Norah wat supergaaf zeg!! Owww wat leuk om te zien JBG een mooi buikje al zeg, je kan zeker al wel zien dat het een zwangerschapsbuikje is hoor! Anita wow zwemmen met dolfijnen.. dat moet echt supergaaf zijn! Heb je daar wel internet tot je beschikking? Want ik ben heeeel benieuwd naar je test! Wanneer ga je testen? Hip owwww kerels ook he.. Wat balen zeg dat ie te laat was! Haha stond ie daar dus voor niets met zn potje, zal ie zelf ook niet blij mee zijn geweest denk ik MenP ik heb de Provera van de Gyn toen gekregen maar lees hier van heel veel mensen die het van de HA al krijgen! Zou er igg om vragen als ze er zelf niet om beginnen, want lijkt me dat je nu al lang genoeg hebt gewacht en des te eerder kan je beginnen met Clomid oid, want daar zal het wel op uitdraaien. Rose tja wanneer ga ik testen.. Is denk ik helemaal afhankelijk wat mn lichaam doet. Misschien krijg ik wel weer voortijdig bruinverlies dan hoef ik helemaal niet te testen.. Mocht het allemaal goed gaan dan denk ik volgende week dinsdag of woensdag. Zou de 1e keer zijn dat ik een test ga doen haha. Saxia ja je trouwjurk moet natuurlijk ook nog passen, dan is het fijn dat je nog niet echt een buikje hebt!
norah gaaf filmpje sam hopelijk droom je vannacht iets leuks en heeft afgelopen droom niks betekend! anita gaaf met dolfijnen zwemmen hip wat balen dat je vriend te laat was zeg jbg mooi buikje al patriesjuh spannend de 20 weken echo sasjuh ik hoop voor je dat je volgende week mooi kan testen
@jgb mooie buik hoor, je ziet het al goed @norah wat leuk om te zien wat voor druktemaker jullie hebben. super! wil ik ook! @sasjuh je eerste test, dat zou nog een leuk zijn hihi. Hopelijk blijft het zoals het nu is. @hip spreek jij je mannetje maar even goed toe. Daarna natuurlijk wel weer bijleggen he ). kan mij goed voorstellen dat je boos bent. Hier soms het gevoel dat ik ongi moet worden. heel irritant en hopelijk blijft het weg Nog 9 dage wachten pfff.
Jaja, zwemmen met de dolfijnen. Heb net reactie gehad op m'n mail en moet alleen nog even wa gegevens doorgeven en dan staat die excursie maar vast ! Dat is echt een grote wens van me! Foto's volgen natuurlijk... MenP, suc6 vandaag bij de ha. Wat betreft de drukte ik ken het. Schoonvader werkt ook op een basisschool en heeft het ook altijd lekker druk die laatste weekjes.. JBG, al een mooi buikje hoor! En wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over je examen.. Waar ging het over? Norah, WAT GAAF!! Ik wil dat ook .. Sasjuh, tja internet .. Zaten er aan te denken om onze I-pad mee te nemen maar wifi is alleen tegen betaling.. Maar er zullen heus wel wat pc's staan ga ik van uit op zo'n resort. Dus mocht ik nieuws hebben laat ik het weten.. Of je moet je tel.nr even pb'en.. Dan kan ik je sms-en en kun jij het hier de meiden even voor me op de hoogte brengen ! Rose, wat duurt het wacten lang hé.. Hier verder wederom geen nieuws.. Heb eerlijk gezegt ook niet het idee dat het raak zal zijn, al hoop ik dat mijn gevoel het helemaal mis heeft natuurlijk! Fijne dag allemaal!
Anita ik pb je me mn nummer wel ff! En ook hier heb ik het gevoel dat het niet raak is. Waar ik dat op baseer.. geen idee maar zo voelt het. Jij hebt wel een mooie temp stijging nu in ieder geval!
Norah.. wat mooi!! JBG.. ooh echt al een zwangerschapsbuikje..leuk! Patriesjuh..heel veel succes en plezier bij de echo! Rose.. dat gevoel had ik ook al een week voordat ik ongesteld moest worden hoor..dus dat zegt niks Anita.. fijn dat die excursie vast staat Zoo.. ik zal me gaan klaar maken voor het werk. Fijne dag iedereen!
Zo weer bloed geprikt, ben er benieuwd naar de uitslag! Maar (durf het bijna niet te zeggen) nog geen bruinverlies hier, en dat begon de vorige 2x al op 4dpo 's morgens! Dus daar ben ik al blij mee, elke dag is er toch 1 zo voelt het voor me.
Patriesjuh hoe was je echo? Alles goed? En zijn het idd boys?? Ben erg benieuwd MenP ik ben ook erg benieuwd naar hoe jou afspraak bij de HA is verlopen! Hip je hebt een mooi temp kaartje.. misschien gisteren wel een innestelingsdip??
Heey meiden. JBG mooie buik hoor! Is al lekker rond. Norah, stoer om te zien....lekker druk meissie haha. Saxia, ben wel benieuwd naar jou trouwjurk! Hip wat balen zeg, dat je mannetje te laat was met zijn goedje! Vanaaf ff goed straffen haha. Sasjuh ik duim voor je! De 20 weken echo was super. Heb 2 gezonde kindjes in me zonder enige afwijkingen. Ze liggen goed op groei. Ben echt zo blij. Heb ruim een uur van me twins kunnen genieten. Het worden 2 jongens! En ja dat dachten we inderdaad al (door vorige echo's) We zijn daarna gelijk gaan shoppen (halve prenatal leeg gekocht haha) Over de buikpijn heb ik niet gevraagd, want het was echt alleen kijken naar de baby's. Moet volgende week naar me gyn en dan vraag ik het wel....mocht het intussen erger worden dan bel ik ff. We hebben vandaag ons proef (trouw) kaartje binnen gekregen, hij is leuk....volgende week goede aantal bestellen en dan gaan ze op de bus. Ben nog op zoek naar een leuk jurkje alleen dat wil niet echt vlotten. Ben dik en zwanger....oftewel een grote maat....erg lastig iets leuks en feestelijks te vinden.....iemand een idee? (niet te duur)
Wat gaaf Patriesjuh, 2 jongens nog wel! Echt een wonder! Dat ze gezond zijn is helemaal geweldig! Geniet ervan met je man! Sasjuh, goed nieuws, nog geen bruinverlies! Hopelijk blijft het zo! JBG, jij hebt ook al een mooie buik zeg!
patries fijn dat ze allebei gezond zijn!! Dreamdresses: galajurken & galakleding,feestjurken & feestkleding, danskleding,bruidskleding en avondkleding; trouwjurken en avondjurken vanaf 30,- goedkoop en ook in grote maten heb ik hele leuke jurken gezien (zag al een hele mooie galajurk die ook als bruidsjurk kan hahha maar ja vriendlief wil nog niet trouwen) sas fijn nog geen bloed/bruinverlies!!
Super Patries... 2 gezonde jongens Leuk! Sasjuh... nog geen (bruin)bloedverlies... dat is altijd positief toch Hier zijn m'n kwaaltjes wat minder geworden..ben nog wel heel moe en af en toe een beetje misselijk, maar volgens mij komt dat meer omdat ik niet zoveel eet.. Verder geen last meer van mijn borsten en 's ochtends ook niet meer misselijk... Is dit normaal dat je kwaaltjes minder worden?? Zaterdag de echo..hopelijk is alles goed!
Patries super! Je mannetjes zijn gezond heerlijk! Geniet ervan en doe rustigaan met je buikpijn. Menp hoest bij jouw? Sam volgens mij kan dat wel hoor dat je minder kwaaltjes hebt. Maar snap wel dat je je zorgen maakt. Gelukkig is het al bijna zaterdag! Sasjuh nog steeds geen bruinverlies mooi man! ik denk ook niet dat die nog gaat komen. Je moest vandaag voor progesteron prikken of niet? Wat houdt het in? Wanneer krijg je de uitslag? Jbg mooie buik al!! Norah wat een prachtig filmpje! Dat lijkt me zooo speciaal! Ik heb al bijna de hele dag een misselijk/vol gevoel! En vanaf gisteren ben ik best moe. Al denk ik dat mijn lichaam me voor de gek houd en ik morgen of vrijdag ongi ga worden. Als ik vrijdag nog niet ongi ben dan doe ik denk ik wel een testje want mocht het toevallig toch raak zijn dan kan ik de gyn tenminste nog afbellen maar ik ga er niet vanuit. Dadelijk babyboom kijken!!
Ik moest mijn PE punten halen voor de WFT(=wet financieel toezicht) basis... (soort assurantie B). Ik werk in de verzekeringswereld en mijn baas wil dat ik dat goed bijhoud anders vervalt je diploma! Ben vandaag naar de VK geweest, al mijn klachtjes besproken (was volgens de VK allemaal normaal zoals gedacht)... Hartje ook gehoord, alleen babytje was zo aan het bewegen dat hij er iedere keer vandoor ging... moest ze weer opnieuw het hartje zoeken. Ik voel het babytje nog niet, wanneer voelde de andere zwangeren de baby voor het eerst??
Sasjuh, thnx! Hij staat in mijn telefoon! Ik ga je op de hoogte houden .. Maar ga ook zeer zeker genieten. En heb inderdaad weer een tempstijging, maar ja dat gevoel hè! Baseer het zelf ook nergens op.. Laten we hopen dat ons gevoel het mis heeft. Ben wel benieuwd naar je uitslag van het bloedprikken. Sam, wat fijn dat je je steeds beter voelt! Patriesjuh, wat fijn dat alles goed is.. En JONGENS, wat gaaf zeg! Was je voorgevoel toch juist! Hip, ben benieuwd hoor! Dan krijg ik nog net het nieuws mee! Hoop op een mooie test voor je vrijdag! Morgen laatste werkdagje voor mij en sluiten we af met een bbq op het werk. Hopelijk zit het weer een beetje mee want de vooruitzichten zijn niet echt super.. Hier verder nog steeds niet echt iets te melden.. Zoals ik al eerder aangaf heb ik tot op heden nog steeds niet het gevoel dat het raak is. Nog een fijne avond allemaal!
JBG, ik voelde het voor het eerst met 16 weken. Maar als ik begrijp van anderen is dat best wel vroeg voor n eerste. Mijn placenta ligt wel achter en dat scheelt ook.. Tkan ook pas rond 20 weken zijn, maar ik hoop voor je dat t eerder komt!
Nou mijn misselijkheid komt omdat ik ziek ben! Heb buikpijn diarree pijn in mijn bovebenen en als ik mijn huid aanraak voelt dat vervelend. Hopelijk gaat het snel beter!! Babyboom was weer mooi zeg.
Oh meiden wat komt er een spannende tijd aan!! Veel testers, leuk! Hier weinig nieuws eigenlijk. Buik groeit hard, voelt soms alsof ik op knappen sta. Voel hem veel bewegen als ik ontspannen op de bank zit of in bed lig. Ben inmiddels al 8 kilo aangekomen. Heb ook wel hetzelfde gevoel als norah. Heel erg leuk om zwanger te zijn, maar aankomen en je lichaam zo zien veranderen is wel even slikken. Zwager is thuis en gaat 3 keer in de week voor dagbehandeling (revalideren) naar het ziekenhuis. Maar nu heeft mijn zus weer wat. Bij haar laastste uitstrijkje had ze pap 3b en moest daarom gisteren naar het ziekenhuis. Daar zijn een paar plekjes op de baarmoederhals aangetroffen en die worden nu onderzocht. Volgende week vrijdag de uitslag. Pfff best een spannende week voor haar. Maar ze was er zelf vrij positief onder gelukkig.