stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita nou ja ik weet uberhaupt niet of ik al wat zou kunnen merken op 3dpo.. Lijkt me niet dus! Heb wel gevoelige tepels en al sinds mn ei ineens af en toe ongikrampen, ben echt als de dood om af en toe naar de wc te gaan. Ik heb wel veel afscheiding trouwens, echt helderwit.
    De andere 2 keer dat ik een ei heb gehad kreeg ik al na een paar dgn na mn ei bruin en bloedverlies wat door ging tot 13dpo en werd toen ongi. Nu ben ik zoooo hard aan het duimen dat ik dat dit keer niet heb!

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Echt spannend Anita en Sasjuh..hoop voor jullie beiden dat het gewoon raak is!

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Morgen examen voor mijn werk, hoop dat ik het haal, volgens mij zit de lesstof er aardig in!

a.s. woensdag weer op controle bij de verloskundige..

@de zwangere dames; zijn jullie ook wel is kortademig. Ik ben vaak benauwd en kortademig, ook al doe ik niet veel.

@iedereen: werkze weer komende week!

4. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @norah, zo te horen heb je een leuk weekend gehad. Leuk om je verhaal te lezen en kan mij wel wat voorstellen dat het soms dubbel is. Ene kant is het super leuk maar inderdaad de veranderingen zullen soms lastig zijn. Ook ik zal dat denk ik wel hebben. (mocht ik zwanger worden)

@sasjuh wat jij zegt komt mij bekend voor heb ik ook last van.

@jgb succes met je examen morgen!

5. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Jbg, succes met je examen vandaag!

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    JBG... succes met je examen vandaag!
    Heb zelf nog geen last van kortademigheid.. maar ben ook nog niet zover dan jou..

Pff hier een slechte nacht gehad.. droomde dat ineens al mijn vriendinnen aan mij vertelden dat ze zwanger waren en dat het bij mij mis ging.. werd echt raar wakker om 4 uur en kon niet meer in slaap komen..vanavond maar ff vroeg op bed..

Fijne dag iedereen! Ik zal zo naar m'n werk..

7. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Zo dames ik heb flink moeten bij lezen.
    Wil wel op iedereen reageren, maar het is zoveel dat ik het denk niet allemaal heb kunnen onthouden.

Anita en sasjuh een ei!!! jeeh....ik hoop voor jullie dat jullie beide over een dikke week een positieve test hebben!

JBG suc6 met je exame.

Saxia, wat stom dat je niet mocht proeven, je moet toch weten wat je koop.
    En fijn dat er nu mensen van je zw weten, dan kan je er over praten als je wilt.

Samantha, leuk he al die baby winkels :D

Pooh en marije balen van jullie ongi!

Norah, fijn dat alles goed gaat!

Suuszwanger, wat leuk nog een meid!

Ik ben er vast nog een paar vergeten sorry.

Ik heb morgen mijn 20 weken echo!!
    Hopelijk komen we dan met zekerheid het geslacht van onze twins te weten, dan kunnen we gelijk gaan shoppen.
    Ik vind het wel reuze spannend hoor....heb al heel de week een naar gevoel.
    Heb heel erg veel last van buikpijn....soms zo erg dat ik krom lig van de pijn....van het weekend zelf gehuild van de pijn.
    Kan ook echt niet ver meer lopen, want na een stukje word de buikpijn 2x zo erg.
    Ik hoop dat het gewoon iets van bandenpijn is en niks ergs.
    Morgen weten we meer (denk ik)

Ik ben eigelijk wel benieuwd naar de buikjes van de laaste zwangeren....is er al wat te zien?
    JBG, Samantha, Saxia, Troetjuh...

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wat een stilte hier vandaag!

Samantha dat zijn geen leuke dromen!
    Patriesjuh succes morgen met de 20wkn echo! Kijken of je gevoel wbt geslacht uit komt, en dan kan je echt gaan shoppen!

9. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @patriesjuh succes morgen met je echo en hopelijk zorgen om niks geweest. misschien wel bandenpijn?

@sam vanavond maar lekker vroeg het bedje in!

@sasjuh weet jij al wanneer je eventueel gaat testen? of moest je voor die tijd nog naar de verlos? ik zie dat wij te gelijk mogen testen. Ik ga vrijdag testen 24ste (als ik nog niet ongi ben geworden)

10. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hip hoe is het met je vader?

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he dames

samantha vervelend zeg die dromen, maar ik heb es gelezen dat als je veel naar droomt in de zwangerschap dat je dan een makkelijkere zwangerschap hebt omdat je al veel verwerkt hebt in je dromen kun je beter ontspannen. weet natuurlijk niet of het echt zo is.

patries spannend morgen de 20 weken echo! je dacht jongens of niet? veel plezier en hopelijk krijg je ook meer te weten over je buikpijn. zag op hyves dat er 2 katten weg zijn wat kut zeg! hopelijk komen ze nog terug.

jbg jouw examen was goed gegaan las ik hopelijk klopt je gevoel en ben je geslaagd! heerlijk he dat je nu ff niet hoeft te leren.

saxia das idd een goed idee om met je verjaardag een proef gebakje te pakken. en chocolade en aarbei moet wel erg lekker zijn!! blijf het toch raar vinden dat jullie niks mochten proeven.
    en aan je ouders en zus verteld van de zwangerschap leuk! heb je het ook al aan vrienden verteld of nog niet?

carly ik was er eigelijk vanuit gegaan dat je nickname je voornaam was omdat het gewoon een naam is. maar dan vallen de overeenkomsten wel mee haha ook al niet uit limburg dus..

de rest weet ik niet meer sorry.

mijn vriend moest vandaag zijn goedje inleveren maar was te laat!! dat kan hier alleen op dinsdag en woensdag tussen 8 en 10u 's morgens. hij moet nu minimaal 2 dagen sparen dus kan ook morgen niet gaan kan die pas volgende week echt kut!! want maandag moeten we al naar de gyn. ben best wel boos dat die zo laks is geweest en niet goed gelezen heeft. ik zie em vanavond pas rond een uur of 10 dus moet nog wachten met boos worden....balen! (hij had me gesmst dat die te laat in het zh was)

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he rose wat lief dat je dat vraagt met mijn vader gaat het best redelijk hij krijgt nu 5 dagen in de week thuiszorg dus dat is voor mijn moeder ook fijner hij heeft een bed in de woonkamer en krijgt 1x per week wat therapie. hij heeft zijn goede en slechte dagen maar is gelukkig al een tijdje niet meer zo slecht geweest dat die naar het ziekenhuis moet en das wel fijn want daar komt die iedere x weer iets slechter uit.

13. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sam, wat vervelend zo'n nare droom! Hoop dat je vannacht beter slaapt.

Patriesjuh, succes morgen met de 20-weken echo! En spannend hoor of je straks weet wat het gaat worden.. Rose of blauw ;).. Wat zegt je eigen gevoel??

Ook ik ben wel weer benieuwd naar de buikjes van de zwangere onder ons!

Hip, wat ontzettend kl*te dat je vriend te laat was met zijn goedje. Begrijp goed dat je hier flink de balen van hebt!
    Wel fijn dat het redelijk gaat met je vader!

Hier nog steeds alles rustig. Net even een mailtje in mijn beste engels gestuurd naar Dolphin Explorer, alvast gevraagd of we misschien al moeten reserveren als we met dolfijnen willen zwemmen. Heb er nu gewoon al zoveel zin in!

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hee dames..

Patriesjuh..spannend hoor..morgen de 20 weken echo..hopelijk is er niks ergs aan de hand vanwege je buikpijn! Heb je zelf al een voorgevoel welk geslacht ze hebben?

Anita.. ooh zwemmen met dolfijnen lijkt mij ook erg mooi! Kan me voorstellen dat je er onwijs veel zin in hebt!

Hip.. wat klote dat je vriend te laat was! Je mag best een beetje boos zijn op hem hoor!

JBG.. las op hyves dat je examen goed was gegaan.. nou dan is die uitslag vast positief..

Over buikjes..bij mij zie je nog niks.. Ja m'n vetrollen haha... Hopelijk krijg ik gauw een buikje... :D

15. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anita super zeg zwemmen met dolfijnen. Misschien gaan ze wel op je buik af?

@Norah fijn dat alles oke is met de kleine. ook fijn dat jij nu hulp krijgt voor je bekken. Ik kan me best voorstellen dat er een punt komt in de zwangerschap dat je graag wilt weten wie dat mensje nu is dat je lijf zo in de war schopt.

@Patriesjuh veel plezier met de 20 weken echo. jij bent dus al over de helft van je zwangerschap. Ik denk toch meiden, maar ik heb het meestal fout. en wat denk je zelf? Goed even navragen van je buikpijn. Maak je je te druk? Hoe is het met trouwen?

@Samantha voordat je gaat slapen heel sterk aan iets leuks denken. Stuur die gedachten naar het zwemmen met dolfijnen bijvoorbeeld. helemaal niet jaloers op Anita hoor....

@Hip, fijn dat de hulp voor je paps zo geregeld is. weet hij van jullie plannen? En foei voor je vriend!!!!! Boos zijn mag, is ie nou helemaal, hihihi. Straks kan ie ook het kind niet zomaar vergeten eten te geven of zo hoor. ik heb het alleen aan familie en vandaag aan mijn manager verteld. Ze was geloof ik wel blij voor me. Na de zomervakantie wil ze pas verder dingen gaan regelen. Vind ik eigenlijk wel oke.

@JBG fijn dat jij een goed gevoel hebt over je examen. Nu lekker ontspannen. En kortademig ben ik wel. Ik merk dat mijn lijf aan het aanpassen is. Kan geen kwaad hoor heb ik gelezen in de diverse boeken. Lief zijn voor je lijf.

@Sasjuh ik kan me voorstellen dat het spannend bij jullie is. en op 3 dpo iets voelen, nee daar geloof ik ook niet echt in. het schijn te kunnen maar dat is meer uitzondering dan regel. Maar geen bruin is bij jou ook al een teken dat het anders gaat dan jij gewend bent. heerlijk!!!

Qua buik, sorry daar is niets aan te zien. Ach wat wil je bij 10 weken. Merk alleen dat 's avonds bij het eten de knoop los wel fijn is. Maar dat zijn meer opgepropte darmen denk ik. Komt wel goed uit i.v.m. de trouwjurk, die overigens al een maat groter is besteld en zo hoorde ik vandaag dat ie net op tijd in Nederland is om op maat gemaakt te worden. PFFFFFFF.

Zo en nu hou ik er mee op.

16. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh en Anita; Een ei en een hogere temp! Ik duim voor jullie!

@Hip; Ik begrijp dat je even baalt van je vriend! Zou ik ook zeker zijn.

@JBG; Lees dat je een goed gevoel hebt over je examen.

@Patriesjuh; Morgen echo, succes!

@Samantha; Leuk die sokjes!

@Sasjuh; Hoe ging dat ook al weer bij jou met die Provera? Meteen nadat je bij de ha was geweest of eerst ook naar het ziekenhuis?? Ik vind het best spannend om morgen naar de ha te gaan...
    Zoals jullie merken reageer ik niet zo veel. Ik heb het druk op mijn werk. Invallen, omdat er zieken zijn enzo. En aan het eind van een schooljaar is het altijd druk op school met toetsen en zo.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Saxia volgens mij word het een flinke bruiloft van jullie leuk zeg en spannend hoor!
    Mijn vriend is gelukkig wel erg zorgzaam hij vergeet de katten nooit eten te geven of zo dus dat scheelt dan weer maar ben wel boos dat die te laat was dus dat krijgt die nog te horen. Hihi

menp succes morgen bij de ha! Ben benieuwd denk wel dat die je doorverwijst hoor! Succes op je werk hopelijk is iedereen weer snel beter!

18. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @patriesjuh; veel succes morgen bij de echo, spannend hoor!!

@saxia: Toch fijn als je niet teveel aankomt in je trouwjurk, snap het helemaal! Ik deed er ook alles voor om lekker in mijn vel in die jurk te gaan!!

@hip: fijn dat je vader thuis is!! En snap dat je boos was op je mannetje, je stelt je er toch op in dat het goed gaat volgens plan.

Bedankt voor jullie succeswensen i.v.m. mijn examen, a.s. vrijdag krijg ik uitslag maar denk dat ik het wel heb gehaald! Morgen naar de VK. En hier op verzoek een buikfoto van vandaag 16 weken en 4 dagen. Collega's beginnen het ook goed te zien, iedereen heeft het erover, het gaat opeens vrij snel (ben al wel wat steviger van mezelf, maar toch is er nu een duidelijk verschil)!!

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
  20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0