@Troetjuh; Succes hoor! Nog een beetje kunnen slapen?? Lijkt mij ook lastig, slapen terwijl je weet dat het elk moment écht kan beginnen. Je 'klinkt' vrij rustig. Ben je dat ook? @Carly; Wij hadden al wel over namen gesproken. Denk dat we nu wel een naam hebben voor een jongen en een meisje. @Sasjuh; Wij gaan denk zelf kaartjes maken via internet. Ik heb vandaag aan mijn directrice verteld dat ik zwanger ben. Ze vond het leuk en zat meteen te rekenen. Tja, er moet natuurlijk wel vervanging komen...Komt wel goed. Wij hebben maandag een gesprek bij de vk over prenatale screening. Ik vind dat zo moeilijk! Wie heeft dit gedaan?
Je mag er 24 uur mee rond lopen En had vannacht nouwlijks geslapen Dus was beter dat ik ging slapen nog maar dat lukt niet En ja ben eigenlijk verrassend rustig voor mijn doen....
Troet Betekend dat dat je dit weekend moeder bent? Ik weet niet meer hoe dat zit. Ik geloof dat gebroken vliezen niet perse betekenen dat de bevalling begint?
Jups dit weekend ben ik een mammie Je mag maar zoveel uur zonder vruchtwater lion want dat is infectie gevaar voor de kleine, als ik nu vandaag en vannacht geen weeen krijg moet ik morgen naar het ziekenhuis naar de gyn dan zal ik worden ingeleid denk ik Vanaaf om 10 uur komt de vk nog keer kijken
@troet: wat spannend voor je! Ik leef helemaal met je mee en nu ga ik met smart wachten op je sms ! Succes meid!
Hé dames, Allereerst wil ik even zeggen dat ik alles wel heb gelezen maar even geen tijd om te reageren, ga ik gauw weer doen hoor meiden ! Je wordt een beetje geleefd in deze tijd. Zal jullie wel even informeren over onze dagen hier! Alles gaat goed, ons meisje is erg tevreden. We hebben een ontzettend leuke kraamhulp, een vrouw van 61 die wel van aanpakken weet, echt super ! Vind het wel jammer dat ik zelf niet veel kan, maar mijn man doet het zó ongelooflijk goed, hij leert en doet vanalles, dat is echt tof! Heb ontzettend veel last van hormonen, echt een heel beschermend gevoel over Nienke. Vind het wel moeilijk de kraamvisite te doseren, lijkt net alsof iedereen gelijk op de stoep wil staan. Heb wel het idee dat men niet goed begrijpt dat naast dat ik bevallen ben, wel een operatie heb gehad en dat dat het nodige herstel vergt. Maar goed, mijn mannetje is goed bezig en probeert het voor me allemaal te doseren. Als het aan mij ligt blijven we lekker met zijn 3tjes met zo min mogelijk visite, maar mijn man wil natuurlijk (en begrijpelijk) zijn mooie trots aan onze omgeving laten zien. Dat zijn gewoon die moedergevoelens van mij , nu al heel beschermend! Verder fysiek vind ik het wel pittig, neem 4x2 paracetamol per dag. Ik geef flesvoeding, maar heb nu sinds vannacht erge last van stuwing, dus loop met icepacks op mijn borsten, auw! Ze ligt nu lekker tevreden naast mij te slapen, een heerlijk meisje! Heb vandaag weer filet american op, heerlijk ! En vanavond staat biefstuk op het menu, wat een lekkere dag, hihi! Hier nog een foto van ons meisje!
Sasjuh83 28-11-2011: 3D/4D pretecho Samantha1 28-11-2011: Intake gesprek kraamzorg MenP2010 28-11-2011: gesprek vk over Prenataal onderzoek Tazzie29-11-2011: controle verloskundige Tazzie30-11-2011: 20 weken echo + triple p onderzoek Pooh; 01-12-2011: controle verloskundige Samantha1: 05-12-2011: controle verloskundige Saxia: 06-12-2011: controle verloskundige, bel-advies uitleg MenP2010 06-12-2011: Intake vk Sasjuh83 07-12-2011: bloedprikken bloedgroep baby Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Rose: 14-12-2011: 20 weken echo Samantha1: 15-12-2011: Voorlichting bevallen Sasjuh83 21-12-2011: controle verloskundige JBG: 22-12-2011: wondcontrole gynaecoloog Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
JBG kun je de visite niet volgende week laten komen? Je dochter is dan ook nog heel kleine en pasgeboren. Ik heb alleen ouders en hele goede vrienden laten komen in de kraamweek. De rest daarna pas, sommige komen nu nog. Troetjuh te gek! Gelukkig ben je er helemaal klaar voor. Misschien had je wel een voorgevoel dat je kindje eerder zou komen.
Troetjuh spannend! Dit weekend dus weer een beebje erbij in het topic, helemaal leuk JBG dat lijkt mij dus ook helemaal niets, al die visite meteen de 1e dagen! Bellen ze wel van te voren of komen ze zo onaangekondigd langs? Jullie meisje is een droppie, mooie fotoos ook op Hyves.
@Troetjuh; Dit weekend mama, gek, maar ook heel mooi! @JBG; Wat een mooi meisje. Het idee van Suusje is misschien handig. Ff een weekje alleen dichtbij staande fam en dan volgende week pas wat anderen. Is voor jullie alledrie rustiger. En voor jou fijner ivm je wond. (en moedergevoelens)
Troetjuh.. wat spannend joh.. dit weekend word je gewoon mama. Ik blijf het hier goed in de gaten houden. JBG.. wel balen dat je nog zo'n last hebt van je wond. En idd wat ze hier al eerder zeiden, kun je niet even een weekje rust nemen qua visite? Echt een mooi meisje hebben jullie hoor! MenP.. fijn dat ze het op je werk nu ook weten. Ik zit vanaf maandag in de ziektewet. Ik ben echt kapot gewoon. Geestelijk, maar ook lichamelijk. Ik zit heel erg over mijn moeder in en over de financieen.. en dat geeft allemaal stress, waardoor ik veel last krijg van harde buiken. ( ik denk in ieder geval dat het daar door komt) En ik begin nu veel last van mijn rug te krijgen doordat ik nu echt niet meer goed achter de kassa kan zitten ivm mijn buik. Dus heb helemaal geen goede rugsteun meer. De vlos had gezegd dat als de klachten doorgaan ik moet stoppen met werken en voor mezelf moet kiezen en rust moet nemen. Nou in de 31 weken zwangerschap is dit echt het moment dat ik eindelijk voor mezelf heb gekozen. Vond het erg moeilijk, maar zat er vanmorgen echt doorheen en dat zag onze bedrijfsleider ook en gaf me dan ook helemaal gelijk door in de ziektewet te gaan Zoo .. dat wou ik ff van me afschrijven
troetjuh spannend.. dit weekend gewoon mama JBG naar dat je nog zo'n last hebt van de wond. En een mooi meiske heb je toch!! Verder ga ik met de rest mee, nu even komende week zo min mogelijk bezoek en dan erna weer verder kijken?? Sam, meis goed dta je voor jezelf kiest! jijzelf en je kleintje zijn belangrijker dan t werk. sterkte met alles
Troetjuh ik heb de hele dag aan je gedacht...spannend zeg! ik zal voor je duimen dat alles goed en snel gaat verlopen. jbg wat een lekker moppie hebben jullie zeg! succes met je wond en hormonen. En geniet van je meisje! Gewoon nee zeggen tegen de visite als het jullie te druk is! wij doen denk ik een kraamfeest als het zover is. Na een week of 6 tot 8 denk ik zoiets. heb het al vaker gehad bij vrienden, lijkt me wel fijn. dan heb je in het begin lekker rust om aan elkaar en de situatie te wennen. mensen die je dierbaar zijn kunnen dan evengoed komen natuurlijk maar is denk ik wat beter te doseren. zo ik ga me klaarmaken ga dadelijk op stap. fijne avond nog allemaal!
Hier nog steeds niet veel activiteit haha Nog steeds aan wachten Pfff da duurt lang Wel wat Krampjes en vruchtwater verlies natuurlijk
ff snel troetjuh wat doe je nou? ik ben er nog niet aan toe om bovenaan het lijstje te staan. Wow wat spannend! van het weekend een beebje in je armen. Meid zet 'm op en laat het gebeuren. we houden allemaal de site in de gaten denk ik zo. Och JBG wat een fijn plaatje die Nienke. Heerlijk dat je zo kunt steunen op een fijne kraamhulp en nog veel belangrijker je mannetje. Om jezelf denken hoor. Eerst maar eens lekker een gezinnetje worden zonder al die drukke visite.