Sam, heel veel succes vanmiddag! En misschien even een lijstje maken met vragen zodat je niets vergeet! En vergeet niet te genieten...
15 juni: Marije007 (32 jaar, 7de ronde, 1e kindje) 17 juni: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) 18 juni: Anita1985 (26 jaar, 7e ronde, 1e kindje) 19 juni: Hip1983 (28 jaar, 9de ronde, 1e kindje) 22 juni: Carly81 (30 jaar,8e ronde, 1e kindje) 23123 juni: rose83 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)bij 62 dgn cyclus ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) ??: Tazzie (31 jaar 5e ronde 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, ik denk 11 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari Het was even zoeken maar hier is het lijstje dan weer! Maar zo te zien duurt het nog even voordat we weer een tester hebben!
Ja nu het blauwe lijstje zo kort wordt duurt het steeds langer voordat we testers hebben! Het lijkt me zo leuk als iedereen voor half september op roze staat, want dan zijn we nog even allemaal tegelijk zwanger voordat Norah bevalt Nou ja eerst maar eens in het blauwe lijstje zien te komen! MenP hoe gaat het bij jou, al een ei gespot of nog steeds niet? En welke dag zit je nu? Anita heb je al weer een ovutestje gedaan? Sam haha dat zijn rare dromen ja! Komt vast helemaal goed vanmiddag, dikke knuffel! Taz hoe is ie? En hoe is het met P.? Heb je al een zadel kunnen vinden? Ik ga zo lekker met vriendlief naar Bussloo, een recreatieplas hier vlakbij. Lekker zonnen en zwemmen en boekje lezen!
He sam veel plezier vanmiddag! En mss heb je blaasontsteking als je steken hebt na het plassen. Sas wat mooi zeg dat alles goed is. Eindelijk eens goed nieuws wat zal dat heerlijk zijn. En nu hopen dat de clomid zijn werk doet dan zal het wel snel raak zijn!! Saxia je kan ook cranberry tabletten pakken om blaasontsteking tegen te gaan. Dat helpt echt goed. Ik heb hms en daardoor voel ik nniet altijd of ik mijnb blaas goed leeg plas dus heb ik mega vaak blaasontsteking. Zo'n 10x per jaar of zo. Maar nu slik ik al een paar ja die pillen en heb ik echt maar 1 of 2 x per jaar blaasontsteking. Troetjuh wij vallen ook nog steeds lepeltje lepeltje in slaap heerlijk is dat! Verder ook nog best knuffelig hoor en dat na 10 jaar!! We leven wel vaak een beetje langs elkaar heen doordat we het alletwee druk hebben met werken en heel wisselende werktijden hebben. Maar als we dan een dagje vrij hebben samen dan genieten we ook volop!! Suusje wat fijn dat alles zo goed gaat! Hoe was het proefverlof van je zwager? Tazzie meid neem alle tijd die je nodig hebt. Maakt niks uit wat andere zeggen of denken. En als er iets is wij zijn er voor je. Jbg gelukkig gaat het al wat beter met je. Hopelijk ben je snel helemaal goed eraan. Norah hoe is het bij jouw?? Hopelijk is je buikpijn al wat minder. Anita succes deze week met studeren en je examens. Wanneer gaan jullie op vakantie? Bijna toch? Volgens mij heb ik iedereen gehad. Hier weinig nieuws. Donderdag hadden mijn vriend en ik samen vrij toen zijn we lekker naar het strand geweest. En 's Avonds uiteten! Heerlijk. Gisteren gewerkt en daarna op stap. Vandaag heb ik vrij dus lekker in de tuin van de zon genieten. Mijn vriend moet helaas werken. En morgen moet ik weer werken. Ben wel een beetje zenuwachtig voor maandag bij de dokter hopelijk neemt die mij serieus. En als ik naar de gyn moet dan hoop ik dat dat niet te lang duurt. Want over 5 weken ga ik alweer op vakantie.
@Samantha: succes vandaag, ik duim ook voor je dat je een mooie echo hebt! Wij hebben gisteren een babykamer, kinderwagen en maxi cosi gekocht! Was erg leuk! Wel weer meer geld uitgegeven als in de planning, maar het is niet anders, wel heel leuk! We hebben een quinny buzz 3w 2011 gekocht en een redelijk modern wit kinderkamertje... Het wordt in september in onze vakantie geleverd... dus de komende maanden kunnen we aan de slag om het kamertje qua verven enzo in orde te maken! Verder dit weekend lekker niets te doen, heerlijk!
@ Sasjuh, he wat fijn voor jullie, zulk positief nieuws!! Dat hadden jullie echt even nodig ja! @ Samantha, ik duim voor je vandaag! @ Troetjuh, ja wij zijn ook nog steeds erg knuffelig Lekker op schoot zitten bij elkaar en idd lepeltje lepeltje liggen. Alleen de laatste tijd wat minder omdat er vaak een voedingskussen tussen ligt voor mij rug haha Buikpijn is wat minder geworden. Vanochtend wel weer erge krampen en diarree gehad, dus ik ga er gewoon vanuit dat het mijn darmen zijn waar iets mis mee is. Alleen doordat mijn darmen zo geprikkelt zijn is mijn baarmoeder dat ook, en dat is gewoon een eng idee.. (helemaal fijn als je net een erge kramp hebt en de kleine meid schopt er ook nog es tegen aan)
@sasjuh goed nieuws! hopelijk gaat je cyclus ook gauw goed. of nog beter ben je gauw zwanger. @sam succes vanmiddag!
@ Sasjuh, wat fijn dat jullie goede uitslagen hadden!! en nu idd hopen dat de clomid heel goed zijn werk doet! @ Samantha, wat jij verteld over die steken na het plassen dat heeft mijn tweelingzus twee weken geleden ook gehad en af en toe zelfs zo erg dat ze dacht dat het mis ging ze heeft toen extra echo gehad en alles was goed, het waren de banden, doordat de blaas na het plassen leeg is werden de banden weer even wat losser waardoor die pijn ontstond, hoop dat ik het goed uitleg zo maar het klinkt net zoals jij beschrijft dus ik hoop dat het ook zoiets bij jou is en niks vervelends
hihi sas..klopt! ooh wij hebben vanmiddag ons kleine "kikkervisje" gezien hihi.. het was nog wel heel klein en ze heeft er ook geen foto van gemaakt..maar ze zei wel.. ik zie zeker wat..en wat ik zie is heel positief.. Ooh ik ben zoooo opgelucht.. over 2 weekjes mag ik weer heen..dan ben ik 8 weken ( volgens mij) En dan kon zij ook beter zien hoe ver ik ben enzo.. Ik had verwacht dat het inwendig moest..dat moest de vorige keer wel..en ik heb best wel een aardig vetlaagje van mezelf maar ze deed het gewoon uitwendig..en zo was er dus al wat te zien
Sam oww wat fijn! Ik ben helemaal blij voor jullie, heerlijk! Op naar de echo over 2 wkn, hopelijk krijg je dan een mooi fotootje mee! Het goede nieuws heeft me gisteren echt goed gedaan.. voel me zo fijn nu! Hadden het idd gewoon even nodig.. Zijn daarna nog even over de kermis hier in de stad gelopen en vriendlief wilde perse een knuffel winnen voor in de toekomstige babykamer, haha superlief! Ik heb er een goed gevoel bij dan het bij ons ook snel raak mag zijn. Vandaag lekker in de zon gelegen en gezwommen en zit nu lekker met de laptop buiten en een grote bak aardbeien, jammie!
@sam super goed nieuws! en nu lekker gaan genieten en vooral uitkijken naar de volgende echo! @sas goed om te horen dat je blij bent. en ik hoop inderdaad dat het bij de overige blauw ook gauw raak mag zijn. geniet lekker van je aardbeien!
@Sasjuh; Wat een goed nieuws zeg! Laat de Clomid maar goed werk leveren. @Samantha; Een kikkervisje, geweldig! Geniet ervan! @Norah; Hoop dat je darmen snel weer wat rustiger zijn. Ik heb nog geen ei. We gaan zo lekker grillen met mn ouders. Fijne avond allemaal!
Sas..fijn dat je je zo goed voelt! MenP..nog geen ei? dat duurt alweer lang Rose.. hoe is het met jou? Druk aan de klus? Wij hebben vanavond heerlijk samen gebbqt om het te vieren! Hebben van de verloskundige een leuke Zwitsal tas meegekregen met allemaal folders en tijdschriften en een lief knuffeltje en zwitsal producten en zo lief.. een paar babysokjes met de kleuren van de friese vlag haha.. zo schattig
Sasjuh, had vanmiddag een testje gedaan maar is helaas (nog) negatief. Had vanochtend wel veel vruchtbaar slijm en vanmiddag ook wat steekje.. Misschien dat m'n ei vanmiddag wel is geweest.. Doe morgen ook nog wel even een testje als m'n temperatuur nog laag is. Wel lekker zo dagje weg, en wat fijn dat het goede nieuws van gister je zo goed heeft gedaan! Hier vanmiddag naar de verjaardag van m'n neefje geweest, 1 jaar alweer! Wat is ie verwend... Hip, dank je! Begin nu wel weer een beetje de zenuwen te krijgen. Wil m'n examen echt ontzettend graag halen! Enne wat betreft vakantie.. Over 14 dagen zitten wij in het vliegtuig.. JBG, wat leuk dat alles is gekocht! En lekker hoor, even een weekendje zonder verplichtingen. Norah, wat fijn dat de buikpijn minder is! En van je darmen kun je ook erg veel pijn hebben.. Ik spreek uit ervaring .. Sam, wat een goed nieuws zeg! Het is jullie van harte gegund.. Nu weer aftellen naar de volgende echo!! Morgen zal ik weinig online zijn want ben morgen naar Zorro.. Nog een fijn weekend allemaal!