stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh; Zo...wat hebben jullie gedaan??? hahahaha....Hopen dat ze elkaar niet bijten en je morgen wéér een goede uitslag hebt! Mooi man zo'n ei!

@Anita en Carly; KLUSSEN!

@Saxia; Mooi dat de echo goed was!

@Hip; Hoop dat de codes snel komen!

@Rose; Let op je ei!

@Pooh; Wat is Gibbs groot én mooi zeg! Hoe gaat het met je voorgevoel?

Ik word hier wel wijzer, net wat Saxia zegt.

Ik heb vanmiddag toch de dokter maar gebeld. Kan volgende week woensdag terecht voor een dubbele afspraak. Dat leek de assistente wel handig na wat ze van me hoorde. Sorry, maar ik baal, waarom loopt het niet 'gewoon'!! En dit bedoel ik niet vervelend naar anderen toe, maar ik heb wel vaker dat dingen anders gaan bij mij. Hoop dat de dokter me verder kan helpen.

2. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    @Sasjuh,goed bezig !

@hip, zo je hebt alles goed onthouden zeg, durf t er eigenlijk niet over te hebben maar doe t wel, ben echt zo moe slaap de hele nacht door en ben een slechte slaper normaal gesproken. Ik stik ook van de honger niet normaal, en dat gevoel in mn buik pff ben bang dat t ongi gevoel gaat worden, maar dan zou ik echt niks meer van mn gevoel en lijf vertrouwen probeer in mn achterhoofd te houden dat t niets kan zijn voor de teleurstelling maar zou er echt niets meer van snappen

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Menp, fijn dat je terecht kan en hopen dat je duidelijkheid krijgt

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @ menp snap helemaal wat je bedoeld! bij ons gaat echt altijd alles met een omweg en op een moeilijke manier. nooit een x gewoon normaal en laat staan een beetje geluk, maar het mooie uitzicht is wel dat tot nu toe wel uiteindelijk na veel omwegen alles goed komt. dus ik hoop dit ook.
    maar ik snap jouw reactie dus helemaal dit was precies wat mijn vriend ook zei toen ik terug kwam van de dokter. "waarom moet bij ons alles altijd zo moeilijk" hahaha.

wel fijn dat je nu naar de dokter gaat en dat je dan hopelijk snel verder geholpen word, tis anders zo'n tijd verspilling dat wachten.
    vind je het niet eng. ikke wel!! voor wat er allemaal op ons af gaat komen.

winnietje hoe is het bij jouw? je zou toch ook naar de dokter gaan met je bloedingen of niet?

5. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MenP goede actie hoor. Je neemt nu het initiatief i.p.v. af te wachten. Kortom, misschien wel moeilijker, maar je zet de boel wel naar jullie hand. Succes volgende week. En natuurlijk is dat allemaal spannend. gelukkig zijn er hier meer en kan ook daar over gekletst worden.

@Sasjuh, jullie hebben toch niet.....? hihihihi, succes vandaag en dat er maar een mooi samenlevingscontract uit naar voren mag komen! Fijn een vast contract. Ik hoop maar dat mijn contract verlengd gaat worden volgend jaar. Anders moet ik hoogzwanger gaan solliciteren.

@Hip actie inderdaad bij die doktersassistente. Snap dat dat dingen bij een dokter gewoon niet geregeld worden of kwijtraken. Kan mij boos maken. Gaat niet over een pakje boter.

Wie gaat er gebruik maken van kinderopvang en wat ben je daar globaal aan kwijt per maand per kind?

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mijn temp was vanmorgen 36.8, hoog dus. Zou mn ei dan al gesprongen zijn?? Had gistermiddag nog een ovutest gedaan en die was niet positief. Gisteravond rond 9 uur geklust, hopelijk was dat nog op tijd dan. Ben er bang voor..
    Voel me nu zo onzeker!!
    Gelukkig zo naar het z'huis, dan kunnen ze vast zien of ie er nog zit of al gesprongen is.

MenP goed dat je gebeld hebt! En wat je zegt waarom moet het nou zo moeilijk gaan.. Dat zeggen vriendlief en ik precies hetzelfde tegen elkaar hoor! Je denk van ach we stoppen met de pil, worden een paar keer ongi en dan zal het wel een x gelukt zijn. Fikse tegenvaller dan als het ongi worden al niet eens vanzelf gaat!
    Maar je ziet het bij mij.. er zijn prima medicijnen voor dus! Kost alleen wat meer geduld.
    Pooh jij moet gewoon de eerstvolgende zijn die op roze mag!

7. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, jij hebt uitgebreidt gereageerd en alles goed onthouden! En hup, achter die inlogcodes aan vandaag! Hihi..

Sam, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je buik.. Zou me kunnen voorstellen dat het komt doordat je veel hebt gelopen en gebukt maar zeker weten doe ik het niet..

MenP, toch de stap gewaagd.. Goed zeg! Hoop dat ze je snel verder kunnen helpen! Daarnaast kan ik me hier ook aansluiten wat betreft alles nou nooit eens in één keer goed wilt gaan.. Er is altijd wel iets waardoor bij ons de dingen niet zo lopen als gepland..

Pooh, spannend hoor! Ik gun het je van harte! En ook de andere dames natuurlijk en mezelf ;)...

Sasjuh, hmm.. je temperatuur lijkt inderdaad aan te geven dat je ei is gesprongen.. Hier was mijn temperatuur namelijk weer gedaald.. dus verwacht dat hij morgen of overmorgen de lucht weer ingaat. Wel handig dan dat je vandaag weer naar het ziekenhuis kan.. Gewoon even vragen zou ik zeggen.. En denk niet dat je te laat bent geweest hoor... Zou zeggen succes zodadelijk weer in het ziekenhuis!

En hier gaan we weer aan de studie... Wat zal ik blij zijn als het morgen 16.30 uur is. Dan is het ingeleverd en kan ik er niets meer aan veranderen..

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita heel veel succes met de laatste loodjes!
    Ik had ook heeuuul graag vandaag een temp dip gehad haha.. Dan had ik er wat meer vertrouwen in.
    En ik vraag me af als dit mn eisprong was.. waarom heb ik dan geen positieve ovutest gehad?

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    MenP.. wat goed van je dat je toch je huisarts hebt gebeld. Hopelijk krijg je daar wat antwoorden!!

Anita..succes met de studie nog even...:)

Sasjuh.. succes zometeen in het ziekenhuis! Gaat vriendlief mee? Geen idee hoe het kan dat je geen positieve ovutest hebt.. idd ff vragen in het ziekenhuis.

Pooh.. spannend! Ik hoop het echt voor je!

Saxia..ik heb nog niet echt over kinderopvang nagedacht..

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Eitje was nog niet gesprongen :D Hihi hij zat er nog erg duidelijk. Stond echt op knappen zei ze en ze raadde ook aan vandaag en morgen nog te klussen. Mn baarmoederslijmvlies was ook erg mooi gegroeid, was vorige week nog 2 mm en was nu al 9! Voor een goede innesteling heb je iig 7 mm nodig dus dat is fijn.
    Samenlevingstest afgenomen, eendenbek was errug gevoelig! Kwam volgens haar ook omdat ik net voor mn ei was, dan is je baarmoedermond altijd gevoeliger. Klopt ook want had ik gisteren met klussen ook al last van..
    Mag van haar geen ovutestjes doen en niet tempen haha want dan maakte ik me veel te druk. Benieuwd of ik dat vol kan houden ;)
    Moet nu volgende week woensdag nog een x bloedprikken op progesteron, daaraan kunnen ze zien of je eitje ook daadwerkelijk goed gesprongen is. Kan dan donderdag of vrijdag bellen voor die uitslag en ook de samenlevingstest.
    Als de uitslagen goed zijn en ik ben helaas niet zwanger, mag ik een half jaar thuis door gaan met Clomid, zonder dat ik steeds voor echo's hoef omdat ze dan weten dat het goed aanslaat bij mij.

Ben nu dus superblij dat mn ei er nog zit en ik vanaaf en morgen nog kan klussen hahaha.
    Mn hoge temp komt waarschijnlijk omdat ik erg onrustig heb geslapen, was om 5 uur al wakker en heb toen tot 7 uur wakker gelegen en toen ben ik nog een kwartier in slaap gevallen en heb toen om half 8 getempt.

Sam nee vriendlief was niet mee, die gaat eigenlijk nooit mee voor de echo's. Is zo lastig met werk. Ik had geluk dat ik gisteren en vandaag vrij was. Hij is alleen vrijdag meegeweest met gesprek met de gyn.

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Okee.. :) Fijn dat het eitje er nog zit hihi..kun je daar vanavond en morgen nog even gebruik van maken .. :D

Niet zo fijn dat die eendenbek zo gevoelig was...
    Hopelijk zijn de uitslagen volgende week goed! Gun het jullie zo!

12. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Sasjuh fijn dat het eitje er nog zit en dat jullie er nog gebruik van kunnen maken, succes!

jij vroeg wat er nu verder ging gebeuren bij mij,ik moet 20 juni naar de gyn en van de huisarts begreep ik dat hij in de doorverwijzing heeft gevraagd om even te controleren of alles goed is bij mij, dus denk inwendige echo en gesprek verder wacht ik het maar af

@ hip, de zwangerschap van mijn tweelingzus verloopt goed volgende week is ze al 12 weken, ze is verder erg moe en met vlagen ook wel misselijk maar verder geen nare klachten geloof ik

@ allemaal die aanmoedigden tot klussen haha,dat hebben we wel gedaan natuurlijk maar volgens de ovutesten is er nog geen eisprong in aantocht,dus misschien deze keer toch een langere cyclus ofzo?
    mijn temp is ook nog laag

13. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ saxia, wat fijn dat alles goed was!

@ menp, ik snap je gevoel erg goed ook ik herken dat gevoel

@ pooh ik hoop zo dat je gevoel klopt, ik duim voor je

@ anita succes met de laatste loodjes van de studie

zo volgens mij heb ik nu op iedereen gereageerd ,als ik iemand vergeten ben, sorry

14. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Pff, hier ver uitgestudeerd.. M'n hoofd staat op klappen en er komt niet veel meer binnen...

Bedankt voor jullie lieve suc6 wensen :D, dat doet me heel erg goed!

Heb daarnet ook nog m'n laatste ovutestje gedaan en teststreep was gewoon nog donkerder als de controlestreep :D, dus vanavond toch nog maar even klussen ;)!

Zal nog even een foto maken en hier plaatsen.. En dan maar weer hopen dat het raak is.. Ga de testen maar meenemen in m'n koffer :p!

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bij deze, het linker streepje is de test-streep :$. Knaller als dit kan ie volgens mij niet worden.. Heb in FF gelijk maar even aangegeven dat dit waarschijnlijk de piek is.

Bekijk bijlage 157749

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wow Anita ik zou idd zeker nog ff klussen vanavond!

17. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dat zullen we inderdaad maar doen Sasjuh! En jij ook ;)!

Heb me al wel voorgenomen om pas in de Dominicaanse Republiek een test te doen. De dag van ons vertrek zou ik als morgen m'n ei springt pas 10 DPO zijn.

En stel dat ik die ochtend vroeg zou testen en hij is negatief legt dat gelijk zo'n stempel op ons vertrek ben ik bang omdat je dan toch steeds met je hoofd bij die negatieve test bent..

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik kon het niet laten om ook een ovutest te doen maar die is verre van positief grrr. Een licht 2e streepje zie ik :(
    Zit er zo'n joekel ei en heb ik nog niet eens een LH piek! Das wel gek he..
    Snap nu ook waarom ze zei dat ik niet moest gaan testen en tempen want zit me helemaal gek te maken hier dat er iets niet goed is.
    STOMMMM!

19. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sasjuh, zat nog te twijfelen toen ik mijn bericht stuurde om erbij te zetten dat jij NIET een testje moest doen ;)..

Misschien dat het natuurlijk ook wel komt doordat er bij jou nu ook de Clomid in je lichaam zit dat de hormonen ook allemaal een beetje van slag zijn.. Zou zeggen vertrouw gewoon op de woorden van de arts van vandaag en dan komt het vast en zeker allemaal goed!

Ik ga in ieder geval voor je duimen!

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha Anita ja ik zag jou testje en ik dacht.. DAT wil ik ook :D Heb er nu al spijt van ja..
    Maar ik zal idd maar uitgaan dat ze het goed hebben gezien bij de echo's en volgende week na het progesteron prikken weet ik dan of hij goed gesprongen is.
    Niet meer testen dus!

Deel Deze Pagina