Sam, vond het gister ook al zo rustig idd. Maar toch zijn er nog best wat reacties geplaatst zie ik nu na babyboom... Wat vervelend dat je last hebt van krampen meis Hip, thnx meid! Moet nog even doorzetten en dan zijn we er hopelijk vanaf! Sasjuh, wat lekker dat je geen bijwerkingen hebt! En zoals je zegt "onze tijd komt nog wel"! Tazzie, ik begrijp je wel dat je even wat afstand neemt! Als je maar weet dat we er voor je zijn als het nodig is! En lekker hoor skaten.. Denk dat ik ze straks ook nog even onderbindt! Suusje, wat fijn dat alles goed gaat met je zwager! Enne, mooi buikje hoor! Zo, ik ga maar eens aan de studie!
@Suusje, mooi hoor die buik en wat fijn van je zwager. @tazzie wat goed dat jij zo goed voor jezelf zorgt. helemaal prima. @Samantha in het begin had ik ook regelmatig wat krampjes hoor. Ik heb het maar gegooid op een baarmoeder die meer ruimte wil. Nu is het aan het eind van de dag, als ik ook meer open sta voor de signalen van mijn lijf, dat ik dat ook nog wel voel. lijkt mij juist heel normaal. en tja bofkont, jij hoeft nog maar 2 daagjes te wachten. Sasjuh aan het wachten tot vrijdag op een uitslag en wat fijn dat je geen bijwerkingen hebt. hoe lang ga je clomid slikken en wanneer gaan ze weer meten? Hip heb jij je verhaal klaar voor de huisarts? Ik voel me eigenlijk best oke. Niet echt ergens heel erg last van. Ben wel aan de vitamine c bruistabletten. vond de vlos wel handig omdat ik de laatste 2 jaar regelmatig blaasontsteking heb gehad. en ik tegen een heleboel antibiotica niet kan. lekker handig. voorkomen is beter dan genezen, toch? fijne vrije dag voor de meesten denk ik.
Het begint wat beter te gaan, de misselijkheid is niet meer de hele dag en niet meer elke dag overgeven en kan gelukkig al iets meer eten ! De vermoeidheid is best wel pittig moet ik zeggen en heb wat last van bandenpijn... Maar het gaat al beter als tot zo'n 1,5 week geleden! Gisteren naar de bruiloft van mijn neefje geweest, dat was pittig.. Was nl. in de kerk en ik ben niet gelovig en hij heeft zich bekeerd dus moest ruim een uur lang naar gezang en gepraat over god en de bijbel luisteren en ging totaal niet (op 5 min na) over het bruidspaar. Zoiets is eerlijk gezegd niet aan mij besteed, het is dan ook niet laat geworden ... Vandaag is manlief naar een voetbaltoernooi en ik blijf lekker thuis beetje relaxen! Wat zijn jullie plannen vandaag?
Mijn plannen voor vandaag zijn iets anders uitgepakt! Had de hele nacht erge buikpijn gehad, dus ik dacht dat t iets was van een blaasontsteking ofzo, maar de huisarts was er niet dus toch maar even naar de huisartsenpost gebeld. Maar die wilde toch dat ik naar de gynaecoloog ging om te controleren of het geen weeen waren. Zo, daar schrokken we toch wel even van.. In het ziekenhuis bloed geprikt, urine gecontroleerd, gewone echo en inwendige echo gehad ( maak je dat ook es mee) Maar gelukkig geen tekenen van vroeggeboorte! Waarschijnlijk een ontsteking in mn darm.. Phoe dat was wel even schrikken, maar fijn dat ze het zo serieus namen. Gek, gisteren zei ik nog tegen mijn man, fijn dat we bij de 24 weken zijn. Als er iets is met je baby doen ze er dan wel wat mee, omdat het met 24 weken in principe levensvatbaar is.
Haha JBG, ik kan me dat heel goed voorstellen! DAt is aan mij ook niet besteed. Norah, jeetje wat heftig zeg! Hoe gaat het nu met je? Heb je medicijnen ofzo gekregen of moet het vanzelf overgaan?
Poeh..norah..dat is schrikken zeg! Gelukkig dat het geen teken was van vroeggeboorte! Kun je er iets voor krijgen?
Nee helaas niet, mag geen diclofenac ofzo meer he in de zwangerschap, dus het is gewoon afwachten en hopen dat tniet erger wordt anders moest ik terugkomen. Ze dachten aan een blindedarmontsteking, zo voelde het precies nml, alleen heb ik dat al gehad en is tie eruit gelukkig!
Norah dat is wel schrikken, gelukkig niets ergs aan de hand. Suus wat een mooie buikfoto! Fijn dat je zwager op proef naar huis mocht. Saxia goed te horen dat je je goed voelt! (stomme zin ) Ik heb morgen mn laatste Clomid, dan heb ik er 5 dgn opzitten. Moet dinsdagmorgen naar het zh voor een follikelmeting, vind het superspannend. JBG oww dat zou ook helemaal niet aan mij besteed zijn zo een lange kerkdienst, verschrikkelijk zeg. Lekker genoten van je rustige dagje? Hier heerlijk dagje gehad, vanmorgen naar stal gefietst, lekker gereden en getut met poownielief. Verder lekker in de tuin gelegen met een boek, lekker verkleurd. En net gebbq't samen met vriendlief, heerlijk gegeten en gedronken, echt genieten dus!
@ Samantha, t gaat hier best ok, merk dat omdat t allemaal bij elkaar 2 wkn heeft geduurd voordat ik schoon was mn hormonen en lijf toch een knauw hebben gehad. En aangezien we t heel druk hadden met een bruiloft hier en in italië we samen weinig tijd hebben gehad om alles te verwerken. Dit uit zich dan in irritatie naar elkaar en das gewoon balen. Hoop dat t deze ronde raak is maar dat hopen we allemaal dat de volgende ronde raak is. Vind t spannend voor je nog ff een dagje volhouden, probeer niet te veel na te denken en te focussen op wat je voelt, maar snap dat t moeilijk is hoor.
Saxia, wat fijn dat je je zo goed voelt! Hopelijk blijft het zo de hele zwangerschap! JBG. gelukkig gaat het nu de goede kant op. Wat betreft het kerkverhaal, daar zou ik zelf ook niet zo op hebben gewacht. Wij zijn zelf ook helemaal niet zo gelovig. Voor een bruiloft en en begrafenis gaan we naar de kerk maar daar houdt het dan ook mee op.. Maar dat is ieder voor zich... Norah, dat is schrikken! Maar wel ontzettend fijn dat ze je zo serieus hebben genomen. Nu nog maar rustiger aan doen... Sasjuh, dat klinkt als een heerlijk dagje! Pooh, tijd voor elkaar is erg belangrijk.. Vinden het zelf ook erg moeilijk en je leeft heel snel een beetje langs elkaar heen.. Vooral nu ik het zo druk heb met school en werk en mijn vriend het ook ontzettend druk heeft op z'n werk.. Zijn dan ook blij dat we over een niet al te lange tijd even lekker op vakantie gaan! Zo, ik ga weer aan de studie en vanmiddag even de stad in voor wat vakantiedingetjes en een cadeautje voor m'n neefje die morgen alweer 1 jaar wordt.. Jullie ook allemaal een fijne dag!
Vanmiddag gesprek gehad bij de Gyn en alle uitslagen waren goed! Mijn bloed was helemaal in orde, heen hormonale afwijkingen oid. Geen PCOS dus, maar op de 1 of andere manier gewoon een verstoorde cyclus. Ook het zaad van vriendlief was helemaal in orde, zowel aantal zaadcellen als de beweeglijkheid was meer dan voldoende. Hij had er goede hoop bij dat de Clomid goed bij mij aan zou slaan dus ik ben heeeel erg benieuwd dinsdag! Mocht de Clomid goed aanslaan en ik ben over een aantal rondes nog niet zwanger krijg ik nog een eileider onderzoek met contrastvloeistof. Dat was geen fijn onderzoek zei hij dus daar wachtten ze nog even mee, gelukkig.
@ sasjuh wat fijn zeg dat je goede uitslagen had hope dat het gewoon met de clomid gaat lukken hoe is het met norah nog last van je buik? @ pooh je leeft idd zo snel langs elkaar heen gaat ook heel ongemerkt ik moest wel effe lache van de week me vriend zei nog dat we na een jaar nog steeds zo met elkaar knuffelen en intiem/close zijn met elkaar, maja ik heb gewoon heel veel behoefte aan lichamelijk contact (niet met sex in de zin) maar vond wel schattig dat die dat zei wij vallen ook nog bijna altijd lepeltje lepeltje in slaap hihi
Sasjuh, wat fijn dat je een goede uitslag hebt gekregen. Ik ga voor je duimen dat de clomid aanslaat!
Sasjuh, wat fijn dat de uitslagen goed waren! Ik ga voor je duimen dat de Chlomid aanslaat en dat we kunnen verhuizen naar het roze lijstje deze maand!
Pooh.. ik hoop ook voor je dat t deze ronde raak is! Probeer in ieder geval wel met elkaar te blijven praten en toch af en toe leuke dingen samen te doen! Sasjuh.. fijn om te horen dat de uitslagen goed zijn!
Sasjuh, mooi dat alles goed is. Samantha, succes morgen hoop dat je vannacht goed slaapt. precies wat we ook doen, deden we eigenlijk toch wel van alles met zn 2e alleen nu hebben we dit nog xtra nodig zeg maar. weten allebei wat t is en komt gelukkig ook weer goed maar vervelend is t wel. Weltrusten iedereen.
Dankjullie.. Vannacht redelijk geslapen..heb alleen zulke vage dromen de laatste tijd Vannacht droomde ik dat ik ging bevallen....... van kauwgomballen whahaha...slaat echt nergens op. Ik heb sinds gister na het plassen steeds felle steken onder in m'n buik..het houd even aan..en daarna is het ook weer over.. Heel vervelend.. zal vanmiddag ff aan de vlos vragen wat dat is.. We moeten er half 2 zijn.. zal nu ff in bad.. dan ff boodschappen doen.. Fijne dag iedereen!
Sam succes vanmiddag! ik duim voor jullie voor een hele mooie echo! Sasjuh fijn dat alles goed was meis! nu slaat hopelijk de clomid snel aan en ben je snel zwanger! duim voor je!