaus maar alvast in huis. Je hebt dus toch een goede draai weten te geven aan die baaldag. Shoppen is dan altijd fijn. Wij maken vanavond de lijstjes en kunnen dan aan de shop. Wij vieren namelijk 5 december i.v.m. nichtje en neefje. Zo dit even voor nu, vandaag ga ik mijn vervangster voorstellen aan mijn behandelkinderen. Kunnen ze vast even wennen. Wie heeft er ook nog positief nieuws?
@saxia: positief nieuws... Vanmorgen weer check gehad bij de gynaecoloog, alles was goed met de baby en suiker was ook goed! Nu hoef ik niet meer te komen tot de keizersnee! Aftellen!!!
JBG dat is zeker goed nieuws zeg! nu lekker aftellen! nog maar eventjes!! Hip kan me goed voorstellen dat je zelf even met de ha wil praten hoor. En dat kan ook gewoon volgens mij. sterkte Sam, tuurlijk komt zoiets toch rauw op je dak vallen als je het hoort. Maar fijn dat je moeder zelf ook sterk overkomt en wil vechten ervoor om haar kleindochter te zien opgroeien! pff ik was vanmiddag lekker vrij, heb poosje geslapen op de bank. Dat had ik blijkbaar erg nodig..
He dames ff korte update... mijn vader is vandaag opgenomen in het verpleeghuis was niet meer te doen thuis. Is allemaal best wel halsoverkop gegaan maar wel beter voor hem en ook voor mam. maandag hebben we het intake gesprek. jbg wat goed nieuws. xx
@ Hip,dat is best heftig zo plotseling,maar wel prettig als het voor je vader en moeder beter is, sterkte ermee
Hoi meiden, hier zijn we weer! En dat zonder botbreuken .. Hebben echt een paar geweldige dagen gehad. Heerlijk geskied in het zonnetje.. Wat was dat prachtig zeg.. We gaan zeker nog een keer terug! Hip, wat balen van je vader! Maar gelukkig is er nu wel snel een (goede) oplossing gevonden. Hoop zo ontzettend voor jullie dat je vader jullie zwangerschap/kleinkindje mag meemaken.. Daarnaast wil ik jullie ook bedanken voor jullie lieve reacties en medelevens voor mij en Hip. Verder kan ik niet echt veel reageren want heb nog niet echt de tijd gehad om bij te lezen.. Iedereen nog een fijne avond en zal me weer wat meer tot ons clubje gaan voegen! Iedereen nog een fijne avond!
Allereerst gefeliciteerd met ons jubileum. Verder zag ik 2 super knappe baby's voorbij komen wat een droppies. Hip, succes met je vader hoop dat ie in t verpleeghuis goed geholpen word. Anita, lekker genoten vd sneeuw en mooie dagen gehad. Verder ben ik een stressigvergiet ( stress om niks maar wel een vervelend gevoel) dus lees wel bij maar reageer minder moet ff een balans vinden