stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    nee doen er niks mee :((helaas) wachten tot na de controle bij de gyn volgende week... (al hebben we wel s*x maar dan komt ie niet in mij klaar zeg maar :) is niet helemaal een veilige methode, maar we hebben wel zoiets van als het daarmee raak mocht zijn dan heeft het echt zo moeten zijn..en is het echt een kadootje)

fijn dat het lunchen gezellig was :)

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sas, was inderdaad gezellig en voor herhaling vatbaar. Hier alleen niet heel erg goed nieuws gehad. Huisarts heeft ons net persoonlijk gebeld en verteld dat er maar 30% van de cellen beweeglijk is en 70% dood :(. Echt een tegenvaller dus. Huisarts heeft nu gelijk een bericht gestuurd naar de gyn en daar zal ik dan binnen een paar dagen een oproep voor krijgen...

Dus we wachten maar even rustig af!

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    das echt shit nieuws anita maar gelukkig gaan ze er wel gelijk wat mee doen...
    das wel echt leuk dat jullie in het echt hebben afgesproken :D leuke vriendschap kunnen er toch uit voortkomen

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    hoi iedereen,

sorry dat ik pas zolaat reageer maar had een druk dagje vandaag.
    eerst ff op jullie reageren.

sasjuh en anita wat leuk zeg dat jullie zijn gaan lunchen.
    maar anita wat k*t zeg die uitslag, gelukkig worden jullie meteen verder geholpen. een knuffel voor nu in iedergeval.

suusje gelukkg zijn je dikke enkels weer weg.

tazzie jammer dat je vriend het ei niet wil benutten maar snap wel dat die het een beetje eng vind en na je controlle kunnen jullie er weer tegenaan nu maar goed oefenen dan hihihi

saxia hoest bij jouw? al ff niks meer gehoord ben je al druk met je bruiloft bezig?

patries hoe is het met jouw en de twins is je bandenpijn nog een beetje te doen

vanmorgen de samenlevingstest en een uitstrijkje gehad was niet zo fijn die eendenbek maar de gyn was heel voorzichtig en ze vroeg steeds of het ging. uitstrijkje voel je ook wel ff moet ik zeggen.
    mijn baarmoederslijm zag er heel goed uit was dik genoeg en mooi helder en er waren 2 follikels goed gegroeid 1 van 18,7 en 1 van 16,8 ze zei dat we met 2 eitjes wel meer kans op een tweeling hebben dus kreeg mijn vriend ff een beetje paniek haha.
    na een paar minuten kregen we de uitslag van de samenlevingstest en dat was wat minder. er waren maar weinig spermacellen en die wat er waren die zijn niet zo beweeglijk. toen keek ze nog naar de uitslag van de zaadtest want die was binnen en die was helaas ook niet zo goed niet beweeglijk genoeg.
    nu zei ze dat dat geen reden was voor paniek dat het maar een moment opname is en over een paar weken word opnieuw zijn zaad getest. ondertussen gaan ze verder met mijn cyclus monitoring dus vrijdag moet ik weer voor een inwendige echo voor te kijken of ik al een eisprong heb gehad en ondanks dat de cellen niet beweeglijk genoeg zijn kunnen we evengoed zwanger raken alleen hebben we dan minder kans. dus we klussen gewoon verder mss moet ik de zwaartekracht wat mee laten werken en na de daad op de kop gaan staan hihi.
    baal wel een beetje maar treur er niet om en geef de moed al helemaal niet op!! we gaan gewoon volop verder en we zien wel wat er op ons afkomt. eerst maar es afwachten hoe mijn cyclus verder verloopt.
    en de samenlevingstest van sasjuh was nog slechter en ze is gewoon zwanger!!!!!!!

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Hip en Anita; Dat is niet het nieuws wat je graag wilt horen.
    @Hip; gelukkig zijn je eitjes wel goed gegroeid (en misschien wel 2...)

@Sasjuh en Anita; Leuk dat jullie samen zijn gaan lunchen!

@Norah; Hoe is het eigenlijk met je flauwtes?

@Suusje; Gelukkig was het vandaag iets koeler. Geen last van dikke enkels gehad nu?

Nog 2 daagjes werken en dan heb ik vakantie!!! Heerlijk!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita he bah dit is niet het nieuws waar ik op zat te wachten en jullie al helemaal niet! Hoe is je vriend eronder? Fijn dat jullie nu direct worden doorgestuurd naar de Gyn, heel veel succes!
    Hip bij jullie ook minder nieuws dus! Wel super dat er al 2 grote eitjes zitten, die zullen eerdaags wel gaan springen (iig 1!)
    Tja die samenlevingstest.. ik weet het niet. Als je gaat googlen lees je dat veel ziekenhuizen die test niet eens meer doen omdat het niet altijd even betrouwbaar is. Bij ons was er geen enkele levende zaadcel te vinden, terwijl de zaaduitslag van vriendlief zelf wel prima was. En tja.. hoe kan ik dan zwanger zijn als er geen zaadcel zou kunnen overleven in mijn baarmoederhalsslijm? Volgens hun was mijn zuurgraad te hoog en konden zaadcellen daardoor niet overleven..
    Enne op de kop.. hihi hier heeft vriendlief wel elke x mn benen in de lucht gegooid.. en wat je ook leest wat goed kan zijn om de zaadcellen dieper binnen te krijgen (en wij deze ronde ook hebben gedaan..) is om zelf nog klaar te komen na de zaadlozing (sorry voor alle details maar ach we kennen elkaar inmiddels al langer he). Dus na zaadlozing handdoek of kussen onder je kont en zelf nog klaarkomen, weet niet of het daardoor hier is gelukt maar hebben we wel gedaan.
    Troetjuh ja ik vind het altijd leuk om mensen in het echt te ontmoeten en er kunnen zeker leuke vriendschappen ontstaan naar aanleiding van zo'n forum!

7. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames,

Hier is het echt even DRUK!!!!!
    Vandaar dat ik weinig heb geschreven, maar heb wel alles van iedereen gelezen.

Hip wat een gedoe, maar wel fijn om te weten dat het zou kunnen, zwanger worden. Misschien hebben jullie wat geleiding van de zaadjes nodig.

En dat geldt dus ook voor Anita heb ik gelezen. Je had een lekkere vakantie las ik. Wel gedoe met tampons en meteen een afspraak en nu ook al actie op het zwanger worden. Dat gaat echt wel lukken.

Patriesjuh zit met de bandenpijn. Hoe doen je boys het? Nog gluren deze week?

Sasjuh ik heb ook zo slecht geslapen in het begin. Nu gaat dat wel weer beter. Als het tenminste normaal weer is. Pffffff. Komt ook omdat je van alles moet gaan regelen en zo.

En daar ben ik dus ook druk mee geweest. Kleine purk ingeschreven op 3 kinderdagverblijven en dan maar hopen dat er ergens plek is op het moment dat wij het nodig hebben. Garantie geven ze niet. Verder hele huis ontsmet na de verbouwing, maar wat een zege de beschikking over je eigen douche!!!! En dan ook nog allemaal verjaardagen achter elkaar de komende periode.

Tazzie ik heb nog ovu testen over. Pb me anders even. Of iemand anders die ze wil gebruiken.

Zwangeren vanaf welke week zijn jullie aan de positiekleding. ik heb hier in de buurt alleen maar Prenatal. Wat is een goed/lekker merk? Ik wil in ieder geval (spijker-)broeken gaan halen. Zit niet te wachten op het moment dat ik echt mijn broeken niet meer dicht krijg en dan niks om aan te trekken heb.

Rose en MenP ook een hoop gedoe rondom ongi. Sterkte dames!!!

Troetjuh hoe voel jij je?

JBG weer misselijk. potjan3dubbeltjes. Sterkte daarmee.

Verder weet ik het ff niet meer.

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    anita en hip balen dat jullie minder nieuws hebben gekregen. maar wel fijn dat er wat mee gedaan wordt.

saxia denk je wel aa njezelf met t druk zijn? wel lekker genieten en je rust nemen he :) en ik pb je zo ff

en vriendschappen kunnen zo inderdaad leuk ontstaan :) Sas en ik hebben elkaar ook leren kennen via een ander forum. met dat andere forum gaan we nog weleens gezellig uit eten (al komen die mensen wel allemaal zo'n beetje hier uit de buurt en bij sas in de buurt :)

zei vanmiddag nog dat bloedverlies alleen zondag even was geweest en maandagmorgen iets met afvegen, nou net voor ik naar mn werk ging ff snel naar de wc. Weer bruin/rood verlies :(

9. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anita dat is niet zulk leuk nieuws. Hopelijk kunnen ze wel wat voor jullie betekenen. Leuk dat je met sas uit eten bent geweest!

@hip jeetje jij hebt ook weer veel informatie gekregen en ook nog eens dingen moet ondergaan waar je waarschijnlijk niet op zat te wachten. Maar zoals tazz al zei het gaat een keer wennen;)
    FIjn om te weten dat je eieren in ieder geval groeien. en misschien een grote kans op tweeling :$ kan mij voorstellen dat je vriend even schrok.
    Wel balen dat zaaitjes niet erg actief zijn. Maar inderdaad sas is ook gewoon zwanger geworden, en je hebt er maar 1 nodig :)
    het mooiste zou natuurlijk zijn als het de volgende keer wel goed is! dan weet je in ieder geval dat het wel zou moeten lukken.

@saxia kan je nog moeilijk adviseren op kleding advies enz ;) ik zeg altijd, als het maar lekker zit!
    Lief dat je aan mij denkt. Heb wel een paar dagen goed de balen gehad. Ik merk dat ik wel wat afstand neem omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn. Maar gelukkig vandaag gaat het wel weer wat beter.

@sasjuh bedankt voor je verhaal met al je details ;) ik zal het onthouden :D

@menp lekker dat je bijna vakantie hebt! ik moet nog 8 weken pfff. Maar je hebt het verdiend hoor! ga je nog weg?

fijne avond allemaal!

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    oh ja saxia ik had vorige zwangerschap (klinkt dat stom eigenlijk omdat het maar zo kort was :( ) maar toe nhad ik bij ons in de C&A al wel leuke positiekleding gezien. (nou ben ik niet echt supermerkbewust enzo dus ik koop rustig bij de C&A enzo haha)

11. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hip en Anita wat een shit nieuws. Hoop voor jullie dat het een moment opname is.

Saxia, ik heb vanaf week 18 positiebroeken aan. Van H&M en Noppies. Denk dat je gewoon bij prenatal moet passen en anders via marktplaats broeken scoren. Heb er 1 van noppies via marktplaats voor 5 euro plus 2,20 euro verzendkosten. Zo goed als nieuw en zit super.

MenP gelukkig geen dikke enkels meer vandaag. ik probeer zo min mogelijk zout te eten en genoeg te drinken. Zo hoop ik het een beetje te voorkomen, maar als het zo warm is buiten gebeurd het vanzelf.

Ik ga van het weekend weer een buikfoto maken. Mijn buik is hard gegroeid! Ik vind hem steeds mooier worden. Mijn navel is nu bijna vlak, is een gek gezicht :):).

Ik vind het alleen vervelend dat iedereen er zomaar aanzit, alsof het nu mag. Vooral Smoeder. Kan ik echt niet tegen. Heb al jaren geen contact met haar, maar sinds het ongeluk van mijn zwager hebben we wel weer een beetje contact gehad(omdat je elkaar toch ziet in het ziekenhuis enzo). Zat ze elke keer aan mijn buik en had ze het steeds over MIJN kleinkind. Ik ontplof dan van binnen want er is niets van haar bij. Voel me dan een beetje draagmoeder. Maar nu is zwager weer thuis en is er dus minimaal contact, echt een opluchting. :)ik dwaal af:).

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sasjuh dat klopt van die samenlevingstest dat zei mijn gyn zelf al maar de zaadtest zelf was dus ook niet zo goed maar ook dat hoeft niet altijd zo te zijn. en idd er hoeft maar 1 zaadje goed te zijn en door te komen! dus we hebben de moet nog lang niet opgegeven. van dat klaarkomen had ik ook gelzen en alle andere dingen ach kan het altijd proberen natuurlijk.

rose ja die inwendige echo's wennen idd wel helpt ook dat mijn gyn een vrouw is en er alles aan doet om je op het gemak te stellen denk ik. maar die eendenbek gaat niet wennen denk ik want dat voelt toch niet fijn hoor en de rest van de dag een beetje een weeig/buikpijnachtig gevoel gehad in mijn buik.

menp bijna vakantie heerlijk!! en als ik me goed herinner ga je kamperen in eigen land of niet? (misschien haal ik wel mensen door elkaar sorry dan)

ik heb deze week een rustige week veel overuren dus hoef deze week maar 2 dagen te werken echt toevallig want ben steeds vrij op de dagen dat ik naar het ziekenhuis moet dus dat scheelt. en dan volgende week nog maar 4 dagen werken en dan heb ik ook vakantie! yoehoe!!

net babyboom gekeken is alweer bijna afgelopen das wel jammer! dan ga ik dan maar de oude afleveringen online kijken hihi

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    suusje wat vervelend zeg van je smoeder snap best dat je er zo over denkt omdat jullie eigelijk geen goed contact hebben. en als mensen aan je buik zitten en je wil het niet gewoon zeggen. hoor ik vaak van zwangeren dat opeens iedereen aan de buik zit. een vriendin van mij had dat zelfs een x bij de kassa in de supermarkt gewoon een vreemde vrouw die aan haar buik zat.

14. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Anita en hip, wat vervelend van jullie nega uitslagen, wel fijn dat er serieus wat mee gedaan word....hoop dat jullie snel zwanger zijn!

Tazzie er is niks mis met de c&a hoor!
    Als ik wat leuks zie koop ik zelfs bij zeeman en wibra (en ook bijde winkels gewerkt hihi)

Suus, wat vervelend van je Smoe, vind dat ook altijd zo irrie dat mensen denken dat ze zomaar aan je buik mogen zitten omdat je zwanger bent :x
    Geluk voor jou dat je geen dikke enkels meer heb.....ik loop er al 4 weken mee en geloof niet dat het nog weg gaat.
    Zelf me handen zijn dikker (moest een grotere maat (trouw) ring)

Saxia ik had met 10 weken al positie kleding, maar ben ook dik vanmezelf dus zit minder snel lekker.
    Bij me dochter droeg ik met 15 weken positiebroeken.

Hier gaat het wel goed.
    Bandenpijn lijkt iets minder,maar dan voornamelijk als ik niks doe zeg maar... alleen kan nog steeds niet langer dan 5 minuten achter elkaar lopen....best vervelend want kan niet eens naar de winkels zonder pijn te lijden.
    Met me boys gaat het goed, ze zijn ontzettend druk!
    Je kan ze nu zelfs aan de buitenkant zien bewegen, echt een leuk gezicht.
    Heb het idee dat ze nog veel draaien want voel ze altijd op verschillende plekken.
    Dinsdag mogen we weer gluren.

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, wat balen ook zeg.. Het zit ons niet echt mee.. Gister was het besef er nog niet echt bij mijn vriend maar vandaag laat ie toch wel merken dat hij er toch best wel wat moeite mee heeft.. Echt lastig! Gelukkig kunnen we er samen goed over praten en oefenen we vrolijk verder. Zat al wel even op de site van ons ziekenhuis te kijken maar daar zijn de wachttijden voor de gyn ongeveer 10 weken, pfff... Dus benieuwd wanneer we bericht ontvangen..

Suusje, kan me goed voorstellen dat je het niets vindt dat iemand zo maar aan je buik zit.. Zou ook niets voor mij zijn want houdt er helemaal niet van dat mensen aan me liggen te plukken. Lijkt me echt verschrikkelijk :).

Verder genieten we hier nog volop van onze vrije dagen!

Nog een fijne dag allemaal!

16. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Suusje; Das niet fijn zo'n smoeder die steeds aan je buik zit. Zou ik ook niet willen hoor! En zeker geen vreemden zoals bij de vriendin van Hip.
    Gelukkig geen dikke enkels meer.
    @Patriesjuh; Balen dat jij al zo lang last hebt van dikke enkels.

@Rose; Wij blijven idd in Nederland en gaan met de tent. Maar eerst nog 2 weekjes thuis. Eindelijk tijd om weer wat schoon te gaan maken in huis. Dat is er ietsie bij ingeschoten de laatste weken met het extra werken.

@Sasjuh; Mooi verhaal heb jij gepost, haha.

Mijn kruis blijft zich verplaatsen. Nu zit ik op 15 DPO, als het klopt. Maar het kan morgen ineens weer naar achteren verplaatsen en ben ik pas 6 DPO, ofzo. In ieder geval nog niet ongi. Wel ontzettende zere tepels. Kan er eigenlijk niet aan zitten. Verder niet echt ergens 'last' van. We wachten maar af.

17. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Anita: ik zal duimen voor jullie dat jullie snel bericht krijgen!

@Patriesjuh: Wat lijkt me dat leuk als je de baby's voelt en ziet bewegen :D! Ik moet nog even geduld hebben :p

@hip: lekker bijna vakantie!

@Suusje; snap je helemaal! Zelfs het moeder gedeelte... (mijn relatie met haar is ook niet super)... Heb gewoon gezegd dat z eeraf moeten blijven, het is geen openbaar bezit!! Ik wil ook zo'n buikband gaan kopen met Don't Touch ! Misschien snappen mensen het dan :D! Ben benieuwd naar je buikfoto!

Bij babydump zijn veel badspulletjes in de aanbieding, 25% korting. Heb tegen manlief gezegd dat als dinsdag de 20 weken echo goed is, ik daarna wat ga bestellen! Wil een wit met zilveren kamertje en badje enzo heb je ook in het zilver!

Verder veel vermoeid en een erg gevoelige buik.. Bijna weekend gelukkig, kan niet wachten!

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hoihoi dames
    hier een berichtje van mij
    erg druk gehad van de week met werken en ben er nog niet pff

ik ben zo ontzettend moe, werk zit ook niet echt mee heb best een zware woning en savonds erg moe
    verder hebben echt veel last van buikpijnen...

wij hebben eigenlijk al alle grote spullen in huis hihi
    ik was vandaag bezig met de kast uit teruimen in de babykamer kwam foto`s tegen van me moeder en oma dit was wel echt even zwaar moment... voel me ook al heel de dag niet lekker in me vel zitten..
    maja moeten eigenlijk nog effe de baby kamer verfen of behangen en dan kan die in gericht worden met alles

eigenlijk hoeven we dus alleen nog maar kleine dingentjes
    kleertjes en dat soort dingentjes:D
    ben er wel erg vlot bij geloof ik hihi

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    BAH!!
    Zit ik net heel uitgebreid op iedereen te reageren, wil ik versturen, gaat mn computer opnieuw opstarten!
    Oh, daar kan ik echt een pissed om zijn:)

Nou ik heb niet echt de tijd om weer opnieuw op iedereen te reageren, maar weet dus dat ik alles heb gelezen.
    Moet zo zelf naar een trouwerij en heb helemaal geen zin. Best wel vermoeiend zo'n hele dag en ik ben er nog niet uit wat ik aan moet. (Hoe bedoel je onzeker)

Verder gaat t hier wel goed, man en ik zijn ons veel aan het inlezen over de bevalling enzo ( Ik kom toch steeds dichterbij die 30 weken al en merk dat ik daar best behoefte aan krijg)
    Eerlijk gezegd kijk ik enorm uit naar de bevalling. Tlijkt me zo geweldige ervaring. We willen het thuis gaan doen met zn tweetjes en de vlos en kraamzorg. Ben totaal niet bang voor pijn gelukkig. Misschein gaat t me enorm tegenvallen, maar goed dat zien we dan wel. Ik wil de kleine meid gewoon graag zo snel mogelijk zien:)

En nu ga ik me snel aankleden, want anders kom ik nog te laat!

Fijne dag!

20. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina