JBG heel veel succes en ook veel plezier morgen,morgen ga je eindelijk je kindje ontmoeten,echt bijzonder! Geniet er van
ff snel een kort berichtje @jbg heel veel succes morgen! hopelijk kunnen jullie vanavond een beetje slapen. En morgen ook al lekker de hele dag kunnen genieten van jullie kleine, dat is wel heel bijzonder. En wat betreft geslacht ik denk dat het een meisje gaat worden. Ik kijk uit naar het bericht van troetjuh...
he dames ff snel een reactie van mij, reageer moregen uitgebreid op iedereen heb nu geen zin om te laptoppen. JBG meid heel veel succes, sterkte en plezier morgen! ook voor je man. hopelijk verloopt het allemaal goed en heb je niet te veel last van de operatie. probeer nog te genieten van jullie laatste avond/nacht met z'n 2tjes. en geniet van de baby in je buik. ik zal morgen zp goed in de gaten houden. anita voor jouw een heel erg ontzettend dikke knuffel zo ontzettend KL*TE dat het weer niet is gelukt. de komende paar maanden heb je nog steeds wat meer kans toch door de hsg of niet? ik hoop echt met heel mijn hart dat je zwanger het jaar uit gaat! (en ik ook hihi) saxia waar ben je???????????? zo de rest is morgen aan de beurt fijne avond nog.
Jbg,je zal dit niet meer lezen denk ik maar heel veel succes vanochtend zal aan jullie denken. Geniet er van en denk dat we allemaal met smart op een bericht wachten.
Meiden, allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes! Het is helaas niet anders.. Nu weer met volle moed door naar de volgende ronde! Al wordt het wel steeds moeilijker.. JBG, heel erg veel succes vandaag! Ik ga aan jullie denken!
Sam heel veel plezier zo over een uurtje zijn jullie "man en vrouw" Al vast van mij van harte gefeliciteerd
Oehh JBG is nu misschien al wel mama! Wacht met spanning op een baby bericht. Ben ook zo benieuwd naar het geslacht....dit word de eerste baby waarvan we het niet van te voren wisten. Samantha hele fijne dag vandaag (gaan jullie het nog vieren?) en alvast gefeliciteerd! Ik ga zo weer naar me jongens, ze krijgen straks weer een schedel echo... Als ik terug kom is er vast baby nieuws.
Oh ik had gehoopt dat er al nieuws was van jbg, helaas moeten we nog ff geduld hebben. ik ben zoooo ontzettend nieuwsgierig! sam volgensmij ben ik te laat he...ik wens je in ieder geval een heel fijne dag! patries succes met je jongens! en der was nog iemand die iets had vandaag...ff vergeten. nou in ieder geval ook veel plezier en succes!
Hihi helaas nog geen baby nieuws... Patries suc 6 waar kijken ze allemaal naar dan? Of ze goed ontwikkelen? Of achterstand hebben?
Jaaah het is geboren Hè ans! We hebben een dochter, ze heet Nienke! Alles gaat goed, 3685 gram! Ben aan het genieten van ons wondertje! Liefs Jen
jaaaa!!! een meisje erbij! JBG je zal dit voorlopig nog niet lezen maar toch gefeliciteerd met je dochtertje!! leuke naam nienke! hopelijk knap je zelf snel op en mag je snel naar huis! geniet van jullie gezinnetje..
JBG van harte met de geboorte van jullie dochter Nienke! Geniet van jullie gezinnetje samen!! Ben weer boven water na een gezellig maar erg druk weekend. Erg leuk gehad en niet erg koud gehad in de caravan gelukkig.. Wel een mooie 1e prijs behaald met onze stand dit jaar Verder vandaag met mn schoonouders naar de ikea geweest en het babykamertje gehaald zo nu ga i kde rest even goed bijlezen en zo reageren
Anita een dikke knuffel voor jou! kan me heel goed voorstellen dat je nu even heel zwaar teleurgesteld bent. Ik hoop zo dat je snel zwanger mag zijn! Marlijn wat een mooi mannetje heb je! Patries leuke foto samen met je dochter en Ryley. Fijn dat ze over zijn en dat het goed gaat! Hopelijk is de schedelonderzoek (?) ook goed vandaag Menp fijn dat je het hebt kunnen delen met een collega.. Sam hopelijk heb je een leuke dag en gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Rose jammer dat je weer een terugval had van misselijkheid troetjuh hoe is het nu bij jou? alles weer rustig? Hip hoe gaat t met jou? en met je vader? zo verder weet ik t ff niet meer sorry voor degene die ik niet heb gehad
Net terug van de vk, alles was goed bloeddruk ook bij is wel van rechts naar links verhuist in me buik en ligt nu vast in me bekken... Tazzie rommelen blijft nog steeds, denk dat het wel tot het einde blijft haha
JBG en JBGman.. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nienke! Geniet lekker van jullie gezinnetje en we wachten hier met smart op een foto van de kleine meid natuurlijk..dus van mij mag je weer heel snel uit het ziekenhuis komen Patriesjuh.. Hoe gaat het verder met jou? Krijg je nu wat meer rust nu je jongens iets dichterbij zijn? Troetjuh.. fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige. Ik heb savonds toch nog steeds wel last van menstruatiekrampen.. terwijl de kuur van de blaasontsteking bijna klaar is. Dus net de verloskundige maar gebeld, maar ze zei dat ik daarna maar weer om een kuurtje moest vragen. Was liever even langsgekomen.. zodat ik wat gerustgesteld was..maar helaas.. Verder iedereen bedankt voor de felicitaties.. gaan vanavond lekker samen uitgebreid koken,maar verder niet echt iets speciaals ofzo..
JBG GEFELICITEERD met jullie dochter Nienke! Keano heeft net zijn eerste prikjes gehaald. Was even hartverscheurend brullen, daarna wat snikjes. Mijn stoere vent! Hij weegt nu 5,7 kilo. Is 1,4 kilo aangekomen in 1 maand en is 58 cm lang. Hij groeit goed volgens schema. Nu lekker op de bank knuffelen.