Pooh..nog gefeliciteerd met je verjaardag! Sasjuh..fijn dat je voor een echo mag zeg! En alvast succes voor het afrijden! Patriesjuh.. woow wat heb je al een mooie buik zeg Hip..sterkte vandaag met je hele lange dag! Over vakantie.. ik heb week 27,28 en 29.. heb het in ieder geval aangegeven bij de sollicitatie..dus neem aan dat ik gewoon vrij ben..zal het vd week ff gaan vragen.. Wij zijn gister ff lekker met ons 2tjes er tussenuit geweest.. zijn naar de zwarte markt in beverwijk geweest Daarna heerlijk gegeten bij de Pizzeria.. was echt een geslaagd dagje! ff heerlijk met ons 2en weg..nu het nog kan hihi..
@Sasjuh; idd geen ei....Succes morgen met afrijden en bij de gyn! @Samantha; Lekker even saampjes. @JBG; Balen dat je toch weer misselijk bent geweest! @Patriesjuh; Mooie buikfoto! @Norah en Marlijn; Sterkte met jullie BI! @Pooh; Nog lekker uit eten geweest? Nog gefeliciteerd! En Lekkage, klinkt niet fijn! Wij zijn gisteren een dagje naar mn ouders op de camping geweest. Was gezellig. Wel jammer dat het weer niet zo super was. Vandaag lekker uitgeslapen. Nog 5 weekjes werken en dan vakantie. En we gaan over 7 weken weg voor bijna 3 weken.
Zo MenP hebben jullie zo'n lange vakantie dan? Lekker hoor Taz hoest met jou, het is zo stil aan jou kant!
Ik werk op een basisschool. Daarom een lange vakantie. Mijn vriend heeft alleen de 3 weken dat we weg gaan ook echt vakantie.
Sam, lekker hoor! Even met z'n tweetjeser tussen uit. Ben ik ook wel weer aan toe. Tegenwoordig vaak druk bezig met studie en werk dat we daar niet echt de tijd voor nemen . Gelukkig is het bijna examentijd en kunnen we daarna lekker op vakantie. MenP, lekker joh. Zo'n lange vakantie! Sasjuh, succes morgen met afrijden! En moest je nu morgen of woensdag weer naar de gyn? Enne, Tazzie waar ben je inderdaad.. Gaat alles goed met je? Zo, witlofschotel staat lekker in de oven.. Nu nog even werken en dan vanavond lekker een avondje samen in de bank! En dan heerlijk een kort werkweekje voor de boeg!
Sam heerlijk een dagje met zn 2en weg! Nog wat gekocht in Beverwijk? Anita ik moet morgenochtend naar de gyn, om 7.50 al.. Een vroegertje dus! Dan om 10 uur weer rijles en om 1 uur afrijden, ben nu al misselijk van de zenuwen, zo verschrikkelijk. En jaa we hebben een korte werkweek voor de boeg! Ik hoef alleen dinsdag en woensdag, heerlijk!
Iedereen bedankt voor de felicitaties,zal mn leeftijd nog eens aanpassen. De lekkage viel mee we hebben van verjaardags geld een droger gekocht en deze kon aan gesloten op de afvoer alleen t was verkeerd uitgelegd dus water overal,gelukkig snel op te lossen maar wel een waterballet. We zijn s avonds nog lekker wezen eten was erg lekker en gezellig. Sasjuh, succes morgen en t is niet het einde vd wereld als je t rij examen niet haalt, je kan t gewoon nog een x doen dus niets om de zenuwen voor te hebben. ( zeggen ze altijd tegen mij en t werkt altijd wel is ook zo )
ik ben er nog wel, maar ff echt veel aan mn hoofd. erg moe nog steeds. lichamelijk gaat het goed, geen pijn meer en ook geen bloedverlies meer. maar in mn hoofd pff. ene moment is er de berusting en ander moment kan je alles wel vervloeken enzo. op t moment ook 2 collega's die even moeilijk doen bij t kantoorpand.. en een stalgenootje die me loopt te naaien. schijnheilig kind dat dat is bah.. pooh nog gefeliciteerd! Sas succes morgen Sam leuk een dagje beverwijk! menp lekker zo'n lange vakantie hoor winnietje hoe is de bruidstaart geworden?
Sasjuh, heel veel succes vandaag! Zowel bij de gyn als bij het afrijden! Toitoitoi!! Enne lekker hoor, zo'n twee-daagse werkweek!
Tazzie, goed te horen dat het lichamelijk allemaal weer goed met je gaat. Maar wat ontzettend balen zeg, op je werk en met dat stalgenootje! Net of het allemaal niets is! Hoop dat je snel wat rust vindt!
ja 1 collega vind dat ik mn stress/verdriet e.d. thuis moet laten en op t werk vrolijk moet zijn elke x. (plus dat ze allemaal maar doen waar ze zin in hebben zonder overleg, en ik ben de voorvrouw , heb de leiding gekregen maar dan krijg je naar je kop geslingerd dat je de baas wilt spelen als je ergens wat van zegt) en dat stalgenootje tja. ze wist dat ik een pony(k) van de kinderboerderij gister wilde rijden zij rijd normaal op een andere (c) maar die is al oud en best op. Vraag ik een ander meisje die op de 3e pony (r) rijdt. Krijg ik van dat meisje te horen dat mn stalgenootje met haar al gaat rijden en stalgenootje op k. Tja dan laat ik m staan, hij is nog jong en dan ga ik m niet 2x laten lopen.
Vanmorgen dus geweest voor een echo en mn baarmoederslijmvlies is erg dun, 2 mm. Er valt dus niets af te stoten en kan ik dus ook niet ongi worden. Het kleine beetje bruin en rood bloedverlies wat ik heb gehad was dus alles. Vandaag is dus als dag 3 gebombardeerd en mag dus beginnen met Clomid. Gelukkig, was echt bang dat ik nog langer zou moeten wachten!
Fijn dat je met clomid mag beginnen sas! Tazzie... wat een gedoe zeg! Ik vind het persoonlijk nergens op slaan dat jij je verdriet maar thuis moet laten.. Dit is niet zomaar iets wat je ff weg kunt stoppen! *knuff*
He sas wat fijn dat je meg beginnen vandaag! Maakt dat dunne slijmvlies verder niks uit?? Succes met afrijden straks. Tazzie sterkte meid! Zo ik ga douchen dadelijk naar de manuele therapie.
Gezakt.. bah bah bah wat voel ik me ellendig nu Ik word gewoon veel te zenuwachtig. Het aankoppelen ging al niet zoals ik wilde, toen mislukte mn 1e verrichting (bochtje achteruit) en toen kon ik al wel kotsen van de stress.. en moet ik moeite doen mezelf weer op te pakken. Vond het verder eigenlijk niet slecht gaan maar als ik die vrouw zo hoorde praten aan het eind deugde er niets aan.. BAH!!!!
oh sas wat balen zeg had je nog wel wat van pilletjes ofzo genomen voor de stress of dat niet? Echt balen. En ook niet leuk dat die vrouw zo praatte aan t eind. knuff
Nee had niets genomen, wist ook niet zo goed wat ik kon nemen. Misschien de volgende x maar wel doen..
he sas wat balen meid! dikke knuff.. snap precies wat je bedoelt ik was met afrijdenen voor de auto ook altijd mega zenuwachtig overgeven buikpijn noem maar op! en met lessen ging alles perfect. uiteindelijk door die zenuwen heb ik ik het pas de 6de x gehaald. op 1 of andere manier had ik toen geen zenuwen was al bijna een gewoonte geworden dat afrijden. er is vanalles wat je kunt pakken moet je maar es vragen bij de tuinen of rozemarijn en thijm. knuffel! dat dunne baarmoederslijmvlies is dat niet erg eigelijk?
Tazzie, wat kinderachtig zeg, dat op je werk en dat stalgenootje... Wie denken ze wel dat ze zijn .. Sasjuh, wat super dat je mag starten met Clomid! En wat jammer dat je je afrijden niet hebt gehaald zeg.. Volgende keer beter laten we maar zeggen. En tja, zenuwen.. Persoonlijk denk ik niet dat je daar zoveel tegen kunt doen.. Heb ook weleens gehoord dat bananen eten helpt .. Zo, hier gaan we weer eens afsluiten. Ga zo op kraamvisite bij een collega dus zal wel weer even confronterend zijn maar goed. Dat hoort er nu eenmaal bij...