stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Succes hip!

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh.. ze gaan wel een borstbesparende operatie doen. Maar ze gaan tegelijkertijd ook een deel van de andere borst eraf halen,zodat beiden even groot zijn. De arts adviseerde om dat gelijk te doen..want heel veel mensen denken daar pas weken later aan dat ze dat eigenlijk wel hadden willen doen.

Op dit moment nog niks bekend over chemo's..Dus dat is nog ff afwachten dan denk ik.

Hip.. succes!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zit bij de gyn in de wachtkamer, fijn zo'n zkh en zo'n telefoon met internet.

menp hoe is het met jouw zag je onderin staan.

en saxia het is ook stil aan jouw kant hoe bevalt het verlof?

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Suusje en sam dankjewel trouwens.

goh sam gaat er dan toch nog zoveel van een borst af dat je dat ziet.
    had gedacht dat het een klein bolletje of zo zou zijn.
    ben er gelukkig ook helemaal niet in thuis.

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Sterkte de komende tijd. Zal druk en zwaar zijn denk.

@Hip en Anita; Fijn dat de mensen van de accupunctuur lief zijn. Succes er mee!

Mooie buikfoto's en babyfoto's voorbij zien komen.

Ik heb dinsdag de intake gehad bij de vk. We hebben besloten geen prenatale screening te doen. En we hebben het hartje gehoord. Zo grappig en bijzonder!!! De vk vroeg of we het wilde proberen, want met 11+2 was het wel wat vroeg om te luisteren. En of we niet te gespannen zouden worden wanneer we het niet zouden horen. Maar ze hoefde niet eens te zoeken. Echt leuk!
    Verder was het prima, lekker beweeglijk en ze kon mijn bm al voelen (ik voel het niet hoor, maar zij heeft er verstand van, haha) Mijn bloeddruk was ook goed. Dus nu op maandag 2 januari weer terug.
    In het weekend viert mijn opa zijn verjaardag en hij heeft het er nog wel eens over dat hij superopa wil worden (dus 1 van zn kleinkinderen die een kindje krijgt). Dus nu gaan we hem een rompertje geven met iets van superopa er op. Gaan we er zelf op strijken. Ben benieuwd wat hij er van vindt en hoe hij reageert!

Ik ga voor overleg weer ff op de fiets naar mn werk, bah door deze wind.

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Menp wat fijn zeg het hartje al gehoord. en wat leuk superopa haha denk dat die wel blij is met het rompertje..
    Krijgen jullie 2 jan. een echo?

ik zit nog steeds te wachten. zou al bijna 40 min geleden aan de beurt zijn geweest. normaal ben ik zo aan de beurt.

7. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Nou duidelijk da werkt hier dus niet want dan zet meneertje het ip een brulle, om half 8 wil die wel weer in bedje slapen :s kinders :p haha

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. ja ze halen best wel een groot stuk uit haar borst.. want de knobbel zelf was al 3 cm..en dan doen ze er nog een stukje omheen ook weg denk ik.

Hoe ging het in het ziekenhuis? Beetje goed gevoel over?

MenP.. wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord! En je opa gaat zich vast echt een superopa voelen :D

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    pff.. bij jullie ook zo'n kutweer nu? Het regent hier echt kei en keihard..de schutting van de buren van een paar huizen verderop is al omgewaaid..niet normaal..

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier ook Samantha, hele harde regen en wind. En Rick is niet thuis, die ging eten met collega's maar had hem onderhand al wel thuis verwacht en hij neemt ook geen telefoon op, bleghh

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Anita en hip, hoop dat met de acupunctuur t snel raak mag zijn.

Sam, succes met je moeder.

Sasjuh, ik bewaar t wasgoed ook tot mn verlof. Ga jij al met 6 wkn stoppen? Wil eigenlijk pas met 4 heb ik meer wkn na de bevalling.

Weet iemand trouwens hoe dat zit met als je over tijd bent als je met 6 wkn stopt krijg je de overtijd dagen bij je 16 weken is dit ook als je met 4 wkn stopt. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh ik stop met 35 weken. Als ik een kantoorbaan oid had gehad had ik misschien ook wel tot 36 wkn door gewerkt maar begin mn werk nu af en toe al behoorlijk zwaar te vinden.
    En ik heb nog een week vakantie na mn verlof dus heb net zo lang na die tijd als dat ik had als ik een week langer door werkte ;)
    En vind het ook belangrijk goed uitgerust te zijn voor de bevalling, en stel het kindje komt eerder..
    Maar het is gewoon een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken, en is ook afhankelijk van het werk wat je doet denk ik.

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh bah.. dat is eng..vooral met dit weer.. hoop dat hij gauw thuis komt!

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pff mannen.. hij smst nu net dat de trein nog maar 1 keer per uur gaat en hij nu dus bijna een uur moet wachten. Ja duhh dat had je toch ook eerder kunnen bekijken.. dat duurt dus nog wel anderhalf uur voordat hij thuis is. Bah kan daar zo chagie om worden he.

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ohh.. vanwege het weer ofzo? tsja.. hormonen meid ;)

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nee gewone normale dienstregeling. Maar ipv dat hij voor die tijd kijkt hoelaat de treinen terug gaan.. ;)

Laten we het maar op hormonen houden ja. Ik ga naar bed, ben niet zo gezellig, bahh

17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, bedankt voor je input ben er nog niet overuit vandaar dat ik wil weten waar je t meeste uithaalt. Mn baas heeft nog niet gevraagd hoe of wat dus zonder interesse van zijn kant komt er niets van.

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh, Als jij 6 weken van te voren stopt en je bevalt bijv een week later dan je bevallingsdatuum. Dan komt die week er gewoon extra bij op..
    beval je een week eerder hou je gewoon de 16 weken. (16 weken zijn verplicht geloof ik.) met 4 weken eerder stoppen is het ook hetzelfde dacht ik.

Maar mijn verloskundige raad af om tot 36 weken te werken. Anders kan je niet genoeg uitrusten voor de bevalling zeker niet als het kindje eerder komt. omdat je de eerste weken thuis toch wat aan t werk bent met schonnmaken en wassen ed. (ik ga het met mijn werk waarschijnlijk niet eens redden tot 34 weken werken :( )

Hip en Anita ik hoop dat de acupunctuur zn werk doet en jullie nu wel snel zwanger mogen zijn! Fijn dat jullie allebei een aardig persoon hebben.

Sas irritant is dat he dat mannen niet eerst kijken hoelaat de trein vertrekt enzo :( hopelijk was ie nog beejte redelijk op tijd thuis

Sam succes met je moeder!

Menp fijn dat jullie t hartje hebben gehoord!!

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. zo'n baas heb ik ook. Die vraagt ook helemaal nergens naar.. heb hem de zwangerschapsverklaring gegeven.. en een paar week na de tijd hem maar even gezegd dat ik 6 week van te voren wil stoppen.. hij had er niet naar gevraagd hoor.. Dus zou het zelf wel aangeven!

Pff.. ik zit hier de hele ochtend al te huilen.. Mijn moeder word op dit moment geopereerd.. ik wil zo graag positief denken en geen stress hebben..maar de negatieve gedachtes overheersen zo erg.. :( Ik voel me echt zo verdrietig nu.. sorry meiden..moest dit even kwijt..

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Sterkte sam
    Snap je emoties Tis óók niet niks zon operatie
    Probeer toch een beetje positief te blijven plak is dat erg moeilijk
    Enne huilen mag he! Niks mis mee vaak lucht het óók flink op