stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Anita; Ik ben naar de ha geweest en ga volgende week (dinsdag 5 juli) voor een inwendige echo.
    Dus de tip van Hip, trek een jurkje/rokje aan, is hier ook erg welkom!

@Samantha; Vervelend hè om met dit weer iets warmers aan te moeten trekken voor je werk!
    Wij hebben rond half 12 wat flinke regen gehad, maar nu schijnt het zonnetje weer.

Mijn kruis is er weer. Maar hij is verplaatst. Naja, ik zie wel volgende week. Wat denken jullie? Zal ik mijn kaartje uitprinten en meenemen? Of zal diegene alleen die echo doen en verder niets willen weten/zien?

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Moeten er veel mensen werken?
    Niet te doen zeg met dit weer, ik vond het gister al niet te doen met werken!
    Dikke voeten s avonds! Voel me nu ook echt helemaal opgezwollen, bah wat een naar gevoel!

Anita: Fijn dat je weer terug bent! Heerlijk zeg zo'n vakantie. Wel jammer dat je nou net toen ongi moest worden.
    En spannend het traject waar je nu ingaat zeg..

Rose & Carly: Balen van de ongi, wat kan je lijf je voor de gek houden inderdaad...

JBG: Heb geen hyves, maar ben erg benieuwd naar de foto! Kun je hem hier ook ff showen?

MenP: Voor jou blijft het ook maar lastig he! Ben erg benieuwd hoe het verder met je gaat. Lijkt me echt zo rot als je zo lang moet wachten met je cyclus elke keer!

Sasjuh: Voel je je al wat geruster over je zwangerschap? Hoop dat je kunt gaan genieten, zeker na je mooie CB test.
    Jij ging ook meedoen met MvM he? Al een afspraak?
    Ik vond dat wel gaaf, weer een echte bevestiging dat je zwanger bent..

Samantha: Werk ze... Hier ook nog geen noodweer, zie ook niet echt meer iets aankomen op buienradar!

Hip: Fijn dat t meeviel de inwendige echo. Ik vond idd dat blote veel vervelender dan de echo zelf. Gelukkig mocht ik op bed liggend mn broek uitdoen in een donker kamertje. Dat scheelde bij mij ook wel.

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Vraagje: Wat eten jullie met dit weer?
    Ik heb nergens trek in, geen zin om lang in de keuken te staan maar wil wel een beetje gezond eten...
    Ideeen?

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hallo allemaal.. pff wat is het heet he.. heir ook nog geen noodweer.. vandaag gewoon gewerkt met een rokje en dunne 3 kwart legging eronder. (doe ik normaal nooit, ook omdat ik een tatoeage op mn been heb die dan zichtbaar is. en bij t kantoorpand hebben ze t ook liever niet van mn schoonmaakbedrijf uit, maar ik ga nu echt voor 1,5 uur geen lange broek aan doen)

ff kijken wat ik onthouden heb.

sas mooi duidelijk toch die test :D

anita onwijs gave foto's van dat dolfijnen zwemmen zeg (*jaloers* :))

menp raar je tmep kaartje. je kunt m altijd uitprinten en overleggen of ze t willen zien

jbg heb je foto's ook gezien op hyves, leuk hoor al een buikje.. en balen dat je weer alles eruit gegooid hebt

sam werk ze :)

hip fijn dat de echo goed was..

wat betreft lang shirt of jurkje naar de gyn is wel een goeie tip..

al ben ik inmiddels al zo gewend aan de gyn dat het mij niet veel meer uit maakt dat ik daar in mn blote onderkant lig.. na 3 bartolinische cystes (waarvan 2 x eraan geopereerd) en dus al meerdere keren bloot te hebben gemoeten ivm nacontroles dan zakt t schaamtegevoel wel weg.
    nou ik ga nog ff werken, en hoop dat het nog een aantal uur hier droog blijft. Paardlief moet nog aan t werk, ze moet flink afvallen van de dierenarts en heb nog een jonkie staan waar ik voor de 2e x op zou gaan zitten vanaaf. (en dat doe ik niet graag in een onweersbui haha)

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoi!

Norah ja het besef toch echt zwanger te zijn wordt met de dag meer. Bruinverlies is ook helemaal weg maar zal echt pas blij zijn denk ik als ik een kloppend hartje heb gezien! Gelukkig mag ik al snel komen voor een echo.
    Ja ik ga meedoen met MvM. Omdat ik zelf toch ook hulp nodig heb gehad om zwanger te worden weet ik hoe belangrijk het is. De consulente heeft gisteravond gebeld en komt volgende week vrijdag langs en dan kan ik als het goed is ook meteen beginnen.
    Wbt eten... geen idee. Ik heb nergens zin in nu maar heb toch ook honger, raar he ;) Ga zo maar boodschappen doen.
    Sam werken overleefd? In de supermarkt is het wel koel denk ik of niet?
    MenP wat raar zeg, je temp kaartje! Ik denk zelf nog geen ei gehad, maar gelukkig mag je snel naar de Gyn en heb je duidelijkheid!
    Hihi ik heb nog wel een doosje Clomid liggen, die had ik al opgehaald :p
    JBG balen dat je toch weer hebt moeten overgeven. Misschien ook wel in combi met het warme weer?
    Patriesjuh ik was ook erg blij met mn CB test! Denk niet dat ik verder ben want heb mn eisprong wel vrij duidelijk in kaart zo met de echo's, de ovutestjes en het tempen.
    Taz hoe is het nu met je bloedverlies? En volgende week naar de Gyn toch?

Ik moet gisteren en vandaag werken en moet zeggen.. was er blij van ;) Bij ons in de praktijk hebben we goede airco en het is er prima uit te houden. Buiten zijn is niet te doen met dit weer, moest net van werk naar huis fietsen (30 min) en was geen pretje!
    Morgen ben ik vrij maar wordt het ook niet zo abnormaal warm. Gelukkig want ik ga wat leuks doen morgen :D

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ben benieuwd wat je dan voor leuks gaat doen morgen Sasjuh!

7. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik ook Sasjuh!

Ik moet zo nog op de fiets weg. Hoop dat ik niet in noodweer terecht kom....

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @ Sasjuh.. jaa in de supermarkt is het wel uit te houden.. al moet ik zeggen dat als ik de hele dag werk, dat je dan die koelte niet meer merkt.. en dan elke klant weer zeggen: ooh jij hebt het hier lekker.. blablabla haha.. Wat ben jij snel gebeld door mvm.. ik heb me ook aangemeld, maar heb nog steeds geen telefoontje gehad :(

MenP.. ik zou je kaartje wel meenemen..je kan er altijd naar vragen :)

9. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    MenP, spannend, dat gaat al opschieten dan. Zou gewoon je kaartje uitprinten en meenemen. Dan kun je het altijd overleggen. Had ze zelf ook meegenomen naar de ha maar ze heeft er helemaal niet naar gevraagd en gekeken...

Norah, wij hebben vandaag andijviestamp op met een gehaktbal hmmm..

Tazzie, hoop dat het droog blijft voor je! Hier is het al flink aan het rommelen in de lucht...

Sasjuh, ben ook wel benieuwd wat voor leuks jij morgen gaat doen ;). Moet zeggen dat ik morgen ook een leuk dagje heb.. Ga morgen lekker lunchen met een vriendin!

Nog een fijne avond allemaal!

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @ Samantha,
    Dan is er vast iets misgegaan want je kunt met 6 weken beginnen!
    Bij mij belden ze gelijk na mijn aanmelding en met 5 weken kwamen ze al langs!

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Norah en Sam ik ga net als Anita lekker lunchen en bijkletsen met een vriendin! ;)

Sam dan zou ik eens nagaan of je aanmelding wel is aangekomen, ik had me zaterdag aangemeld en gisteren dus al gebeld! Je mag tot 16 wkn meedoen dus als je nu begint kan je nog wel even!

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @ Sas en Norah.. okee goed dat jullie het zeggen.. ik dacht dat het normaal was en dat je vanzelf word gebeld...ik ga er morgen even achteraan bellen als ik tijd heb en anders donderdag :)

Hier word het al aardig donker in de lucht.. zal zo wel beginnen te regenen en onweren denk ik..

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    zo eindelijk lekker fris gedoucht op de bank! wat was dat heet vandaag zeg en dan ook nog eens die kokskleren aan en dan 10 en een half uur in die hete keuken, ik werk eigelijk altijd met plezier, maar vond het vandaag toch geen pretje!

nu lekker niks meer, nou ja dadelijk klussen want morgen samenlevingstest.

sasjuh en anita veel plezier morgen!

en verder weet ik het niet meer sorry....

oja hier nog geen noodweer het onweert wel maar geen regen of iets erbij.

14. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier is het begonnen, en hoe...
    Man wat een weer, wel heerlijk!
    Manlief en ik zitten saampjes voor het raam. Wonen hoog in een flat dus zagen het een uur geleden al aankomen. Wel erg mooi zo vanuit de flat! Lekker op balkon, drinken erbij, maar nu binnen vanuit de slaapkamer:) straten staan blank!

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    pff hier ook t noodweer.. en ik vind t doodeng.. jonge pony rijden ging niet door, moesten ff een paard ophalen ee ndorpje verderop (10 minuutjes rijden, maar ik hou niet van met trailer rijden als het onweert en zeker niet met een paard wat nog nooit op de trailer had gestaan. waren net op tijd terug op stal om het dier uit te laden voor t echt hard begon. en thuis ff met vriendlief en die moest toen alweer naar de kazerne, staat nu ergens een huis te blussen met dit weer.. ik hou er zoooooo totaal niet van. durf niet eens te gaan slapen :(

16. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Bij ons was het noodweer rond half 11 afgelopen. We konden daarna nog even alles tegen elkaar opzetten voordat we gingen slapen. Heerlijk geslapen haha!

Ik had gisteren voor het eerst dikke enkels, best eng gezicht. Is nu gelukkig helemaal weggetrokken.

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier viel het noodweer wel mee. Wel veel bliksem en wind maar regen viel erg mee. Heb samen met vriendlief op bed gelegen, hebben schuine wanden in de slaapkamer met een groot raam en zo lekker naar de bliksem gekeken, ik vind het dan wel mooi om te zien..

Verder slaap ik echt vreselijk slecht. Kan moeilijk in slaap komen en ben elke dag om 6 uur al wakker en heb dan zo'n zenuwachtig gevoel (vlinders lijken het wel haha) in mn buik. Stom he.. Ben nu ook gewoon moe omdat ik al dgn niet goed geslapen heb.

Hip succes met de samenlevingstest! Krijg je direct de uitslag of niet?

18. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, veel succes met de samenlevingstest!

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hip succes met de samenlevingstest

sas veel plezier met lunchen :)

suusje fijn dat je dikke enkels alweer weggetrokken zijn..

sas mn bloedverlies zondag was ook maar 1 dag echt en de volgende ochtend iets met afvegen nog, daarna niks meer :( heel vaag.. wel steeds steekjes linksonderin weer. (maar dat zou kunnen kloppen als het bloedverlies ervoor echt van de ongi was dan zou nu ongeveer mn eisprong een dezer dagen moeten zijn, maar ik temp niet meer op t moment en ovutestjes heb ik ook niet meer in huis)

hier is t best fris vergeleken met gister, tempmeter geeft zo'n 16 graden aan en t miezert.. heb mooi wel ff alles openstaan tegen elkaar kan t ff doorluchten haha (zo bovenin een flat is best warm na die hete dagen)

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz wat vaag zeg dat bloedverlies! Nu dus misschien je ei.. doen jullie er nog wat mee of nog een ronde wachten? En ja geloof graag dat het warm is in een flat!
    Hip hoe was het in het ziekenhuis, alles goed gegaan?

Nou ik ben net gezellig wezen lunchen met Anita! Het was echt heel erg gezellig en wat mij betreft voor herhaling vatbaar, jammer van de grote afstand. In ieder geval lekker wezen kletsen dus en meis.. ik hoop zo dat de uitslag goed was en jij ook snel een positieve test hebt want ik gun het je zoooo..!

Deel Deze Pagina