stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @ Norah.. woow wat een mooie kamer! Kun je trots op zijn :)
    @ Hip.. hopelijk ga jij gewoon zwanger op vakantie :D Wat betreft mvm.. heb me gisteravond opnieuw aangemeld :) Mijn proeftijd bij de Jumbo zat er afgelopen zaterdag op.. Maar ik vertel het pas over 2 weekjes.. Heb nu 3 week vakantie, donderdag voor de echo..is dan alles goed dan ga ik de laatste week van mijn vakantie naar hun toe om het te vertellen.. moet er toch heen om te kijken wat mijn rooster is.

Voor de rest weet ik even niet meer zoveel.. afgelopen dagen ff beetje rust genomen qua forum. Merk nu aan mezelf dat bij alles wat ik voel ik panisch word en op internet ga zoeken wat het kan zijn..waardoor ik ook alle horrorverhalen lees en word daar gewoon niet blij van. Dus heb mezelf nu echt voorgenomen om dat niet meer te gaan doen.. Ik wil nu gewoon genieten.. maar denk dat ik dat pas na de volgende echo weer kan...

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hele mooie kamer norah! Echt heel lief.

Hierbij de foto's van mijn buik met 26 weken (let niet op de sokken:):

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat een mooie buik Suusje! Kan niet wachten totdat mijn buik er ook zo uitziet..voor nu is het eigenlijk alleen nog maar vet :p haha.. alleen 'savonds is mijn buik wat dikker...

Heb vandaag trouwens een meegroeibeha en een zwangerschapstregging gekocht bij de hema. Moet zeggen dat het heerlijk zit :) Mijn andere beha's werden toch echt wel iets te krap...

4. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Samantha; Donderdag een mooie echo, al die horrorverhalen nog aan de kant en dan gaat het helemaal goed met jouw zwangerschap!!!
    Ik begrijp wel dat je dan gaat zoeken op internet, maar veel wat daarop staat is ook niet betrouwbaar hoor!

@Suusje; Mooi buikje! En mooie sokken....haha.

5. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Sam, dat onzeker gevoel word snel minder hoor.
    Na de laatste echo die je krijgt (12 weken) gaat de tijd steeds sneller en gaat je buikje groeien. Op een gegeven moment gaat je baby bewegen en dan krijg je een hoop rust!
    Wil jij een geslachtsbepalende echo rond de 16 weken?
    Dat vond ik wel een mooie indeling. Echo met 12 weken, echo met 16 weken en echo met 20 weken. Elke maand een kijkje in je buik.

Nu vind ik de tijd echt snel gaan. Elke keer denk ik weer: Jeetje moet ik alweer naar de verloskundige. Terwijl ik eerder er echt naar toe leefde.

Bedankt voor de complimenten sam en menp.
    Op de foto vind ik mijn buik kleiner dan in het echt:(.

6. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @suus: mooi buikje... (en mooie sokken :D)

@norah: wat een mooi kamertje! Wij willen hem wit met zilver gaan maken! Weet alleen nog niet of ik 1 muur volledig met zilver moet doen of strepen op de muur... Gevoelsmatig zegt helemaal, maar weet het nog niet.

Ben al dagen erg moe, wordt er gestoord van... Heb het gevoel alsof ik de hele dag moet slapen(dat kan niet natuurlijk)... Ach ja.. nog 2 daagjes en dan de echo :D... kan niet wachten :)

7. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    MenP, en? Wat was vandaag je temperatuur?? Ben benieuwd hoor.. Zag dat hij gister toch weer verder omhoog is!

Norah, wat een prachtig kamertje!! Daar kunnen jullie trots op zijn!!

Saxia, wat vervelend zeg die keelpijn! Maar geen drop?? Mag je dat tijdens de zwangerschap niet hebben dan? Wel ontzettend fijn dat de nekplooimeting er allemaal goed uit zag!

Pooh, ik had hetzelfde toen ik terugkwam.. Heb een poging tot teruglezen gedaan maar was echt veel.. Wel fijn dat jullie het ook goed hebben gehad!

Sam, wat lekker dat je nu ook vakantie hebt! Lekker ontspannen en genieten.. Bij ons gaat de laatste week weer in en dan moeten we weer aan de slag :). Wat gaat dat toch allemaal snel voorbij zeg! Zo heb je vakantie en zo ben je alweer aan het werk.

Suusje, mooi buikje hoor!

JBG, wat vervelend dat je al dagen ontzettend moe bent! Hoop dat je snel weer wat meer energie krijgt!

Hier verder geen nieuws!

8. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Suusje, Mooie buik!!

Norah,mooi kamertje. En super mooi dat zelfgemaakte ledikant.

Saxia,balen van je keelpijn. Mag je geen keelpastiles?
    Ik heb laast ook niks gebruik....gewoon ff geduld hebben tot het weer weg is....hopelijk ben je er snel van af.

Pooh, fijn dat jullie het leuk hebben gehad!

Samantha, lekker 3 weekjes vakantie!
    En niet te veel op internet kijken hoor, word je alleen maar bang voor niks.

JBG,vervelend dat je zo moe bent, misschien even een extra daagje rust nemen?

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve meisjes,

Pooh wat fijn dat jullie een goede vakantie hadden.

Iemand zei dat ik maandag bij de vlos weer de baby ga zien, maar helaas dat kan niet bij mijn vlos. Wel hopelijk dus hartje horen.

Suusje mooie buik. Iemand nog een foto van een buik met 20 weken. Want dan trouw ik ongeveer. Hoop dat dat lukt. Alhoewel, nu ga ik nog wel in mijn broeken en heb twee broeken kunnen lenen, gewoon een maatje groter voor voorlopig.
    En wat betreft de sokken...die heb ik ook. En ook ik het rood.

JBG zit jij wel goed in je ijzer? heb je het er met de vlos over dat je zo moe bent?

Nee Anita (veel, tja wat is veel) drop is niet goed. Trouwens bepaalde kruidenthee ook niet. Ik pas er maar een beetje mee op zeker nu ik mezelf al niet lekker voel. Vannacht weinig geslapen en koorts, maar geloof dat het nu weer iets beter gaat.
    Wel gegorgeld met kamillethee. Misschien dat dat toch heeft geholpen.

Afijn morgen gewoon weer werken, dusss ertegenaan maar weer.

Oh eh dames, hoe zat dat ook al weer eens met zo'n blije doos? Wanneer en waar vraag je zulks aan?

10. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sam geniet lekker van je vakantie. En kan me goed voorstellen dat je zelf soms helemaal gek maakt. Dat zou ik denk ik ook hebben. Inderdaad misschien maar niet te veel googlen

@norah super kamer! En helemaal speciaal dat het bedje zelf gemaakt is. Mijn vriend zou dat ook heel graag willen. Maar goed nog even geduld.

@suus mooie buik en ik vind het al behoorlijk groot! en die sokken :$ staat je goed ;)

@saxia hopelijk morgen weer helemaal fit.

@jbg misschien inderdaad maar wat extra vitamines of iets dergelijks?

Nog een aantal dagen wachten en dan hebben we weer testers! spannend.

Hier kunnen we weer beginnen me klussen:)

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    sam geniet lekker van je vakantie!

norah mooi kamertje hoor!!

suusje mooie buik!

saxia hopelijk ben je snel fit.

jbg rot dat je steeds zo moe bent

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia... wat vervelend van je keelpijn..is inderdaad vervelend dat je dan niet even iets kunt nemen he.. ik heb dat met mijn hooikoorts.. de pilletjes die ik daarvoor normaal neem mag ik nu ook niet hebben..

JBG.. heb je het al met je verloskundige over gehad dat je nog steeds zo moe bent? Normaal moet dat na de 13e week toch wel overgaan?of in ieder geval minder worden..

Anita.. jaa de tijd vliegt echt! Nog ff genieten van je laatste weekje vakantie!

13. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Anita; Mijn temp was vanmorgen 0,1 graden hoger. Maar mijn kruis is ook weer verplaatst. Zou dan nu op dag 10 zitten volgens ff.

@JBG en Saxia; beiden niet zo lekker/moe. Sterkte!

14. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Saxia blije doos en baby doos (felicitas) kan je gewoon via internet aanvragen gelijk als je weet dat je zwanger bent.....ff google op die woorden en dan kom je op de site waar het staat....derest spreekt voor zich.....zou ze gelijk aanvragen als ik jou was.....blij doos kan je halen met ong 7 maanden maar de felicitas al met week of 16 geloof ik.
    Via kruidvat kan je ook nog kortingsbonnen aanvragen (zit ook bon bij voor gratis kvluiers)

Ik denk niet dat je veel heb aan foto's van een 20 weken buik want die van iedereen is anders.
    Spannend hoor dus jij trouw ook al over een week of 7!
    Ik nog 5.5 week....heb nu al de zenuwen haha....moet ook nog steeds een jurk vinden :( maar dat gaat (hopelijk) wel goed komen.

15. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhhhh Patriesjuh nog geen jurk!!!!! ik zou stress hebben.
    Gelukkig hebben wij sinds dit weekend alles in kannen en kruiken. Nog wat laatste puntjes op de i, maar alles is geregeld. Zijn jullie al in ondertrouw, want dat moet ook.
    Enne bedankt voor alle info. Waar vraag ik die kruidvat bonnen aan? gewoon bij kv of zaten die ergens bij en bedoelde je dat?
    Sinds de zwangerschapstest ben ik namelijk fan van kv!!!!

MenP over 3 dagen maar eens een testje doen dan???

16. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Die bonnen vraag je via de kruidvat site aan.

Wij gaan volgende week in ondertrouw.

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @ Saxia en Patriesjuh

Bij de kruidvat kun je ook een doos aanvragen he?
    Hier staat hoe:
    Kruidvat - Baby Mama intro

En bij de babydump kun je er ook een halen.

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Bedankt meiden voor de leuke reacties op ons kamertje!
    Ga de komende weken nog wel wat dingetjes maken denk ik, gewoon leuke details om het nog even wat op te vrolijken, maar de basis is er, gelukkig, ze kan komen:)

Patriesjuh, nog steeds geen jurk? Spannend! Ben wel heel benieuwd hoe je eruit ziet, zwanger in je jurk!

Saxia, jij ook al snel trouwen! Heerlijk.. Ik had met 20 weken opzich wel een buik, maar niet zo dat ik niet meer een normale jurk zou passen denk ik. Ligt er ook aan wat voor jurk. Mijn eigen jurk die ik vorig jaar had zou ik niet meer passen iig. Vanwege mn buik, maar ook mn borsten.

Tazzie, hoe gaat t met jou?

JBG, vervelend he die moeheid? bij mij ging het pas vanaf 20 weken wat beter, maar nog steeds niet super. Mijn ijzer was wel prima. Maar ik neem wel floradix tabletten, heb het idee dat dat ook wel wat doet.

19. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    @ Norah, die kruidvat doos bestaat niet meer, altans niet hier, vandaar nu die bonnen.

En tja nog geen jurk :( heb er wel 1 op het oog die ga ik morgen bestellen, maar heb geen idee of die gaat passen :(
    Anders moet ik heel snel opzoek naar iets anders.....en ondank we het simpel en goedkoop houden wil ik er wel leuk uitzien....wil over 10 jaar met een goed gevoel terug kunnen kijken naar me trouw foto's.
    We hebben alleen afgelopen week een grote finacieele tegenvaller gehad, die gelijk betaald moest worden en eigelijk ons hele trouwbuget was, dus das wel ff klote zeg maar.
    Dus nu moeten we het trouwen betalen van onze reserves, maar goed we gaan het wel reden, maar moet wel ff op de centjes letten.
    Vanmiddag gaan we voor een pak kijken voor me mannetje.

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wat raar van die doos.
    Hier bestond hij eerst ook niet meer maar sinds een tijdje is ie weer terug, plus de kortingsbonnen!

Deel Deze Pagina