stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Het is ook heel spannend troetjuh en ik denk dat het voor de meiden die nog niet tegen het eind lopen best makkelijk zeggen is dat je moet relaxen,ik kan me er ook nog niks bij voorstellen,is nog beetje ver van mijn bed show zeg maar haha

tegen het eind aan word het denk ik toch allemaal spannender en is het lastig om te weten wat je voelt,mijn zus heeft dat ook hoor,ook al weet je dat het nog heel lang kan duren,je weet ook niet hoe het voelt toch als het de eerste is? Dus je kan de pijntjes ook niet altijd plaatsen en de een maakt zich aan het begin van de zwangerschap heel druk en de ander meer aan het eind en zo zijn we allemaal verschillend en dat is maar goed ook toch ;)

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet; ja, het begint een beetje te komen! Maar word gek van alle mensen (vooral ouders) die continu bellen en doen om maar te checken of we toevallig niet weg zijn of naar het ziekenhuis.. Iedereen, familie en vrienden zijn belangstellend maar vooral tot het (sorry dat ik het zeg) vervelende aan toe... Ik heb zoiets van, wacht gewoon af, je hoort het vanzelf wel. Merk dat er weinig respect is voor het feit dat wij de datum niet willen delen met de mensen, maar graag dit samen willen doormaken zonder alle 'succes en sterkte wensen'. Maar goed, ik blijf volhouden door niets te zeggen, behalve tegen jullie:D, dit is iets voor ons!

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ JBG kan me voorstellen dat dat vervelend is ja, gewoon de stekker eruit trekken haha maar ja dan staan ze misschien aan de deur he omdat ze nog bezorgder zijn geworden. Ik snap ook niet dat mensen die keus dan niet gewoon kunnen accepteren en toch door blijven vragen.

4. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    JBG, spannend hoor! Zorg je wel dat je een nog beetje uitrust dit weekend?
    Ga je nog wat speciaals doen met je vriend?

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Lijkt me echt vervelend ja zeker omdat je heb gezegd dat het geheim wil houden...
    Jammer dat ze er geen begrip voor hebben

6. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @suusje: Vanavond en morgen proberen een beetje slaap te pakken. Slaap heel slecht momenteel helaas. Morgen beetje in huis schoonmaken ofzo :).. Hebben niets gepland. Zondag moeten we even naar het ziekenhuis en daarna naar de verjaardag van mijn schoonvader... worden toch nog 2 lange dagen denk ik :D!

7. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Hey.. Nou Jesse weegt inmiddels ruim 5 kg.. Hij krijgt 5 flessen van
    180cc (niet dat hij die altijd leeg drinkt hoor.. Het is gewoon een erg hongerig mannetje) ik hou wel een schema aan: 7/11/15/19/23 en dan geld bij alle tijden dat er wel wat speling in kan zitten hoor
    Zou was het vandaag ook een tikkie te laat vanmorgen omdat
    We lekker hadden uitgeslapen incl Jesse bij ons in bed.. We moeten hem dus voor die laatste fles van 23 u echt wakker maken.. Maatja als we die laten vallen krijgt hij te weinig dus tja.. Ik hou nogal van planningen ed.. Dus vandaar dat ik echt met tijden moet werken.. Alle respect hoor hoe jij het doet! Ik vind het knap!! Wat weegt Keano? En hoe gaat het zo verder met je??
    Groetjes..

8. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Ik ga eens een poging wagen met een foto te plaatsen.. Heb er meer dan genoeg!!

9. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Ik had ze dus eigenlijk ook nog moeten draaien.. Hmm geen idee hoe dat werkt.. Maargoed dan maar even met jullie koppies draaien ;)

10. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    @marlijn
    Wat een schatje!!

ik moet maandag naar het cb, dan weet ik wat hij weegt. Maar ik heb mezelf met en zonder Keano gewogen, en toen kwam ik op 5,6 kilo!

Met mij gaat het goed hoor. Ik moet nog steeds wel wennen aan het feit dat ik moeder ben en dat ik best aan huis gebonden ben. Maar ik heb bijna elke dag wel een vriendin, een buufje, mijn zus of mijn ouders op bezoek. Dus ik vermaak me wel. En Keano is zo leuk! Ik kan wel de hele dag naar hem kijken. Al die verschillende gezichtjes die hij trekt als hij slaapt, hoe hij lacht als hij wakker is.

Ik ben eigenlijk vrij snel hersteld van de bevalling. Donderdag krijg ik een laatste controle bij de gyn.

En jij? Ben jij al gewend? en de papa, hoe vind hij het?

11. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Suusje; Mooi dat jullie op de roze wolk komen nu! Begrijp heel goed dat het wennen is, ineens met z'n 3en én dan is die 3de ook nog eens heel klein en weet je niet zo goed wat je er mee kunt enzo. Mijn vriend zal inderdaad ook wel doorslapen, daar zie ik hem helemaal voor aan, haha.

@Norah; wat een mooi lachend meisje zeg!!!

@Pooh; Leuk dat het kamertje bijna gebracht wordt! Maar lees dat jullie nog ff door moeten werken, komt vast goed!

@Rose; Balen dat bij jou het avondeten nog niet wil. Maar erg fijn dat je niet meer zo misselijk bent. en die hoofdpijn, moet je niet meer drinken??
    Ik heb trouwens wel eind vd middag last van zuur in mijn keel. Mag je daar gewoon rennie voor nemen?

@Samantha; Is het bijvullen goed gegaan op je werk? Geen pijn gehad? Rot zeg een blaasontsteking. Hoop dat de kuur snel aanslaat. Maar wel fijn dat dit het is en geen vroeggeboorte! en wat vaag de de vk beide iets anders zeggen...

@Sasjuh; Je buikje zit inderdaad hoger! Mooi hoor! en lekker bezig geweest woensdag.

Ik ga nu training geven. Volgende reactie komt over blz 447 en verder.

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Jbg, spannend nog 2 nachtjes, jammer vd bellers zou gewoon niet opnemen en bellen ze een 2e x dan wel zo van heb meer te doen. Maar jammer dat er geen respect is, nog ff volhouden spannend!

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wat een lief berichtje carly :)
    Iedereen doet op zijn eigen manier, en elk pijntje is een ervaring rijker haha

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

MenP jij bent goed aan het bijlezen geweest! Wat voor training geef je? Fijn dat het met de misselijkheid redelijk goed gaat.
    JBG kan me voorstellen dat dit een lang weekend voor jullie gaat worden.. maar wel het laatste weekend met zn 2tjes, met je dikke buik, het getrappel in je buik.. Het lijkt me een raar idee hoor!
    Marlijn mooie fotoos van jullie mannetje! Heb je nog verlof of moet je alweer werken?
    Samantha hoe is het nu met jou? Nog last van harde buiken? En hoe ging het met werken deze week? Je bent iig weer een weekje dichter bij je verlof!
    Anita hoe is het bij jou? Je NOD is ergens nu toch? (als ik het goed onthouden heb..)
    Hip bijzonder van die mail van die vriend van jullie.. Ik hoop dat het een gunstig voorteken is! Succes met afwachten deze 2 weekjes..

Hier weinig nieuws, zo lekker naar mn paardje toe en straks naar de verjaardag van mn schoonvader.

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

hier even snel een reactie van mij..

We zijn weer ongesteld :(.. Zit er even helemaal doorheen.. Heb heel de nacht liggen huilen had het zo gehoopt na dat onderzoek! Pff, wat wordt je zo weer met beide benen op de grond gezet zeg.. Wanneer mag het nu zover zijn?? Aan het begin van het jaar had ik wel verwacht dat we in 2011 wel zwanger zouden zijn maar nu... Voor we het weten is het alweer 2012...

Sorry voor dit ego-berichtje maar hoop zo erg om ook een keer goed nieuws te kunnen schrijven en dan een mooie foto te plaatsen van een mooie test..

Liefs,
    Anita

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Vervelend anita, gewoon kut :(
    Hoop dat je echt snel mooi restjes kan laten zien!
    Hele dikke knuffel

17. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anita een dikke knuf, jeetje wat balen meid. Kan me voorstellen dat je inderdaad hoop haalde aan het feit dat je het ondezoek had gehad wat misschien de kans weer zou vergroten. Huil maar even goed uit, dat mag! maar geef de hoop niet op.

@troetjuh kan mij voorstellen dat je nu extra alert bent op pijntjes en andere veranderingen. Je weet tenslotte niet wat je moet verwachten. Dat zou ik denk ik ook hebben. Geniet nog maar even van je dikke buik,, voor je het weet is het zover.

@jbg weer een nacht dichterbij. heb je wel een beetje kunnen slapen? kan me voorstellen dat je veel aan het denken bent en dat slapen daardoor minder makkelijk gaat. Jullie laatste zaterdag met ze tweetjes! Geniet ervan.

@menp, je kunt inderdaad rennies nemen tegen maagzuur. Zelf heb ik nog geen last van maagzuur.

Vandaag ga ik proberen om een stuk te wandelen, kijken hoe ik mij daarna voel. Maar eerst proberen wat te eten. Gisteravond trouwens een hele slechte avond gehad. Een terugval is blijkbaar toch iets wat erbij hoort, helaas. Maar goed hopelijk vandaag weer een goeie dag.

@ saxia alles nog onder controle?

@sam hoe is het nu verder met jou?

18. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Anita, vind t echt Klote voor je hoop dat je niet al te lang meer moeten wachten. Succes vandaag meis

19. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ik heb gisteravond ontzettende ruzie met mijn moeder gekregen. Ik vind het heel erg. Onze relatie was al niet super maar nu nog slechter. Ik snap niet hoe ze dat kon doen zo net voor mijn bevalling. En nu heb ik een bericht gekregen met sorry, maar ze meende wel wat ze zei, maar meer om de baby volgens mij. Ben haar zo beu. Voor de baby laat ik haar volgende week komen, maar vind het zo erg dat ze zo doet. Het is voor mij klaar, ik ga een afstand bewaren, heb ik tegen haar gezegd maar heb ook gezegd dat ik het nu allemaal niet ga uitpraten etc. want ik kies voor mijn gezin en mijn kraamtijd moet leuk worden... Sorry, klinkt een beetje onsamenhangend omdat jullie het achterliggende verhaal niet kennen, maar wilde het even kwijt. Heb vannacht maar een paar uur geslapen door haar. Ben er verdrietig om. Gelukkig is mijn man en mijn schoonfamilie er voor mij, want moet het niet hebben van mijn eigen familie :(...

Nog 2 dagen, hoop dat het morgen nog een beetje gezellig word op de verjaardag van mijn schoonvader, even gedachten verzetten. Daarna maandag mama en papa worden, dit moet onze tijd zijn....

@Anita; vind het zo rot voor je meid, sterkte *knuff*!

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jbg knuffel meid
    Tis idd niet leuk dat ze dit zo flak voor de bevalling doet
    Denk dat je idd moet kiezen waar jij je goed bij voelt
    Dikke knuffel