stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, May 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rose83

rose83 Bekend lid

Nov 26, 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anita je bent er weer!! fijn dat je vakantie toch nog goed is geweest ondanks je ongi want dat lijkt mij ook erg balen. slaap lekker.

2. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Anita welkom terug! Had je fotoos ook al bekeken en ziet er heerlijk uit zeg! Komen er ook nog dolfijnenfotoos? :D
    Nogmaals zwaar balen van je ongi..

Ik heb vanmorgen nog een CB met indicator gedaan, kon het niet laten :D

View attachment 162425

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Nou nu hoef je toch niet meer onzeker te zijn sasjuh! Duidelijker dan dit kan gewoon niet :d

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    super sasjuh
    das toch wel een uitslag waar je niet omheen kan he!
    spannend meid lekker gaan genieten tis bij voor je het weet
    haha of je zwangerschapsklachten krijg

5. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Het voelt nu wel wat zekerder ja, en durf het nog niet hardop te zeggen maar.. volgens mij is mn bruinverlies vandaag ook gestopt!

Net het ZH gebeld en mag 14 juli voor mn 1e echo, dus dat is al lekker snel!

6. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    Mooie test Sasjuh!

Bij mij heeft de ongi vandaag doorgezet.
    Heb de gyn gebeld want ik zou 13 juli weer moeten omdat hij na mijn menstruatie wilde kijken maar ik kan nu 4 juli al komen, dus we zullen zien wat komende maand verder gaat brengen

7. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    23 juni: rose83 (28 jaar, 6e ronde, 1e kindje)
    13 juli: Hip1983 (28 jaar, 10de ronde, 1e kindje)
    9 juli: Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje )
    9 juli: Marije007 (32 jaar, 8e ronde, 1e kindje)
    ? Anita 1985 (26 jaar, 8e ronde, 1e kindje)
    28 juli: Carly81 (30 jaar,9e ronde, 1e kindje)

??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje)
    15 juli: Tazzie (31 jaar 5e ronde 1e kindje)
    29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 1 maart (?)

Lijstje weer even aangepast

8. rose83

rose83 Bekend lid

Nov 26, 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook hier de ongi aangebroken. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden! ga vanaf nu maar altijd uit van 36 dagen misschien dat de teleurstelling dan ook minder groot is.

9. rose83

rose83 Bekend lid

Nov 26, 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    ? Anita 1985 (26 jaar, 8e ronde, 1e kindje)
    2 aug: rose83 (28 jaar, 7e ronde, 1e kindje)

Zwanger:

lijst aangepast.

10. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    25 juli: Anita 1985 (26 jaar, 9e ronde, 1e kindje)
    2 aug: rose83 (28 jaar, 7e ronde, 1e kindje)

Zwanger:

Zo, het lijstje is weer aangepast.

Ten eerste Sasjuh, GEFELICITEERD!! Ben echt wel een beetje jaloers :). Maar gun het je van harte hoor meid! Enne, de dolfijnenfoto's zijn inmiddels aan het uploaden ;).

Rose en Carly, wat ontzettend balen ook zeg van jullie ongi! Hopen dat we in onze volgende ronde meer succes hebben. En tja,ons lichaam ons voor de gek houden.. Bij mij valt dat gelukkig wel mee want heb zelf ook nog nooit ect het idee gehad dat het raak was..

Troetjuh, hoe was jou vakantie?

Patriesjuh, zie dat de voorbereidingen voor de bruiloft lekker doorgaan. Leuk hoor! Ben beniewd wanneer die dag voor ons komt.. Op vakantie geen vraag gehad..

Marije, wel aan jezelf denken hoor meid!

En meiden, de rest heb ik allemaal niet meer onthouden. Heb het allemaal een beetje vluchtig doorgelezen want het was echt ontzettend VEEL.. En ook weer best confronterend.

Maar nu even wat betreft onze vakantie :D, deze was echt in één woord GEWELDIG! Mooi weer, mooi park, lekker eten, lekkere drankjes, met dolfijnen gezwommen, naar een bounty-eiland geweest.. Wat wil een mens nog meer ;)... Ja, ik weet het wel.. ZWANGER worden! En als je dan ongi wordt op de vakantie is dat toch best wel even een domper.. Gelukkig heb ik nooit last van buikpijn dus dat is wel een mee-valler.. Het ergste vond ik onze excursie naar het bounty-eiland.. Excursie was geweldig alleen er waren geen toiletten (of 2 grote, de atlantische oceaan of het strand..) En tja, je zult toch je tampon moeten verwisselen :$.. Dus dat was wel even minder, samen met vriendlief maar moeilijk gedaan met een handdoek achter een palmboom :)..

Maar goed.. Alles is goed gekomen maar terug thuis komt dan weer echt het besef dat het ons deze ronde weer niet was gegund. Vanochtend dus even ter info de huisarts gebeld en konden al over een uurtje terecht :$.. Oeps, dat had ik niet verwacht.. Snel mijn temperatuurkaartjes uitgedraaid en wat vragen opgeschreven en op naar de huisarts.. En wat was ze begripvol.. Potje sperma staat inmiddels al bij het lab ;) en kan woensdag bellen voor de uitslag en dan gaan we verder voor de gyn. Ze liet ook al wel merken dat ik ook best gezien mijn buikoperaties verklevingen kan hebben bij mijn eierstokken, dus eerst even het zaad afwachten en dan kijken we weer verder.
    Alleen wel ontzettend raar dat het nu zo snel gaat allemaal.. Sta er zelf versteld van.. In de auto zeiden we ook echt van nu gaan we dus ook echt het medische circuit in :(..

Zo het is een heel verhaal geworden zie ik! Als iemand die geen hyves heeft interesse heeft in de foto's moet je me even pb'en dan stuur ik de link want heb ze voor iedereen inzichtbaar geplaatst!

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    had ik een heel verhaal getypt is drukte ik op backspace omdat ik een foutje had getypt gaat de hele pagina weg! moet ik weer opnieuw beginnen...

anita welkom terug! ga zo je foto's op hyves bekijken.
    ben benieuwd hoe het allemaal bij jouw gaat lopen nu in de mmm. ik vind het tot nu allemaal wel meevallen gelukkig.

carly en rose balen zeg dat jullie nu ongi zijn geworden dikke knuf voor allebei. en carly gaan ze jouw cyclus niet volgen nu?

sasjuh wat een super mooie test zeg, je kan er nu toch echt niet meer omheen je bent zwanger!!! ga er van genieten.
    en wat mooi dat je MvM gaat doen. wil ik ook zeker gaan doen maar dat wou ik al vanaf het begin dat ik met de pil ben gestopt.

het zijn de laatste tijd een beetje het zelfde groepje mensen hier he. van een heleboel dames horen we bijna niks meer. vind ik wel jammer eigelijk.

ik ben vandaag naar de gyn geweest voor de eerste inwendige echo. vond het gelukkig heel erg meevallen. ik had me een jurkje aangedaan zodat ik me niet zo bloot voelde toen ik uit de kleedkamer kwam. scheelde wel hoor moet ik zeggen.
    de echo zelf stelt echt niks voor. mijn baarmoederslijmvlies zag er goed uit was 7,7mm. en rechts groeien 3 eitjes 1 heel kleintje 1 van 12 mm en 1 van 15,6 mm dat was dus goed. links zat er niks. woensdag moet ik voor de samenlevingstest naar de gyn. dus dinsdag avond flink klussen! als het goed is krijgen we dan ook de uitslag van de zaadtest. van mijn bloedonderzoek kreeg ik vandaag al de uitslag en alles was goed.
    nou ben benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat vind het tot nu toe nog allemaal meevallen gelukkig.

zo ik ga nog ff naar buiten van de zon genieten en dadelijk koken.

12. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Hoi ladies!

Anita vond het zooo balen voor je, ongi worden op vakantie! Dat zal idd een heel gedoe zijn geweest, een tampon verwisselen op een Bounty eiland. Heb je fotoos bekeken, ziet er allemaal heerlijk uit!
    En al meteen bij de HA geweest, wat fijn dat het zo snel kon! Vriendlief moest ook meteen aan het werk dus? ;) Ben benieuwd wat er uitgaat komen en wat er verder gaat gebeuren.
    Hip fijn dat de echo je mee is gevallen! Ik deed idd ook altijd een rokje of jurkje aan, dan voel je je minder bloot als je daar ligt. Er groeit al een mooi eitje bij je dus, fijn! Nu zaaduitslag nog even afwachten. Succes alvast voor jullie samenlevingstest!
    Carly & Rose balen dat jullie ongi zijn geworden.. Sterkte op het baalbankje.

En idd, het zijn toch nu wel steeds dezelfde mensen die hier nog komen en reageren. Maar dat hou je toch, je kan mensen ook niets verplichten ;)

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Anita... welkom terug.. mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad..ben wel jaloers hoor! :D Jeetje...wat gaat het ineens allemaal snel bij jou! Naja aan de ene kant wel goed natuurlijk, maar kan me voorstellen dat je dit niet had verwacht.

Hip.. ik deed ook wat langs aan toen ik de inwendige echo's moest hebben..voel je je toch wel wat fijner bij. :) Maakt het niet uit dat er links geen eitjes zijn? ( geen idee hoor) In ieder geval fijn dat er rechts 3 goede zaten :)

Carly & Rose..wat balen dat jullie ongi toch is doorgezet :(

14. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Anita: Heb je foto's gezien, ziet er geweldig uit!

@hip: fijn dat het goed is gegaan bij de echo. Fijn dat jouw resultaten er goed uitzagen!

@sasjuh: wat moet die CB test fijn zijn geweest, dat woordje maakt het toch weer echt...!

Vandaag sinds een week of drie alles er weer uit gegooid, ook nog is tijdens het eten, echt balen! Zit gelijk van het druk zetten helemaal onder de spikkeltjes. Verder gaat het goed, nu uitkijken naar volg. week dinsdag...!

Hebben jullie ook last van die ziggo storing, echt balen?!!

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    @ JBG.. wat vervelend dat je alles er weer uit hebt gegooid:( Dacht je net dat het beter werd! Bekeek net je foto's op hyves .. bij jou is er ook al echt een zwangerschapsbuikje te zien he :D Leuk man.. :D

16. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Carly & rose, balen van jullie ongi.

Anita ook balen van je ongi, maar wel fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
    En gaaf dat zwammen met dolfijnen!!!
    De foto's op je hyves zijn echt mooi.....het lijkt mij ook heerlijk een keer daar op vakantie te gaan.
    Me zus is daar op huwelijksreis geweest en had toen ook al zulke mooie foto's.
    Jammer dat jou niet DE vraag is gesteld.

JBG, verveld dat je weer heb moeten overgeven, helaas is dat iets wat heel de zwangerschap voor kan komen door dat je minder plek heb enzo.
    Maar goed liever 1x in de 3 weken dan elke dag toch.

Hip, fijn dat de echo goed was en het allemaal mee viel.
    Je eitjes groeien goed! hopelijk is de samenlevingstest stras ook positief.

Sasjuh, wat een mooie test, kan het niet zijn dat je al wat langer (paar dagen) zwanger bent omdat er 2-3 staat?

Zo dames wij zijn in deel 2 ook al weer over de 100 pagina's!

17. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh; Wat fijn om dat woordje op je test te zien zeg!

@Hip; Lijkt mij toch spannend zo'n echo. Ik mag volgende week dinsdag. Maar goede uitslagen. Mooi!

@Anita; Weer terug van vakantie. Fijn dat het leuk was. Lastig met je ongi zeg met zulke omstandigheden. En toch naar de ha geweest en al snel onderzoek zeg! Wel fijn.

@JBG; Balen dat je toch weer over moest geven.

@Carly en Rose; Toch doorgezet, Shit!

Mijn ei-kruis op ff is weer weg. Toch geen ei zeggen ze nu. Ach, had het ook niet verwacht, maar hij bleef zo lang, dan ga je toch hopen.

18. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn terugkomst en de foto's.

Hip, wat fijn dat het allemaal is meegevallen bij de gyn. Enne, een jurkje is echt een goed idee mocht het straks bij mij ook nodig zijn.. Verder fijn dat alles goed was! Houden zo zou ik zeggen ;)!

Sasjuh, ben zelf nu ook wel erg benieuwd wat er allemaal gaat komen. Maar heb besloten om het gewoon allemaal mar over me heen te laten komen.

Sam, gaat inderdaad allemaal heel erg snel! En dat had ik eigenlijk helemaal niet verwacht.

JBG, wat balen dat alles er weer is uitgekomen. Dat lijkt me toch echt het ergste zwangerschapskwaaltje (al zou ik het zelf graag ervaren ;)). En wat betreft Ziggo, daar hebben wij op zich weinig problemen mee.. En zoals Samantha zegt, er is inderdaad toch ook al wel een buikje te zien op de foto's die je op hyves hebt geplaatst! Leuk hoor!

Patriesjuh, dank je! We wachten gewoon rustig af op DE vraag. Ik weet zeker dat hij me ooit een keer gaat vragen. Maar hij weet ook dat ik niet graag met een dikke buik trouw dus volgens mij gaat hij eerst die wens laten uitkomen voordat hij DE vraag gaat stellen..

MenP, wat een lastig kaartje. Keek net even maar echt wijzer wordt je er zo niet van. Jij was toch ook al naar de ha geweest?

Fijne dag allemaal!

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    MenP.. wat raar ja.. wanneer mocht je ook alweer naar de huisarts? Of was je nou al geweest??.. Weet het even niet meer..

Pff .. heb me net omgekleed voor mn werk... wou dat ik m'n rokje aan kon houden.. warm!! haha.. bij jullie al noodweer? Hier komt het vanavond pas als ik buienradar moet geloven..

Fijne dag allemaal!

20. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    @ Anita, wat fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad.
    Wel balen van je ongi. Wel fijn dat je zo snel bij de h.a terecht kon en dat ze ook verder gaan kijken

@ Hip, de gyn had het toen wel over dat hij wilde gaan kijken naar het groeien van de eitjes enz, maandag moet ik er heen dus zal een vragen wat we deze maand gaan doen.
    Fijn dat de inwendige echo mee viel en wat goed dat je eitjes al mooi groeien.

@ menp ,jammer dat het kruis weer weg is. Ik heb ook even naar je kaartje gekeken maar dat is idd heel moeilijk te ontcijferen.

Share This Page