stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Woooww Sasjuh!! Super zeg :D:D Ben helemaal blij voor jullie!! Gefeliciteerd...echt een duidelijke streep hoor!! Whoehoeee... *maakt een vreugdedansje*

Tazzie.. het zit je allemaal niet echt mee he :( Al die spanningen zijn niet goed...Dikke knuffel voor jou meissie!

Troetjuh.. hoe was je vakantie?

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz dikke knuf voor jou idd.. Wat is er met P. dan? Nu alles wel weer goed met vriendlief? Bij jullie gaat het gewoon de volgende ronde meteen weer raak zijn, dan kunnen we samen shoppen hihi. In ieder geval thanks voor je msn gesprek van vanmorgen en de smsjes vanmiddag!!

Sam dank je wel!!

3. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Sasjuh te gek! gefeliciteerd meid!!:D

4. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @rose: ik duim ook voor een positieve test… Ik had eerst ook negatief getest terwijl ik van mijn langste cyclus was uitgegaan, maar een paar dagen later was het toch raak!

@saxia: pff…. Weet wat je voelt, het word echt beter ;)! Hoop dat je je snel beter gaat voelen!

@samantha; ik heb ook erg last van die onzekerheid. Het gaat wat beter en ik voel nog niets, dus dan denk ik alleen maar, als alles maar goed is. Daarom kijk ik ontzettend uit naar 5 juli ivm de 20 weken echo.

@sasjuh: Ik vind je testfoto echt wel heel duidelijk hoor! Gefeliciteerd meid, wat een superontwikkeling!! Wauw… echt weer een wondertje:D!!

@Anita: als je dit leest, wat balen van je ongi!!

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas ja met vriendlief alles weer goed..
    P. is zo enorm dik, echt geen een zadel past meer :( en ze krijgt al heel weinig eten. Dus heb bloed laten trekken voor onderzoek of ze kunnen vinden of er een medische reden is dat ze zo dik wordt :( alleen ging dat bloed trekken ook niet zoals gepland, bleek dat het nuchter moest en dus overnieuw :( alleen dat werd niet met mij overlegd maar met mijn stalhouder. (en ik wist dus van niks, zat op telefoontje voor de uitslag te wachten en hoorde maandagavond toevallig op stal dat mn stalhouder tegen een stalgenootje van mij zei dat de da dinsdagmorgen opnieuw kwam bloed prikken :( (dus nog niet eens tegen mij persoonlijk)

en ja lijkt me leuk om dan x samen te shoppen ;)
    en die 2e test is helemaal duidelijk! super!!en fijn dat vriendlief zo blij is!

sam thnx

6. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Sasjuh ik vind het echt super voor jullie..... om die streep kan je niet heen.....gefeliciteerd meid geniet ervan!!!

Tazzie, nog bedankt voor die link van die jurken die je de vorige keer gaf.....kon heel de tijd niet op de site komen (liep telkens vast) maar uit eindelijk is het me gelukt.....heb een jurk gevonden die me perfect lijkt.....ga hem binnekort bestellen en hopelijk past hij (en is hij iets te groot zodat hij straks met een nog dikkere buik past)

Ik ben gister weer bij de gyn geweest en weer goedgekeurd.
    1 van de jongens was alweer gedraaid, ze liggen nu weer hoofd aan hoofd.....ze zijn elke dag lekker druk, heb soms het idee dat ze helemaal niet slapen.
    Kwa bandepijn word het steeds erger, ik kan gewoon niet langer dan 2 minuten lopen en dan verga ik van de pijn.
    Van het weekend gaan we misschien naar de dierentuin en dan moet ik in een rolstoel :$ zie dat niet echt zitten maja lopen gaat dus niet.....baal hier echt enorm van.

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Patriesjuh..wat fijn dat het goed gaat met de jongens! maar niet zo fijn dat jij zo last hebt van bandenpijn.. lijkt me idd niet leuk om dan in een rolstoel te moeten zitten..maja.. steeds die pijn is ook niet leuk natuurlijk.

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    patriesjuh naar dat je zoveel last van bandenpijn hebt!
    betreft die winkel, ik kende t zelf niet hor. had de link weer van iemand anders. maar vond er een aantal jurken wel erg mooi. (qua kwaliteit weet ik niet hoe het is, maar ik hoop wel goed.)

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Sasjuh, gefeliciteerd, dit kan echt niet missen!
    Wauw wat geweldig, zo snel al na je ziekenhuistraject!
    Echt helemaal super meid!

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    23 juni: rose83 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje)
    29 juni: Carly81 (30 jaar,8e ronde,1e kindje)
    13 juli: Hip1983 (28 jaar, 10de ronde, 1e kindje)
    9 juli: Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje )
    ? Marije007 (32 jaar, 8e ronde, 1e kindje)
    ? Anita 1985 (26 jaar, 8e ronde, 1e kindje)

??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje)
    15 juli: Tazzie (31 jaar 5e ronde 1e kindje)
    29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 1 maart (?)

11. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    #911 rose83, 22 jun 2011
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
    @sasjuh gefeliciteerd!! een dikke vette streep. Ga je morgen gelijk bellen naar gyn? Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vanavond:)

@patriesjuh vervelend joh dat je zo'n pijn hebt. En dan moet je ook nog eens in een rolstoel en dat op zo'n jonge leeftijd :$wie had dat gedacht;) er zit niks anders op dan naar je eigen lichaam te luisteren

@JBG nou dat geeft misschien nog wel hoop voor mij. Dat zou wel heel erg leuk zijn. Hoewel ik denk dat ik het iets te veel hoop heb.

@troetjuh inderdaad hoe was je vakantie? door het geweldige nieuws van Sasjuh helemaal vergeten om te regeren op jou. Maar hoe was het?

@taz vervelend van je paard. Ik hoop voor je dat ook jij je gauw weer blij mag voeken. Denk dat het toch altijd weer confronterend is of niet? in ieder geval een dikke knuf

wel grappig om te zien zo rustig als het afgelopen dagen was zoveel berichten zijn er vandaag opeens gestuurd :D

12. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sasjuh nu dan toch echt en durven jullie er zelf ook helemaal in te geloven. Van harte hoor!!!!! ik moest echt nog even kijken hier voordat ik mijn bedje in duik. Sasjuh zal vast niet slapen, hihihi.

Nou meid en dan nu de regelmolen van de vlos en zo in.

Oh en als laatste Tazzie nog even een hart onder de riem. Neem de tijd voor jou, voor je vriend, voor jullie samen. Al die spanningen zijn niet goed. Probeer iets leuks voor jullie samen te plannen. Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed. Maar ja dat maakt dat vervelende gevoel van nu niet beter, dat snap ik ook wel.

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sasjuh heeft amper geslapen idd en is verdrietig..
    Helaas bloedverlies sinds gisteravond laat dus ben bang dat ik toch te vroeg heb getest en het alsnog misgaat :(
    Testje van vanmorgen was wel donkerder als die van gisteravond maar dat zal het verschil tussen ochtend en avond urine wel zijn.

Wat balen zeg... dacht ik onder al het zh gedoe uit te komen maar helaas!!

14. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Sasjuh wat een achtbaan van emoties bij jou. Veel sterkte!!! Wat ga je ondernemen? Contact met de ha of gyn of... gewoon even niks. En bloedverlies rood of bruin? Ik had de dag voor NOD en op NOD wat bruin en toch zwanger. Ga je even goed janken??? En praten meis, ook met je partner. Het is niet niks. Als je 'm wil, dikke knuffel.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Het is roestbruin zeg maar, alleen met afvegen..
    Voel me echt kut, gaat veel te veel door me heen op dit moment!

16. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, echt vervelend zo zeg heb je al contact met gyn gehad ?

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zo zeg ik ga nooit meer zeuren dat het hier rustig is!!

Sasjuh meid wat gebeurt er alllemaal?? Een klein beetje bruin hoeft nog einde te betekenen toch? Ga je contact opnemen met je gyn? Heftig zeg in iedergeval een knuffel!!

Troetjuh hoe was je vakantie?

Zo de rest weet ik niet meer. Ik ga douchen en dan werken.

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lieve Sasjuh,

Het hoeft helemaal niks te betekenen meid die roestbruine afscheiding. Ik heb het ook gehad in mijn zwangerschap een aantal weken lang en soms was het zelfs roze tot wat rood. Mijn zoontje is nu ruim 9 maanden oud/ Ik heb ook PCO en had hormonen gespoten. Je test van vanmorgen was donkerder als die van gisteren, dat zegt al veel en ligt heus niet aan de ochtendurine. Je moet de moed niet laten zakken hoor, het kan ook oud innestelingsbloed zijn. Je wordt nu ff heen en weer gegooid, maar houdt de moed erin girl!

Dikke knuffel,

Hadassa

19. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ sasjuh, ik zou ook even contact opnemen met de gyn, het hoeft nog niks slechts te betekenen, ik blijf in ieder geval hard voor je duimen dat het goed blijft.
    Veel sterkte in ieder geval, ik kan me voorstellen dat er vanalles door je heen gaat nu.

20. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sasjuh vervelend joh. Maar misschien inderdaad even contact opnemen om te vragen wat dit kan betekenen?
    Het kan nog alle kanten op als ik het zo van andere hoor. in ieder geval een dikke knufff

Deel Deze Pagina