Hip ik ga duimen voor een positieve test vrijdag! Beterschap, niet ziek worden hoor! Ik moest bloedprikken op Progesteron omdat ze daaraan kunnen zien of je een goede eisprong hebt gehad. Anita heerlijk morgen je laatste werkdag! Hopelijk blijft het een beetje droog.. Heb je verder ook nog geen klachten oid? Patriesjuh wat fijn dat alles goed is, en leuk hoor 2 jongetjes! Pff dat was weer een heavy aflevering Babyboom he..
Patries gefeliciteerd met 2 zoons! Helemaal fijn dat de 20 weken echo goed was. JBG ik weet niet of je het er al eens over hebt gehad maar laat jij een geslachtbepalende echo doen of wacht je tot de 20 weken echo? Ik voelde de baby afgelopen moederdag voor het eerst, met 18 weken. Bij mij ligt de placenta achter.
Suusje, wat heftig weer zeg met je zus! Wordt inderdaad een heftig weekje dan dat wachten op de uitslag.. Sterkte! Sasjuh, nee.. heb inderdaad nog helemaal nergens last van.. Ben niet moe, niet misselijk, geen rare dingetjes in m'n buik, geen afscheiding .. Dus ja, ik denk dat we over een paar dagen gewoon ongi gaan worden. Voel jij al iets, misschien nog wel vroeg maar wie weet??
@suusje; wij willen het niet weten, dus het wordt in november een verrassing!! Op 5 juli heb ik de 20 weken echo, het belangrijkste is dat alles maar goed is en dat we met een goede echo naar huis gaan! @alle bijna testers: ik ga duimen voor jullie voor positieve testen!!
@hip beterschap en vrijdag testen spannend @patries 2 jongens, wat leuk! lekker genieten samen @anita succes met je laaste dag en dan lekker VAKANTIE!! @sasjuh het gaat de goede kant met je op verder weet ik het even niet meer. ik duik lekker het bedje in.
@Anita; Nog 1 dagje werken, lekker hoor! Hoop dat het weer morgen mee zit voor de bbq @Patriesjuh; Fijn dat alles goed is met je kinders. En leuk 2 mannen erbij! @Hip; Beterschap! Hoop toch nog op een positieve test. @Sasjuh; Ik heb een doorverwijzing voor een gynaecologische echo. Moet vrijdag even bellen voor een afspraak. Ze dacht misschien PCO. Maar hoefde niet. Dus dat gaan ze even onderzoeken. Trustu!
Goedemorgen! Kort nachtje gehad hier! We lagen gister om 1 uur beide nog klaarwakker in bed.. waren heerlijk aan het fantaseren over hoe het zou zijn als de kleine er is...maar zonet ging de wekker wel weer heel vroeg.. net of ik niet geslapen heb haha.. Anita.. werkse vandaag op je laatste werkdag! En daarna vakantie..heerlijk!! Suusje.. bah..gaat het beter met je zwager...heeft je zus nu weer dit... het ziet niet echt mee he.. Hip..bijna testen! Spannend... MenP.. fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen... hopelijk kunnen ze iets voor je doen daar! Pff Babyboom was gister weer heftig zeg.. heb mn tranen weer flink laten lopen..hehe..
Hier weer KEIHARD balen!!! Vanmorgen is het bruinverlies wederom begonnen, nu op 6dpo en dus weer veel te vroeg. Bah kan wel janken.. weg alle hoop!
@Sasjuh wat vind ik dat erg voor je. Ik ga met je mee zitten balen. Wanneer kan je dat melden bij de gyn. Potverjan driedubbeltjes!!!!!! @Patriesjuh, zie je ik had het mis. Twee boys. Leuk zeg! En fijn dat alles goed is. @Anita jij houdt het spannend. Lekker vliegen straks. @Hip Nee niet ziek worden nu. Ook al bijna aan de test. @Samantha mijn klachten wisselen ook wat. De ene keer meer van het een en een volgende keer weer meer van het ander. Tja je lijf is maar druk met al die hormonen en aanpassingen he. @MenP fijn dat er bij jou nu ook actie komt. Ga je dan alleen voor die echo of neem je iemand mee? @JBG wow wat een buik, mooi. Wij gaan ook voor de verrassing. Leuk vind ik wel. @Suusje. Net je zwager en nu je zus. Even goed nieuws inpraten: Ik ken iemand die dat ook had en die heeft nu een peutertje rondlopen en wie weet de tweede wel onderweg. Maar dat maakt de schrik er niet minder om. Ik heb dapper bloed laten prikken. En dan denk ik ineens, oh nee als ze toch maar niet iets "engs" vinden. Dat kan helemaal niet, maar toch... ben ik de enige? Fijne dag allemaal en wie wil een hart onder de riem.
@ Sasjuh, bah wat balen zeg,vind het echt naar voor je en je mag er best even van huilen hoor,het is ook zo frustrerend!!!
Patriesjuh: 2 boys wat gaaf!! Heel erg leuk. Sasjuh balen meis. Hier zojuist ook goed ongi geworden. Maar om heel eerlijk te zijn. Vind ik het juist heeeel erg fjn! hoe raar het ook klinkt. Na al die bloedingen eindelijk een normale ongi. Heb er echt naar uit gekeken. Heb de afgelopen 2 maanden gehad dat mijn lichaam niet goed functioneerd. En dan nu eindelijk wel weer Raar he. Heb het idee dat ik nu weer een nieuwe kans krijg.
Sasjuh wat balen meid kun je nu ook naar de gyn zodat ze kunnen kijken wat het is? Hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen zodat je volgende ronde wel goed is. Maar ja weer een ronde verloren gegaan erg frustrerend. Heel mss is het een innesteling?!? Winnie snap heel goed dat je blij bent met je ongi! En nu maar snel zwanger worden! Saxia snap best dat je het een beetje eng vind zou ik ook hebben. ( heb dat ook als ik moet blazen dan weet ik dat ik niet heb gedronken en toch vind ik het spannend) Suusje wat schit zeg voor je zus. Hopelijk is alles goed. 2 vriendinnen van mij hebben dat ook gehad is bij alletwee goed gegaan 1 heeft al 2 kindjes. Maargoed daar heb je nu geen boodschap aan natuurlijk. Tazzie je schrijft alweer aardig mee, leuk!! Begin nu toch te twijfelen of ik morgen ga testen word liever ongi dan een negatieve test. En zit morgen pas op 11 dpo dus mss toch maar niet testen ga er ook vanuit dat ik gewoon ongi word. Heb toch een beetje buikgriep geloof ik krampen diaree en gisteravond ook nog overgegeven. Vandaag ben ik eerder gestopt met werken ben er toch niet zo goed aan.
@sasjuh balen meid. kun je de gyn niet bellen om te vragen wat dit kan betekenen? wie weet innesteling? ik hoop het zo voor je,, ik blijf voor je duimen. knuff @hip misschien wel al zwangerschapsverschijnselen? Het zou leuk zijn ik denk dat je in ieder geval even goed moet gaan uitzieken. @suusje het zit niet mee. sterkte. Goed om te horen dat het met je zwager de goede kant op gaat. Hopelijk kun je dat ook straks van je zus zeggen @saxia ik zou dat gevoel ook heel erg hebben als ik bloed moet prikken. Je weet natuurlijk nooit. (ook al denk je en weet je misschien dat het toch wel goed zit). Ik ga even boodschappen doen dan hoeft dat van het weekend niet meer.
@Hip, als je nog maar op 11 DPO zit zou ik ook wachten! Je hoeft dan nml nog niets te zien, dus het zou toch een teleurstelling zijn. Dan zou ik eerder op 14 DPO testen, dan weet je zeker dat er een streepje zou moeten staan als je wel zwanger bent! Maargoed, dat is mijn idee @Suusje Wat schrikken van je zus zeg... Hopen dat ze een goede uitslag krijgt. Wat een nare spanning zo elke keer. @ Saxia, ik had dat gevoel ook bij het bloed prikken. Je weet maar nooit.. Gek genoeg toen ik had geprikt heb ik er ook niet echt meer aan gedacht ofzo. @ Winnie, jammer van je ongi, maar idd fijn dat het nu weer wat normaal is. Hopen dat het zo blijft, want het was wel raar bij jou elke keer. @ Sasjuh, dikke knuffel voor jou meid!
Sasjuh...balen zeg van je bruinverlies...kan het geen eventuele innesteling zijn?? Winnietje... nu kun je weer door naar de volgende ronde in ieder geval..toch wel klein beetje balen dat je niet zwanger bent..
Zo, we zijn alweer terug thuis. Is vandaag i.v.m. het weer wat verschoven gedurende de activiteiten vandaag maar ondanks dat een geslaagd dagje! MenP, wat fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen.. Is volgens mij ook best wel terecht! Nu hopen dat je snel terecht kunt. Sam, dat is inderdaad een kort nachtje! Vanavond maar op tijd naar bed dan.. Sasjuh, hè meis wat is dat nou?? Dat hebben we toch niet afgesproken?? Zou wel even contact opnemen met de gyn! *knuf* Hoop voor je dat het niet doorzet en dat het misschien een innesteling is.. Saxia, je bent vast niet de enige! Winnietje, wat fijn dat je echte ongi nu is doorgezet. Kun je nu weer volle moed door met je volgende ronde! Hip, je moet luisteren naar je gevoel. Als jij morgen nog niet aan een test toe bent moet je gewoon nog even wachten! Hoe voel je je nu verder? Troetjuh, ben jij al terug van vakantie? Hoe is het geweest? Zo, ik ga zo eens even wat dingetjes zovast uitzoeken wat allemaal al in de koffer kan! Vakantie is begonnen. Zal maar voldoende tampons e.d. meenemen want denk echt dat het niet raak is... We hebben nog steeds nergens last van ... Nog een fijne avond allemaal!
@Sasjuh; Jeetje...hoop niet dat het doorzet en het idd een innesteling is! Al contact met je gyn gehad? @Winnie; Op naar een échte nieuwe ronde! @Anita; FIJNE VAKANTIE!! Heerlijk! Ben benieuwd naar jouw uitslag deze maand...je temp stijgt steeds toch weer iets. @Saxia; Ik begrijp wel dat het toch spannend is hoor! @Suusje; Fijn dat het met zwager beter gaat, maar wat vervelend van je zus. Sterkte! @Hip; Hmmmm...ziek of toch zwanger...niet testen als je het toch niet wilt hoor! Wij wachten hier wel... Ik heb vanmiddag gebeld voor een afspraak. Kon eerst donderdag 30 juni, maar was onder werktijd en wil nu nog niets erover zeggen op mn werk. Kan nu dinsdag 5 juli om 14h. Mijn vriend is dan aan t werk en hoeft van mij niet echt mee. Mijn moeder liet meteen merken dat ze het wel erg interessant vond en heb t ff met mn vriend erover gehad en vraag haar misschien wel mee. Heb een goede band met haar en ze weet bijna alles wel van mij. Dus...áls ik dan iemand tegen kom, kan ik ook zeggen dat we voor mn moeder komen voor één of ander onderzoek....hahaha. Neehoor, het is in een apart gebouwtje, dus zal niet zo snel iemand tegen komen en zo wel, dan iemand die ook zwanger wil worden of het al is. Zul je net zien dat ik dan ineens heftig ongi ben....kan het dan wel eigenlijk???