@ Samantha, we klussen nu wel meer rekening houdend met mn eisprong maar geen zin is geen zin. Nu komt dat niet vaak voor maar toch t moet leuk blijven. We hebben de geadviseerde maand rust niet genomen vonden het zonde een maand te verliezen en zie nou ook niet in waarom ons dat zou helpen met verwerken. Vlos zei ook das persoonlijk doe wat goed voelt en ik denk dat je lichaam t zelf wel afhandeld tot t er weer klaar voor is. Fijn dat je geen klachten meer hebt maar wel onzeker makend?
Goedemorgen! Rose wanneer is je NOD, vrijdag? Ik duim gewoon voor een positieve test voor je zaterdag! En nee niets meer gehoord van Anita, die is vast heerlijk van hun welverdiende vakantie aan het genieten! Sam niet te druk maken he meisje! Wanneer moet je weer naar de vk? Je hoort volgens mij wel vaker dat de kwaaltjes uiteindelijk afnemen zo rond de 10e week toch? Pooh en Taz ik hoop dat jullie beiden snel weer op roze mogen!
Hoi meiden, Heb jullie een beetje verwaarloosd. Sorry! Maar ben echt een paar dagen niet lekker geweest. Migraine, spugen, maagzuur, futloos, ogen die er bijna uitploppen, afijn algehele malaise. Nu gaat het weer goed. Maar vandaar ook even niet de behoefte om kleine lettertjes op een beeldscherm te lezen. Inmiddels ben ik weer bijgelezen en er is weer een boel gebeurd zeg. Sasjuh, meid wat een gedoe. Respect voor hoe jij er mee omgaat en op alle anderen reageert. Anita en Rose dus negatief getest. Pooh weer aan de klus. Tazzie hoe is het met jou? Hip nu ook de malle molen in net als Carly. MenP heeft ook al een afspraak staan. Dames hou ons op de hoogte he van alles. Ik geloof wel dat het cluppie zich toch wat meer lijkt te beperken naar de dames die in het blauwe/oranje lijstje staan. Dat snap ik aan de ene kant ook wel een beetje, maar aan de andere kant ook wel jammer. Ik wil wel graag op de hoogte blijven van hoe het jullie vergaat. Tenslotte nog even Sam, tja meis, je lichaam doet van alles en wat ik al eerder schreef, soms heb je last van het een en dan weer van het ander. Dat het wat schommelt qua klachten is normaal volgens mij. En als wij je niet gerust kunnen stellen dan inderdaad gewoon contact opnemen met je verloskundige. Nou ladies, weet niet meer precies wie waar staat, maar zal vanaf hier weer netjes proberen aan te haken. Geen bijzondere dingen hier deze week. Hoop dat ik me gewoon weer zo blijf voelen als nu. En hopelijk is eind deze week onze badkamer klaar, zodat we daar ook weer gewoon gebruik van kunnen maken. Een verbouwing is leuk, maar het is vooral het eindresultaat wat dan fijn is. Fijne dag allemaal!
Heey dames.. Vind het erg lief hoe jullie me allemaal proberen op te beuren hoor Ben idd erg onzeker, maar komt ook omdat ik zelf allemaal horrorverhalen op ging zoeken..en dat ga ik nu gewoon niet meer doen Ga er gewoon van genieten hihi.. Zei ik gister nog dat ik geen kwaaltjes had... nou vanmorgen toch weer de wc van heel dichtbij bekeken haha.. wel gewoon kunnen eten vanmorgen , maar net beetje te druk bezig geweest denk ik .. want werd ineens beroerd en alles is er weer uitgekomen.. geeft niks haha.. Saxia.. fijn dat jij je wat beter voelt nu! Leuk dat de badkamer bijna af is.. een verbouwing is nooit leuk..alleen het eindresultaat Sasjuh.. ik moet 7 juli weer naar de verloskundige..
@Sasjuh; Hoop dat de volgende samenlevingstest goed is en jullie ook snel zwanger zullen zijn. Genoeg ervoor gedaan, toch?! @Anita (op vakantie); Jammer dat je een nega test hebt gehad. Daarna nog getest? @Rose; Misschien te vroeg getest? Hoop het voor jullie! @Pooh; Het moet idd wel leuk blijven. En doen wat goed voelt! @Samantha; 'Gelukkig' weer de wc-pot van dichtbij gezien. Als dat jou helpt om minder bang te zijn. Prima! @Saxia; Gelukkig voel je je weer wat beter. Nu die badkamer nog af en dan daar van genieten. FF geeft nog steeds een kruis. Ook al schommelt mn temp ook nog. Het wachten op dat onderzoek duurt me trouwens veel te lang. Ik wil nu weten wat er gaande is in mijn lichaam en niet pas over 2 weken....
MenP nou wie weet toch een ei, ik hoop het voor je? Nog wel geklust? En ja wachten duurt lang he, weet er alles van. Ik ben eind maart voor het eerst bij de Gyn geweest, nu is het al bijna juli en heb nog geen duidelijkheid in alles haha. Saxia he naar te horen dat je zo beroerd bent geweest! Gelukkig voel je je nu weer beter. En het viel mij idd ook al op dat er hier nog voornamelijk door de oranje en blauwe dames gekletst wordt en op elkaar gereageerd.. De roze dames zijn vast te druk met babyspullen sjoppen Sam haha ik denk dat jij 1 van de weinigen bent die blij is dat ze de toiletpot heeft geknuffeld vanmorgen Maar kan me wel voorstellen dat het je weer zekerheid geeft. Ik heb net maar weer mn Clomid opgehaald bij de apotheek, zal ik van het weekend of maandag wel mee moeten beginnen! Hopelijk werkt het net zo goed als de vorige x
Dames?!?!?! Heeft 1 van jullie wel eens getest met testen van zwanger en kids?? En geven deze indroogstreepjes na 2 minuten?
@ Sasjuh, geeft je zwangerschaptest twee streepjes?? Ik ben niet bekend met zwanger en kids zwangerschapstesten maar twee streepjes na twee minuten is toch snel? Zou toch geweldig zijn zeg! Heb je een foto? spannend spannend spannend
Carly ja een zwangerschapstest. Een cassette van Z&K die je 4 dgn voor NOD kan doen.. Net gedaan, niet eens met ochtend urine en na 2 minuten.. een licht maar duidelijk 2e roze lijntje! Ik werd spontaan misselijk terwijl ik verder niets geen symptomen oid heb.. Ik durf nog niet echt blij te zijn, zit nog voor NOD en voel ook niets.. Alleen mn temp was ineens gisteren weer omhoog en bruinverlies gestopt dus daarom wilde ik toch ff testen!
Ik heb ook nog 2 van die kv 2 v 5 testen, die bewaar ik tot morgen.. Wil graag een foto laten zien maar geen geschikte camera hier!
@ menp, ik ben gestopt met tempen op advies van de gyn,dus ook maar acuut niet meer getempt haha @ Sasjuh. oh wat zou dat geweldig zijn, ik gun het je zo! Klinkt wel heel positief hoor en hoge temp en een tweede streepje. Ga je echt tot morgen wachten met de kv 2v5, die schijnen toch ook zo gevoelig te zijn? Je nod is morgen toch?
Vrijdag is geloof ik pas mn NOD.. Maar voel me heel raar. Heb echt niets geen symptomen, geen gevoelige tepels, geen steekjes in mn buik, echt niets maar dan ook niets wat er op zou kunnen wijzen dat ik zwanger ben. Voel me net als altijd zeg maar haha.. Ik moet zo nog werken en ga niets drinken en dan misschien vanavond nog een kv test doen. Weet ook niet of ik vriendlief al wat moet zeggen, wil hem niet teleurstellen.
Jeetje, ik ben gewoon nieuwsgierig naar jouw test!!! Maarrrr...doen op jouw moment hoor! Moeilijk of je het aan je vriend zal vertellen. Ik zou hem er niet voor opbellen. Misschien vanavond/morgenochtend samen testen?
MenP ja ik wil jullie ook erg graag mn test laten zien maar kan geen foto maken, heb alleen een spiegelreflex camera met een te grote lens en die kan niet van zo dichtbij en op mn telefoon heb ik geen goede camera.
@ Menp ja zag er op zich wel goed uit maar omdat deze cyclus al anders was als de andere en de gyn toch nog iets zag zitten,eitje of cyste, ben ik er maar vanuit gegaan dat het deze ronde toch niks meer word en mijn temp zakte altijd pas op de dag dat ik ongi werd. @ Sasjuh, idd zoals menp zegt, testen op het moment dat het voor jou goed voelt en ik ga ondertussen heel hard voor je duimen! Mijn zus had van te voren ook eigenlijk geen klachten die ze daar aan koppelde, achteraf wel wat moeheid maar verder ook niet en ik heb hier ook wel eens gelezen dat meiden de maand dat ze zwanger waren helemaal geen kwaaltjes hadden dus alles kan.....