Anita ik ga heel hard duimen dat je het gehaald hebt! En doet me goed te horen dat jij eergisteren ook zo'n test had, wie weet heb ik morgen dan wel een knaller! Als wij vandaag en morgen ook aan de klus gaan zijn dat ook 4 dgn achter elkaar, haha vriendlief weet niet wat hem overkomt. Maar nu ik voor het eerst in 5 maanden een ei heb wil ik hem natuurlijk wel benutten!
Sasjuh: De reden was niet dat wij al 6 maanden bezig zijn, maar dat ik zoveel bloedverlies heb na die menstruatie in april met stolsel. Ben daarna 3x 2 dagen bloed verloren in een maand tijd maar een echte en goede ongesteldheid zoals daarvoor heb ik nog niet weer gehad. Vandaar het doktersbezoek Anita: Ik duim voor je
Sasjuh, de verloskundige heeft toen tegen ons gezegd zodra je een positieve ovulatietest hebt 3 dagen achter elkaar klussen dat om de dag klussen schijnt onzin te zijn
@sasjuh je kon het dus toch niet laten ) gelukkig was het nu dan wel goed. ik zou zeggen aan de klus! @Anita de kluskampioen! lekker gaan genieten van je voorbereidingen. en hopelijk heb je je examen gehaald. @hip mooi dat het systeem zo werkt. en zeker goed dat je hebt gebeld anders had je nog misschien nog wel een tijdje kunnen wachten. Vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijg. Helemaal blij! hoef ik mij daar daar gelukkig geen zorgen meer om te maken. Verder gister natuurlijk nog even aan de klus geweest. Op dit moment alleen wat gevoelige tepels wat ik vaak heb rond mij eisprong. @pooh jij kunt al gauw testen. spannend! ik duim voor je
Pooh ja daar zijn de verhalen nogal wisselend over geloof ik, wat nu beter is; elke dag of om de dag klussen. Wat ik veel al lees is dat als je mannetjes zaad van goede kwaliteit is elke dag klussen geen probleem is. Dus dat gaan we dan ook maar doen! Rose gebruik jij ook ovutesten of temp je of helemaal niets?
Anita..hopelijk heb je je examen gehaald! Sasjuh.. kijk aan..toch nog een positieve test..gelukkig heb je nog maar even getest he.. haha.. Rose... gefeliciteerd met je vaste contract!
rose gefeliciteerd met je vaste contract! en klus ze meid! anita wat balen dat het zo'n moeilijk examen was nu maar afwachten en niet meer druk om maken. hopelijk heb je het gehaald! wanner vertrek je naar de D.R.? echt bijna of niet? sasjuh toch niet kunnen laten hihi nou meid volop klussen zou ik zeggen en ik zou geen dag overslaan hoor. ik had vandaag mezelf getrakteerd op een heerlijke ontspannings massage echt ontzettend van genoten!! maar wat vliegt een uur om zeg niet normaal. gisteren hebben mijn vriend en ik de online intake ingevuld het bloedprik en het zaadonderzoek formulier uitgeprint en morgen ga ik bloedprikken hou niet zo van naalden dus zie er wel wat tegenop (terwijl ik weet dat het echt niks voorsteld maar toch) maandag gaat mijn vriend zijn goedje inleveren en dan wachten hopelijk duurt het niet te lang! en echt duimen dat het zaad in orde is want als dat niet is dan zijn er alleen maar heftige oplossingen en daar wil ik nog niet aan denken.
Brr bloedprikken ben ik idd ook geen fan van! Ik moest dat toen op dag 3 van mn cyclus doen, er werd toen op van alles geprikt want er werden wel 5 buisjes afgenomen! Ik moet woensdag weer, vind al die echo's e.d. niet erg maar zie nu alweer tegen het prikken op haha.
ja idd ik zag het ook vanmorgen hahaha we hebben deze ronde niet zoveel geklust en ik zie dat mijn temp aangeeft dat maandag mijn ei was we hebben het weekend wel geklust dus we wachten af, maar ga er niet vanuit eigelijk.
bij mij staat er niet bij op welke dag ik moet gaan bloedprikken ik kon gewoon dat formulier printen en daar staat bij van hoelaat tot hoelaat de prikpoli open is en wanneer het erg druk is. zal dat wat uitmaken wanneer je in je cyclus gaat? dan had het er wel bijgestaan toch? of zal ik voor de zekerheid ff bellen? en moet ik nuchter zijn eigelijk want dat staat er ook niet op.
Bij mij werd dat er toen bijgezegd op dag 3, als ze dat niet hebben gezegd denk ik niet dat het voor nu wat uitmaakt. Misschien willen ze straks ook wel een cyclus van je monitoren en moet je misschien alsnog een x op dag 3 bloedprikken? Ik heb er nooit wat over gehoord dat je nuchter moet zijn, heb het labformulier nu voor me liggen en daar staat er ook niets over op.
@ sasjuh ik gebruik verder nog niks. Behalve de Banner ) @hip ik heb geen moeite met prikken. 9 van de 10 keer doet het toch geen pijn. Vroeger was ik wel heel bang voor. sinds ik een keer verdoving heb gehad in mijn vinger ben ik niet meer bang voor andere prikken. (dit geldt niet voor verdovingsprikken) wat betreft nuchter zijn. Als je nuchter moet zijn dan staat dat op het labformulier. Als het goed is hebben hun dat toch ingevuld voor jou? @sasjuh vergeet je vanavond niet om te klussen )
Ja het labformulier is ingevuld en dar staat niks op over nuchter zijn. Dus dan zal dat wel niet. Ik was vroeger heel bang voor spuiten en heb in mijn volwassen leven eigelijk nooit meer een spuit gehad tot vorig jaar een tetanusspuit. Ik vond het echt super eng n achteraf dacht ik is dit het? Dus toen heb ik me voorgenomen om niet meer bang te zijn voor spuiten want het stelt niks voor maar toch ben ik nu weer zenuwachtig! Weet ook niet waarom.
@Pooh dat is niet raar dat je dat eng vindt. Kan namelijk heel confronterend zijn, maar..... ook heel leuk. Wanneer ben je van plan om en testje te wagen? Nog geen ongi klachten? Spannend hoor meid. Het is jullie gegund en hou ons op de hoogte! @Anita wie weet valt het allemaal wel mee met je examen. Veel plezier op je vakantie en en ik zou gewoon naar de huisarts gaan erna. orienteren kan toch geen kwaad? Je hoort vanzelf wel als de ha vindt dat je te vroeg bent. en anders help je jezelf een handje. lekker klussen. heb je al spierpijn? @Hip he een ei. wie weet zeg??? en prikken moet ik ook nog doen. volgende week heb ik een rustiger week dus dan ga ik dan wel even. heb er totaal geen moeite mee. ik ben ook heel makkelijk te prikken. en je vriend, al zenuwachtig voor het inleveren van zijn zaadjes? @sasjuh foei toch. Toch getest. Maar ik snap het wel helemaal hoor. Ik denk dat ik hetzelfde had gedaan. en wow dat gaat zeer de goede kant op. lekker aan de klus volhouden en gewoon elke dag. inderdaad vertroetel dat ei met zaadjes. duim duim duim @Marije hoe is het met jou? testen komt al dichtbij of denk je ongi te worden? @Patriesjuh, hoe is het bij jou en de ukkies? Allemaal een lekker lang weekend!!!
Hier geen lang weekend hoor ik moet gewoon werken sasjuh ik zal dadelijk eens kijken waar ik allemaal op geprikt word dan laat ik het wel weten. Ik ga dadelijk op het formulier staat dat het na 11u rustiger is. En dan vanmiddag weer werken! Pooh spannend hoor testen dit weekend!
@pooh het is helemaal niet raar dat het eng is om te testen. Helemaal na wat je al een keer hebt meegemaakt. Hopelijk mag het raak zijn en kun je er echt van gaan genieten! ik duim voor. Weet je al precies welke dag je gaat testen. @hip jammer dat jij geen lang weekend hebt. Succes met prikken. Ik moet eigenlijk nog wat door voor het werk maar kan mijzelf niet motiveren. Normaal gesproken ben ik vandaag ook altijd vrij. Maar heb gister helaas niet alles kunnen afkrijgen. gelukkig kan ik thuis wat verslagen schrijven maar of dat nog zo handig is. Ik word door alles afgeleid zoals het forum haha. voor de gene die weekend hebben, goed weekend!
Ik word geprikt op fsh, lh, oestradiol, progesteron, prodactine, t4 vrij, tsh, testosteron, vrij testosteron, dhea s. Geen idee van sommige wat het is maargoed. Ik ben steeds aan het uitstellen om te gaan. Verzin steeds iets wat ik nog kan doen echt slecht en dat voor zo'n kut klein prikje!!