stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita jeuhh! Dan gaan we deze cyclus ongeveer gelijk onze NOD hebben :) Was je ovutest ook al helemaal positief of gewoon 2 streepjes? Mijne was net nog niet positief, even uit nieuwsgierigheid gedaan.

En ja die bekende is wel ff schrikken.. vind het ook wel een raar idee dat als schoonmoeder jarig is in augustus zij daar dan ook zit.. maar hopelijk is het dan al raak hihi.

2. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hoi Allemaal,

Mijn man en ik zijn net terug van de huisarts voor de uitslag van het zaadonderzoek en deze was helemaal goed gelukkig,mijn man is helemaal trots en blij haha,van te voren was hij toch wel zenuwachtig.

Ik heb nu een verwijzing gekregen voor de gyn en kan hier 20 juni terecht.

22 juni is deze maand mijn testdatum dus wie weet heeft hij dan goed nieuws voor ons en anders zit ik net aan het begin van een nieuwe cyclus dus dat is ook wel goed denk ik

3. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sasjuh dat is nog eens goed nieuws!! en nu gaan hopen dat je mannetje vandaag nog wat energie krijgt :))

@anita ook jij heb een duidelijke test! ik zou zeggen, 'hup aan de klus'!

Ook mijn ei is er of komt deze dagen dus zitten we dicht bij elkaar. Spannend!

@carly ik zie dat ook jou ei springt vandaag. vruchtbare dagen hier. Grappig.
    En mooi dat de uitslag van je vriend goed was. Ben benieuwd wat er bij jou verder uit zal komen. Hopelijk valt het allemaal mee en krijg je inderdaad goed nieuws te horen. Dat zou mooi zijn.

@pooh wat is het toch een groot schatje :))

@saxia ben erg benieuwd naar je echo. hoop dat alles goed is?

HIer wat steekjes in lies. misschien mijn ei?

4. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Sasjuh gefeliciteerd! Klus ze vanavond en morgen!

Anita, jij mag ook lekker aan de klus!

Pooh, wat een schatje zeg en zo groot al!

Saxia vertel! Hoe was het???

5. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Aan de zwangeren:

Weten jullie al waar jullie willen bevallen, thuis of in ziekenhuis?

Ik ben eruit en het word het ziekenhuis. Ik hoor teveel enge verhalen dat ik het thuis niet aandurf. Ik heb me al ingeschreven voor een rondleiding in het ziekenhuis in augustus.

6. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst Sasjuh joepiedepoepie!!!!!! Van harte met je joekelei!!! En vooruit met die vriend van je. Straks ben jij misschien wel misselijk omdat je zwanger bent. hij moet maar even zin maken hoor. Hoe werkt een samenlevingstest? En ja het blauwe lijstje, goed zeg.

Anita ook al aan de klus.

Carly van harte met goed zaad en ook bijna een ei.

Rose ook aan de klus.

Straks hebben we hier onze eigen babyboom.

Nou en dan nu onze echo....

Alles goed!!!!!Pfffffffffffffffffffffffffff. Zo dat was de spanning. Een mooi knipperend hartje en een dooierzakje te zien. Purkje is nu 9 weken en 2 a 3 dagen, dus hou mijn banner maar aan. Mijn uitgerekende datum zal ik wat aanpassen zo meteen. Foto is niet heel duidelijk. Misschien ga ik van het weekend even met saxia man zitten voor een upload. Anders plaatsen we de echo van over 3 weken wel, want dan mogen we voor de nekplooimeting.
    Ik ben happy, happy, happy. Ik blijf maar kijken naar zo'n zwart witte waaier met een mini beebje. Van het weekend gaan we het mijn ouders vertellen. een vroeg vaderdagcadeau voor mijn paps.

Dag lieve meelevende meisjes!!!!

7. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    13 juni: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje )
    15 juni: Marije007 (32 jaar, 7de ronde, 1e kindje)
    18 juni: Anita1985 (26 jaar, 7e ronde, 1e kindje)
    19 juni: Hip1983 (28 jaar, 9de ronde, 1e kindje)
    22 juni: Carly81 (30 jaar,8e ronde, 1e kindje)
    22 juni: Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    23 juni: rose83 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje)
    29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)bij 62 dgn cyclus

??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje)
    ??: Tazzie (31 jaar 5e ronde 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari

8. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh vergeet ik nog te reageren op jullie inmiddels al grote Gibbs, wow he!!!!!

Wij gaan in het ziekenhuis bevallen. Zal denk ik ook moeten. leg nog wel eens uit waarom.

9. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Saxia, gefeliciteerd meid!

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Saxia joepiee!! Goed nieuws dus :D Lijkt me echt supergaaf om te zien!
    Bij de samenlevingstest moet je de avond voor die test klussen. Ze gaan dan mbv de eendebek een beetje baarmoederslijm opzuigen en dat onderzoeken of er levende zaadcellen inzitten. Zo kunnen ze kijken of het zaad kan overleven in mijn slijmvlies, of dat elkaar niet afstoot.
    Ik ben trouwens wel benieuwd waarom jij in het z'huis zou moeten bevallen? (als je dat liever niet zegt ook goed hoor!)

Als mijn ei overmorgen zou springen.... en het zou raak zijn.... is de uitgerekende datum volgens de calculator hier 29 februari hahaha

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Oja Carly fijn dat het zaad van je man goed was! Wat gaat er nu verder gebeuren?

12. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk Sasjuh zo leer ik nog eens wat van jou.
    En 29 februari is wel heel speciaal. past goed bij jullie traject en hoe de beeb mogelijk tot stand komt. Ik vind het een goede datum, dus doe maar. Hihihi.

Wanneer alles wereldkundig is voor iedereen en alles oke, dan word ik wel wat persoonlijker en dan vertel ik precies hoe een en ander zit. Nu wil ik graag nog even profiteren van mijn anonimiteit.

Aan de mama's onder ons: wanneer is een handig tijdstip om te gaan shoppen voor een ander bh? ik bedoel, het begint allemaal wat te knellen, ook de bh's die eerder losjes zaten. Maar er komt vast nog boobie bij of niet? is een meegroeibhb dan een goede investering keer een aantal bh's, of kan ik beter wat goedkopere van verschillende maten nemen? Kortom, hoe lossen jullie dat op?

13. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Saxia, wat fijn dat alles goed is!

Sasjuh, dan zal die datum ook op mij van toepassing zijn :D.. En dan één dag overtijd en dan heb ik het mooiste verjaardagscadeau wat ik me maar zou kunnen wensen :D!!

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jaah Anita we gaan allebei voor een schrikkelbaby! En anders idd een supermooi verjaardagskado voor jou :D
    Het moet gewoon helemaal goedkomen hihi.

Saxia das prima hoor, das het voordeel van hier he, zoveel mogelijk anoniem zijn.

Vriendlief voelt zich al stukkennn beter zegt ie.. tja mannen he. Zeg dat ze mogen klussen en hij voelt zich goed haha. Ik hoop dat het lukt en dat ie niet teveel druk voelt van nu MOET het..

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wooow dames..wat een positiviteit hier vandaag!:D

Sasjuh..jaaaa een ei!! :D joehoee..ik ben helemaal blij voor je! :D
    Anita.. veel plezier vanavond:p haha want jij moet ook klussen zag ik wel..
    Carly.. wat fijn dat de uitslag van de zaadtest goed was zeg!
    Saxia.. aah wat fijn dat de echo leuk was! Super..:D

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ohjah...pooh..wat word gibs al groot joh! mooi hoor :D

Hoe zou het met marije zijn? ook al tijdje niet gezien hier geloof ik..

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Joehoe sasjuh een ei!!! wat goed meid. volop klussen en voor de zekerheid nog ff de benen in de lucht erna hahaha.

anita klussen carly klussen kom op dames haha deze maand die blauwe lijst eens flink inkorten.

saxia wat fijn dat je echo goed was. toch een geruststelling voor nu. en dan alweer over 3 weekjes eennieuwe echo mooi man! geniet er volop van.
    ga je nog op een speciale manier vertellen van het weekend met een kadootje erbij of zo of gewoon zeggen.
    en ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal achter saxia hihihi

pooh mooie foto zeg van gibbs echt een mooie hond!! hoe is het met de kriebel achter je navel??

en idd marije waar ben je????

en tazzie hoest met jouw laten de mensen om je heen je een beetje met rust en alles op je eigen tempo verwerken?

samantha wanneer is je proeftijd om bij de jumbo? en wat voor contract heb je gekregen half jaar of een jaar? en hoest met je misselijkheid? en ben je al helemaal klaar bij c1000? zooo wat een vragen hahahaha

jbg hoe voel jij je? een beetje beter al geloof ik of niet?

troetjuh hopelijk ben ik nog op tijd fijne vakantie!!!!!

en carly-man heeft goed zaad ahaha gelukkig! hopelijk klopt jouw gevoel niet carly en ben jij ook helemaal in orde en mss wel zwanger als je naar de gyn. moet. hoest met de zwangerschap van je tweeling zus?

patries hoe is het met jou en de twins?

en rose jij nu ook voor het aller echie aan de klus! succes en hopelijk is het snel raak.

zo nu heb ik geloof ik wel iedereen gehad. zelf geen nieuws had mijn inlog codes voor de online intake van de gyn. nog niet gekregen dus morgenvroeg maar ff de doktersasssistente bellen of alles wel goed is gegaan.

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hee hip!
    Wat een vragen haha..

Mijn proeftijd is 25 juni om..dan werk ik er een maand.. Heb een jaarcontract gekregen.. dus dat is alleen maar beter :) volgende week vrijdag.. 17 juni is mijn laatste werkdag bij de C1000..

Heb nog in vlagen last van de misselijkheid..het helpt wel dat ik 's ochtends eerst in bed een beschuitje en een glas water neem.. nu hoef ik in ieder geval niet over te geven!

Verder heb ik vandaag veel last van buikpijn gehad :( veel heen en weer gelopen en gebukt vandaag op het werk..misschien dat het daardoor komt??

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip zo jij hebt goed en uitgebreid gereageerd! Hopelijk heb je de inlogcodes snel binnen en kun je een afspraak maken (of nog beter, ben je voor die tijd al zwanger!)
    Samantha bah buikpijn is niet fijn! Fijn dat je direct een jaarcontract hebt gekregen.
    Mijn contract loopt 1 juli af en moet dan een vast contract krijgen. Ga er wel vanuit dat ik die krijg maar is toch altijd ff spannend.

Jullie raden nooooooit wat ik (wij) net hebben gedaan.. :D ;) (Whahahahaha)

20. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah heel goed sasjuh

Deel Deze Pagina