stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Eey hip hihi
    Ik vertrek morgen dinsdag dus nacht om 1
    Woensdag half 7 vliegen

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, veel succes vandaag bij de huisarts, volgens mij heb je dan wel voldoende hoor met je temperatuurkaartjes en je gegevens van je cyclussen daarvoor!

Pooh, spannend hoor! Ik ga voor je duimen meis, ik gun het je van harte!

Rose, wat fijn dat je vriend nu ook gericht wilt klussen, hopelijk kun je dan ook snel door naar het roze lijstje!

Hier hopelijk op tijd thuis om een testje te doen..

Fijne dag allemaal!

3. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo kletsers, hier ben ik ook weer even. Ik ga niet meer roepen dat ik nergens last van heb. het hele weekend zeer futloos op de bank en in bed gehangen, hoofdpijn en overgegeven. Sam wat betreft misselijkheid, ik doe het goed op droog materiaal. dus opstaan en een beschuit erin. en op meer momenten wat minder eten.

Even denken, allereerst Sam geweldig zo'n klein kikkervisje, helemaal goed. Wij mogen morgen voor de eerste termijnecho. Ben nu wel nieuwsgierig hoor. En vriendlief ook. Zag ook de zwitsaltas voorbij komen. Wij hebben hem ook, maar niet zo rijk gevuld. Vriendlief is nu al verslaafd aan de zwitsal en smeert zichzelf er maar mee in, hihihi.

Anita, heel veel succes, heb vertrouwen in jezelf, want volgens mij heb je er veel voor gedaan. Lekker op vakantie en wij kunnen het inderdaad waarderen dat je ons op de hoogte stelt. het zou zo maar eens kunnen deze keer bij jou.

Sasjuh, meid wat fijn dat alles goed was. Het is jou enorm gegund!!!!En morgen weer meten, joepie.

Hip veel succes vandaag bij de ha. je bent goed voorbereid hoor. Schrijf je al je vragen op voordat je gaat anders weet je het misschien niet meer. gaat je vriend ook mee?

Pooh, ik heb zo maar een goed gevoel. en dan ook nog wat eerder testen, spannend. dat van die navel herken ik wel.

Rose, super dat je vriend er nu vol voor wil gaan. tja je hebt wel zaadjes nodig he. lekker klussen maar. staat hier op een lager pitje, maar we klussen nog wel hoor.

Zo ik ben vast een en ander vergeten, maar meer tijd heb ik nu iet om te reageren. lees vanavond wel weer bij als ik mijn ogen nog open kan houden.

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemorgen dames..

Hip... lange dag gehad gister dus.. veel succes vandaag bij de huisarts! Hopelijk krijg je wat antwoorden!

Rose.. Wat goed dat je vriend wat preciezer wil klussen! Hopelijk werkt het! :)

Troetjuh gaat bijna op vakantie..heerlijk meid! Geniet ervan...

Pooh.. spannend zeg! Idd niet te veel hoop hebben..dan kan het altijd meevallen.. :) maar ik hoop het wel voor je natuurlijk..

Saxia..dus ook futloos :( Ik heb vanmorgen in bed eerst een cracker gehad en een glas water...daarna pas uit bed gegaan..en zonet een geroosterd broodje..en tot nu toe gaat het nog wel.. zometeen werken bij de Jumbo..hoop niet dat ik daar misselijk ben..ben bang dat ze er dan achter komen dat ik zwanger ben..

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    zo dames ik ben bij de huisarts geweest.
    en hij was ontzettend aardig en begripvol! ik had me voorgenomen me niet te laten afschepen maar dat was dus niet nodig.
    ik had me heel erg goed voorbereid zei die hij moest er zelfs een beetje mee lachen dat ik alles zo netjes op papier had.
    maar hij vond mijn cyclussen er dus niet zo goed uitzien ik dacht dat ik vrij regelmatig was mij hij vond het verre van regelmatig. en idd dus geen ei de vorige ronde dus hij snapte wel dat ik er was en vond het ook verstandig dat ik was gekomen.

ik vond het wel een beetje schrikken dat hij mijn cyclussen niet zo goed vond. en nu ben ik dus doorverwezen naar de fertiliteitsarts. ik ging er vanuit en dat was ook mijn doel en toch schrik ik ervan.

hier is alles geautomatiseerd zodat je niet zo vaak naar het ziekenhuis hoeft en alles wat sneller gaat, dus ik krijg inloggegevens en kan dan online vragenformulieren invullen en mijn vriend ook. en een afspraak voor bloed te prikken en zaadcontrolle en als alle gegevens binnen zijn dan kun je naar de fertiliteitsarts.

hopelijk gaat het allemaal een beetje snel en kan het met clomid of zo geregeld worden uiteindelijk.
    vond het wel echt fijn dat mijn ha zo begripvol was de vorige x dacht ik dat het helemaal geen fijne vent was(2de x dat ik em zag).
    nou is wel een lang verhaal geworden zeg. vanavond reageer ik op de rest fijne dag allemaal.

6. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hip wat fijn dat de dokter je serieus nam!
    Wel heel erg spannend wat er nu allemaal gaat komen zeg.
    Ik hoop voor je dat het wat duidelijkheid brengt en een zwangerschap natuurlijk!

7. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Ik ben vanmorgen op controle bij de verloskundige geweest.
    Was allemaal prima.
    Mijn baarmoeder was wat hoger dan gemiddeld bij 22 weken. Dat kwam door mijn sterke buikspieren zei ze:D. Ik heb dus een smalle hoge baarmoeder, niks mis mee overigens.
    Hartje klopte goed en bloeddruk was ook oke.

8. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hip goed om te horen dat de ha je sereus neemt. En ik vraag mij dan wel af wat dan wel een regelmatige cyclus is? IK had dat namelijk ook niet verwacht bij jou. Kan me voorstellen dat het toch altijd even schrikken is.

@suusje, altijd leuk om te horen dat je goede buikspieren hebt ;)

@ de misselijke, sterkte!

Wij waren al wel bezig maar niet echt bewust op bepaalde dagen. vandaar!

9. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Hip; Fijn dat je ha zo goed reageerde. Wel spannend wat er nu gaat komen!

@Suusje; Fijn dat de controle goed was!

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip super dat je zo'n goed gesprek met de HA hebt gehad! Fijn dat je doorgestuurd bent naar de fertiliteitsarts. En jij dan dus ook aan de Clomid, ga duimen dat het voor ons allebei mag helpen!
    Sax oww nooit meer zeggen dus dat je je zo goed voelt! Voel je je nu wel wat beter? En weten ze op je werk eigenlijk al dat je zwanger bent?
    Sam hoe was het werken bij de Jumbo? Niet misselijk geweest?
    Anita ik ben benieuwd naar je ovutestje!
    Suus fijn dat je controle goed was!

Hier helemaal drijf en drijfnat geregend net.. haha echt verschrikkelijke regen hier!

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip..super joh dat het gesprek zo goed ging! Hopelijk kunnen ze iets voor je doen!

Anita.. heb je nog getest?

Suus.. fijn dat alles goed gaat :D

Sasjuh.. Ik hoefde pas om 12 uur te beginnen.. dat scheelde al wel..kon ik vanmorgen ff rustig op gang komen.. maar werd rond een uur of 5 wel misselijk.. gelukkig hoefde ik nog maar een half uurtje.. ik moest wel gelijk m'n knopen van de broek los doen..pff zo'n buikpijn... broeken zitten nu al strakker aan het eind van de dag:$
    Dus helemaal natgeregend? bah.. het is hier tot dusver nog droog..

12. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, wat fijn dat de huisarts je verhaal zo serieun nam en dat er gelijk overgegaan is tot actie!

Sasjuh en Sam, hier was ie weer negatief.. Snap er niets van.. Misschien heb ik hem wel gemist ofzo :(. Heb gisteren voor twaalven getest en vandaag pas na zessen. Even afwachten dus wat m'n temperatuur morgen is. Alhoewel ik het niet veracht omdat ik vorige keer 2 dagen een redelijk positieve test had..

Nog een fijne avond allemaal!

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita wat vaag zeg! Helemaal geen 2e streepje of wel licht?
    Sam fijn dat het werken goed is gegaan. Dat is wel lastig dat je broeken 's avonds zo strak zitten lijkt me!

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, fijn dat je zo serieus werd genomen.

Anita, mischien was je een dagje te vroeg en moet t nog komen hoop iig dat t snel raak is voor je.

Troetjuh, en anita alvast een fijne vakantie toegewenst.

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Er is helemaal geen tweede streepje te zien.. Daarom denk ik eerlijk gezegt ook niet dat ik hem heb gemist. Hopen dat er morgen wel iets is te zien!

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat vreemd anita! zou het ook komen doordat je op verschillende tijden het doet? geen idee hoor..

Hmm.. ik zit nu lekker aan aardbeien met slagroom... yummieeee :D

17. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hip, wat goed dus dat je actie hebt ondernomen! gelijk op met Sasjuh misschien straks. We zullen zien wat voor wonderspul dat Clomid is. Sasjuh succes morgen met de meting!!!!!! Duimen allemaal!!!

@Anita wat vaag van jouw ei zeg.

@iedereen, vandaag voelde ik me wel weer wat beter gelukkig. moet wel op tijd wat blijven eten en dan gaat het goed. mijn ochtendritueel wordt er wel lastig van. volgens de boekjes moet ik op een nuchtere maag een droog iets eten tegen de misselijkheid, maar ook een glas lauwwarm water tegen verstopping en dan ook nog een bruistablet vitamine c. Maar om dat allemaal te combineren, hihihi. ik wissel maar een beetje wat af waar ik kan. op mijn werk weten ze nog van niks. ik wil sowieso de eerste echo (morgen dus) afwachten en misschien nog wel iets langer. voor mijn werk maakt het niet zo veel uit gelukkig. ik kan best redelijk mijn eigen werklast bewaken. dit is wel een extra drukke periode, maar het lukt om mijn rooster niet helemaal vol te proppen. Heb trouwens nog een vraag voor jullie: moet bloed prikken nuchter????

Suusje wat fijn dat je er weer een goede controle op hebt zitten.

MenP ga jij al actie ondernemen richting huisarts?

18. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Saxia, heel veel succes morgen bij jullie eerste echo! Geniet van het moment zou ik zeggen als jullie voor het eerst jullie mensje kunnen zien!

19. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Anita. Aan de ene kant kijk ik er erg naar uit. Heb behoefte aan "iets tastbaars" van wat er binnen in mij gebeurt. Nu zijn het alleen wat klachtjes en 2 keer streepjes op een zwangerschapstest. Aan de andere kant ook wel eng. Is alles wel goed.

Volgens je banner komt je ei pas over twee dagen. Dan kan het toch wel kloppen dat je testjes negatief zijn? Of denk jij er anders over?

20. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb mijn banner wat ruim ingesteld ;).. Had de afgelopen 2 rondes op deze dag al wel een positieve test (en gisteren).

Begrijp heel goed dat het ook best wel een beetje eng is! Het komt dan ineens veel dichterbij lijkt me. Bij zo'n echo zie je dan toch echt dat er iets in je buik aan het groeien is!

Deel Deze Pagina