stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hip.. hup gewoon gaan, dan heb je het gehad! effies een schop onder je kont nodig?

2. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Hoi allemaal,

Wou jullie even weten dat hier nog alles goed gaat.
    Ben alleen al heel de week ziek vandaar dat ik hier niet zo vaak ben.
    Zal proberen van het weekend op jullie berichten te reageren.

Groetjes

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Patriesjuh, beterschap hoop dat t snel over is.

Denk dat ik morgen al test andere verpest ik mn weekend met de zenuwen weet liever iets

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    zo ben eindelijk geweest. wat kan ik me aanstellen zeg!! over zoiets onbenulligs hahaha
    ik stond met 10 min alweer buiten je voelt er echt niks van. en dat wist ik wel en toch zo bang hahahaha

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    patriesjuh beterschap meid hopelijk ben je snel weer de oude

pooh spannend morgen al testen. kun je het een beetje aan denk je als de test negatief is? ik hoop echt voor je dat die positief is en dan van een prachtige plakbeeb!

over een uurtje moet ik weer gaan werken niet zoveel zin in eigelijk.

6. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @patriesjuh beterschap en hopelijk van het weekend weer lekker fit!

@hip je mag jezelf een schouderklop geven en nu hoef je de volgende keer niet meer zo bang te zijn :))

@pooh spannend! ik duim voor maar het kan natuurlijk wel negatief zijn omdat je nog wel voor je nod zit. denk dat je dat niet moet vergeten.

7. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tazzie zie dat je online bent, hoe gaat het met je?

8. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @samantha hoe is het verder met jou?

9. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    @ rose, klopt dat ik voor mn nod zou zitten maar gemiddeld is mn cyclus 26 dagen dus t is op t randje

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip goed dat je geweest bent! Nou ik voel er altijd wel degelijk wat van.. schijn ook moeilijk te prikken te zijn, het gaat altijd de 1e keer mis.
    Pooh ik ga heel hard duimen dat je een positieve test hebt morgen!
    Patriesjuh beterschap en fijn dat alles goed gaat verder!

Hier vandaag een positieve ovutest, donkerder als gisteren. Voel alleen mn ei helemaal niet meer en gisteren wel :( Dus misschien is ie toch al gesprongen en heb ik mn echte LH piek gemist en is mn test al lichter aan het worden?
    Geen idee, we gaan iig maar wederom aan de klus vanavond.

Ik heb het trouwens op mn werk aan mn 2 liefste collega's verteld. Zij zijn allebei al een stuk ouder als ik, hebben al grote kinderen (ze zouden mn moeder kunnen zijn haha) maar kan echt goed met ze opschieten. Merk dat ik het erg fijn om er over te praten en dat ik het fijn vindt als iemand vraagt hoe het in het ziekenhuis was.
    Vriendlief is er wel, maar voor hem is het allemaal heel gewoon lijkt het wel, die is er zo nuchter onder allemaal en lang niet zoveel mee bezig. Echt fijn dus om er met iemand anders over te praten!
    Ik heb ook niet echt vriendinnen ofzo, en op zulke momenten mis je dat dan wel.

11. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik ben een paar dagen druk geweest dus nu een aantal reacties. Omdat ik het anders niet onthoud, doe ik het maar per punt....

Ik vind het ook wel 'eng'. Ik weet niet wat ze gaat zeggen en wat dan het plan word. Misschien moet ik nog maar ff aanklooien....wat ik niet hoop. Had het er over met mn vriend en die zei, toen ik zei dat hij misschien wel wat in moest gaan leveren, dat hij dat nog niet wilde. Het lag toch nu aan mij....PARDON! Hij begreep me daarna wel , maar vond het wel lastig.
    We zullen zien en ik hoor graag van jou en de anderen natuurlijk hoe het allemaal gaat!

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP hier stond vriendlief ook niet te springen om wat in te moeten leveren, hij had ook zoiets van het ligt toch aan jou? Uiteindelijk wilde ie wel maar dan moest ik het wegbrengen want dat durfde ie ook niet haha..

13. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Pff, na een dagje werken is het zo weer veel bijlezen. Dat was wel een voordeel met m'n studieverlof :D, kijk je toch met wat meer regelmaat hier op het forum..

Pooh, vindt het helemaal niks gek hoor, dat je wat angst hebt om te testen. Het is niet niks wat je vorige keer hebt meegemaakt! Ik ga voor je duimen. Heel erg veel succes morgen!

Saxia, bedankt voor je lieve woorden. Het kan inderdaad niet kwaad om na de vakantie mocht het nog nodig zijn even langs de ha te gaan.

Rose, ik ken het. Thuis heb je vaak best wel wat afleiding en ook het forum ;).

Patriesjuh, beterschap! Wat fijn dat het met de zwangerschap nog allemaal goed gaat!

Hip, goed gedaan meid! Nu maar weer wachten op de uitslag! Werkze verders..

Sasjuh, ik begrijp je verhaal voorkomen. Hier weet ook één collega het en zij is momenteel ook zelf bezig voor een kindje.. Vindt het fijn om het er samen af en toe over te hebben. Verders hier ook niet een grote vriendenkring.. Heb één goede vriendin maar die zit ontzettend met haar relatie in de knoop dus tja, die ga ik hier niet mee lastig vallen. Daarnaast ben ik vrij close met onze familie, trekken veel op met een nichtje en m'n stiefzusjes.. Je merkt gewoon dat iedereen op een gegeven moment toch een beetje z'n eigen weg gaat..

MenP, wat vervelend die reactie van je vriend in eerste instantie. Heb het daar zelf ook al over gehad met vriendlief dat wanneer we naar de huisarts gaan het eerste wat ze waarschijnlijk zullen vragen is dat hij z'n zaad wil laten onderzoeken omdat dat één van de makkelijkste onderzoeken is. Gelukkig staat hij hier wel positief tegenover! Wat moet dat moet om onze wens te vervullen gaf hij aan :).

Zo, ik ga eens van een avondje zonder boeken genieten :D!

Nog een fijne avond allemaal!

14. winnietje

winnietje Niet meer actief

Patriesjuh Beterschap
    Hip spannend. Al klachten???

Hier vanmiddag de verwijzing binnen gekregen. Afspraak gemaakt op 12 juli, kon wel eerder maar nu kunnen manlief en ik samen. Op de verjaardag van mijn moeder hahaha

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje wat veel gekletst weer hier! Ben nu al heel veel dingen vergeten..

Patriesjuh is ziek las ik...beterschap!
    Pooh..dit weekend testen..echt spannend zeg! Ik hoop voor je dat het positief word! En dat je niet TE vroeg test...
    Sasjuh.. fijn is dat he..als je met iemand anders dan je vriend erover kan praten.. ik heb zelf ook niet echte vriendinnen... wel paar meiden waar ik mee omga..maar niet super super goed..

Rose... Met mij gaat het wel goed hoor..dankje :) Heb alleen deze week vaak last van menstruatiepijn..niet de hele tijd, maar is wel vervelend, want word er heel onzeker van..

De rest...sorry ik weet het niet meer haha..
    Ben nu Xfactor aan het kijken..

Fijn weekend iedereen!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!
    Heel fijn weekend allemaal en voor degenen die helaas moeten werken.. Werk ze!

17. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan vandaag bruidstaart kiezen en hopelijk proeven!!!

Pooh en al getest?

Patriesjuh beterschap!!!!

MenP je vriend vindt het gewoon eng. benoem dat maar en dat is natuurlijk ook helemaal niet gek.

Mijn schatje had gister te veel gegeten en voelde zich vol en misselijk. Moest ie natuurlijk wel even vertellen. Mijn commentaar: zo voel ik me al een paar weken. Hij vond eigenlijk ook wel dat ie er niet over moest zeuren.

Winnietje fijn dat jullie een afspraak in het vooruitzicht hebben. Ach en wie weet wat er in de tussentijd nog gebeurt.....

Zo Anita lekker genoten van een avondje echt ontspannen?
    Voel je al spannende dingen?

Samantha bij jou is de boel gewoon aan het oprekken. En ja dat voel je. Niet heel plezierig, maar ik merkte dat het wat minder werd na 8 a 9 weken. Wel nog af en toe maar niet meer als in het begin dat je denkt ieder moment ongi te worden.

Hip dapper hoor van het prikken!

Fijne dag!

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh heb je al nieuws voor ons?

Hier ben ik nu wel klusmoe na 4 dgn haha dus hopen dat het nu genoeg is!

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Nou ik snap officieel niets meer van mn lijf, test negatief en net met afvegen bloed. Alles is dus flink door elkaar geschud hier alles voelt dus anders na mk

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Aah Pooh wat balen.. we hadden het je zo gegund!!! Dikke knuffel meisje..

Deel Deze Pagina