@hip, wat een stap en hopelijk geeft het wat rust! sterkte meid! @anita welkom terug. Klinkt allemaal goed je korte vakantie. @pooh last van stress dat is niet zo mooi. hoe komt dat? stress om de baby? sporten kan misschien ook wel wat helpen? @menp lang niks van je gehoord gaat alles wel goed met jou?
Saxia: 11-11-2011: revalidatie arts controle Tazzie12-11-2011: geslachtsbepalende echo Troetjuh 14-11-2011 verloskundige, gesprek hoe bevallen Hip1983 14-11-2011 eerste fm Samantha1 15-11-2011: controle verloskundige JBG 21-11-2011: geplande keizersnee Samantha1 21-11-2011: geregistreerd partnerschap Suusje1979 21-11-2011: 2e afspraak cb: 1e prikje Keano Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 23-11-2011: controle verloskundige Sasjuh83 23-11-2011: controle verloskundige Rose 23-11-2011: wxtra controle verloskundige Carly81 23-11-2011: 20 weken echo MenP2010 23-11-2011: Termijnecho (9 weken) Suusje1979 24-11-2011: controle gyneacoloog Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Tazzie29-11-2011: controle verloskundige Tazzie30-11-2011: 20 weken echo + triple p onderzoek Pooh; 01-12-2011: controle verloskundige Saxia: 06-12-2011: controle verloskundige, bel-advies uitleg Sasjuh83 08-12-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Rose: 14-12-2011: 20 weken echo Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde,1e kindje uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
Hip.. sterkte met je vader. Hopelijk krijgt hij daar wat meer rust.. Anita.. wat fijn dat je vakantie leuk was! Had de foto's al op hyves gezien.. leuk hoor! Pooh.. stressig.. hoort er ook bij joh.. Er moet zoveel geregeld worden ineens.. en dan de hormonen er nog bij. Hopelijk vind je snel een balans dat je er mee om kunt gaan MenP.. hoe gaat het met jou? Rose.. nog misselijk? Saxia.. succes bij de revalidatie arts
Hip een grote stap, maar zoals al gezegd hopelijk daar wat meer rust enzo. Anita fijn dat je heelhuids terug bent en je een paar hele leuke dagen hebt gehad! Pooh ik herken je gevoel wel een beetje.. Maar hopelijk heb je er snel balans in gevonden.. Saxia moet naar de revalidatiearts.. succes Sam hoe voel jij je verder?? Hier best wel zenuwachtig al voor morgen de pretecho.. Hopelijk zien we een lekker spartelend beebje.. Lag net even rustig op de bank..en het leek net alsof er soms wat heen en weer beweegt vlak onder mn navel aan de binnenkant. Maar ik voel mn hartslag ook heel erg als ik zo rustig lig dus twijfel een beetje haha..
@sam hier helaas nog steeds niet veel beter. inderdaad nog steeds misselijk @jbg nog precies 10 dagen meid. ga je dat nog een beetje volhouden? @saxia hoe was het gesprek vandaag? @tazz, morgen een spannende dag. en begint misschien al een beetje de baby te voelen. leuk leuk. geniet er morgen van!
@Hip zo poehee wat een bericht. Heftig. hoe is je paps eronder en de rest van de familie? @Anita fijn dat je weer heelhuids terug bent. @Pooh herkenbaar, heb ik ook gehad en gaat wel weer over. @Tazzie succes met de pretecho, lekker gaan genieten. En ik denk dat je wel degelijk je beebje voelt. @JBG je kan al aftellen op je vingers. Joehee! @Rose sterkte hoor met je lijf. Mijn gesprek ging prima. heb echt een super lieve arts. Geen rare dingen waar ik rekening mee moet houden qua bevalling. Fijn dus groen licht. En ik mag volgende week bellen voor ergotherapie om babyverzorging te oefenen. Dat wordt wel weer een traject, maar ook wel leuk. Kortom ik ben tevreden. Verder kwam vandaag mijn kraampakket en mijn bestelde luiertas binnen. Moet toch zeggen dat ik de luiertas leuker vind. En al die spullen in het kraampakket, tja soms weet ik niet eens precies waarvoor ik het moet gebruiken. Nou ja, daar heb je kraamzorg voor. Heb ik nog steeds niks van gehoord. Misschien volgende week zelf maar eens bellen. Lekker weekend allemaal met een fijn zonnetje. Morgen wordt er hier weer verder geklust met de beebkamer en zondag hopelijk de definitieve bestelling plaatsen voor de geboortekaartjes. Nog even uitrekenen hoeveel en in welke taal we er nodig hebben. En dan nog maar drie weken werken. Het vliegt nu echt voorbij. En dan te bedenken dat een collegaatje van mij met nog een week voor haar verlof al is bevallen(met 34 weken). Het gaat gelukkig goed, maar wel raar als je verlof nog niet eens is ingegaan. Ik zou er in mijn hoofd ook nog niet klaar voor zijn. Misschien toch maar iets meer haast maken met alle spullen.
@saxia en Rose: Ben zo blij, nog 10 dagen! Woehoe! Iedereen om me heen is aan het gokken wat de datum gaat zijn, maar dat hebben we niet verteld! Ga deze week proberen me even bewust te zijn van de laatste week met zijn tweetjes! @saxia: fijn dat je pakket binnen is, ik heb er ook amper naar omgekeken, zal er weinig van nodig hebben. Alles wat ik niet gebruik geef ik aan me verloskundigepraktijk, die zorgen dat die ongebruikte spullen in de arme landen terecht komen, vind ik een goed doel! Wat voor luiertas heb je gekocht? Fijn dat alles goed was bij je arts! @tazzie: veel plezier en succes morgen!
Lieve meiden, ik begrijp uit een krabbel en een berichtje dat jullie je zorgen om mij hebben gemaakt. SORRY daarvoor!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb het druk gehad en áls ik dan thuis was, was ik moe en lig geregeld ff op bed. Daarnaast ben ik met vlagen misselijk. en ik ben slecht in misselijk zijn. Ik weet dan soms niet wat ik met mezelf moet, hoewel ik weet dat het vele malen erger zou kunnen en ik me niet aan moet stellen. Soms wordt ik 's nachts wakker met hele erge buikkrampen. En dat werkt niet echt mee als je al veel moe bent. Verder gaat het goed met me en vind ik het nog steeds een vaag gebied, dat 'zwanger zijn'. Bij die vriendin vorige week was het gezellig. Lekker gegeten, maar toch iets op wat eigenlijk niet goed is, rauwe eieren, weet ik veel dat dat in zelfgemaakte tiramisu zit. gelukkig maar een klein stukje van op. Van mijn schoonmoeder 2 buikbanden gekregen. Ze is er zo mee bezig! Wel leuk hoor. Een zwarte effen en een grijze met 2 witte voetjes erop gedrukt, lief! Ze zegt, misselijk zijn kan er dan wel bijhoren, en dat zegt iedereen wel, maar dat is het nog niet fijn! Idd, ik ben het helemaal met haar eens! Ik zal in het weekend proberen bij te lezen en op jullie te reageren. Ik ben echt wel benieuwd naar jullie verhalen!!! Dikke zoen van mij X
En zijn jullie ook allemaal sinterklaas aan het kijken....die nieuwe doet het best wel goed hoor vind ik. en ziet er bijna het zelfde uit. dat valt kinderen niet eens op dat het een andere is denk ik. Ik kan niet wachten tot ik zelf kindjes heb eb sint kan gaan vieren, zo'n leuke tijd vond ik dat vroeger. gaan jullie later ook aan sinterklaas doen? ik lees hier op zp dat er steeds vaker niet meer aan sint word gedaan omdat ouders hun kinderen niet willen voorliegen, ik vind dat zo raar. Dadelijk ff bij pap op bezoek en vanavond gaan we naar vrienden, niet heel goede vrienden meestal gaan we samen op stap of zien we hun op feestjes of met anderen of zo. ze zitten wel bij ons in de vriendengroep dus komen wel bij elkaar op de verjaardag maar we hebben tot nu toe nooit los afgesproken. maar hun zijn de enige wat we kennen die ook in de mmm hebben gezeten en nu een zoontje hebben via icsi. En is toch wel fijn om er eens met iemand over te praten die echt weten hoe het is. tazzie veel plezier bij de pretecho vandaag! menp denk aan je zelf he meid, mss moet je af en toe een pas op de plaats maken en hopelijk vind je snel een manier om met je misselijkheid om te gaan.. anita je bent weer heelhuids terug van vakantie, leuke foto's op hyves of facebook weet niet meer waar ik ze zag. saxia aan de klus haha maar dan aan de babykamer. ga je foto's plaatsen als die klaar is? En mss nog es een buikfoto?
Hoi! Menp lastig die misselijkheid. Tja het is altijd makkelijk zeggen dat het erbij hoort maar als je er zelf last van hebt is het flink balen! Saxia bijna met verlof! Al een lijstje klaar wat je in je verlof allemaal wilt doen? Hip heftig hoor van je vader.. sterkte daarmee! Veel plezier vanavond, is idd wel fijn om met iemand er over te kunnen praten ja. Rose he bah nog steeds zo ziek.. kan je wel wat eten of drinken binnenhouden? Anita leuke fotoos van jullie wintersportvakantie! Gaan jullie eigenlijk nog naar Belgie of eerst een half jaar zelf aan de gang? Zo vanmorgen al vroeg op om op een dressuurwedstrijd hier in de buurt te helpen. Nu weer lekker warm thuis. Zo even boodschappen doen en vanaaf met een groep meiden (waaronder Tazzie) lekker uit eten! En oja ik weet stiekem al of Tazzie op roze of blauw mag
hallo allemaal.. Menp lastig dat je steeds die misselijkheid hebt. Neem voldoende rust voor je zelf hoor! Saxia heeft kraampakket binnen, en luiertas. En groen licht voor de bevalling JBG nu echt aftellen he nog 9 dagen!! Hip veel plezier vanavond Sas is al druk geweest.. Enn al zin in vanavond!! lekker eten!! Nou de pretecho was wel heel bijzonder hoor. Van te voren zei ze dat ze niet altijd kon zeggen of het geslacht echt goed was met deze termijn. Maar tijdens de echo was ze enorm positief haha. De kleine liet zich heel goed zien en ook wat hij is . Echt een fotomodelletje zei ze hahaha. Hij ging er echt voor zitten. En het is dus een jongetje! zoo leuk!
Tazzie jaaa superleuk een jochie! Hihi en ik heb zeker zin in vanavond, heb net nog een kleinigheidje voor je gekocht omdat ik zo blij ben voor jullie dat het zo goed gaat met jullie beeb!
Oja over Sinterklaas; wij hebben er jaaaaren niets aan gedaan maar kan nu al niet wachten om straks met ons meisje Sinterklaas te kunnen vieren Hihi kijk nu als ik kan ook steeds naar de Club van Sinterklaas enzo. En wel grappig trouwens; die Stefan de Walle die nu Sinterklaas speelt heeft op dezelfde basisschool gezeten als ik en zijn ouders wonen nu nog bij mijn ouders in de straat!
Ahh Sas je bent ee nschat!! ik moet helaas ff wachten op de foto's. krijg ze hier niet via de cdrom op de pc maar ze staan ook al nbij mijn schoonouders op de pc en die mailt ze nu als t goed is even door oh ja vanmorgen vroeg om kwart over 6 voelde ik soort luchtbelletjes die plopten.. volgens de echoscopiste kan dat heel goed de kleine zijn. Placenta ligt achter dus zal hem hopelijk komende weken echt gaan voelen..
@menp: rustig aan doen hoor, als je denkt dat dat nodig is! Wat lief dat je die buikbanden van je schoonmoeder hebt gekregen! Weten al veel mensen dat je zwanger bent? @hip; heb ook sinterklaas gekeken, vond het leuk! Hij deed het best goed, toch even wennen want voor ons is de echte sint toch Bram v/d Vlugt Hij deed het goed al had ik het idee dat de sint nog nooit zoveel heeft gepraat vanaf zijn paardje .Ik ga straks met ons kleintje dat zeker vieren, een heerlijke tijd! Fijn dat jullie naar mensen gaan waar je mee kan praten over het zwanger worden, dat zullen mensen zijn die snappen hoe je je moet voelen! @sasjuh en tazzie: Veel plezier vanavond, lekker uit eten! @tazzie: wat leuk, een jongentje! Jij kan lekker voor blauw gaan shoppen ! Hier alles rustig, nog 9 dagen!! Ben zo mega aan het aftellen en iedereen is aan het gokken wanneer het geboren gaat worden (maar niemand weet het) De meeste denken volgende week, moeten ze toch een paar dagen extra geduld hebben . Verder vandaag samen met manlief e.e.a. in het huishouden gedaan, lekker alles aan kant voor de baby komt. Fijn weekend allemaal!
@Tazzie; Leuk een mannetje! En leuk zo'n 3d echo. @Hip; Fijn als je er met anderen over kunt praten die weten waar ze het over hebben. @Sasjuh en Tazzie; Gezellig gegeten?? Vandaag ging goed wbt mn misselijkheid! Jeeee. Ik houd alles gelukkig wel binnen hoor, maar eet minder. Rose ik begrijp dat het bij jou nog steeds niet goed is. Echt shit zeg! Ik vind dit al niet fijn! X