carly wat een goed nieuws dat alles in orde is met de kleine! lijkt me toch wel spannend zo'n 20 weken echo, en dus toch een meisje! leuk leuk leuk... menp bij jouw ook alles goed met de kleine. toch wel een opluchtig he! gaan jullie het nu al bekend maken aan iedereen of nog ff niet. menp en carly....eeehhhmmm echofoto's???hihihihi norah en suusje hoe kan het eigelijk dat suusje langer verlof heeft zonder vakantie, dan norahah met vakantie? sasjuh beterschap! ik weet niet of je wel kan stomen met de vicks hoor lijkt me dat de bijsluiter wel klopt eerlijk gezegd. mss kun je wel met andere produkten stomen kijk es bij de tuinen of zo of rozemarijn en tijm.. hopelijk ben je snel weer beter! pooh hebben jullie het kamertje al in mekaar gezet? hier is mijn schimmelinfectie volgensmij weer terug, zal die wel niet helemaal weg zijn geweest denk ik. morgen maar de ha ff bellen.
Carly.. wat leuk! Weer een meisje erbij Fijn dat alles goed was. MenP.. ook fijn dat jouw echo goed was. Hoe voel je je zelf verder? Nog vaak last van misselijkheid? Norah.. hopelijk krijgt de kleine een steeds beter ritme en vervalt de nachtvoeding, zodat jij ook wat meer rust krijgt.
Mijn verlof ging later in omdat ik pas op 7 oktober was uitgerekend en tot 4 weken voor de bevalling zou werken.
Heej wat zie ik jbg? Ben je al uit ziekenhuis? Hoe gaat het? We zijn benieuwd naar je en de kleine uk
Hoi dames, Even snel een berichtje hier van een kersverse trotse mama. Dankjulliewel voor de berichtjes! We zijn vandaag om 17 uur thuisgekomen uit het ziekenhuis. De operatie heeft meer gedaan als ik dacht op emotioneel gebied. Uiteraard veel pijn aan mijn wond kan er bijna niet van lopen. Vandaag gaat het wel beter, moet alleen niet vergeten paracetamol voor de pijn in te nemen nu ik thuis ben, was het vergeten in alle hektiek met naar huis gaan maar dan voel je dat wel. Was een twijfel of we al mochten omdat Nienke erg ziek is geweest de eerste twee dagen. Ze heeft veel vruchtwater binnengekregen dus moest continu spugen en wilde geen eten. Vandaag is alles binnengebleven voor het eerst, echt super! Ze is een heel tevreden meisje en zooo mooi! Worden wel een beetje geleefd heb ik het idee en de hormonen vliegen om mijn oren. Overal om huilen etc.... Hier een fotootje van mijn kleine schatje, jullie horen mij snel weer! Liefs
@Carly; Wat leuk een MEISJE! En nu weer even omschakelen. haha @Hip; Shit dat die schimmel er weer is. Kunnen soms hardnekkig zijn. @Samantha; Ik voel me goed hoor. Ben eigenlijk bijna niet meer misselijk. Heb soms wel ineens erge honger, maar niet zo erg dat ik dan misselijk word. Heb wel vanaf 'smiddags het zuur in mn keel. Dat vind ik wel vies. Heb daar normaal echt helemaal geen last van. Als het echt te erg is neem ik maar een rennie, maar eigenlijk nog maar 1x gedaan. @Norah; Rot dat je dan niet weet wat er precies is met Norah. Wel raar zo 1,5uur na de voeding. En dat ze dat na de andere voedingen niet zo heeft. Ik ga het nog niet aan iedereen bekent maken. Er zijn wel steeds wat mensen die het horen, maar dan alleen echt van ons en niet via via.
Wat een ontzettend mooi meisje! Wel vervelend dat ze zo ziek is geweest en dat jij zo'n pijn hebt aan je wond. Sterkte daar mee en vergeet niet te genieten hè!!!
Menp, mooie fotos leuk. Hip, we zijn op de helft dus de woonkamer is al wat leger,hebben helaas een drukke week dus moet geduld hebben. Hoe weet je dat je een schimmelinfectie hebt dan? Vast een domme vraag. Jbg, wat een mooi meisje, vervelend dat ze zo misselijk was. Nu jij nog opknappen van je wond is t groot? maar dat zal wel ff duren. Succes.
Jbg wat een super lief mooi meisje En wow wat mag je snel naar huis zeg Hoe is je eerste nachtje vergaan? Hoop dat jullie snel opknappen Hihi men p op die ene foto lijkt echt een beertje leuk ga snel he die verandering in 3 weekjes tijd, al echt een mensje
JBG mooi snel thuis zeg.. en wat een mooi meisje!! menp fijn dat de echo goed was en lijkt inderdaad net een beertje en fijn niet meer misselijk enzo pooh is al op de helft met de beebkamer Calry leuk joh een meisje! verder ben ik t even kwijt sorry... Heb gister zitten genieten van een soort duwtjes in mn buik.. heel licht voel ik t nog maar t lijkt me wel echt de beeb haha
JBG wat een mooi meisje! En fijn he die hormonen, die blijven nog wel een week of 5/6. MenP, wat een schattige echo foto's. Grappig dat die bovenste op een tedybeertje lijkt. Tazzie,gaaf dat je je beeb voelt! Hip, klote van die schimmel!
@ Menp, mooie echo foto's @ JBG, wat een mooi meisje! Vervelend dat ze zo ziek was en dat jij je ook nog niet goed voelt,laat je maar lekker verwennen nu je weer thuis bent! @ Tazzie, grappig gevoel is dat he? Bij mij begon het anderhalve week geleden ineens dat ik af en toe wat dacht te voelen en dat word nu steeds vaker,erg leuk.
Hey meid... Nou ik zal ons 'schema' ook eens toevoegen.. Misschien heb je er wat aan.. Ik hoop voor jou dat Norah snel gaat doorslapen! Een beetje rust is natuurlijk wel lekker.. Jesse word gemiddeld rond 5 u een keer wakker, dan krijgt hij zijn speentje en slaapt dan door tot 6.30u.. Dan vaak nog ff een uurtje bij mij in bed en dan dus de fles rond 7.30 u... Daarna wil hij meestal niet slapen (het is niet altijd zo'n slaperd overdag ) Dan om 11 weer een fles.. ff opblijven en bij de eerste moeheidssignalen naar bed.. kwartier brullen en dan slapen.. De tijd dat hij slaapt varieert van een uur tot 2 uur of soms zelfs langer (!)... Dan dus de fles om 15u en dan wil bij bijna nooit slapen.. Beetje in de box of dan in zijn wipstoeltje.. Voor de voeding van 19u eerst lekker in bad (soms met mama ) dan de voeding en dan na GTST naar bed.. Mijn man moet hem dan echt wakker maken om 23.30u.. Flesje erin en dan hop weer slapen.. Soms slaapt ie tijdens de fles gewoon door.. Nu 2 nachten achtereen al tot 7.30u doorgeslapen! Dus we hopen om meer nachten.. Overigens slaapt Jesse in een Puckababy.. Hij heeft nogal overactieve handjes
@jbg, geen makkelijke start dus geweest. Hopelijk gaat het met jou elke dag een beetje beter. maar één dig is zeker jullie hebben een prachtige dochter. Lukt het wel om samen lekker te genieten? en te vrede met de kraamhulp? @carly toch een meisje, dat is inderdaad even omschakelen. Zo zie je maar.. het kan altijd nog anders zijn. Hopelijk is het nu wel goed gezien hihi @tazz leuk dat je kleine steeds beter gaat voelen. dan maakt het toch een stuk echter het zwanger zijn, lijkt mij Hier vandaag verder nieuwe medicijnen gekregen van de huisarts tegen misselijkheid. Hopelijk werkt het en kan ik daardoor wat meer gaan eten en drinken zodat ik meer energie krijg. afwachten maar. sorry weet verder even niet meer wat er allemaal gezegd is. fijne avond!
menp mooie echo foto's zeg! en idd een beertje op de bovenste. lijkt me heel apart om zo'n beelden van een baby in mijn eigen buik te zien, zeker omdat ik natuurlijk al mega veel echo's heb gehad van mijn baarmoederslijm en follikels en dan hopelijk straks een x met een babytje (eerst een boontje dan een beertje dan een beebje hihihi) jbg wat een schattige dochter heb je! hopelijk knap je zelf snel op! je bent wel snel thuis zeg...9 jaar geleden had mijn zus een keizersnee gehad en zei lag 5 dagen in het ziekenhuis. hoe is je kraamhulp? pooh een schimmel herken je vanzelf als je em hebt...helaas hahaha. het jeukt en brand en je hebt meer afscheiding. ik kan morgenvroeg zalf of zo halen bij de apotheek. jaaa!! mijn eerste wachtweek is weer om! de 2de vind ik tot nu toe steeds het langste duren. ik had vanacht gedroomd dat ik een positieve test had, maar ja dat wil niks zeggen natuurlijk. ik voel niks wat ik nog nooit eerder heb gevoelt. kon ik maar een weekje slapen hahaha dan vliegt de tijd! of gewoon iedere x de laatste wachtweek lekker op vakantie en dat de zorgverzekering dat dan vergoed hahaha, dan zou je haast gaan balen als het raak is haha.
rose ik ga heel hard voor je duimen dat de medicijnen snel aanslaan en je kan beginnen met genieten!!
@Tazzie; Leuk zeg om je beeb te gaan voelen! @Rose; Hoop dat de nieuwe medicijnen snel aanslaan. @JGB: Hoe is jullie nachtje thuis gegaan? @Hip; Heel bijzonder idd om dan ineens zo'n beertje te zien. Maar ook heel vaag! Ik dacht echt; Zit dat in mij?? En het beweegt ook nog! Ik had ook 2x een echo gehad waarop alleen heeeeel veeeeel eitjes te zien waren (PCOS). Ik gun het jou en anita ook zo! De mevrouw van MvM komt om 19.30 uur. Toch gek dat zij dan weer een test gaat doen. Denk ook steeds; als ie maar positief is, terwijl ik gister nog heb gezien dat het echt leeft.... Ben benieuwd, want ik wil de flessen weg gaan brengen. Tja, de buurvrouw is gewoon té nieuwsgierig en heeft alles door.
JBG.. nogmaals gefeliciteerd. Wat een mooi meisje zeg. Hoe bevalt het nu je thuis bent? Lekker aan het genieten? Hopelijk knap je zelf gauw op! Hoe is het met je moeder en jou nu? Nog steeds ruzie? Woow wat een vragen MenP.. mooie echo foto's. En de test was nog steeds positief zeker? Rose.. hopelijk slaan de nieuwe medicijnen snel aan. Tazzie.. heerlijk gevoel is dat he, dat je de kleine begint te voelen! Troetjuh.. hoe issie met jou? Nog geen tekenen van de bevalling? Kan ook nog wel ff duren natuurlijk...