@ Anita, ach meid,wat balen en ik kan me zo goed voorstellen dat je er erg verdrietig van bent,dikke knuffel @ JBG, wat vervelend voor je dat dit nu net zo vlak voor de bevalling moet gebeuren,dit moet inderdaad een leuke tijd zijn voor jullie,goed dat je voor jezelf en je gezinnetje kiest nu,sterkte ermee, knuffel
Heey meiden, ik heb al een tijd niks van me laten horen *schaam* maar ik denk nog wel aan jullie hoor! Heb ff door een paar pagina's gebladerd haha en zag wat foto's. Suusje wat een leuk kereltje heb jij toch. Zag ook nog een foto van marlijn....ook een leuk ventje! JBG, oooh wat spannend....dinsdag papa en mama....wat een heerlijk vooruitzicht moet dat zijn. Jammer dat je net voor je 'bevalling' zo'n ruzie heb gekregen met je ma.....proberen om het even te 'vergeten' en straks lekker genieten van je gezinnetje en je kraamtijd. Wat lopen er al veel op het eind....spannende tijden zeg! Anita ik zag dat het bij jullie nog steeds niet wilt lukken....wat balen zeg, snap het wel als je het allemaal ff zat ben....maar geef de moed niet op, ik weet zeker dat er een hele mooi dag komt dat jullie een positieve test in handen krijgen.. Voor de gene die me niet op hyves etc. hebben. Onze jongens zijn afgelopen maandag (14-11) na 16 weken WKZ einedelijk overgegaan naar een zkh in de buurt. Het scheeld zo ontzettend veel reistijd, we zijn nu in 10 min bij de kids. Het is wel nog steeds erg wennen. Het is zo anders. Eerst lagen ze op de hc met altijd een verzorger op 2 meter afstand, nu liggen ze gwn op de kinderafdeling, in een apart kamertje (omdat tyler een darm collie heeft) met geen verzorger. Ja ze hebben wel een verzorger maar die komt alleen heel af en toe eens kijken. Ze liggen wel aan de monitor en die is verbonden met 1 hoofdmonitor en de pieper van de verzorger, dus zien/horen het wel als er iets is (gelukkig) Op zich is het wel fijn een prive kamertje, maar wel ff wennen dus. Ook is het wennen aan het personeel, ze weten niet wat wij kunnen (en lezen gwn niet!) dus doen ze het gwn zelf....we hebben al gezegd dat we alles zelf doen en willen, maar helaas luisterd nog niet iedereen daarna. Tyler ligt nu al ruim een week zonder flowsnor, hij doet het dus helemaal zelf! Super trots op hem! (ligt nog wel aan de monitor) Ryley zit momenteel op de 40% zuurstof....terwijl hij net voor zijn overplaatsing op 30% stond, dus das wel ff balen.. Verder gaat het met flessen drinken ook steeds beter, Tyler drink bijna alle flessen die hij krijgt aangeboden (zo goed als) leeg, Ryley drink meestal 30cc (van de 70) dus gaat ook de goede kant op. Vandaag is Amy voor de aller eerste keer bij haar broertje op bezoek geweest...ze vond het geweldig...ze wilde gelijk met alles helpen....echt zo lief....vanavond gaan we weer eventjes. Hier een foto van grote zus met Ryley. Iedereen doe op het eind loopt, suc6 met de laatste loodjes! JBG heel veel suc6 dinsdag...geniet van je kleintje!
Patriesjuh, fijn dat alles goed gaat ben super blij voor jullie en hoop dat ze snel naar huis mogen. Lieve foto. Jbg, balen vd ruzie kan me redelijk in de situatie verplaatsen helaas. En groot gelijk kies voor je gezin en geniet van je kraamtijd dat gaat nu voor.
@patries: het is niet dinsdag maar maandag, dus gaat nog sneller als jij dacht ! Wat fijn dat alles goed gaat met je kids, ik volg je op hyves, ik ben erg blij met je! @alle meiden: bedankt voor jullie reactie, vanavond gaan manlief en ik gezellig samen tv kijken en dan maken we er hopelijk morgen ook nog een gezellige dag van! Morgen eerst even naar het ziekenhuis voor wat voorwerk voor maandag
Jeej jbg dit is je laaste dagje als zwangere (en met Zen 2) maak er een leuke dag van vandaag, want morgen ben je een mama
Goedemorgen dames, Weer veel gekletst de afgelopen dagen. Heb het zelf druk gehad, dus niet echt tijd om te reageren. Dus dan nu maar ff JBG.. jakkes, net voor de bevalling nog even ruzie krijgen met je moeder Weet niet precies wat er is gebeurd natuurlijk, maar jij hoort nu te gaan genieten en je niet zorgen te moeten maken over een ruzie. Hopelijk trekt het gauw bij! En gelukkig heb je steun aan je schoonouders en je man. Jeetje .. dit is gewoon jullie laatste dag als niet papa en mama haha.. lijkt me best wel raar.. Bij een normale bevalling besef je dat niet zo erg, maar in jullie geval wel. Hopelijk kunnen jullie vandaag nog even lekker uitrusten en dan morgen heerlijk genieten van jullie kleine! Ben zo benieuwd of het een jongetje of meisje is.. Rose.. Jammer van de misselijkheidsterugval (woow wat een woord) Heb je nog een stukje kunnen wandelen? Hopelijk krijg je vandaag een betere dag. Anita.. Gadverdarrie.. weer ongesteld geworden Huil al het verdriet er maar lekker uit hoor! Niemand die je raar aan zal kijken.. hier niet in ieder geval.. wij gunnen het jou allemaal zo erg! Je hebt er misschien niks aan, maar wil je ff een hele dikke knuffel geven! MenP.. Het vullen is wel redelijk gegaan.. zodra ik last van mijn buik kreeg, ben ik gewoon gaan zitten en niemand die er iets van heeft gezegd .. Hoe gaat het met jou? en je misselijkheid? Sasjuh.. Inderdaad ja..weer een stapje dichterbij mijn verlof. Pff kijk er nu echt naar uit zeg! Ik heb nog steeds geen bericht gehad van het UWV.. dus ga gewoon van mijn eigen berekening uit.. dus nog 3 weekjes! Mijn verlof begint eigenlijk op een woensdag.. maar die maandag en dinsdag neem ik ook vrij.. Mss dat vriendlief en ik dan nog ff een midweekje samen weg gaan.. Saxia.. hoe is het met jou? Tazzie.. Hebben jullie al veel blauwe dingetjes gekocht? Is het bij jullie ook mistig? Ze waarschuwen echt voor super dichte mist he.. Vandaag is ons laatste dagje als ongeregistreerd partner hihi.. morgenochtend 10 uur krijg ik dezelfde achternaam als mijn vriend en ons kindje Van de week hebben we een nieuw bankstel gekocht. Gelijk de hele woonkamer maar eens veranderd. Zo leuk werk om te doen! Helaas kan ik echt niet veel meer.. krijg gelijk last van mijn buik dan. Dus maar beetje rustig aan doen dan..en dat vind ik erg moeilijk! Nou dit is wel weer even mijn update geloof ik.. haha Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen meiden, Ik heb de kriebeltjes voor morgen. Vind het zo'n raar idee dat ik vandaag nog zwanger ben en morgen niet meer, dan word ik mama! En dat vind ik ook zooo eng, want hoewel ik me er 9 maanden op heb kunnen instellen krijg je toch het gevoel van, ga ik het wel goed doen? Word ik een lieve mama? Heb je gelijk een band met je kindje? En nog meer van die gekke vragen die in je hoofd afspelen.... Wat ik vaak hoor is dat het gelijk heel natuurlijk zal aanvoelen alsof je leven niet anders is geweest, maar vind het zó spannend! Het idee nooit meer met zijn tweetjes te zijn, is zo raar... Ben zoooo nieuwsgiering, een jongen of een meid. Vanmiddag even naar het ziekenhuis en me schoonvader! Kom vanavond nog wel even online op zp denk ik, daarna zal het pas weer donderdag of vrijdag worden want ik heb geen internet op mijn mobiel en weet niet wanneer ik naar huis mag! @troet: Hou morgen je telefoon bij de hand, mag jij ons nieuwtje delen met de meiden ! @samantha: Heel veel plezier morgen met je geregistreerd partnerschap en alvast gefeliciteerd!!
JBG 21-11-2011: geplande keizersnee Samantha1 21-11-2011: geregistreerd partnerschap Suusje1979 21-11-2011: 2e afspraak cb: 1e prikje Keano Saxia: 22-11-2011: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Saxia: 23-11-2011: controle verloskundige Sasjuh83 23-11-2011: controle verloskundige Rose 23-11-2011: wxtra controle verloskundige Carly81 23-11-2011: 20 weken echo MenP2010 23-11-2011: Termijnecho (9 weken) Suusje1979 24-11-2011: controle gyneacoloog Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Samantha1 28-11-2011: Intake gesprek kraamzorg MenP2010 28-11-2011: gesprek vk over Prenataal onderzoek Tazzie29-11-2011: controle verloskundige Tazzie30-11-2011: 20 weken echo + triple p onderzoek Pooh; 01-12-2011: controle verloskundige Saxia: 06-12-2011: controle verloskundige, bel-advies uitleg MenP2010 06-12-2011: Intake vk Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Rose: 14-12-2011: 20 weken echo Samantha1: 15-12-2011: Voorlichting bevallen Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP (weer even het lijstje naar voren gehaald)
Probeer trouwens toch niet teveel aan de situatie met mijn moeder te denken, maar ik ben heel boos dat ze dit net voor mijn bevalling heeft gedaan en wat jammer is voor mij is dat ik haar met gemengde gevoelens zal bellen en dat is niet hoe ik mij het had voorgesteld. Zij heeft die blijheid van me afgenomen. Mijn man is daar zo boos over, dat zal hij haar niet vergeven, niet op dit moment wat zo belangrijk is voor ons. Ik zie er ook wel tegen op om haar morgen te bellen, want heb er ook geen zin in... heel jammer, maar dan moet ik maar proberen wel van de andere mensen om ons heen te genieten.
JBG, Alvast een hele bijzondere dag toegewenst morgen! Vanuit eigen ervaring de meest bijzondere dag uit je leven! Er moet vast een hoop op je af komen, zeker nu je zo concreet weet dat je je kindje morgen gaat ontmoeten. Een dubbele verassing dat je niet weet wat het word. Ik hoop dat je kunt genieten van je kindje en dat je zelf goed uit de operatie komt. Marlijn: Wat een leuke foto van jouw Jesse! Echt een leuk ventje! ( Sorry ben helemaal vergeten om je terug te mailen, ga ik snel doen!) Anita: Wat moet het een rotdag voor jou geweest zijn gister... Bah, je had er zo op gehoopt ( En wij stiekem ook geloof ik) Troetjuh: Ik had ook al voortekenen vanaf 37 weken, maar uiteindelijk met 40+1 bevallen. Je hebt echt wel door als je bevalling begint. Het begin is zo'n lang proces als het begint met weeen. Ik had eerst een hele dag harde buiken (niet pijnlijk) om de 5 min die langzaamaan ( zeg in een avond en nacht) pijnlijker werden. Tis echt frustrerend hoor, dat begrijp ik, bij elk pijntje denk je; is dit het? Ik hoopte ook dat mijn vliezen gewoon zouden breken, heb je veel meer duidelijkheid, maar helaas! Rose: Wat balen van je misselijkheid weer. Hoop dat t snel weer beter gaat! Samantha: Leuk is dat he, bezig zijn met de inrichting van je huisje? Hier ben ik ook geregeld aan het schuiven met meubels enzo Nu lekker een herfstsfeer in huis met vanalles uit het bos en veel kaarsjes, erg gezellig!
@Carly; Fijn dat het beter met je ging en jij bent ook al weer over de helft! @Hip; Wat leuk dat die bekende die mail heeft gestuurd! en mooi nieuws zou dat zijn zeg! Ik duimduimduim!!!!! Hoe voelde de iui? @Norah; jij had het druk donderdagochtend. Wel vervelend als ze zo spuugd en het zelfs uit haar neusje kwam. Gelukkig lachte ze er zelf bij. @Tazzie; Goed gegaan op de beurs?? Lekker dat je morgen vrij hebt genomen, dat zul je wel ff nodig hebben na zo'n druk weekend. En leuk als je de beeb gaat voelen! @JBG; Spannend zeg. Al in het ziekenhuis geweest voor intake en bloedafname? Ben zo benieuwd naar de naam van jullie kleine. Goed dat je de datum lekker niet verteld! Dat houd je lekker voor jullie zelf....en ons, haha! En wat rot dat je nu ruzie hebt gehad met je moeder. Het klinkt zo hard maar jullie hebben je krachten echt nodig voor het opstarten van jullie eigen gezinnetje. sterkte ermee en je moeder komt nog wel... @Troetjuh; Hoe gaat het met de steken enzo? Gek dat je gewoon niet weet wat er komt hè!? @Marlijn; Goed om te horen dat het goed gaat met jou en Jesse! En natuurlijk ben je een trotse mama! Wat wil je met zo'n mooi mannetje?! @Suusje; wat een lief en mooi mannetje zeg! En wat klink jij ook trots, mooi hoor. @Sasjuh; Ik geef training bij synchroonzwemmen. Heb het zelf heel lang gedaan en kon er nog geen afscheid van nemen. @Lieve Anita; Wat ontzettend K*T zeg! Ik begrijp zo goed dat jij ook eens een testje wil plaatsen met daarop; ZWANGER !!! Of 2 mooie streepjes! Ik zeg; DECEMBER wordt de maand van jou en Hip!!! @Rose; Mijn moeder heeft bij mijn broer ook veel last van maagzuur gehad, al voordat ze wist dat ze zwanger was....beetje jammer. ik moet goed opletten wat ik eet/drink 's avonds. En bedankt voor je antwoord over de rennies, dacht het wel, maarja, wist het niet zeker. Ik ben blij dat je hier vaker bent, want volgens mij wil dit wel zeggen dat het echt beter met je gaat! @Patriesjuh; Gelukkig gaat het over het algemeen goed met jullie en de kids! Leuk die foto samen met jullie dochter. Geniet er van dat jullie sneller in het zh kunnen zijn en ook van jullie mooie dochter. de verpleegkundigen moeten natuurlijk ook aan jullie wennen. Neem er de tijd voor, dat komt vast goed! @Samantha; Het zou echt lekker zijn om nog een midweekje weg te kunnen samen! Gelukkig is het opbouwen goed gegaan. Veel plezier morgen! Wel vreemd om dan ineens dezelfde achternaam te hebben. Met mij gaat het verder goed. Heb het woensdag aan 2 collega's verteld. Die waren blij voor ons en vonden het leuk. Wel fijn dat iemand op mn werk het nu weet. Voelt prettig. Woensdag weer een echo. Ben zo benieuwd!!! JBG heel veel succes voor morgen en geniet van jullie eerste dagen als papa en mama! Laat dat door niemand afnemen hoor!
JBG, ik vind het zo spannend! Nog maar een avondje en een nachtje, Ik hoop dat je wat kan slapen vanacht. Alvast heel veel succes voor morgen!
He meiden, Dankjulliewel voor de berichtjes. We zijn vanmiddag in het ziekenhuis geweest. Ze hebben fysieke controles gedaan (bloeddruk, bloedafname, hartje luisteren) en dat was allemaal goed. Uitleg gekregen waar ik kom te liggen (een tweepersoonskamer, maar waarschijnlijk gaat degene die er ook ligt morgen naar huis dus hoop dan nog even alleen te kunnen liggen!)., waar de kraamkamer is, hoe het morgen allemaal in zijn werk zal gaan en wat ze allemaal gaan doen. Ik word als eerste geholpen, dus moet tussen 7uur en 7.30 uur in het ziekenhuis zijn. De keizersnee staat om 9 uur gepland. Spannend dus. Vind het wel raar dat ik morgen niet meer zwanger ben. Mijn zwangerschap was niet geweldig, maar toch een gek idee dat je morgen geen babytje meer in mijn buik heb. Vanmiddag nog naar de verjaardag van mijn schoonvader geweest, was gezellig. Meiden tot snel, ik ga jullie op de hoogte houden! Over een aantal dagen een uitgebreid verhaal vanuit thuis. Ben zoooo nieuwsgierig, wat zal het worden, een jongen of een meid??? Spannend
JBG en JBGman, heel veel succes, plezier of hoe je het wil noemen morgen! Afscheid nemen van je buik, je klachten en welkom heten aan jullie kindje! Ontzettend bijzondere dag zal het zijn.. Geniet ervan en wij wachten geduldig op een berichtje over geslacht en naam! Ik doe bij deze trouwens een gok voor een meisje
jbg heel veel suc 6 en geluk morgen gaat allemaal goed komen, vanaaf nog een laaste buik foto maken? ik wacht je sms af ben super nieuwschierig
JBG en man.. heel veel plezier en succes gewenst voor morgen! Geniet nog van jullie laatste avondje samen en je laatste avondje als zwangere vrouw. Ik kom morgen vaak gluren of troetjuh al een berichtje heeft geplaatst haha.. Ik gok een jongen.. waarom?? Geen idee! haha