stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jouw buikje is ook mooi sasjuh! :D

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    mooie buikjes dames!!

Sas en Sam hebben ook lekker geshopt...

ik moet nog best wel veel halen.. maar heb ook nog wel ff haha..
    moet iig nog dekentjes, waskussen, badje, voedingskussen (hebben jullie die ook?? ) enz halen. Maar zaterdag gaan we als t goed is naar babydump :) om de kinderwagen te kopen.. en dan gelijk ff wat van dat andere spul inslaan..

foto zal ik straks ff maken (of morgen) beebje is nu wakker en lekker aan t trappelen in mn buik dus ik zit even lekker te genieten op de bank :)

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz ik heb ook een voedingskussen, heb deze bij de wandelwagen gekregen. Gebruik hem nog niet, lees dat sommige het fijn vinden in bed, ik vind hem alleen maar onhandig en groot.

Meiden hoe herken je bekkenpijn? Ik heb sinds vorige week erg last van mn liezen, onderrug en linkerbil. Als ik heb gezeten kan ik amper opstaan en lopen, dat doet dan echt pijn. Voel het sowieso met lopen, en bijvoorbeeld mn broek aantrekken is een hele klus omdat ik amper mn benen op kan tillen.

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    sas volgens google kan dat inderdaad bekkenpijn zijn..

ik slaap nu trouwens met een gewoon hoofdkussen onder mn been/buik.. dus twijfel of zon voedingskussen nodig is of dat ik dat later nog kan halen

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh.. dat zou best je bekken kunnen zijn.. of je banden? ( of is dat hetzelfde??)

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    mn buik met 20 weken 6 dagen :)
    en de kleertjes :) al komt de kleur van het bloesje niet helemaal tot zn recht op de foto maar goed..

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Mooie buiken Sasjuh en Sam!Lief dat jullie even wilden showen. Blijft mooi om te zien

Enne bekkenklachten, tja het zou kunnen, ik had zelf vooral pijn in mijn heupgewricht, stuitje en onderrug. Maar miss dat je het ook op andere plekken kunt hebben. Liezen hebben er niet veel mee te maken. Misschien is dat eerder bandenpijn. Maar pijn in onderrug kan wel op bekkenklachten wijzen.
    Vervelend! Hoop niet dat je er straks net zo slecht aan toe bent als dat ik was dat ik alleen nog maar op bed kon liggen, dat gun ik niemand!

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    He jij ook een mooie buik al voor 20 weken Tazzie!
    En wat een schattig setje, vooral dat blousje, geweldig!

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Even het resultaat van een dikke buik showen:)

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik wordt gewoon verliefd als ik jouw meisje zie Norah! wat een droppie!!

en ja dat bloesje is leuk he.. zag m hangen en dacht die moet ik gewoon hebben!

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Norah de liezen hebben er wel degelijk iets mee te maken, tenminste dat vind ik overal op internet:

Welke klachten kunnen er zijn?
    Pijnklachten

Pijn middenvoor in het bekken (op of rond het schaambeen). Deze pijn kan uitstralen langs de binnenkant van het bovenbeen, naar de lies, of de schede.
    Pijn links en/of rechts onder in de rug ter hoogte van de twee kuiltjes. Deze pijn kan uitstralen over de hele bil, naar de lies, de achterzijde van het bovenbeen en soms ook het onderbeen.
    Pijn rond de stuit (het laagste punt midden onder in de rug). De pijn neemt vaak toe bij vermoeidheid en bij bepaalde bewegingen zoals bukken, draaien in de rug, omdraaien in bed, fietsen op een hobbelige weg, hardlopen of andere schokkerige bewegingen.

Wat een droppie die Norah! En leuk om ook een foto van jou te zien haha.. ik ben nog steeds best nieuwsgierig wat jou naam dan is als dat geen Norah is :D

Aah Tazzie leuk dat blousje! Zal jullie kereltje vast stoer staan!

13. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Norah,
    Is Norah ook zo beweeglijk met haar armen en benen?
    Keano beweegt er op los! En geluiden maken dat hij doet.
    Lachen, gieren, brabbelen zooooooooo leuk!
    Ga jij veel met Norah op stap?

14. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Leuk om weer wat buikfoto's te zien!
    Eerlijk gezegd mis ik de mijne niet hoor.
    Ik had er alleen nog veel meer foto's van willen hebben.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    t grappige is dat M. ook een paar van dit soort blousen heeft :D past dus mooi bij elkaar straks als papa en zoon op stap gaan haha

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh Norah.. kleine norahtje lijkt wel op jou als ik het zo zie..wat lief zeg!

Tazzie.. super stoer dat setje! En helemaal leuk als papa en zoonlief straks mooi matchen :D haha

Sasjuh.. als je zo last blijft houden, misschien moet je dan even een keer langs de fysio gaan?

Wij hebben vanavond een proefdruk besteld van ons geboortekaartje :D Had al veel verschillende kaartjes gezien..maar nu denk ik toch wel de geschikte haha..

Ik was zelf al heel lang aan het twijfelen over of we de kleine een 2e naam zouden geven of niet.. ik vond namelijk 2 namen mooi.. degene die we uit hebben gekozen voor de kleine..en nog 1.. dus vanavond met de proefdruk maken heb ik die andere naam er gewoon achter gezet om te kijken of het ook leuk stond..het klonk al leuk en het stond ook nog eens leuk.. Dus hebben we toch maar besloten om voor 2 namen te gaan :D Hihi..

Wil het zo graag al van de daken roepen..maar nog ff 2 maandjes stil houden :D

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja enorm beweeglijk inderdaad! En steeds meer lachen en geluidjes enzo.
    Zo grappig. Vooral als ze schrikt van zichzelf omdat ze niet doorheeft dat zij dat geluid maakt!

Ga om de dag even wandelen met haar en dan gelijk boodschappen doen. Zo af en toe eens naar een vriendin of familie, maar meestal zorg ik dan dat ik de dag erna lekker thuis ben om het niet te druk te maken. Ik merk namelijk wel dat ze het echt het beste doet met een vaste structuur en thuis.

@ Sasjuh, oh, dat wist ik helemaal niet. Mij werd namelijk verteld dat dat er niet bij hoorde! Zo zie je maar wat een verschil in mening soms. Zou wel echt actie ondernemen en op tijd naar een goede bekkentherapeut!

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Trouwens meiden, mijn echte naam is Leonie..
    Misschien wat praktischer om mij zo te noemen want Norah is wel verwarrend he?
    Nooit geweten toen ik mij aanmeldde dat Norah er echt ook zou komen:)

Trouwens nog een vraag voor de bevallen meiden: Zijn jullie alweer ongesteld geworden?
    Hier nog niet, maar heb ook een maand BV gegeven, miss dat dat uitmaakt?
    Maar gister hebben mijn man en ik seks gehad en sindsdien bloed ik best wel. Nu deed t ook nog wel pijn, maar nu niet meer en bloed nog wel. Verder geen last van menstruatiepijn, maar miss dat dit het begin is? Was gister wel doodsbang dat er iets was gescheurd ofzo maar denk niet dat het dan nu nog zou bloeden toch?

19. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Leonie (hihi gek hoor!):

Ik ben zondag voor het eerst ongesteld geworden en helemaal geen last van ongesteldheidspijnen/ gevoel. Het kwam voor mijn gevoel zo uit het niets.

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Denk dan idd dat dat het is!
    Ik heb altijd gelezen dat een eerste ongesteldheid veel heftiger was enzo, daarom had ik t niet verwacht.
    Ik heb alleen wat last van me rug

Deel Deze Pagina