Nee, inderdaad. Niet meer testen.. Ik zal ook geen foto meer plaatsen ! Dat testje wat ik daarstraks deed was m'n laatste testje dus hoop dat ik nu geen nieuwe meer hoef te bestellen.. En dat jij ook geen testjes meer hoeft te doen.. Voor deze ronde zijn we allebei klaar met onze ovu-testjes ! Nu gewoon nog maar even goed klussen en afwachten.. Meer kunnen we niet doen.. Alleen nog even een examen maken morgen voor mij ..
Jeetje wat is er toch weer veel gekletst. Heb vandaag een drukke dag gehad en merk dat me hoofd wat vol zit. Effies kort reactie van wat ik heb onthouden. @anita dat is zeker een duidelijk streepje @sasjuh misschien toch maar even luisteren? en dus geen testjes meer doen? ik heb wel eens gehoord dat die dingen niet altijd betrouwbaar zijn. En misschien in jou geval ook wel omdat je er toch iets bij slikt. @saxia het is niet te hopen dat je moet solliciteren met een dikke buik. Als je geen verlenging krijgt is het dan erg? @winnie en tazzie hoe is het met jullie? @ de aankomende eieren,, succes met klussen )
@Saxia: ik kan er niets over zeggen wat betreft bhs Er is bij mij nog niets groter geworden Wij gaan geen gebruik maken van kinderopvang, dus kan daar niets over zeggen! Mijn schoonouders gaan op maandag op passen en op dinsdag mijn moeder.. woensdag en donderdag ben ik thuis en manlief op vrijdag. Ben blij dat we dus maar 2 dagen opvang nodig hebben! @Hip: ja gaat redelijk last van vermoeidheid maar misselijkheid en overgeven is minder. Moet nu alleen studeren voor examen i.v.m. werk volg. week maar ik heb geen puf ervoor! @sasjuh: Fijn een ei! Klussen!!! @Samantha: fijn dat je eigenlijk maar een maandje proeftijd hebt! @menp: kan me voorstellen dat het niet leuk is zoals het nu gaat! Je hebt ook wel erg lange cyclussen, dus hoop dat ze je kunnen helpen bij de AH. @anita: nog even een dagje bikkelen met je studie en dan zit het erop, succes!! Ennuh.. testje ziet er goed uit, klussen dus!
Hey meiden, hier weer even een berichtje van mij, Heb nog niet alles gelezen maar zal later ff reageren. Vanmorgen naar de dokter geweest voor mijn bloedingen. Hij vond dit erg raar en omdat we 6 maanden bezig zijn stuurt hij mij gelijk door naar gynecoloog om te kijken wat er aan de hand is. Ook gelijk bloed geprikt. Nu is het dus wachten op de verwijzing. Hij stuurt deze voor mij op.
wat een knaltest anita! volop klussen en dan een positest in de D.R.! ik hoop het echt voor je. sasjuh blijf van de testjes af!!!!!!!!! hahaha een lh piek is soms maar zo kort dat je 2x op een dag een paar dagen achter elkaar op de zelfde tijd moet testen anders mis je em. dus geen zorgen maken meid gewoon volop klussen!! he saxia je contract zal toch wel verlengt worden straks?? jbg gelukkig voel je je al wat beter en die vermoeidheid zal hopelijk ook snel over zijn. succes alvast met je examen! Anita succes morgen met je examen!! wanneer krijg je de uitslag? rose jij moet ook vol aan de klus geloof ik of niet? ik had vanmorgen gebeld voor die codes en nu heb ik ze gekregen ze zeiden van de krijg je deze week vanzelf in je mail. en nu stonden ze er al meteen in de volgens mij waren ze het gewoon vergeten. maargoed dat ik gebeld heb. ik heb mijn gedeelde van de vragen al ingevuld en nu moet mijn vriend straks nog en dan krijgen we meteen te zien wanneer ik moet gaan bloedprikken en het prikformulier kunnen we uitprinten en volgens mij ook meteen wanneer het zaad onderzocht word en dan belt de fertiliteitsafdeling om een afspraak te maken. en dan krijg je als je komt meteen te horen wat er aan de hand is of nog onderzocht moet worden. ben benieuwd. zo nu eerst babyboom!!
Anita en JBG succes met de examens. Sasjuh, probeer geduld te hebben en niet te testen extra stress kan je nu niet gebruiken toch! Winnietje, fijn dat je serieus wordt genomen door de huisarts. Hip, spannend allemaal als ik t zo lees maar fijn dat je geholpen worden. Anita, klussen vanavond dus veel plezier. Weet ff niet meer wie t vroeg maar hier mogen we niet kiezen en moeten we in principe in het ziekenhuis bevallen omdat de reistijd te lang is mocht je naar t ziekenhuis moeten tijdens je bevalling.
zoheey dat was en heftige aflevering van babyboom. die moeder(vivian) wat overleden is poeh heey. nu nog ff snel op de site het filmpje kijken of dat ene stel zwanger is. winnietje toch maar naar de huisarts geweest hopelijk kun je snel bij de gyn terecht en word je snel verder geholpen. pooh woon je zo afgelegen? zo ff naar de babyboomsite mss nog tot straks
@ hip, afgelegen valt wel mee 10 min met de auto van middelburg vandaan. Het probleem is eigenlijk dat ziekenhuis in vlissingen en goes reorganiseren en veel dingen nu in goes alleen kunnen of beter zijn dus ipv 15/20 min naar vlissingen doe je er nu zeker 45 min over naar goes en dat is dus te riskant hebben ze besloten
Winnietje.. fijn dat ze je gaan helpen! Ik had gisterochtend op de site van babyboom de blog van die man van vivian gelezen..echt heel heftig... ik heb echt met tranen in mijn ogen dat gelezen en gister toen hij het weer.. Wat goed dat dat stel zwanger is! Vind het echt knap dat er echt zoveel methodes zijn tegenwoordig waardoor je zwanger kunt worden... Hip..gelukkig heb je de codes gekregen..denk idd ook dat ze het gewoon vergeten waren.. spannend allemaal! Ik heb vandaag weer een lange dag bij de C1000.. nog 5 daagjes gelukkig...merk echt dat het me sloopt... niet zozeer het aantal uur wat ik werk..dat is nu 40 uur, maar gewoon steeds het heen en weer reizen..en de nieuwe indrukken nog steeds bij de Jumbo.. Over 3,5 week gelukkig 3 weekjes vakantie! Fijne dag iedereen!
JBG, jij ook suc6 met studeren! En geloof best wel dat het lastig is als je nergens puf voor hebt.. Winnietje, wat fijn dat je huisarts het zo serieus nam en je heeft doorverwezen.. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Wie van de meiden is op dit moment nog niet naar de huisarts geweest? Hip, uitslag van m'n examen krijg ik waarschijnlijk als we in de D.R. zijn, of erna.. Zal dus af en toe m'n mail in de gaten moeten houden . Wat betreft je codes.. Zo te horen waren ze het inderdaad gewoon vergeten. Wel fijn dat het allemaal zo digitaal ingevuld kan worden! Pooh, wist inderdaad dat thuisbevallingen in Zeeland niet worden gedaan ja. Je zou maar voor de brug komen te staan richting Goes .. Toch best wel vervelend. Hier willen we als het bij ons zo ver mag zijn graag thuis bevallen... Althans dat zou ik graag willen, vriendlief ziet dit alleen niet zo zitten. Hij wilt liever gewoon naar het ziekenhuis waar alles voorhanden is! Ach ja, we zullen het zien mocht het zover zijn. Sam, dat is ook al aftellen dan! Kan me voorstellen dat je er erg aan toe bent! Dat vliegen van hot naar het is ook niets lijkt me. Nou ik ga zo m'n spullen eens verzamelen en nog wat dingen bekijken en dan op naar m'n examen! Tot later!
@ anita, succes vandaag. ene t gebeurt wel hoor thuisbevalling maar alleen als je boven t kanaal door middelburg woont en soms als t te snel gaat
meiden bedankt voor jullie reacties, had het eerlijk gezegd niet verwacht maar hij zij gelijk 6 maanden bezig en als je zo graag een kindje wilt gaan we niet wachten ik stuur je naar de gynecoloog. Geen idee wat daarvan moet verwachten. Ik laat het allemaal wel op mij afkomen. samantha werkze Anita: succes!! is dit je laatste of heb je er nog meer? Morgen mijn assesment gesprek en als ik haal krijg ik mijn diploma :d
Sorry dames had beloofd het niet te doen.. maar kon niet laten toch een ovutestje te doen net Heb echt een raar gevoel onder in mn buik, gevoelig en heb zelfs slijm ontdekt net dus ik MOEST gewoon ff testen ennnnn ik heb 2 mooie strepen van dezelfde kleur! Niet zo'n knaller als Anita gisteren maar jij had eerst toch ook een minder knaltest en de dag erna de test die je gisteren postte? Vanaaf maar weer aan de klus dan.. of overslaan en morgen weer? Of gewoon vandaag EN morgen!? Anita hoe is je examen gegaan?? Heb je er een goed gevoel over? Winnie toch maar naar de huisarts gegaan omdat je laatst nog zei dat je het vroeg vond dat wij nu al gingen? Fijn dat je meteen doorgestuurd werd.
We zijn er weer.. Wat een kl*te-examen zeg. Was echt ontzettend moeilijk. Gelukkig kunnen we er nu niets meer aan veranderen dus maar gewoon afwachten! Voordeel is dat ik me nu weer met m'n werk bezig kan houden en natuurlijk onze vakantie .. Winnietje, ik hoop dat het m'n laatste examen was, als ik hem niet heb gehaald mogen we in januari weer .. Jij morgen veel succes met je assesment gesprek! En zou inderdaad zeggen laat het allemaal maar op je afkomen wat betreft de gyn. Weet zelf nog niet 100% zeker of we al wel moeten gaan als we terugkomen van vakantie naar de huisarts.. Hadden dat eigenlijk wel in ons hoofd maar aan de andere kant zijn we dan nog maar 9 maanden bezig.. Maar als ik dit nu weer hoor denk ik toch maar weer beter om te gaan.. Sasjuh, zo zag mijn test de dag ervoor uit , misschien nog wel wat lichter als die van jou.. Ik zou gewoon vanavond EN morgen klussen als het gaat. Wij gaan vanavond denk ik ook nog een keertje voor de zekerheid aan de klus (is de 4de dag achter elkaar ), en dan maar even pauze hoor. Het vergt toch best veel van vriendlief nu hij ook nog heel druk is met z'n werk en alles.. Zo, ik zal eens beginnen met het eten. Ga vanavond nog even een lesje steppen! Nog een fijne avond allemaal!
13 juni: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) 15 juni: Marije007 (32 jaar, 7de ronde, 1e kindje) 19 juni: Hip1983 (28 jaar, 9de ronde, 1e kindje) 20 juni: Anita 1985 (26 jaar, 7e ronde, 1e kindje) 22 juni: Carly81 (30 jaar,8e ronde, 1e kindje) 22 juni: Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 23 juni: rose83 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)bij 62 dgn cyclus ??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) ??: Tazzie (31 jaar 5e ronde 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari Heb m'n NOD even aangepast en het lijstje naar voren gehaald!