Sam fijn dat alles goed was op naar de volgende echo. En de zwitsaltsa had ik ook gekregen toen haha. Anita gaat vast goed met je examen! ik ga iig voor je duimen Sas fijn dat je je zo goed voelt nu! betreft P. gaat redelijk, ze heeft vanmorgen een ontspanningsmassage gehad, erg grappig om te zien hoe ze ook echt totaal ontspande. En zadel die ik dinsdag weer terug had gebracht, had ie al bijgevuld van achter en heb ik nu alweer op stal liggen haha, morgen ff uitproberen. menp lekker gegrild?? norah fijn dat je buikpijn minder is enzo nu JBG leuk dat jullie alles gekocht hebben nu ik ben vanmiddag echt kats verbrand pfff. was even met de pony van de kinderboerderij lekker aan het rijden, maar lekker zweten met die warmte dus dat verbrand wel lekker haha. en daarna nog hooibalen inpakken op de hooizolder. Was alwel blij dat ik niet mee t land op was gegaan om daar de hooibalen op de wagen te gooien, was t verbranden vast nog harder gegaan.. lekker gebarbequed nog
@sam inderdaad nog druk aan de klus. ) heb zo'n gevoel dat het deze maand misschien wel raak kan zijn. maar dat is echt een gevoel dat we beide hebben. ei moet nog wel komen, zegt dus nog niks haha. En ben jij nog steeds lekker aan het genieten? Ik had wat gelezen over dat als je vroeg voor de eiersprong seks hebt dat de kans groot is dat je een meisje krijgt. Doe je het alleen rond je eiersprong dan is de kans groter dan je een jongen krijgt. Hoe zit dat bij de zwangeren? of is het allemaal fabel? ben ik wel even nieuwsgierig naar ik had er nanemlijk nog nooit van gehoord. @anita, veel plezier morgen bij zorro en heerlijk dat je over 14 dagen vliegt! Ik ben jaloers. en hopelijk voor die tijd zwanger?
@Anita; Succes met je examens volgende week. Leuk naar Zorro morgen, veel plezier. En heerlijk over 14 dagen op vakantie!!! @Tazzie; Gaat snel hè, dat verbranden!! Wel voorzichtig doen hoor. Morgen wordt het geloof ik al minder warm. Veel gebbq't hier zeg. Wij hebben heerlijk gegeten. Begonnen pas om half8 en waren om half10 klaar. Lekker relax. Welterusten
@Samantha: Fijn dat alles goed was bij de echo! Geeft toch een fijn gevoel lijkt me zo! Je hebt gelijk dat jullie dat met een lekkere bbq hebben gevierd! @Anita: Veel plezier bij zorro! @Tazzie: En, veel last van het verbranden? Volgende keer maar goed smeren, het gaat zo snel! Hebben meer zwangeren last van pukkels door de hormonen? Heb ze niet op me gezicht, maar wel op mijn borst en bovenrug, wordt er stapelgek van!
@ rose..ik hoop dat jullie gevoel dan gelijk heeft Wij zijn zeker aan het genieten.. vanmorgen voor het eerst moeten overgeven van de misselijkheid... naja dat is dan weer ff wat minder genieten haha... @ anita.. veel plezier bij zorro! @jbg.. ik heb er nog geen last van gelukkig.. Jij was in het begin toch ook erg misselijk? wat heb jij daar tegen gedaan?
Anita heel veel plezier bij Zorro en ik duim dat je ei zich snel aandient! Samantha ow dat is minder genieten ja! Hopelijk krijg je er niet al teveel last van! Taz bij ons waren ze ook allemaal aan het hooien gisteren, net op tijd want het regent en onweert nu keihard hier! MenP lekker he zo een avondje bbq'en! En nog geen ei dus.. vervelend hoor. Rose oooo ik ga duimen dat je voorgevoel gelijk krijgt! Ik heb hetzelfde voorgevoel deze ronde.. spannend he! Hier vriendlief ziek dus een dagje thuis hangen.. nou ja het is toch slecht weer!
13 juni: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) 15 juni: Marije007 (32 jaar, 7de ronde, 1e kindje) 18 juni: Anita1985 (26 jaar, 7e ronde, 1e kindje) 19 juni: Hip1983 (28 jaar, 9de ronde, 1e kindje) 22 juni: Carly81 (30 jaar,8e ronde, 1e kindje) 23 juni: rose83 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)bij 62 dgn cyclus ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) ??: Tazzie (31 jaar 5e ronde 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, ik denk 11 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari Had verkeerd gerekend mag de 13 al testen.
JBG ik had ook last van pukkels op mn bovenrug toen ik zwanger was. Sasjuh ja hier ook vanmorgen echt keiharde onweer.. Vanmiddag nog langs je woonplaats gekomen moest die zwarte hengst van K. ophalen haha.. die logeert een weekje bij ons op stal en van t verbranden, kan weinig op mn schouders zelf hebben (lastg met die bh bandjes ) rug en borst valt wel mee verder
Las het al op Hyves idd, heb je nog wel ff naar me gezwaaid? Hihi ik woon vlak aan de snel weg, laatste afslag voordat je de afslag naar K. hebt! Balen dat je zo verbrand bent! Ik gelukkig niet, wel heeuul erg bruin
Helaas heb ik geen gouden tip, heb het maar gewoon uitgezeten. Toen ik met 12 weken op controle was bij de vk heeft ze wel een middel opgeschreven die ik mocht hebben voor de misselijkheid en via de HA kon opvragen, maar dat heb ik niet gedaan. Wilde het heel even proberen nog en met 14 weken is het minder geworden... Het zal denk ik niet helemaal weggaan, maar het is nu wel beter te doen!
Sam van harte met je echo hoor dat je volgende keer al echt een mini menskracht ziet en dat je super mooie echo mee krijg Ik heb 24 juni weer een echo joepi Dan weten we wat het word als goed is en de uk het laat zien
@all, bedankt voor jullie lieve reacties! Ga donderdag gewoon m'n uiterste best doen met m'n examen! Heb vanochtend nog een ovutestje gedaan en was helaas helemaal nog wit.. Had vanmiddag en daarnet wel weer vruchtbaar slijm dus verwacht dat hij morgen of overmorgen toch echt wel positief zal zijn.. Alleen dan kan ik dus niet meer testen voordat we op vakantie gaan .. Dus dat wordt een test mee op vakantie en op het resort even een computer zoeken met internet zodat ik jullie toch even de uitslag daarvan kan mededelen .. Zorro was trouwens echt super! Vond alleen het theater in Eindhoven een beetje tegenvallen.. Maar goed, je kunt niet alles hebben . Nog een fijne avond!
@sam. wie weet is het dan bij ons beide raak deze maand? Vanaf 1 juni gaf mijn vriend aan dat we toch maar misschien wat gerichter moesten gaan klussen. Wij hielden ons er eerst nooit zo mee bezig. Ook heel vaak kwam hij niet in mij klaar. Maar nu gaan we er toch wat serieuser voor. Hij had zelf een kleine romper gekocht om het te vertellen. Dit omdat ik al een paar keer had aangeven dat we misschien wat meer moesten letten op de vruchtbare dagen. Vandaar ook mijn voorgevoel ) spannende maand dus. @anita hoop toch dat je je ei gauw mag gaan spotten. En super dat je ons op de hoogte blijft houden Ben erg benieuwd. Ik duim voor je
@rose waren jullie nog niet echt echt begonnen dan? hopelijk klopt je gevoel! @sam gelukkig een mooie echo!! op naar de volgende en hopelijk hoef je niet al te vaak over te geven. ben de rest alweer vergeten sorry!! heb de heledag gewerkt en het was zo warm en benauwd is weer ff wennen. vond het een zware dag. morgenvroeg naar de dokter ben best wel zenuwachtig hoor! heb mijn templijsten uitgeprint en de cyclussen opgeschreven van voor mijn tempen dus dat is wel genoeg toch? we zullen zien! wij hebben gisteren trouens ook gebbqed!! heerlijk.........
@Rose, ik heb wel weer dat rare gevoel achter mn navel soort gekriebel kan t niet anders uitleggen dus zou zeggen raak, maar durf mn lichaam nu niet te vertrouwen na al dat gedoe en ben bang dat de teleurstelling erg groot is als t niet zo is. Hoop voor je dat je gevoel klopt en dat dit jullie maand is en t raak is.
ohh pooh dat is spannend....maar ik begrijp wel dat je niet te veel hoop wil hebben. ik zal voor je duimen! hoe is het trouwens met gibbs?
Hip veel succes bij de HA! Pooh dat wordt dus een spannend weekje voor je, ik duim! Rose fijn dat je vriend nu ook gericht aan het werk wil gaan, hopelijk is het snel raak dan.