Ik zie via die link van jou dat je nu een baby & mama tas kan aanvragen, maar alleen als je een geregistreerd Jouw extravoordeelkaart heb. Die heb ik niet.
He dames saxia beterschap hopelijk voel je je al wat beter. Hoe was het bij de vlos? Hartje weer gehoord? Wanneer krijg je dan weer een echo? Wist trouwens niet dat je geen drop en strepsils mag. En ook sommige kruiden thee niet wist ik ook helemaal niet. Jbg jij nog steeds zo moe mss toch maar es informeren dan bij de vlos of zo wat dat kan zijn en anders nog wat minder gaan werken. Norah wat een super mooie kamer heb je zeg!! Echt prachtig lijkt zo uit een boekje. Sam jij hebt nu vakantie heerlijk! Gaan jullie nog weg? Tazzie jij gaat morgen op controle geloof ik heel veel succes ik hoop dat alles in orde is. Menp jij naar de gyn morgen ben reuze benieuwd wat er uit gaat komen bij jouw succes! En dan bijna 2 testers geloof ik pooh en marije heb ik dat goed? Voelen jullie al iets? Ik heb een mega druk weekend gehad met veel feestjes bbq en gezelligheid. Heerlijk maar ben wel een beetje brak vandaag. Dadelijk weer naar de gyn voor een echo de laatste denk ik van deze cyclus. Fijne dag allemaal.
@Hip; Ik ga idd morgen naar de gyn om 14h. Ben ook erg benieuwd wat ze allemaal kunnen zien, wat er uit komt voor conclusie en wat er deze cyclus gebeurd is. Wil toch ook wel vragen wat zij van ff vinden en dan vooral van mijn kaartje. Ben wel blij dat mn moeder mee gaat (mn vriend is aan het werk en ik vond het niet nodig dat hij er vrij voor zou nemen). Met zn 2en hoor je toch meer dan alleen. Maar misschien zeggen ze wel bijna niets.....best spannend eigenlijk!
Nou meiden, ik moest weer even flink bijlezen hier! Sasjuh, ik heb ze binnen! Ontzettend bedankt, ook voor je lieve kaartje!! Sam, dat gaan we zeker doen! Zeker met dit weer is het nog lekker genieten! MenP, SPANNEND hoor je kaartje! Ben benieuwd wat ze zeggen bij de gyn. Patriesjuh, waarom heb je nog geen jurk? Dat lijkt me juist het aller aller aller leukste juist wat betreft de voorbereidingen van een bruiloft... Wel balen van die financiële tegenvaller! Ik zal ook even het lijstje eens opzoeken!
9 juli: Marije007 (32 jaar, 8e ronde, 1e kindje) 9 juli: Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) 13 juli: Hip1983 (28 jaar, 10de ronde, 1e kindje) 25 juli: Anita 1985 (26 jaar, 9e ronde, 1e kindje) 28 juli: Carly81 (30 jaar,9e ronde, 1e kindje) 2 aug: rose83 (28 jaar, 7e ronde, 1e kindje) ??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) 15 juli: Tazzie (31 jaar 5e ronde 1e kindje) 29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 1 maart (?)
Menp ik denk niet dat ze al veel kunnen doen bij de gyn denk dat je provera of iets krijgt voor je menstruatie op te wekken en dat ze dan je nieuwe cyclus gaan volgen. Wel spannend allemaal. Ik ben net weer geweest en mijn ei is gesprongen jippie. Nu moet ik bloedlaten prikken voor het progestoron gehalte, maar omdat mijn lf best kort en wisselend is moet ik 3 keer laten prikken ipv 1x. Woensdag zaterdag en dinsdag. Dinsdag vertrekken we op vakantie dus van te voren maar ff snel gaan dan zorgen dat ik om half 8 de eerste ben!! Mijn volgende cyclus word ook nog een x gevolgd ligt er alleen aan wanneer ik ongesteld word of dat ik op dag10 alweer terug ben van vakantie en anders word de cyclus erna gevolgd. Mijn vriend moet ook bloed laten prikken en over 12 weken krijgt die weer een zaadtest.
Omdat wij pas een paar weken terug besloten hebben toch snel te trouwen. En aangezien we het klein en goedkoop houden ga ik niet in een echt trouwjurk. Het is ook best moeilijk een leuke jurk te vinden in mijn maat (en dik en zwanger) Vandaar dat ik er nog steeds geen heb. Maar ik heb er vertouwen in dat ik wel wat optijd vind. Me ventje is er iig wel klaar voor.....vanmiddag een mooi kostuum gescoord. Hip, wat fijn dat je ei is gesprongen....hebben jullie goed geklust? Hopelijk is het niet nodig je volgende cyclus te volgen en ben je deze ronde zwanger! Menp, suc6 morgen bij de gyn. JBG, veel plezier morgen met de 20 weken echo! Ik mag morgen ook weer gluren
Vanmorgen de verloskundige gebeld, zo moe en benauwd, ben vaak naar adem aan het happen. Verlos zij dat ik het moe zijn moet uitzitten, mijn ijzer was laatst heel erg goed, dus moet het gewoon rustig aan doen.. inderdaad, rekening houden met mijn werk. Mijn bazin heeft me vanmiddag vrij gegeven, zodat ik even kon bijtanken. Tevens vandaag naar de huisarts geweest omdat ik zo benauwd ben... Hij vond mijn longen wel goed klinken, maar hoorde wel dat ik steeds een flinke lucht adem moest pakken. Hij kan me geen medicijnen geven, ga nu fysio krijgen voor ademhalingsoefeningen. Morgen 20 weken echo, eindelijk!! Zo spannend!! @patries: jij ook veel plezier morgen!
Veel dames die morgen op controle moeten..succes allemaal Hip.. fijn dat je ei is gesprongen.. hebben jullie beetje goed geklust? Patriesjuh.. hopelijk vind jij nog een mooie jurk...en fijn dat vriendlief goed is geslaagd.. Lijkt me best wel stressig om zo snel nog alles te regelen voor de bruiloft.. Ik wil ook wel graag trouwen voordat onze baby er is, maar op dit moment geen geld daarvoor.. willen liever ons geld gebruiken voor spulletjes voor de baby. Hopelijk gaan we volgend jaar trouwen als de kleine er is.. Onze 1e vakantiedag zit er alweer op.. en toch best fijn weer geweest vandaag.. hopelijk blijft het de komende weken een beetje dit weer We gaan niet meer weg.. blijven lekker thuis beetje wat in huis doen..moeten nog paar dingen geverfd worden en misschien beginnen we al wel een beetje aan de babykamer
Sam, lekker vakantie geniet ervan Suusje, mooie buik wauw Jbg, zou idd tegen de vlos melden dat je zo moe bent Rose, klusze Saxia, ook speciaal toch hartje luisteren
Hip, wat een geprik maar hopelijk snel duidelijkheid. Jbg, succes met de oefeningen hoop dat je snel meer adem hebt. Patriesjuh, balen vd financiële tegenvaller, maar t komt goed je vind vast een super jurk. Hier geen idee voelt als aankomende ongi maar hoop van niet na vorige cyclus geen idee wat mn lichaam aangeeft
Wat een actie in de tent meiden. Bijna testers, bijna iedereen op een soort controle. Boel te vertellen en te delen dus. Ik hoop op positieve testen, op eieren die springen of gesprongen zijn, bloedwaardes om door een ringetje te halen, levendige zaadcellen en vrolijk zwaaiende baby's. Vanochtend hartje horen kloppen. Vriendlief helemaal blij bij het eerste geluidje totdat de vlos hem vertelde dat dat mijn hartslag was. Gelukkig had ze die van de kleine zo te pakken. Prachtig hoor, zekker zo voor de eerste keer. Over 4 weken weer terug bij de vlos voor controle. Heb wel een doorverwijzing gekregen voor de gyn om mijn bevalling te bespreken. Want, en nu is de tijd wel rijp denk ik om jullie mee te laten delen, ik zelf heb een spierziekte. Nee dat is niet moeilijk dramatisch of heel erg bij mij gelukkig. Maar wel iets om rekening mee te houden en goed te bespreken wat te doen. Zo dat is er uit. Dus over 3 weken naar de gyn. Zal mij benieuwen. Hij zal zeer waarschijnlijk niet vaker met dit bijltje gehakt hebben. Bevallen wordt dus in het ziekenhuis en hopelijk onder begeleiding van de vlos. Patriesjuh fijn dat je mannetje geslaagd is en bedankt voor alle goede tips. Ga me daar eens fijn op storten. Huren kan ook een optie zijn he. Wie weet??? JBG pas jij goed op jullie? Rust pakken hoor dame. Je lijf vraagt erom. Tazzie, envelopje aangekomen? Hip, daar zijn nou zwangerschapsboeken voor om achter al dit soort ongein te komen over wat wel en niet mag/kan tijdens de zwangerschap. Succes allemaal morgen en van de week!
Ze zullen toch moeten zien of er eitjes zijn en of ze met te veel zijn ofzo. Want daar ga ik voor. En ik ben door mijn ha voor een echo gestuurd. Dus ik krijg niet meteen medicijnen denk. Dan zal ik weer naar mijn ha moeten. Ik hoor het wel.
Wat een drukte, gezellig weer! MenP ik denk wel dat je morgen je echo krijgt hoor, en als ik je temp kaartje zo zie zul je geen Provera meekrijgen omdat je denk ik wel een eisprong hebt gehad. Hopelijk krijg je meteen Clomid voor de volgende ronde en willen ze niet eerst nog weer een ronde 'gewoon' volgen zoals bij mij, dat vond ik vreselijk frustrerend. Veel succes en probeer zoveel mogelijk te vragen en te onthouden! Carly jij moest ook vandaag naar de gyn toch? Hoe was het? Hip fijn dat je ei gesprongen is! Goed ook dat ze je bloedwaardes zo goed in de gaten houden, zo raak je iig wel van je prikangst af Taz was jij nou ook vandaag voor controle geweest? En al duidelijkheid wbt je bloedingen? Saxia wat lijkt me dat gaaf zeg, het hartje horen! Hihi ik verslind nu ook alle bieb boeken die over zwangerschap gaan, en heb meteen mn drop pot maar leeggekieperd Dat is niet fijn, een spierziekte. Ondervind je er veel hinder van en kan dat erger worden of niet? En is het evt erfelijk? Als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor! Patriesjuh zoals Sax al zei kan je ook hele mooie jurken huren, misschien ook nog een optie. Balen van die financiele tegenvaller, zulke dingen zijn nooit leuk. Gelukkig mag je morgen weer even naar je boys kijken, dat zijn de leuke dingen! Anita fijn dat de envelop met testjes en pillen aan is gekomen, ik hoop dat ze je veel goeds mogen brengen! Graag gedaan in ieder geval. Zijn jullie nog lekker van jullie vakantie aan het genieten? JBG idd goed naar je lichaam luisteren en rustig aandoen! Goed dat je naar de huisarts bent gegaan, hopelijk helpen die ademhalingsoefeningen je. Volgens mij heb jij echt een superbaas, fijn dat ie je vanmiddag vrij heeft gegeven. Pooh ik ga duimen op een mooie test voor jou over een paar dgn, heb je er zelf een goed gevoel over? Zo ik ben weer bij geloof ik!
@Anita en Sasjuh; bedankt voor het steeds meekijken naar mijn kaartje en jullie toch wel positieve reacties erover. Ik vind het vervelend dat ik niet weet waar ik aan toe ben en weet niet wat ik van mijn kaartje moet vinden. Ik ben blij dat jullie met me mee kijken! @Hip; Fijn dat je ei gesprongen is! Ook goed geklust?? @JBG; Idd rustig aan doen. Gelukkig denkt je baas met je mee. Jij vraagt er tenslotte ook niet om dat je deze 'klachten' erbij krijgt! @Patriesjuh; Balen van je financiële tegenvaller! Maar dat komt ook vast wel weer goed, alleen het moment is niet echt fijn (zacht uitgedrukt). En die jurk, je vindt écht nog wel iets leuks, moois en lekker zittends. Daar ben ik van overtuigd!! Jullie hebben ook in 1 dag een mooi kostuum gevonden. Succes ermee en maak je vooral niet té druk, dat is niet goed voor je. @Saxia; Jeetje, een spierziekte. Merk je dat het gevoel verschilt voor je zwangerschap en nu? En was daar ook de nekplooimeting voor, of heeft dat daar niets mee te maken? Sterkte en goed bespreken wat de mogelijkheden zijn voor de bevalling. Goed bedenken en doorgeven wat voor jezelf fijn is!
hallo allemaal mijn hoofd loopt beetje over, veel gedoe en gestress op t werk vandaag. dus eens kijken wat ik onthouden heb.. menp succes morgen bij de gyn Hip heeft een gesprongen ei fijn! patriesjuh balen va nde financiele tegenvaller.. en hopelijk heb je snel een mooie jurk saxia joh een spierziekte, lijkt me best heftig..fijn dat jullie het hartje hebben horen kloppen JBG zoals meerderen al zeggen inderdaad lekker rustig aan doen en jezelf in acht houden sasjuh hoe voel jij je verder? sorry verder weet ik t ff niet meer.. Saxia nog geen envelopje, maar maandag is hier bijna nooit post dus zal vast wel morgen komen enne ik moet vrijdag pas naar de gyn.. Ben nu heel benieuwd of ik wel mijn vaste gyn nog heb. Op de afsprakenbrief staat wel dat ik bij hem moet zijn, maar officieel is hij nu met pensioen, hoorde dat hij afgelopen vrijdag al zn fafscheidsborrel in t ziekenhuis had
Had een heel bericht stopt de verbinding alles weg grrr. Saxia , is het nu extra spannend verder zwanger zijn of heeft dat geen invloed? Sasjuh, eigenlijk durf ik niet te voelen niet vanwege t ongesteld worden dat kan ik wel aan maar omdat ik niet weet wat mn lijf doorgeeft en dat vind ik dood eng en weet dus niet wat ik daardoor voel en dit was voorheen wel. Denk ongi te voelen maar weet t niet zeker of eigenlijk hoop ik op wat anders