stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja erg he Hip! Ik heb dat dus ook. Gewone rijbewijs heb ik ook 4 keer overgedaan en ben letterlijk ziek van de zenuwen. Misselijk, overgeven, de hele mikmak.
    Zal voor de volgende x eens kijken wat ik in kan nemen tegen de zenuwen.

En nee dat dunne bms is niet goed, al is het net na een ongi altijd zo dun. Dit bouwt zich dan in de cyclus weer op. (als het goed is natuurlijk)
    Ik heb nu natuurlijk 2 x achter elkaar Provera gehad en geen ei en kon zijn dat het daardoor niet heel dik was geworden. Ik heb wel een klein beetje bloedverlies gehad hoor, dat was dus het bms wat er zat.
    Met die follikelmetingen meten ze ook altijd het bms en als blijkt dat dat niet groeit (of niet genoeg) kan je daar ook nog weer medicijnen voor krijgen.
    We zullen wel zien! Heb net mn 1e Clomid gehad en mag volgende week dinsdag terug voor een fm, hopelijk is er dan al een groeiend ei te zien.

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jammer dat je gezakt bent sasjuh!

Hopelijk zie je gauw een supergroot ei :D

3. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    iedereen bedankt voor de jullie lieve reacties op mijn buik foto :)

Samantha, lekker zo'n daagje samen weg!

Sasjuh, wat balen dat je gezakt ben zenuwen zijn erg vevelend, heb der ook altijd last van (gelukkig met me rij exame niet zo erg)
    Maar wel beter dat je met Clomid mag beginnen, hopelijk werkt het snel.

Tazzie, wat een stomme mensen zeg !
    Gelukkig voel je je lichammelijk weer beter.

Menp lekekr hoor 7 weekjes vrij, dat is wel mazzel als je voor de klas sta dan heb je vaak vakantie, enige nadeel is dat je nooit zelf kan bepalen wanneer je vrij wil.

Zag nog dat er gevraagd werd naar vakantie.
    Wij gaan niet op vakantie, vanwege trouwen en twins.
    Ik werk niet dus hoef ook geen vrij te nemen :p me mannetje neemt 2 weken vrij als ik ga/ben bevallen (tenzij het eerder is)

Zag ook nog iets over sex.
    Nou dat staat hier op een heeeeeeeeel laag pitje.
    Kan het op 1 hand tellen sinds we weten dat we twins krijgen (sinds week 8)
    Heb telkens pijn met vrijen, en dan is het ook niet leuk.....gelukkig vind me mannetje het niet zo erg.... hij vind het toch eng.

Wij hebben vandaag onze trouwdatum en ondertrouw datum vast laten zetten.
    Nu is het toch wat echter.
    Ookal houden we het klein en low-buget heb der nu al de zenuwen van haha en het duurt nog een week of 10 hihi.
    Tijdens het aanvragen waren de twins lekker aanwezig in me buik, ik zei later tegen me vriend ze geven goedkeuring, zegt hij ja of ze laten weten dat ze het niet willen haha.
    Laten we het maar op het eerste houden :p
    Verder gaat alles hier wel goed.
    Heb wel veel last van me buik en ook weer allemaal duizelig, maar verder mag ik niet klagen.

4. winnietje

winnietje Niet meer actief

Heey Meiden,

Hier net thuis van de bruiloft van mijn broertje. Ik zal de foto van de taart ff bijvoegen.
    Gister weer opnieuw dinkerbruin bloed verloren met slijm Vandaag weer niks. Typische nah. En wat heeel opvallend is echt geen zin in seks nooit last van gehad. Maar goed. Denk dat ik toch ff de dokter moet bellen,. Vanaf 14 april die hevige bloeding met stolsel bijna elke week 1 dag bloed verloren. We zullen zien. Zal morgen eens ff bellen. Bekijk bijlage 155110

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Woow..winnietje..wat een mooie taart! :)
    Klinkt toch wel heel vaag wat jij hebt hoor..weet niet zeker en wil je ook niet ongerust maken ofzo, maar ik zou haast denken dat je een miskraam hebt gehad:S dan blijf je af en toe ook bloeden..en soms kan dat ineens weer een paar dagen over zijn... Ik zou toch eens naar de huisarts bellen als ik jou was..

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Patriesjuh..wat leuk dat jullie de datums hebben vastgelegd :) Wanneer is de grote dag? Of hou je dat liever geheim?

7. winnietje

Samantha : Ik schrik er niet van hoor. Mijn moeder zei dat vanmiddag ook. Juist na die hevige bloeding zei mijn moeder mogelijk dat er nog wat zit. Ik zal morgen voor de zekerheid even bellen.

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ja precies..daarom dacht ik het inderdaad ook..misschien dat er iets is blijven zitten en dat je daarom nog door blijft bloeden..

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    winnietje mooie taart!!

patriesjuh fijn dat de datums nu vastliggen :)

hier ook vaag gedoe. Na de curretage maar 2 dagen echt redelijk veel bloedverlies (dag van curretage en dag erna) daarna lichte bloed/bruin velies. Eigenlijk was dat al een dag of 5 gestopt. gistermorgen wel een soort stolseltje verloren, maar verder niks. voor eerst ook weer sex gehad:) (vrij kort, vond t toch wat eng enzo en met condoom) overal lees je ook dat dat weer mag als t bloeden gestop is. En vanmorgen ineens bruin met afvegen, maar inlegkruisje ingedaan en halverwege de ochtend ineens echt redelijk bloedverlies.. :( hoop niet dat de sex van gister nu slecht is geweest :(

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hmm.. das inderdaad vaag Tazzie.. Misschien eventjes de huisarts bellen..

Ik heb geen idee hoe het zit met een curettage hoelang je dan na blijft bloeden..

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    kan wel een week of 2 duren. maar omdat t echt al een aantal dagen niks meer was, dacht ik dat t wel aardig over was. Al had ik vrijdag wel de gebruikelijke rugpijn die ik normaal ook krijg als ik ongi moet worden (al zal dit ech nog geen echte ongi zijn, die zal pas met een week of 4 tot 6 ongeveer moeten komen)

12. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sasjuh, we gaan gewoon duimen voor je! Hopen dat er volgende week dinsdag een eitje is gegroeid!

Patriesjuh, wat leuk dat jullie je datums hebben vastgelegd voor het trouwen! En ook al hou je het klein dat blijft het volgens mij toch spannend.. Het is hoe groot of klein je het doet altijd een hele bijzondere dag in mijn ogen..

Winnietje, wat een prachtige taart zeg! En dat gewoon zelf gemaakt.. Heb je een achtergrond in het bakken van taarten? Ik zou zelf graag een keer zo'n cupcake workshop willen doen.. Lijkt me echt ontzettend leuk!
    En zoals hiervoor al werd gezegt zou ik misschien toch maar even de ha bellen. Het is zo wel een beetje vreemd inderdaad.. Had je toevallig ook nog een test gedaan?

Tazzie, wat vreemd van dat bloedverlies.. Zou gewoon even bellen naar waar je die curretage hebt gehad. Zij zullen je vast verder kunnen helpen neem ik aan of gerust stellen.

Sam, hoe voel jij je nu?? Kan me voorstellen dat het nu voor jou erg spannend is omdat het vorige keer rond deze periode mis ging als ik het zo goed heb..

Werkze allemaal!

13. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh. Jammer van je examen, maar wel fijn dat je aan de clomid mag hopelijk snel zwanger

Tazzie, had het ook hoor dat mensen denken zo je bent schoon alles opgelost en klaar. Zo werkt het natuurlijk niet maar klote vond ik t wel iig.

Winnie, mooie taart hoor.

Patriesjuh, 10 wkn voor je gaat trouwen spannend hoor.

14. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Over een week of 10 dus reken maar uit :p haha
    Begin augustus......exacte datum zeg ik liever nog niet voor het geval er mensen mee lezen.....wil het nog even 'geheim' houden.

Anita indderdaad dat vind ik ook.....hoe je het ook 'vier' het blijft een bijzondere dag......een dag die je nooit vergeet omdat je elkaar vanaf dat moment man en vrouw mag noemen.
    Ik ga niet in een trouwjurk ofzo, wat velen misschien stom of raar vinden, maar mij gaat het om het trouwen, het ja zeggen, de verbondenheid, en niet om heel die poppenkast erom heen.
    Weet zeker ondanks we het klein en goedkoop houden dat we het leuk gaan hebben en de dag nooit vergeten.

Wauw winnie wat een mooie taart! :$

15. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Balen van je examen Sasjuh echt naar dat je zo'n last van zenuwen hebt, hopelijk gaat de clomid goed zijn werk doen!!

Mooie taart Winnietje

Wat vervelend Tazzie dat je weer bloed verliest hopelijk is het nu snel echt voorbij en wat een vervelende reacties, dat mensen niet snappen dat zoiets tijd kost om te verwerken,ik snap dat niet, iedereen doet dat op zijn eigen manier en in zijn eigen tijd,dat hebben ze maar te respecteren!!

16. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Tazzie; Neem je tijd en laat iedereen. Ze begrijpen je gewoon niet en dat is hun probleem. Ik hoop dat het bloeden snel stopt en je echt verder kunt.

@Winnie; Mooie taart hoor! Misschien even contact hebben met je huisarts over het vreemde patroon in het bloedverlies.

@Sasjuh; Balen dat je examen niet liep zoals gehoopt! Volgende keer beter (zonder veel stress)!
    Ben benieuwd naar je follikelmeting volgende week!

idd fijn zo'n lange vakantie van bijna 6 weken, alleen jammer dat ik op vastgestelde tijden op vakantie kan. Ook altijd duurder dan buiten de vakanties om.

17. winnietje

Heey Meiden,

Bedankt voor de complimenten. Geen achtergrond in het bakken van taarten. Gewoon doen.

Huisarts gebeld vanmorgen en volgende week woensdag moet ik langskomen.

18. winnietje

ps nog geen test gedaan. Zouden jullie dat wel doen dan??

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Winnietje..fijn dat je langs mag komen!

Anita.. ja ik vind het heel spannend allemaal.. De vorige keer begon ik al met 4 week en 4 dagen te bloeden, maar ben ik pas met 6 weken het vruchtje verloren.. morgen ben ik 6 week..

gelukkig heb ik zaterdag mijn 1e echo..ik hoop zo dat er gewoon al iets te zien is! Ik ben steeds heel erg bang dat ze niks zien op de echo...dat het op de verkeerde plek zit of dat het al mis is...
    Maja nog ff paar daagjes afwachten..

20. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasjuh balen van je examen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoop op een mooie meting voor je. En smaakt de Clomid lekkerder dan de provera?

Winnietje wow wat een super taart. over 2 weken mogen wij gaan kiezen en hopelijk proeven bij de bakker.

Patriesjuh, wij trouwen niet heel overdreven met alle toeters en bellen, maar wel iets aangekleder. ben het met je eens over het ja zeggen. jij trouwt eerder dan ik in ieder geval.

Tazzie al duidelijkheid omtrent je stolseltje? En doe vooral jullie ding in jullie tempo. Oh zo!

Samantha hoe is het met jou?

Hip hoe is het met jou?

Hier vandaag intake gehad bij de vlos. Niet spannend. geen echo, want ze hebben geen apparaat. Staat wel op de site, dus we voelden ons een beetje genept. Morgen een afspraak maken bij een ander bureau daarvoor en voor bloedprikken en de nekplooimeting. Hoppetee alles in een keer maar. Pas in juli weer terug naar de vlos.

Deel Deze Pagina