Norah gefeliciteerd met je verjaardag! @hip, nee 5,4 kilo is niet veel voor 21 weken met een tweeling maar daarvan is wel 4 kilo de afgelopen 5 weken en ik ben al zwaar van mezelf dus hoop niet te veel er bij te krijgen.....maar goed wat moet moet....zolang me kids maar gezond zijn! @Troetjuh, leuk dat je je boy heb gevoeld! @JBG, knap dat jullie 9 maanden kunnen wachten! Bij onze dochter wisten we het ook pas bij de geboorte,maar vond het soms wel moeilijk hoor. @Carly, geef de hoop nog niet op! Wij hebben vandaag onze trouwringen uitgekozen en besteld...ben helemaal blij weer een last minder.
@Sasjuh; Mooie duidelijke streep! @Troetjuh; Leuk een jongen! En lijkt mij erg fijn om je beebje te voelen. @Norah; Gefeliciteerd met je verjaardag! @Tazzie; Moeilijk dat je vriend wil wachten, maar hij bedoelt het vast goed. @Rose; Sh*t! Maar nog niet ongi dussss..... @Carly; Je weet maar nooit... @Hip; idd nog iets langer dan een week. Ben ook benieuwd naar wat er gaat gebeuren. Ik heb vanmiddag onze auto tegen de paal van de carport gereden....beetje jammer, naja gewoon zwaar K*T. Gelukkig hadden mn ouders poetsmiddel waarmee iig de rode strepen eraf gingen. En het is de bumper, dus het is teruggeveerd zegmaar, maarja, wel schade.
Rose... meen je niet..kut zeg.. maja je bent ook nog niet ongi dus... MenP.. oeii..is er veel schade te zien?? Patriesjuh.. wat leuk dat de trouwringen zijn besteld..
@troetjuh, leuk een jongen! @menp schade aan de auto dat is niet zo mooi. zal je waarschijnlijk niet nog een keer gebeuren @sasjuh streep is nog veel duidelijker geworden. zit wel goed Hier inderdaad nog niet ongi. wel steeds het gevoel dat het moet komen maar het komt maar niet. En dat al dik een week! Van mij mag het nu wel door gaan zetten. wachten dus
Rose op de hoeveelste dag zit je nu van je cyclus? MenP balen van de auto zeg! Wij gaan straks bbq'en bij mn ouders nog voor vaderdag, niet echt veel zin in maar ja..
@sasjuh ik zit vandaag op 35 dus morgen op mijn langste dag.succes met de BBQ en hopelijk valt het mee. Ik merk vaak dat als ik er eenmaal ben dan het vaak wel meevalt. hopelijk geldt dat ook voor jou. En hoe is het verder al een beetje aan het genieten? of is dat lastig?
23 juni: rose83 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 29 juni: Carly81 (30 jaar,8e ronde,1e kindje) 13 juli: Hip1983 (28 jaar, 10de ronde, 1e kindje) 9 juli: Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) 9 juli: Marije007 (32 jaar, 8e ronde, 1e kindje) ? Anita 1985 (26 jaar, 8e ronde, 1e kindje) ??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) 15 juli: Tazzie (31 jaar 5e ronde 1e kindje) 29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 1 maart (?) Ben ik weer even... Het gaat inmiddels iets beter, maar nog steeds heel weinig energie. Het gevoel van een dreigende burnout wordt al langzaam minder, maar helemaal top gaat het nog niet.... Het is maar goed dat ik nog maar drie weken hoef te werken en dan eindelijk vakantie heb. Hopelijk gaat het dan beter! Ik zag dat ik al weer heel veel gemist heb en heb nog het puf niet om alles terug te lezen. Dus denk dat ik nu maar weer begin met meekletsen (als dat tenminste nog mag....).... Alleen natuurlijk wel even: Sasjuh gefeliciteerd! Mooie streep, dat ziet er goed uit!
@ Marije.. leuk dat je weer meepraat.. gelukkig heb je bijna vakantie! Kun je even goed bijkomen... een dreigende burn out klinkt erg heftig.. Hopelijk gaat het gevoel snel weg!
Rose irritant hoor! Misschien de volgende ronde eens gaan tempen of ovutestjes gebruiken, weet je in ieder geval wanneer je ei is geweest en wanneer je zou kunnen testen. Marije tuurlijk ben je hier nog welkom! Neem de rust die je nodig hebt en ook al kom je hier alleen af en toe even aanwaaien, is dat ook prima! Lekker nog 3 weekjes werken, ik moet er nog 5.. Rose nou echt genieten doe ik nog steeds niet. Gisteren ging het erg goed, heb me zelfs al aangemeld bij MvM omdat ik supergraag mee wil doen omdat ik natuurlijk zelf ook medicijnen heb gebruikt. Vandaag lukt het genieten me weer totaal niet en heb ik een rotdag, voel me zooo onzeker. Heb nu steeds ongikrampjes en dat vind ik o zo eng.
@Sasjuh; Ow, wat een onzekerheid. Het lijkt mij ook moeilijk om van het ziekenhuis-traject ineens als zwangere door te gaan. Terwijl je dat eigenlijk niet verwachtte nu. Hoop dat je snel kunt gaan genieten! Laat MvM maar komen. Zij testen ook altijd, toch?! Dan heb je een 'buitenstaander' die het nog een keer bevestigd. Succes met de bbq strakjes. @Rose; Vaag hoor! Morgen de langste dag...hopen op duidelijkheid. idd misschien gaan tempen voor wat zekerheid over de dag van je ei (hoewel ik er bij mij nu nog minder van begrijp). @Marije; Het is niet fijn om tegen een dreigende burn out te zitten. Rustig aan en over 3 weekjes lekker even niets! En natuurlijk ben je gewoon welkom om weer mee te kletsen! We hebben je hier gemist! @Patriesjuh; Leuk dat jullie de trouwringen uitgezocht hebben. Mooi moment denk! De rode strepen zijn van de auto afgepoetst, maar de lak is wel beschadigd, omdat de bumper ingedeukt en weer terug gesprongen is. Terwijl ik echt niet hard ging. Mijn vriend bleef best rustig, ik had hem bozer verwacht. Ik was namelijk wel erg boos op mezelf. En gelijk het gevoel dat ik maar beter niet meer kan gaan inparkeren ergens. Echt een vrouw...owowow, terwijl ik het tijdens mijn lessen zo goed kon. Komt wel weer.
rose irritant dat je nog niet echt weet waar je aan toe bent nu.. menp balen zeg dat je met de auto gebotst bent. gelukkig dat je vriend niet heel boos was (en het kan iedereen weleens overkomen hoor ) patriesjuh leuk trouwringen uitgezocht marije fijn over 3 weken vakantie, dreigende burn out is niet fijn. (en ik tel met je mee af, hier ook over 3 weken vakantie ) sas naar dat je weer een rotdag hebt, hoop dat je wel beetje kunt genieten van de BBQ. hier vandaag ineens weer bloedverlies (na de sex maar ik schrok me kapot. en waar t vandaan komt.. ik heb op t moment ook totaal geen vertrouwen in mn lijf hierdoor klote zooi. als afleiding met vriendlief maar even naar t drakenbootfestival hier in de stad geweest. nog wel leuk schilderijtje gekocht
@sasjuh goed van je dat je mee doet met mvm. Misschien moet dat als je je eerst afspraak bij de verlos heb gehad dat het beter voor je gaat voelen en dat het vanaf dan alleen maar genieten is. @tazz lekker vaag. op welke dag zit je nu? kan mij voorstellen dat je erg onzeker bent over je eigen lichaam helemaal na wat je hebt mee gemaakt. @menp temp, is toch iets wat ik nog even wil uitstellen. Vooral vrienlief geeft aan dat het wel leuk moet blijven en geen moeten. En ik ben ook bang dat ik er dan helemaal in door sla aangezien ik ook al vaak op het forum zit Mocht het over een aantal maanden nog niet raak zijn misschien dat ik dan andere stappen ga nemen. Voor nu laten we het dus nog even zo. ik wacht nu maar gewoon af en anders pas over een aantal dagen maar weer een testje, voorlopig even niet. Steeds een negatieve test doet mijn humeur niet goed. @marije tuurlijk kun je gewoon weer mee kletsen! je bent van harte welkom. Vervelend dat het wat minder met je gaat. Denk goed om jezelf een ander doet het niet. Misschien ziek melden van werk?
Tazzie... wat een onzekerheid ook bij jou.. Kan me voorstellen dat je dan je vertrouwen in je lichaam echt kwijt bent.. Wel fijn dat je ff afleiding hebt gezocht! Ik hoop echt zo voor je dat je gauw je vertrouwen weer terug krijgt! Sasjuh.. bij jou ook al zo'n onzekerheid.. maar de test gaf toch echt positief aan meid en die ongikrampjes..die horen er allemaal bij.. vervelend is dat he... de eerste zwangerschapsymptomen lijken echt zo ontzettend veel op de kwaaltjes die je hebt als je ongesteld word..
rose dag 10 als de vorige bloeding echt een ongi was (hetzij een korte ongi dan) vriendlief dacht dat t iets te hard gegaan was en er een adertje gesprongen kon zijn daarbinnen.. maar ik weet het niet komt vriendlief net met een zeer grote verrassing. dat ie gister op vakantieveiling.nl 2 kaartjes voor take that had weten te bemachtigen. Hij wist dat ik daar vroeger fan van was. dus asl t goed is zitten we 18 juli in de arena.. een zeer goed begin van onze vakantie rose kan goed snappen dat je even nog rustig aan doet qua tempen.
Haloa meiden, hier zijn we weer! Terug van een GEWELDIGE vakantie.. Alleen wel het grootste deel ongi geweest :x. Wel zwaar kl*te dus! Ik ga morgen proberen bij te lezen want heb waarschijnlijk heel wat gemist.. Voor de liefhebbers ga ik nog even wat plaatjes van onze vakantie op hyves plaatsen .. Ik zou zeggen truste en tot morgen!
anita welkom terug en slaap lekker.. zag al wat foto's.. ziet er super uit! sas thnx zeker lief van vriendlief. hij vind die boybands niet zo leuk, maar take that kent ie niet zo heel goed (tja ik ben iets ouder als hem he haha ) maar speciaal voor mij had ie die kaartjes gescoord (omdat ie vond dat ik wel iets speciaals verdiende haha) en gaat ie mee.