sasjuh wat verschrikkelijk zeg die onzekerheid maar zoals de dames ook zeggen neem effe contact met je gyn op hoeft niet iets ergs tezijn!
ik weet niet meer wat iedereen schreef sorry ik ben zo zeef en was ook zoveel om te lezen na al die dagen dus ga vanaf nu weer gewoon lekker mee lezen en bij schrijven zo hier van mijn kant effe een update de vakantie was erg leuk en was echt warm steeds rond de 35 graden, op het laast zag ik het niet meer zitten kon me warmte niet kwijt elke dag hoofdpijn ik wou naar huis haha ben al niet zo vakantie mens dus ja 15 dagen waren al mega lang voor mij de vliegreis heen en terug waren echt een hel ik ben wangen ziek en mag dus niks innemen nou dat hebben ze geweten heb lopen spuge hiihi fijn hoor vliegen op de terug reis hadden we 2 uur vertragen ipv 10 uur vliegen gingen we nu 24 uur 15 vliegen ik kwam dus pas vanmorgen om 6 uur aan in zeeland heb nog wel even geslapen want was echt zo ziek van de reis nu gaat het weer! morgen een spannende dag dan moeten we weer voor een echo met geslachtsbepaling en naar de verloskundige daarna rijden we gelijk door naar limburg naar de schoonfamilie drukke dagen dus voor mij
eens kijken hoelang internet t blijft doen hier :S vandaag lag ie de hele dag al eruit Sas nogmaals dikke knuffel en ik blijf voor je duimen en hopen dat het niks is en t mooi blijft zitten.. troetjuh fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en veel plezier morgen bij de geslachtsbepaling rose, ja confronterend is het helaas wel steeds, maar dat komt wel goed. Ik hoop dat iedereen van ons nu gewoon wel snel zwanger is
Dames bedankt allemaal voor jullie lieve woorden, doet me goed. Het is gewoon allemaal even te veel nu. Eerst die hormonenkuur, dan hoor je dat de samenlevingstest niet goed is. Een klap, maar er is zoveel mogelijk en dan heb je een week later ineens een hardstikke positieve test en ben je blij om de dag erna weer helemaal in de put te zitten. Mn hoofdje kan dat allemaal ff niet aan geloof ik.. De gyn bellen heeft weinig zin denk ik, die zal ook niets anders kunnen zeggen dat ik het gewoon moet afwachten. Is ook het beste denk ik. Heb verder geen buikkrampen oid en het bloedverlies is ook wel minder, is ook geen bloed meer maar bruine afscheiding. Echt helderrood bloed is het ook nooit geweest. Heb alleen zelf gewoon het gevoel dat het niet goed zit en morgen mn ongi door zal breken. Ga ook niet meer testen, maak ik mezelf alleen maar gek mee. Hier nog wel ff de testen van gisteren en vandaag onder elkaar: Bekijk bijlage 161654
Sasjuh nogmaals sterkte met je hele "kermis". En ik denk dat je gelijk hebt, afwachten maar. En niet testen. Probeer ook voor een beetje rust te zorgen voor jezelf, zowel in je lijf als in je hoofd. En verder kan je er toch niks aan doen. Moedertje natuur heeft zo haar eigen wegen. Hou ons op de hoogte! Wij, ik spreek even voor de andere meisjes hier, geven je graag opbeurende woorden en vooral een "luisterend oor".
@ Sasjuh, meid dat heb jij weer he... Je weet dat er goede hoop is, en dat het niets hoeft te betekenen, maar zekerheid kunnen wij je helaas ook niet geven. Moeilijk! Weet dat we aan je denken, dat is het enige wat wij hier kunnen doen. Ik vind je testen er wel erg positief uit zien hoor! @ Troetjuh, lijkt me ook best pittig zo'n vakantie met die warmte. Spannend morgen de echo, heb je een gevoel voor jezelf wat het wordt? En ga je het delen met mensen? @ Tazzie, voor jou een dikke knuffel, jij hebt t ook niet makkelijk! Hier vandaag 27 weken, men.. wat vliegt de tijd! Babykamer is af Zal eens een foto plaatsen als het helemaal netjes schoon is. Ben er zelf erg tevreden over. Ben nu onder behandeling van een bekkentherapeut voor alle klachten en dat helpt echt wel iets. Gelukkig, want er zijn echt momenten dat ik het niet meer zie zitten om nog 13 weken met deze pijn door te lopen. Al is het maar ietsje minder zou het al zoveel schelen. Hier mijn buik met 27 weken: ( ben benieuwd naar Marlijn, lees je nog wel eens mee? Wij lopen ongeveer tegelijk he!)
Lieve Sasjuh.. Wat maak jij veel mee in korte tijd zeg! Wat een heen en weer gedoe tussen hoop en vrees... Meid, je testen zien er heel positief uit.. vind eigenlijk die van vanmorgen nog positiever dan gister.. en ik heb meer mensen gehoord, die gewoon af en toe door de hele zwangerschap bloedverlies hadden... Zolang jij nog geen krampen hebt en het geen helder rood bloedverlies is...volgens mij hoef je je dan nog geen zorgen te maken.. Toch denk ik dat het wel zin heeft even je gyn of ha te bellen.. even uitleggen wat er aan de hand is.. misschien dat zij je eventueel iets meer gerust kunnen stellen. Dikke knuffel voor jou! @ Troetjuh.. fijn dat je het ondanks de hitte toch wel leuk hebt gehad.. maar denk dat ik ook wel weer blij zou zijn geweest als ik terug mocht na zulke warme dagen haha.. Ga je het ons ook vertellen wat het word? Een jongetje of een meisje.. @ Norah.. wat heb je een mooie buik zeg En ben benieuwd naar de fotos van de babykamer
hihi ja hoor jullie mogen wel weten wat het word we gaan het ook gewoon aan de familie vertellen kan dat toch niet voor me houden haha ik denk zelf dat het een jongentje word maar dat is ook omdat ik naar zo horoscoop heb gekeken haha maar heb niet sterk het gevoel van dat is het oja er was een vraag naar of ik een buikfoto zou plaatsen ik ben ontzettend dik van mezelf dus ja schaam me er erg voor dus denk niet dat ik dat zal doen.. denk dat meer vet is dan een buikje al zeg me vriendin wel dat ze het ziet haha ik zou ook niet meer zwanger op vakantie gaan naar een warm land want vond toch best zwaar ben nog steeds erg moe gewoon van de hitte was elke morgen rond 5 uur al wakker van de warmte dus eigenlijk 4 uur, erg veel hoofdpijn gehad en je mag niks innemen (ook niet tegen reisziekte)
@troet: wat balen van die vliegreis, fijn dat je nu lekker thuis bent. Snap wat je bedoelt, ik ga liever ook niet zo lang op vakantie, beetje heimwee dan ! Veel plezier morgen bij de echo, spannend hoor wat het zal worden!! @Sasjuh; wat balen die onzekerheid maar wat anderen al zeiden, bruinverlies hoeft niet perse fout te zijn! @Norah: mooi buikie hoor! Vandaag van mijn baas akkoord gekregen om 1 uur per dag minder te gaan werken (ik werk fulltime) i.v.m. de vermoeidheid! Dan begin ik wat later zodat ik in de ochtend rustig kan opstarten, heb nu veel slaap nodig. Ze denken erg mee, echt fijn!
@Sasjuh; Meid, wat een vervelende ontwikkelingen! Ik hoop gewoon dat het goed blijft gaan, wat volgens mij heel goed mogelijk is! Misschien toch even contact met je gyn. Misschien kunnen zij al 'iets'?? @Troetjuh; Jeetje, wat een hitte! Ik begrijp dat het niet fijn is om niks in te mogen nemen. Maar je bent weer lekker thuis. Morgen een echo. Ik ben benieuwd wat het wordt! @Norah; Wat een otzettende mooie buikfoto!!! Wel rot dat je je lichamelijk niet zo goed voelt. @JBG; Echt fijn dat je baas zo meedenkt! En goed van je dat je aan jezelf denkt, erg belangrijk!
@troetjuh gelukkig ben je weer gezond thuis gekomen en heb je het ondanks je hitte het wel overleeft hopelijk voel je je gauw weer wat fitter. En de mocht je hierna ooit weer zwanger raken dan maar niet naar een warm land @norah wat een super mooie buik!! Ondanks je veranderen mag je er zeker trots op zijn en voor je het weet zijn de 13 weken voorbij gaat echt snel! @JBG ik hoop dat je genoeg hebt aan het uurtje. Fijn dat het allemaal kan. (ze moeten natuurlijk ook wel). en mocht een uur te weinig zijn dan gewoon weer aangeven toch. @sasjuh kan mij indenken dat het allemaal veel energie kost. wat moet je er nou mee??Ook al zijn je testen wel duidelijk! Ik hoop voor je dat je de rust een beetje kunt vinden, lijkt me lastig.
@ Sasjuh , zou wel gyn of vlos inlichten die kunnen namelijk voelen of je baarmoeder mond openstaat en zolang dit niet is is dat volgens mij een goed teken nu zegt t niet alles maar kan wel wat duidelijk heid geven. Norah mooie buik hoor. Verder iedereen heel veel succes, sterkte en een knuffel. Wij gaan morgen voor eem week naar belgië dus zal jullie missen.
Goedemorgen! Zal ook eens even op jullie reageren, heb jullie verwaarloosd! Troetjuh heel veel plezier bij de geslachtsbepaling, leuk dat je het ons ook gaat vertellen! JBG wat fijn dat je baas zo meewerkend is. Doe je zwaar lichamelijk werk of valt dat mee? Kan me voorstellen dat fulltime werken tijdens de zwangerschap zwaar is. Rose hoe is het nu bij jou, nog getest? Pooh dat is wel een goede tip van je. Wil het weekend even afwachten en maandag bellen, kan vandaag toch niet meer terecht. Fijne week in Belgie! Willen jullie ff naar mn temp kaartje kijken? Ik ben denk ik toch nog wel zwanger anders was mn temp al naar beneden toch? Gisteravond was het bruinverlies ook gestopt, vanmorgen wel weer iets bruin slijm met afvegen. Maar verder niets geen ongi krampen oid.. Ook nog niet echt zwangerschapspsymtomen, alleen misschien dat ik mn eten moeilijk weg krijg, krijg nu ook amper mn brood naar binnen. Hadden jullie al meteen symptomen? Ik ga weer een onzeker dagje tegemoet maar voel me beter dan gisteren, als het goed mag gaan zijn we superblij en als het fout gaat hebben we wel de bevestiging dat we samen zwanger kunnen worden ondanks die negatieve samenlevingstest. Ik doe morgen weer een zwangerschapstest en dan hoop ik dat die donkerder is als die van gisteren.
Spannend hoor sasjuh En bloeden zegt ook niet alles he ken wel wat mensen die ook bloed hebben verloren en toch nog zwanger zijn of een baby hebben Ga hart voor je duimen dat het goed gaat met toch wel het wonder babytje
@ menp, je idd vakantie, kan de hond ook lekker mee @ Sasjuh, als t betekend dat je een mk zou hebben komen ze zelfs midden in de nacht langs. Vond t zelf moeilijk om die stap te zette en te bellen maar voor de vlos maakt t toch niets uit. En stel je hebt al een vlos op t oog kan je die nu al gewoon bellen en alles uitleggen en kunnen ze je geruststellen. Maar je moet natuurlijk doen wat goed voeld hoor. Het is je van harte gegund en dit is gewoon een plak baby die ff een t opruimen is daarbinnen
@pooh fijne vakantie! @sasjuh ik heb niet meer getest. Ook ik ga morgenochtend pas weer testen. Toch denk ik elk moment ongi te worden ik heb al een aantal dagen zo'n ongi gevoel in mijn buik. Borsten doen ook pijn. Sinds vandaag ook wat last van mijn rug. Het zou fijn zijn als ik of vandaag ongi ga worden of morgen positief testen. Het wachten bevalt mij echt niet, kan er soms sagie van worden Je temp ziet er wel goed uit. Als ik morgen wel positief test en bij jou gaat alles goed dan zullen wij gelijk lopen, grappig. duimen maar!
Goede positieve instelling heb je Sasjuh.. Heb je nog gebeld met een gyn of vlos? Hoe lang zou je nu zwanger zijn dan? Als je nu net 4 weken bent, dan kunnen ze eind volgende week (begin week 6) al iets zien hoor.. Pooh.. veel plezier in Belgie! Geniet er van meis..ff lekker ontspannen.. Rose.. ben benieuwd naar je test morgen..toch die kwaaltjes die jij opnoemt..die had ik ook! JBG.. fijn dat je baas zo meedenkt scheelt toch wel dat je 'sochtends even wat meer tijd hebt om op te starten..
Als ik uitga van mn temp kaartje zou ik vandaag precies 4 wkn zijn. Van half 1 tot half 2 is het telefonisch spreekuur van de fertiliteitsafdeling in het zh dus ga denk ik straks even bellen als ik er door kom, is altijd erg druk. Hadden jullie al direct zwangerschapssymptomen met 4 wkn of kwam dat later pas? Ik voel nl ook niet echt wat en dat maakt me ook onzeker..
Sasjuh, de zwangerschapssymptomen komen door het HCG hormoon. Heel normaal dus dat je daar nu nog niet veel van merk, want zoveel heb je niet in je bloed. Het verdubbeld nog om de dag he? Ik ging pas wat dingen merken met 6/7 weken maar alsnog niet heel bijzondere dingen hoor! Tis nog echt heel vroeg, dan zeggen symptomen nog niet zoveel. Hou er vertrouwen in meid. Ik denk gewoon dat dat bruine bloedverlies er gewoon nog uit moest, daar heb je toch voor je de test gedaan had ook last van gehad? Dat is echt niet zomaar weg hoor. Je bent gewoon echt zwanger! Daar is geen twijfel over mogelijk. Ik hoop dat alles goed blijft gaan voor jullie! Meid, geniet van je ienieminie wondertje in de buik!