stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    MenP, dat is inderdaad wel een nadeel dat je nooit in het voor of na seizoen op vakantie kunt. Wij maken daar juist altijd gebruik van want dat scheelt vaak behoorlijk veel in je portemonnee..

Sam, wat lekker. Zaterdag begint zo al aardig op te schieten! Ik hoop met je mee dat het gewoon allemaal goed zit en dat er ook iets te zien is!

Saxia, wat jammer dat je nog geen echo hebt gehad.. En tja, waarom niet allemaal in één keer. Wel zo makkelijk ;)!

En? Voor jullie morgen ook allemaal laatste werkdagje van deze week?

Nog plannen?

Hier gaan we flink aan de studie ;). Volgende week examen :).. En moet eerlijk gezegt nog heeeel erg veeeeeel doen..

Verder wordt zaterdag m'n neefje 1 dus hebben we lekker een feestje en zondag gaan we naar de musical zorro!

Nog een fijne avond allemaal!

2. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Winnie, weet bijna zeker dat ik er al een test tegenaan zou hebben gegooid ,dan weet je iig iets, maar is persoonlijk.

Samantha, snap je helemaal denk dat ik net zo nerveus zou zijn. Ga aan je denken zaterdag. Spannend hoor

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @Winnie.. ik had denk ik ook persoonlijk al een test gedaan..maar als je hem nu gaat doen dan weet ik niet hoe betrouwbaar hij kan zijn.. als het een miskraam is geweest dan blijft je test net zo lang positief totdat de waardes uit je lichaam zijn!

@anita en pooh.. dank jullie wel! Hopelijk helpt het..hihi..

@saxia... nou wat balen ja..dat je geen echo hebt gehad... heb je er ook wat van gezegd dat op hun site wel stond dat ze een echo apparaat hebben?

@pooh.. hoe gaat het nou met jou??

4. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samantha, natuurlijk heb ik gezegd dat op hun site iets anders staat dan dat ze dus doen. gelukkig kan ik volgende week terecht voor een echo bij het andere bureautje.
    Ben benieuwd.
    Duim voor jou zaterdag!

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dankjewel saxia..

JOEHOEEEE.... waar is iedereen..??? :p

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Babyboom aan het kijken ;) Net als velen hier denk ik!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    hihi..ik heb het net ook weer gekeken!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    hoi hoi!!!!!

idd babyboom gekeken hhaha.

winnie ik zou geen test doen lijkt er toch niet op dat je zwanger bent vind ik. maar dat moet je natuurlijk zelf weten. mooie taart had je gemaakt zeg!! dat wil ik ook nog es gaan leren als ik tijd heb.

samantha zaterdag echo spannend!! hopelijk is alles goed en kunnen jullie heerlijk genieten.

saxia wat flauw dat het wel op de site staat en dat ze dan helemaal geen echoapperaat hebben. wat was hun antwoord?
    gelukkig kun je volgende week voor een echo. hoe voel je je?

anita volgende week examen nog ff flink blokken dus... succes meid!

menp wij moeten ook altijd in de schoolvakantie op vakantie ivm het werk van mijn vriend. op zich jammer financieel gezien maar ach ik weet niet beter eigelijk. hoe is het met tempen? en ga je wachten tot je weer ongi bent voor je naar de ha gaat of maak je mss wat eerder een afspraak?

suusje hoe is het met jouw? en met je zwager?

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pff vond het wel weer heavy.. die jongen met kanker, ik hoop dat ie zijn kindje mag zien opgroeien!

En krijg nog meer de kriebels hoor als ik zo'n programma zie, dan wil ik zelf ook zoooo graag! Maar onze tijd komt nog wel :)
    1e doel is een mooi eitje, en weet zeker dat dat goed komt.
    Heb trouwens helemaal niets geen bijwerkingen van die Clomid, terwijl ik overal hier lees dat mensen er zo'n last van hebben. Dus dat is wel fijn!

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip wanneer moest jij ook alweer naar de HA? Volgende wk toch?

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tazzie hoe is het met jouw? heb je nog gebeld voor te vragen waar je bloed vandaan komt of niet?

en jbg hoest met jouw? nog misselijk of is het nu eindelijk wat beter.

sasjuh hopelijk doet de clomid zijn werk! en hopelijk word je slijmvlies vanzelf wat dikker en beter. wel fijn dat het met medicijnen opgelost kan worden. wanneer krijg je eigelijk de uitslag van je bloed en van de zwemmers van je vriend?

hier niet echt nieuws. maandag naar de ha.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip die uitslag krijgen we vrijdag, best spannend dus!
    Fijn dat je al snel naar de HA kunt, ben benieuwd wat hij zegt.

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Idd dat verhaal van die jongen met kanker..heftig!

Fijn dat je geen bijwerkingen hebt sas!

Hip..maandag naar de huisarts.. ben benieuwd wat ze zeggen!

Ik heb de hele dag al last van menstruatiepijn..:( niet echt hevige krampen ofzo..maar zo'n zeurderig gevoel... :( hopelijk betekend dit niks en hoort het er gewoon bij..

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hallo allemaal, sorry ik ben even wat minder bezig met zwanger worden/zp enzo. zowiezo omdat aangeraden was toch even poosje te wachten met opnieuw zwanger worden enz, en ook voor de rust in mn hoofd. (na de controle 8 juli gaan we er wel weer voor :) )
    Heb niet gebeld nog over dat bloed, het is nu ook weer bijna niks, alleen met afvegen wat bruin slijm enzo. Ook begint mn temp eindelijk echt te zakken. vorige week steeds nog rond de 37/37.2 graden, daarna tot gister 36.8 en vanmorgen was t al 36.5/36.6 :) Verder beetje aan t proberen af te vallen ;) nu kan het ff haha. Net ook bijna 1,5 uur met vriendlief weggeweest op de skeelers :) morgen vast spierpijn :)

sas fijn dat je geen bijwerkingen hebt van de clomid, en spannend vrijdag de uitslag

hip fijn dat je maandag al naar de huisarts kan

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam ik duim voor je dat het niks is!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sam volgens mij hebben meer zwangeren wel last van ongikrampjes! Zolang je geen bloed hebt zal het vast goed zijn! En het is bijna zaterdag, spannend hoor!
    Taz goed van je dat je even wat afstand hebt genomen. Fijn dat je temp nu ook weer begint te zakken, dan heb je ook meer het idee dat je echt verder kan he.
    Lekker skeeleren, daar heb ik ook wel weer eens zin in!

17. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    #477 suusje1979, 2 jun 2011
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
    Sam, ik had inderdaad de eerste 13 weken vaak last van ongi krampen in buik en onderrug.

Ik ga zo nog even een buikfoto maken, word al best groot haha.

Zwager gaat super. Hij mag vandaag en vannacht op proef naar huis.
    Hij kan alles weer en heeft alleen nog last van 1 oog, waar hij vlekken mee ziet.
    Hij is zo vooruit gegaan dat hij hij niet intern naar een revalidatiecentrum hoeft, maar in dagbehandeling gaat.
    Hele opluchting!

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    21 weken en 6 dagen

19. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Nog eentje van de zijkant

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Mooie foto's suusje! :) En fijn om te horen dat die ongipijn dus niet wat naars hoeft te zijn..! vannacht steeds wakker en droomde dat mijn hele ondergoed onder het bloed zat:( ff naar de wc en niks aan de hand gelukkig... nog 2 daagjes!

Tazzie..wat goed van je dat je wat afstand kunt/gaat nemen.. en 1,5 uur skeeleren...jeetje goed hoor! :D

Deel Deze Pagina