stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Jbg, gefeliciteerd met jullie dochter wat een leuke naam.

Suusje, fijn dat t zo goed gaat met keano

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    JBG: gefeliciteerd! wat leuk, een meisje! Geniet ervan!

Suusje, wat doet Keano het goed! naar hoor die prikjes!

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    JBG, wat leuk een meisje,van harte gefeliciteerd en geniet van je gezinnetje!!

Samantha gefeliciteerd met jullie geregistreerde partnerschap!

4. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @JBG en man; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nienke!(leuke naam!) Geniet van elkaar en we horen je hopelijk snel.

@Troetjuh; Bedankt voor het doorgeven van dit fijne nieuws! En mooi dat de controle goed was vandaag!

@Tazzie; Een eerste prijs met jullie stand, gefeliciteerd. En het kamertje bij Ikea gehaald. Leuk hoor! Welk kamertje is het?

@Samantha; Gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap....al geoefend op je nieuwe achternaam?

@Patriesjuh; Hoe is het onderzoek vandaag gegaan?

@Suusje; Lijkt me zo zielig, die prikjes, maar hij heeft ze gehad! Mooi zo. En mooi dat hij op schema ligt qua groei.

Hebben degene die nog gaan bevallen soms ook zo iets van....als degene die aan het bevallen is maar niet dezelfde naam aan haar kindje gaat geven als ik in mijn hoofd heb.
    Nu maakt het niet heel veel uit, omdat we elkaar niet in het écht kennen zegmaar. Maar lijkt me wel jammer om als 2de met een zelfde naam te komen.

Saxia; hoe is het met jou??

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Menp ik denk daar soms weleens aan inderdaad.. om niet dezelfde naam te hebben als een ander hier straks.. MAar denk dat we ons daar gewoon niks van aan moeten trekken.. (tenminste, dat zou ik proberen aangezien ik het hier al moeilijk vind om een leuke naam te verzinnen die vriendlief ook nog eens leuk vind)

Kamertje is de hensvik serie.. zal zo eens foto maken ervan :) alles staat, alleen de commodekast zit de extra ombouw van de commode er nog niet op, vriendlief moet naar de kazerne dus doet dat morgen.

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    JBG en JBGman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nienke! Geniet van elkaar en je kraamtijd.
    En ik had het dus goed voorspelt, een meisje!
    Samantha en Samanthaman ;) hihi jullie ook gefeliciteerd! Wennen denk ik, ineens een andere achternaam of niet?
    MenP ik heb dat ook wel ja, met namen. Voor mij gaan nu nog Troetjuh, Samantha en Saxia bevallen.. Troetjuh een jochie, Saxia geen idee en Samantha een meisje.. dus onze naam kan ook nog gebruikt gaan worden. Ach mocht dat zo zijn dan is het maar zo, zou hem er iig niet voor gaan veranderen.

Ik ben strontverkouden, mega keelpijn en gewoon bleghh dus. Ga lekker bankhangen en tv kijken, hopelijk morgen wat fitter want echt fijn met werken was het niet zo!

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    samantha gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! en gezellig uitgebreidt koken. heerlijk! wat is het geworden?

suusje wat heb je een stoer mannetje zeg! doe em maar extra veel knuffelen vandaag.

norah hoe is het met kleine norah?

troetjuh bij jouw was alles goed met de kleine wat fijn. nu maar wachten.....

heeft saxia iets gezegd dat ze op vakantie ging of zo? of een drukke periode heeft nu? maak me wel een beetje zorgen normaal reageerd ze zowiezo in het weekend. of stel ik me nu een beetje aan?

samantha wat een rare reactie van je verlos? je kan toch niet zomaar nog een kuurtje aanvragen? op zijn minst moet je urine gecheckt worden of de ontsteking over is of niet. ik zou hier geen genoegen mee nemen hoor. mss morgen ff naar de ha...sterkte

rose hoe is het bij jouw? heb je nog kunnen wandelen? ik blijf toch voor je duimen dat je je binnenkort helemaal super gaat voelen en volop kan gaan genieten!

hier weinig nieuws, ben een beetje futloos en snotterig maar verder gaat het prima al zou het fijn zijn als de tijd iets sneller gaat hahaha.

8. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    JBG en manlief, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Nu lekker gaan genieten met z'n 3-tjes!

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tazzie ben wel benieuwd naar jullie kamertje! hihihi

menp wat betreft die namen hoop ik ook dat niemand de zelfde namen heeft, maar echt super aparte namen heb ik niet dus de kans bestaat wel. ik zou de naam daarom niet veranderen in ieder geval. zou het nog meer balen vinden als iemand van mijn vrienden of bekenden de zelfde naam zou kiezen, maar ook dan weet ik niet of ik de naam verander. weet de jongensnaam al best wel lang en de meisjes naam sinds ik gestopt ben met de pil en vind zze alletwee nog steeds super leuk en mijn vriend gelukkig ook. had em toen ik stopte met de pil een lijstje namen laten zijn welke ik leuk vind en hij koos precies die 2 namen uit wat ik ook het leukst vind. dus..

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. ik heb hetzelfde idee met Saxia hoor.. normaal reageert ze wel ff.. maar kon ook niks terugvinden over dat ze een weekendje wegging ofzo. Hmm.. toch apart. Hoop maar dat er niks ernstigs is.

We hebben vanavond kip gado gado ofzo gegeten :p Was wel lekker en hadden nog een lekker aardbei toetje, maar die konden we beiden niet meer op haha..dus die hebben we morgen nog tegoed :D

@ naamgebruik..ik mocht vanavond gelijk ff proberen. Vorige week was onze ketel stuk en is er een nieuwe printplaat ingekomen en deed ie het weer.. nou vandaag was het weer raak en gaf hij constant foutmeldingen aan.. dus ik net maar weer gebeld en heb mijn nieuwe naam gelijk maar gebruikt haha.. vriendlief moest wel lachen:p ik dacht ik kijk hem maar niet aan, want dan moet ik ook lachen haha.. Nu mogen we weer wachten op een mannetje die de ketel gaat maken... pff!

@babynaam.. ik heb dat soms ook wel idd dat ik denk als jullie maar niet onze naam gaan gebruiken :p Maar aan de andere kant.. betekend het wel dat het een leuke naam is ;) anders zou iemand anders er ook niet voor kiezen haha.. Wij hebben niet echt een naam die in de top 10 staat ofzo..dus het zal wel wat meevallen..maar toch. Zal het idd erger vinden als een bekende, die je regelmatig tegenkomt onze naam aan hun kind zou geven.

Sasjuh.. wat balen dat je zo verkouden bent. Hopelijk knap je snel weer op!!

Tazzie.. leuk! Het kamertje vordert dus al..ben wel heel nieuwsgierig naar een foto :D

De rest weet ik even niet meer hoor haha.. sorry!

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    bedje heb ik voor de foto ff beetje opgemaakt haha (met alleen een lakentje.. dekentjes moet ik nog halen

12. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Aaah leuk kamertje tazzie super voelt goed he :)

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Leuk kamertje Tazzie! Nu wil ik ons kamertje ook graag afmaken haha..

14. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee ladies,

Hier bericht van mij. Op zich gaat alles goed. Wel heel druk in combinatie met moe en gezeik rondom mijn contract. Sorry dat ik jullie ongerust heb gemaakt. Ik kom nog met een uitgebreidere update.

En dan nu de felicitaties:

JBG en family van harte met de geboorte van Nienke. Ben benieuwd naar een update.

Samantha van harte gefeliciteerd met jullie partnerschap.

En nog even een hart onder de riem voor Troetjuh, Anita (met stip!!! wat enorm pokke voor je, oneerlijk, gemeen nou enz.) en natuurlijk voor lieve Hip die alles zo goed in de gaten houdt.

Heb wel alles gelezen, maar onthoud bijna niks meer. Zit mezelf geloof ik ook een beetje in de weg. Heb gewoon nog veel te regelen en te doen voor mijn verlof en in mijn verlof. Komt wel goed, maar even per dag bekijken en prioriteiten stellen.

En wat betreft namen voor de baby Sasjuh, wij gaan geen dubbele naam krijgen. Maar dat leg ik nog wel uit als de beeb er is. Voor nu ga ik maar eens opschieten want moet naar de ergotherapie.

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tazzie wat een leuk kamertje. en die blauwe verf aan de rechtse kant is dat magneet verf of lijkt dat maar zo?

saxia wat fijn dat we weer iets van je horen! maar ff rustig alles op een rijtje zetten en prioriteiten stellen dat je rustig je verlof ik gaat. dat is al over 2 weken toch? en das zeker de tijd om te genieten en uit te rusten voor de bevalling en niet om te stressen. hopelijk gaat het snel weer goed met je en komt ook alles in orde met je contract. voor nu een dikke knuffel!
    En wat betreft de naam heb je me wel ontzettend nieuwsgierig gemaakt, wordt het een buitenlandse naam?? xx

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Saxia fijn ietrs van je te horen. WEl jammer dat er gedoe is rond je contract. Ook van mij een dikke knuffel..

Hip de blauwe verf is gewone verf. ER zit wel magneetverf onder inderdaad (das zwart van kleur ;) )

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @tazzie leuk! ik dacht te zien dat je magneetjes erop had zitten vandaar dat ik dat vroeg...krijg je magneetverf alleen in het zwart?

hoef vandaag pas om 3uur te werken ben nu lekker aan het niksen!

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Ik weet niet of t alleen zwart is. We hadden gewoon een potje gehaald. En nadat we t erop hadden gedaan eerst weer terug naar de roomwitte kleur die er op zat voor de magneetverf. Zodoende pakte de blauwe verf het ook goed. En klopt dat je magneetjes ziet. vriendlief zag laatst ergens magneetjes van Lief in de aanbeiding en had die meegenomen..

lekker toch ff niksen.. Ik heb er al een client opzitten, zometeen om 1 uur nog eentje en dan nog kantoorpand.. zooo geen zin na lang weekend vrij

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia.. fijn weer wat van je te horen. Denk je wel goed om jezelf?

Hip.. ff lekker genikst :D Heerlijk toch?

Tazzie.. dan is er niks aan om te werken na zo'n lang weekend he!

Ik heb vanmorgen even een paar uurtjes gewerkt, maar nu alweer last van mijn buik. Hij trekt heel erg bij mijn navel ofzo..

Zit nu in de kou te wachten op een monteur voor de ketel. Ben een beetje sjagerijnig..dus die man moet me niet te lang laten wachten :p haha..

20. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Gister geen tijd meer gehad om terug te komen.

JBG en man, van harte gefeliciteerd emt de geboorte van jullie dochter Nienke....Is alles goed is gegaan, heb je veel last van je wond of valt het mee.
    Goed uitrusten, rustig aan doen en heerlijk genieten met z'n 3tjes.

Samantha gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap..

Tazzie leuk kamertje! En leuk zeg magneet verf (nog nooit van gehoord haha)
    Leuk die collectie, wij twijfelen of we dat voor onze dochter nemen met peuterbed of dat we gelijk een groot bed gaan doen.
    (alles leuk hihi)

Troetjuh, nog 2 (of 4) weekjes! super spannend, heb je alles al klaar?

Suusje, zielig he die eerste prikjes, vind het ook altijd verschrikkelijk als ze zo huilen....goed dat je kereltje zo goed is gegroeid.

iemand vroeg nog of ik nu wat meer rust heb nu ze dichterbij liggen....nou eigelijk niet echt....het scheeld natuurlijk enorm veel reistijd, maar ipv. 1x per dag gaan we nu bijna altijd 2x dus je heb nog minder tijd voor 'normale' dingen.

De echo van gister was goed, heb nog geen officiele uitslag maar zo op het eerste gezicht geen rare dingen....ze hebben natuurlijk voor ze uit utrecht gingen nog een mri en schedel echo gehad dus we weten wel dat het er normaal (voor prematuur) uit ziet.
    Tyler zijn bloeding is iig helemaal weg.
    Vanmiddag telefoontj evan het zioekenhuis gehad dat ze Tyler van de monitor hebben gehaald!
    Super goed!
    Ben heel blij, maar vind het ook ontzettend eng (heb ff traantje gelaten)
    Ze liggen natuurlijk al 17 weken aan de monitor, dus ben niet anders gewend, en dan ineens zonder is toch wel een beetje eng.....ook omdat ze op een aparte kamer liggen waar alleen verpleging komt rond de voeder tijd...ze hebben wel een babyfoon maar toch.....moet er ff aan wenen.
    Vrijdag hebben we een gesprek met de arts over hoe nu verder, en praten over richting huis!
    Waarschijnlijk komt Ryley met zuurtof naar huis, omdat er niet veel verandering in zit en hij waarschijnlijk nog weken (miss maanden) met zuurstof zit....dus de moeilijke zware tijd is nog lang niet voorbij..

Deel Deze Pagina