@Sam, nee nooit gedaan. Ik wist echt niet wat ik erin zou zetten. Ik had meer de instelling:'ik zie het allemaal wel', en maakte me niet druk over de bevalling. Misschien als je wel angst heb dat het je dan wat rust geeft? @JBG, begrijp goed hoe je je voelt.. Ik wilde ook zo graag weer leuke dingen doen, maar voelde me zo beroerd door al die tegenvallers( ontstoken hechtingen enzo.. ) En aan kraamvisite moest ik echt niet denken. wij hebben met 3 weken een kraamfeest gegeven, maar alle naaste vrienden en familie zijn wel in de 1e weken geweest @Troetjuh, wat een verhaal zeg! En ook jij hebt lang moeten wachten zeg. Ik had 48 uur lang rugweeen Wat een verlossing was die ruggeprik ja, alleen kon ik er maar 2uurtjes van genieten want ik ging van 3cm naar 10 in 2 uur!
Suusje, bedankt zag er best tegen op maar heb een draagzak dus moet goed komen en anders zal ik je tegen die tijd nog om advies vragen. Troetjuh. Wat eem verhaal maar je hebt t uiteindelijk geflikt. Samantha, bij ons krijg je met 32 wkn een papier om je bevalplan in te vullen. Dit gaat om pijnstillers, houding, locatie, sfeer, aanwezigen, wat te doen met placenta, knippen van Navelstreng ed is een deel voor je gemoedsrust denk ik maar als t even kan een richtlijn. Ik heb m nu gehad om in te vullen over 7 wkn bespreken we m.
Hier ook geen bevalplan gemaakt, ging er eigenlijk helemaal blanco in. Maar het is goed om aan te geven als je pijnstilling wilt en welke, of je misschien nog bepaalde muziek ofzo wil horen, Of je de baby aan wil pakken en mee wilt helpen hem/haar uit je te halen, of je het wil zien met een spiegel, wie de navelstreng doorknipt, of er foto's gemaakt moeten worden tijdens het moment van geboorte enz.
Samantha1: 05-12-2011: controle verloskundige Carly81: 05-12-2011: controle verloskundige Saxia: 06-12-2011: controle verloskundige, bel-advies uitleg en ook intake kraamzorg MenP2010 06-12-2011: Intake vk Hip1983 06-12-2011: eerste FM ronde 5 Sasjuh83 07-12-2011: bloedprikken bloedgroep baby Hip1983 08-12-2011: acupunctuur Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Rose: 14-12-2011: 20 weken echo Samantha1: 15-12-2011: Voorlichting bevallen Suusje1979: 19-12-2011: cb Keano 2e x prikjes Sasjuh83 21-12-2011: controle verloskundige Sasjuh83 21-12-2011: Ondertrouw JBG: 22-12-2011: wondcontrole gynaecoloog Tazzie 30-12-2011: controle verloskundige Sasjuh83 04-01-2012: Intake kraamzorg Tazzie09-01-2012: 3d/4d pretecho Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP zo ik heb het lijstje weer ff naar voren gehaald.
het is best rustig hier de afgelopen dagen... heeft er nog iemand aan sinterklaas gedaan of gaat dat nog doen vandaag of morgen?? jbg wat fijn dat je zo aan het genieten bent, ff een tegenvaller van je buik, maar gelukkig valt het mee. hopelijk knap je snel op. ik zag een foto op hyves van jouw en nienke en je ziet er erg gelukkig uit! troetjuh wat een verhaal zeg. je hebt het toch maar mooi geflikt! nu volop genieten samantha en carly gaan vandaag naar de vk veel plezier en succes. menp jij morgen de intake met de vk, lijkt me best wel spannend hopelijk is het een leuke vk. succes in ieder geval. saxia jij hebt morgen ook een druk dagje, succes met alles. oehhh en vandaag is je verlof in gegaan of niet? ga lekker genieten en rust goed uit! norah wij willen als het een x zover is ook een kraamfeest doen en alleen echt goede vrienden en familie waar we close mee zijn eerder op kraamvisite laten komen. maar na 3 weken al kraamfeest vond je dat niet snel? mij lijkt na een week of 6 tot 8 of zo. maargoed ik heb er verder nog niet echt over nagedacht en hoeft ook nog lang niet. heb al meerdere kraamfeesten gehad vandaar dat we het er al es over hebben gehad. rose hoe gaat het bij jouw? anita kom je je drukke periode een beetje door? heb jij dat eigelijk ook dat dingen wat je normaal erg bezig hielden enzo je steeds minder boeien...bijv het werk. ik ging er eerst helemaal in op, maar ik vind het steeds moeilijker om me daar druk om te maken. snap je wat ik bedoel. dan komt mijn baas met een of ander probleem en ik denk dan bij mezelf boeiend alsof dat zo belangrijk is. het intresseerd me gewoon stukke minder. mijn verlangen naar een ander leven, huisje boompje beestje zeg maar word steeds groter. zo ik es wat doen. mss tot vanavond hahaha. fijne dag allemaal.
@Hip, Wij hadden het bewust na 3 weken gedaan omdat er toch graag mensen snel langs wilden komen en we bepaalde mensen ook tegen zouden komen als we nog langer zouden wachten. Dat vond ik niet leuk. Dan komen mensen op het kraamfeest, terwijl je ze al gesproken hebt en ze de kleine ook al gezien hebben. Hier geen sinterklaas. Tenminste, afgelopen zaterdag uit eten geweest met familie, ter ere van sinterklaas zeg maar. Maar niet echt met kadootjes, surprises en gedichten. Voor Norah hoefden we ook nog geen schoen te zetten
Hoi Allen, @troetjuh, jeetje wat veel uren! knap dat je het hebt vol gehouden. Je mag trots zijn op jezelf! en nu lekker aan het genieten van de kleine! @ jbg het zat weer even niet mee maar gelukkig valt het nog mee met je wond. Of is het uiteindelijk nog erger geworden? @saxia eindelijk in de relaxe stand? @hip wat je zegt over dat andere dingen nu belangrijker zijn, herken ik ook wel. Er is meer dan werk en je wilt ook meer dan alleen werken. Ik hoop zo voor jullie dat het gauw een keer raak mag zijn. Lief dat je vraagt hoe het met me gaat. Hier gaat het langzaam steeds beter. Nieuwe medicijnen doet zijn werk redelijk goed. Begin steeds iets meer energie te krijgen. Ben vrijdag zelf mee geweest naar de supermarkt. Ik moest gewoon huilen op het moment dat ik de winkel binnen liep. Ik was 6 weken nergens meer geweest en was zo blij dat ik de supermarkt in kon lopen zonder dat ik gelijk dacht dat ik moest overgeven ivm misselijkheid. Ik wist niet wat me overkwam. In en uitladen lukt nog niet omdat ik merkte dat het te veel van mij vroeg, maar het is een mooi begin. van het weekend ook een redelijk stukje gefiets al met al dus een goed weekend gehad! Denk toch dat het nog goed gaat komen met mij en dat het genieten er misschien toch nog in gaat zitten.
rose wat fijn dat het beter gaat. niet te geloven dat je zo blij bent met een bezoekje aan de supermarkt zo zie je maar niks is vanzelfsprekend. ik hoop dat het zo goed blijft gaan en je steeds meer energie krijgt. voor de gene die zich vervelen in hun verlof of zo, ik ben nu begonnen met de co assistent kijken echt een leuke serie!! zelfs mijn vriend kijkt em mee.
ik gebruik inmiddels pampers baby dry nummertje 2... mijn mannetje vond het leuk om er constant naast te poepen en plassen... We merkte gewoon dat de luier te klein werd en zijn toen overgestapt op de volgende maat... Maar Norah al tandjes??? Geef je nog borstvoeding??
Rose wat fijn dat het een stukje beter gaat! en dat je dan kunt genieten van zoiets simpels als even een winkel inlopen he? Hoop dat deze lijn doorzet bij jou meis en je echt lekker kunt gaan genieten! Hip ik herken je gevoel ook wel hoor.. Dat er meer andere dingen belangrijker worden in de leven! Ik gun het je zo dat je snel zwanger mag zijn nu! JBG gelukkig viel het mee met je wond. Hopelijk is het snel helemaal over!!en wat fijn dat je zo aan het genieten bent.. Troetjuh, leuk je bevallingsverhaal te lezen! Wel lange tijd, maar nu lekker geneiten van jullie kleine man! Hier even een zwangerschapsverklaring ingeleverd bij mijn thuiszorgwerk.. Degene met wie ik het meeste heb (en ook te maken heb) is zo enthousiast zo leuk! Daarna even de stad ingeweest (kom ik toch doorheen van kantoor naar huis haha) en bij de prenatal een stoer bloesje en broekje gescoord bij de hema alvast wat hydrofielluiers en een zak met oliebollen.. mjammie!
Haha nee niet meer, gelukkig!! Ik geloofde t eerst ook niet, maar er zitten 2 witte puntjes in haar onderkaak. Tis hard en t steekt uit! Het zet alleen nog niet echt verder door!
Samantha1: 05-12-2011: controle verloskundige Carly81: 05-12-2011: controle verloskundige Saxia: 06-12-2011: controle verloskundige, bel-advies uitleg en ook intake kraamzorg MenP2010 06-12-2011: Intake vk Hip1983 06-12-2011: eerste FM ronde 5 Sasjuh83 07-12-2011: bloedprikken bloedgroep baby Hip1983 08-12-2011: acupunctuur Saxia: 13-12-2011: voorlichting borstvoeding Rose: 14-12-2011: 20 weken echo Samantha1: 15-12-2011: Voorlichting bevallen Suusje1979: 19-12-2011: cb Keano 2e x prikjes Pooh; 20-12-2011 controle verloskundige Sasjuh83 21-12-2011: controle verloskundige Sasjuh83 21-12-2011: Ondertrouw JBG: 22-12-2011: wondcontrole gynaecoloog Tazzie 30-12-2011: controle verloskundige Sasjuh83 04-01-2012: Intake kraamzorg Tazzie09-01-2012: 3d/4d pretecho Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni??? Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP
Hip ja leuke serie he, de Co-assistent! Ik heb alle 3 de seizoenen op dvd en alles dus al eens gezien Rose wat fijn om te horen! Hopelijk houdt deze stijgende lijn zich vast en mag je lekker gaan genieten van je zwangerschap. Kan je eindelijk lekker gaan shoppen voor jullie beebje. Hier uitgebreid geshopt van het weekend Zaterdag heel veel bij de Hema, was 1+1 gratis op alle babykleding dus even mooi gebruik van gemaakt! En gisteren nog met mn moeder naar de stad geweest en een superlief pakje van Nijntje gekregen, zo leuk!
Beetje onduidelijk hoor..mn telefoon kwaliteit is niet echt super goed! Maar speciaal voor Norah Bekijk bijlage 204057
Tazzie..heeft lekker stoere kleertjes gekocht voor haar kleine mannetje Leuk is dat he! Wij zijn van het weekend ook nog even wezen shoppen..en heb ook erg veel stoere jongenskleren gezien.. helaas moesten wij doorlopen naar de meisjesafdeling haha.. Maar ook daar was genoeg te krijgen Het enige wat we nu nog nodig hebben is voeding en nog een lekker warm vestje. Dan zijn we voor de kleine meid helemaal klaar. Rose..heerlijk dat je gewoon kunt genieten van een bezoekje aan de supermarkt. Hopelijk blijft het nu gewoon steeds de goede kant op gaan en kun je eindelijk van je zwangerschap genieten! Sasjuh.. heeft ook weer lekker geshopt.. leuk werk he haha We zijn net weer terug van de vlos. Alles was weer helemaal goed. De kleine loopt wel wat voor qua groei, maar niet ernstig ofzo. Ik heb haar maar eens gevraagd hoe de kleine nu ligt, aangezien ze mij dat nooit verteld.. en het ligt al keurig met het hoofdje naar beneden en is zelfs al een beetje aan het indalen ( dat verklaart mijn steken die ik van het weekend had). 15 december hebben we een informatieavond van hun over bevallen en aansluitend gaat ze mij dan nog weer even controleren. En dan krijgen we een datum mee voor de groei echo. Mogen we eindelijk weer naar ons meisje kijken Fijne avond iedereen!
Samantha fijn dat alles weer goed was! Mooie buik heb je hoor Hier ligt de kleine nog steeds in stuit maar heeft gelukkig nog even de tijd om te draaien! Wij hebben ook ongeveer alles nu in huis, alleen nog voedingsbh's, zoogcompressen, flessen en flesvoeding voor als de bv niet lukt, verzorgingsproducten (Zwitsel e.d.) en wat beddengoed.