@rose: ik zou het ook niet weten... @tazzie: ik moet telkens aan je denken! Ik hoop dat je het weekend een beetje door komt en dat je de ellende van een curettage bespaard blijft! Heel veel sterkte! Iedereen bedankt voor de felicitaties en het duimen. Ik ben heel benieuwd deze ronde. De vorige rondes had ik vaak nu al het idee dat mijn ongi er aan kwam, maar dit keer nog niet. Wel veel last van mijn darmen, wat last van mijn liezen, rug en (.)(.) ('s nachts als ik lig...) maar we wachten braaf af. Ik wil pas zaterdag of zondag testen als het dan nog nodig is, maar of we dat ook volhouden??? Het jeukte vanmorgen al! Fijn weekend allemaal!
Tazzie ik ben echt hard aan het duimen voor je meid hopelijk begint het vanzelf dit weekend en kan je gaan beginnen met verwerken. Maar pak alle tijd die je nodig hebt. Doe lekker rustig aan. Idd wel vaag dat je zelf al zo'n gevoel had je had dat hier ook al een paar x getikt dat je bang was dat het hartje niet meer klopte. Mss toch een soort van moeder instinct. Pooh en sam hoe is het met jullie? Kan me voorstellen dat het toch wel ff moeilijk is als je nu dit alles van tazzie weer leest. Marije wat doe je voor werk als ik vragen mag. Dat er zo'n heel proces aan vooraf gaat voor je een vastcontract krijgt. Heb zelf sinds maart een vastcontract geeft toch een soort van rust. En spannend zeg je klachten! Ben benieuwd wanneer je gaat testen. Ik hoop voor je dat je op roze komt en dan ook blijft. Sasjuh hoe is het bij jouw ben je nog slecht van de provera of gaat het weer? Komt de ongi al opgang hopelijk duurt het niet te lang dat je snel met clomid kan beginnen. Ik heb echt sterk het gevoel dat het raak is bij de eerste ronde clomid!! Saxia hoe gaat het met jouw? Heb je eigelijk veel zwangerschapsklachten of niet? Hier is het een beetje vaag weet niet of ik mijn ei al heb gehad mijn temp schommelt nog een beetje. Heb al een halve week last van steekjes/druk links onder in mijn buik. Maar heb het op het werk en prive zo druk dat ik geen tijd heb om elke dag ovu testjes te doen. Ben meestal alleen met mijn eerste plas en mijn laatste plas van de dag thuis verder ste eds werken of weg. En ga op het werk niet testen. Ach we proberen gewoon om de dav te klussen dus op zich kunnen we het ei niet missen dan. Zitten door de drukte soms wel 2dagen tussen. Hoplijk is dat niet erg. Fijn weekend allemaal. X
Hoi dames, hier ben ik weer! Gisteren zijn we een dagje op stap geweest naar Amsterdam met de ouders en broer van mijn vriend. Was best gezellig, af en toe alleen best wel fris... Daarnaast wil ik jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes met raad. Ga straks op m'n gemak haar even een berichtje sturen ! Tazzie, hoe is het met jou? Zag dat je ook iets op hyves had geplaatst waar de nodige reacties met vragen op zijn gekomen... Je bent gister echt vaak in mijn gedachte geweest meis en ik hoop dat ze je goed kunnen heplen bij de vlos met het maken van een juist beslissing! Marije, ik sluit me bij je aan! Hier vanochtend ook al testdrang .. Maar we moeten echt nog even geduldig wachten hoor! Heb zelf nog geen klachtjes. Samantha, hoe is het met jou? Heb jij al klachtjes?? Hip, om de dag klussen zou op zich ruim voldoende moeten zijn. Begrijp heel goed dat het dan niet altijd lukt met die testjes. Had dat begin van het jaar ook met de extreme drukte op het werk. Vond het op dat moment ook een hele erge belasting die testjes en ben er toen dus ook even mee gestopt. Hoe komt het dat je het zo druk hebt op je werk als ik vragen mag? En hoe is het met je vader? Is er al een plaatsje voor hem gevonden? Allemaal nog een fijne zondag! En voor iedereen die hem kan gebruiken *knuf*
O jah Norah, helemaal geslaagd met shoppen? Alles naar wens voor jullie toekomstige kleine meisje kunnen vinden? Wat ik me trouwens afvroeg, jij gaf destijds aan dat één van de dingen waaraan je merkte dat je zwanger was dat je veel afscheiding had tussen de eisprong en je NOD... Ik heb dit nu helemaal NIET ! Zou ik dan misschien toch nog wel zwanger kunnen zijn? Hoe is dat bij de andere reeds zwangere?? Ben gewoon benieuwd..
Goedemorgen! Norah heb je lekker gesjopt gisteren? Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal gekocht hebben Anita pff spannend he dat wachtbankje! Heb je er zelf een goed gevoel over? Marije succes met je testdrang! Knap als je zou kunnen wachten tot volgend weekend, ik hoop dat je intussen niet ongi wordt. Taz hoe gaat met meis? Hip dat is minder dat je zo druk bent op je werk! Wat voor werk doe je? Om de dag zou idd goed moeten zijn, moet zeggen dat dat er hier niet zo van komt dus dan vind ik die ovutestjes wel een uitkomst Hier is het wel goed, heb alleen veel meer last van de provera als vorige x. Nam hem de 1e 2 dgn 's morgens maar dan ben ik er de hele dag misselijk van en buikpijn dus neem hem nu 's avonds en dat gaat wel beter. Vandaag nummer 5 dus ben op de helft dus dat schiet op! Ik hoop dat je voorgevoel wbt de Clomid klopt hihi Fijne zondag!!
Tja, heb nog niet het idee dat het raak zou kunnen zijn. Al hop ik het natuurlijk van harte! Wil eigenlijk pas einde van de week een testje wagen. Heb nu vrijdagochtend in m'n gedachte mocht het dan nog nodig zijn.. Wat balen voor je dat je zo'n last hebt van de provera.. Hopen dat het dit keer de laatste keer is dat je die moet slikken!! Ga nu mezelf eens aankleden en dan om boodschappen, krijgen vanmiddag visite met een kleine van 10 maanden dus helemaal leuk! Maar ook wel weer confronterend.. Liefs
Anita ik had altijd best veel afscheiding Maand dat ik zwanger raakte bijna tot niks Ook elke maand klachtjes en die maand weer helemaal niks tot 2 dagen na me test haha
Heey Hip.. Hier gaat het wel goed...nu ik dat van Tazzie lees, dan besef ik pas dat ik wat dat betreft "geluk" heb gehad..dat het bij mij zo vroeg en alles uitzichzelf is gegaan.. Het lijkt me echt veel erger wat Tazzie nu heeft..dat je gewoon wekenlang het gevoel hebt dat je zwanger bent (Door de klachten enzo) en dat dan blijkt dat het hartje niet meer klopt.. Wat betreft je ovutestjes.. je zou het wel iedere avond met je laatste plas kunnen doen.. maar om de dag klussen zou ook wel goed moeten zijn toch? @ Marije.. al heel wat klachten als ik het zo lees..spannend! @ Anita..wat leuk..een dagje Amsterdam! Nog geshopt ofzo? Ik voel verder nog niks eigenlijk..heel af en toe ongibuikpijn..maar verder niet.. Dus we wachten nog af... @Sasjuh..wat balen dat je zo last hebt van de Provera! Gelukkig zit je al op de helft! @Norah.. hebben jullie leuke dingen gekocht?? @Tazzie.. hoe is het met jou???
hallo allemaal, sas wat vervelend dat je zo'n last hebt va nde provera. anita ik duim voor je dat het gewoon raak is marije ook voor jou duim ik.. Hier gaat het wel. krijg inderdaad veel vragen op de hyves, maar ik antwoord niet iedereen (en ook alleen via priveberichtje) Verder gaat het up en down. Gister plaatste een vriendin de 3d echofoto's van haar kindje (27 weken zwanger nu) en dat deed even goed pijn. Zij is dwars door de pil en dus ongepland zwanger geworden. En dan denk ik waarom mag het bij haar wel goed gaan en bij mij niet? Vriendlief is gister weer even mee geweest naar paardlief. Heb even een kwartiertje met paardlief gereden, echt veel zin had ik niet, maar toch fijn om even op haar rug te kruipen. Helaas ook nog steeds geen bloeding of echte tekenen dat mn lichaam het afstoot. Wel steeds wat steken onderin de buik en lage rugpijn.
@Anita, Marije en Samantha; Ik duim voor jullie!!! @Tazzie; Ik hoop echt dat je lichaam er zelf voor gaat zorgen en je er niet een al te lange nasleep van hebt. Het is zo al erg genoeg, sterkte! @Norah; Wat het je al geshopt? @Sasjuh; Balen dat je je zo beroerd voelt door de Provera. Hoop dat het snel beter wordt! Wat vinden jullie van mijn tempkaartje? Kunnen jullie hem openen? Ik schommel echt ontzettend!!
In je lijstje wordt nog geen ei aangegeven...Weet niet precies hoe dat werkt. Maar om de dag klussen en soms 2 dagen er tussen moet toch bijna wel genoeg zijn?! Je laatste plas voor een ovutest is denk ook wel goed toch? Als je dat dan elke dag doet rond die tijd.
MenP jouw temp schommelt echt ontzettend ja! Hoe temp je? En elke dag ongeveer hetzelfde tijdstip? Hopelijk krijg je een beetje een kortere cyclus nu, zie je het nog aan of ben je van plan een afspraak ervoor bij de ha te maken? Pff ik verveel me.. vriendlief is weg en komt vanavond pas weer terug en heeft de auto mee.
Goedemorgen dames, Jullie mannen ook al in spanning voor Ajax-Twente? Manlief is al zenuwachtig (hij is voor Ajax)... @anita: leuk dat je hebt geshopt gisteren!! @Tazzie: fijn dat je toch wat afleiding hebt door naar je paardje te gaan, vind het zo rot voor jullie! Heb je veel steun aan je omgeving? @sasjuh: lekker genieten van een dagje niets doen, misschien lekker boekje lezen, tv kijken... gewoon lekker niets! @hip: ik heb helaas niet zo veel verstand van de ovutestjes en tempen helaas! Morgen heb ik mijn 12 weken echo... Ik kijk daar nu extra naar uit, je wordt toch onzeker door een verhaal als die van Tazzie. We hebben het hartje zien kloppen met 9.3 weken, dus hoop dat alles gewoon verder goed is.... Toch weer een geruststelling als je de echo weer hebt gehad! Dinsdag heb ik weer een controle afspraak bij de VK, ben benieuwd naar de bloeduitslagen en naar wat mijn bloedgroep is, want dat weet ik niet! (ben trouwens waarschijnlijk ook a.s. dinsdag pas 12 weken, maar na de echo pas ik de banner definitief aan!)
Meiden, wat wij hebben meegemaakt! De broer van mijn vriend is vanacht na het stappen met de fiets gevallen. Op zijn hoofd. En het is niet goed! Hij is vanmorgen in het UMC geopereerd aan de bloeding in zijn hoofd en nu is het afwachten tot hij wakker word. En dan nog HOE hij wakker word. Er is niks over te zeggen of hij hersenbeschadiging heeft opgelopen en hoe erg de beschadiging is. Mijn vriend en zijn moeder mochten net even naar hem toe maar mogen niet bij hem zijn als hij wakker word. Hij moet zo rustig mogelijk blijven en als hij hun ziet kan hij helemaal in paniek raken. Hij heeft 11 jaar geleden ook al een heftig auto ongeluk gehad wat hij op het nippertje heeft overleefd. Zo'n beetje alles in zijn lijf gebroken en jaren revalideren en opereren en nu dit weer! Pffff, ik moest het even kwijt. Nu afwachten...
Ik temp rectaal en in t weekend temp ik wat later maar doordeweeks meestal tussen 6.45 en 7.15 uur. En altijd meteen als ik wakker wordt. Ik wil deze ronde tempen en als er dan niets uitkomt dan misschien naar de ha. Dan heb ik iets in handen zegmaar. Hoe gaat het bij jou? Voel je je beter wanneer je de medicijnen 's avonds neemt? @Suusje; Heftig zeg! Sterkte!
@suusje, wat heftig. Hij is dan wel heel ongelukkig vallen. Ik hoop dat de schade mee zal vallen. heel veel sterkte.
suusje heftig zeg! Sterkte!! Veel van mn stalgenootjes leven allemaal flink mee dus dat is wel fijn en verder in mn omgeving ook. een vriendin van me is weekendje weg met paar meiden die bij haar op stal staan en hun paardjes, maar zij heeft al meerdere malen gesmst hoe het is ook erg fijn. Tot nu toe nog steeds niks op die stomme steken en rugpijn na.
@ Suusje, wat een heftig nieuws zeg! Sterkte! Iemand vroeg over afscheiding. Bij mij was dat idd zo, maar verwacht nou niet dat je perse hetzelfde moet hebben Iedereen heeft andere dingen! Wij hebben heel fijn geshopt gisteren. Kinderwagen, badset, veel kleertjes, doeken lakentjes en alles. Zo leuk allemaal! Echt heerlijk om in huis te hebben nu. Nu nog op zoek naar een commode (ledikant maakt mijn man zelf) Verder hebben we het idee voor de babykamer al helemaal dus daar gaan we binnenkort mee aan de slag. Erg veel zin in! Als kinderwagen hebben we trouwens de mutsy transporter gekocht, voor 400 euro en alles erop en eraan, met maxicosi en reistas.
Wat leuk zeg!!! Fijn om al in huis te hebben. Hadden ze ook alles op voorraad? Dus ook alles meteen mee naar huis?? Wij zijn net op kraamvisite geweest bij de buurvrouw. Wat een poppetje zeg! Heel mooi meisje. Mijn vriend had haar vast en een andere buurvrouw zei al; Staat je goed joh! Echt zo leuk! Ze is 2 weekjes oud.