stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dames.. zoals jullie misschien wel weten werk ik nu bij de C1000.. 3 dagen in de week..de andere dagen ben ik voor oproepbasis bij de thuiszorg.. nou had ik paar week geleden al eens een sollicitatie gestuurd naar de jumbo...echt 10 min van ons vandaan..scheelt per dag sowieso 60 km rijden..

Had de hoop al opgegeven..maar werd vanmiddag ineens gebeld! Mag woensdag langskomen voor een sollicitatiegesprek :D:D

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Norah, nog niet echt nieuws.
    Hij is nog niet wakker geweest, dat is een slecht teken.
    Hij draait met zijn ogen, ook een slecht teken.
    Hij kan maar een kant bewegen (hij doet dat in zijn slaap).

HIj krijgt nu wat scans en onderzoeken en morgen horen we daar de uitslag van. Dan is er wat meer duidelijkheid.

Maar we moeten rekening gaan houden met een hersenbeschadiging.

3. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suusje dat klinkt niet best. maar hij moet dus wakker worden het is niet zo dat ze hem slapende houden?
    ik hoop dat er gauw vooruitgang komt.

@samantha super joh. 60 km is inderdaad wel erg ver. zou weer heel heleboel tijd en geld schelen. alvast succes voor woensdag!

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Jbg, hoe was de echo?

Norah, leuk dat je geslaagd zijn naar welke winkel waren je ook alweer geweest?

Tazzie , schiet niet op zo hopen dat je snel duidelijkheid hebt.

Suus, das schrikken hoop dat t uiteindelijk meevalt. Sterkte

Weet niet meer wie t zei maar de vlos zei tegen me zodra je een positieve ovu test hebt 3 dagen achter elkaar klussen is net zo effectief.

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    suus wat naar.. ik hoop dat het uiteindelijk ook allemaal meevalt..

samantha wat goed, alvast heel veel succes voor woensdag

6. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    even weten wat jullie denken.....

Volgens de ovutesten en volgens ff heb ik afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad.

Nu had ik net na het plassen bij afvegen wat rozig slijm zitten??

dit heb ik nog nooit gehad zo kort na mijn eisprong,ik weet dat je dit kan krijgen door de eisprong maar dat zou dan wel laat zijn toch en voor een eventuele innesteling is het toch nog veel te vroeg?

Wat denken jullie,zouden de ovutesten en ff het niet goed hebben en zou mijn eisprong nu pas geweest zijn?

7. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iedereen
    Wat zijn we ineens weer actief!! Moest 7 pagina's lezen!!!!
    Dus sorry hoor dat ik niet alles onthou.

Afijn toch een poging wagen

Suusje wat een toestand en sterkte.

Tazzie, ik heb bewondering voor jouw kracht. Ik zou het heel eng vinden om de natuur zijn gang te laten gaan.

winnietje, ik denk net als sasjuh en rose. gewoon nu ongi.

Carly , dat is wel echt raar. misschien toch een innesteling bij jou? Niet net geklust en een adertje of zo?

JBG hoe was jou echo? over twee weken ongeveer ben ik aan de beurt en het verhaal van tazzie heeft mij goed doen landen.

samantha succes met je sollicitatie.

sasjuh en rose ook wij vinden het spannend om ouders te worden. heb ik al eens over geschreven met vriendlief in de stress. het punt is, je kunt je er geen voorstelling van maken. bij een ander is het altijd anders dan dat je eigen leven verandert. maar het komt goed. gewoon laten gebeuren. spannend is het wel.

Verder weet ik het even niet meer.
    Hier niet zo veel klachtjes hoor. van alles een beetje: beetje moe, weinig eetlust, niet echt misselijk, beetje zere boobs en tepels, beetje verstopt.

Oh en even voor de zwangeren: hoe lang hebben jullie de positieve test bewaard? die van mij liggen nog steeds in de badkamer ter bevestiging.:) en wanneer hout het eens op dat ik check of ik al ongi ben?

knuf voor wie hem nodig heeft/wil

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Saxia nee niet net geklust,zaterdag voor het laatst dus nu zit ik me alweer druk te maken van stel dat ik nu pas mijn eisprong heb gehad dan hebben we gisteren niet geklust en dan zal het wel helemaal geen kans hebben....

zucht............ hoezo teveel mee bezig haha
    ik probeer het elke maand weer los te laten maar toch...

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    saxia ik heb de testen vandaag weggegooid.. zag ze liggen en deed enorm pijn dus heb ze zonder pardon in de prullenbak gegooid..

Enne morgen heb ik een gesprek over curretage.. wat de voor en nadelen zijn. (en misschien over die tabletten, zag dat iemand anders ergens op t forum ook ruim 10 weken zwanger was ze wel kreeg) Om de natuur zn gang te laten gaan ben ik aan de ene kant ook wel voor, maar het duurt me te lang (klinkt raar denk ik) ik kan niet thuis zitten afwachten (en om nou bij clienten aan t werk te zijn en daar de krampen en bloedingen te krijgen zie ik ook neit zitten.

carly raar, duim voor een innesteling.

10. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Jeetje, wat veel gekletst!

Tazzie; Sterkte morgenochtend. Hoop dat je duidelijkheid krijgt!

Samantha en Rose; Ik ben niet echt 'bang' voor het ouderschap. Maar er zal zeker veel veranderen. En ik denk ook, gewoon laten komen en het zal echt wel goed komen en gaan!

Winnie; ik zou het niet weten. Maar naar wat ik heb gelezen denk ik dat dit toch te veel bloed is voor een innestelling.

JBG; hoe is het met jou??

11. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Tazzie wat lief dat je voor me duimt

Ik vind het zo knap van je dat je nog zo met anderen mee leeft terwijl je het zelf nu zo moeilijk hebt,ik denk heel vaak aan je en leef erg met je mee

Vind het ook wel bijzonder dat ook al kennen we elkaar hier allemaal niet persoonlijk dat het toch zo'n impact kan hebben als iemand iets ergs mee maakt

12. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo, we zijn weer thuis..

Sam, wat lekker een dagje vrij.. Nog wat leuks gedaan? Wat betreft babyboom dat ga ik zeker volgen! Was al aan het aftellen voordat het begon. Heb ook de vorige serie gevolgd en vindt het echt een super mooi programma!

Tazzie, wat vervelend dat ze op je ene werk zo vervelend hebben gereageerd! Gewoon aan jezelf denken hoor! Wel fijn dat je morgen terecht kunt. Enne huilen mag in deze situatie hoor.. Zou niet goed zijn als je het allemaal opkropt.

Sasjuh, das lekker. Onverwachts toch een dagje vrij..

Rose, denk dat we er hier allemaal wel druk mee bezig zijn. Al merk ik dat het deze keer weer wat minder is.. Er speelt ook allemaal zo veel. Heb het druk op 't werk, examen in aantocht enz...

Winnietje, wat ontzettend vreemd zeg! Het wordt echt steeds vager bij jou.. Kan je helaas niet helpen, sorry!

Saxia, zou dat zelf ook wel hebben om steeds even te checken of de ongi misschien toch niet is begonnen ;). En tja, ik zou die testen ook best wel even bewaren denk ik ;).

Carly, ik zou toch of FF vertrouwen en je ovutestjes hoor meid! En verder niet te druk maken..

JBG, hoe is het bij jou gegaan?

Hier alles nog rustig.. Temperatuur was vanochtend in ieder geval nog steeds hoog. Heb alleen niet het gevoel dat het raak is ;). Morgen zal m'n temperatuur wel weer gaan dalen verwacht ik.

Morgen zal ik alleen niet zo veel te vinden zijn hier, is de dag dat mijn broertje is overleden :(. Is altijd een bewogen dag met een lach en een traan.

Voor iedereen die hem kan gebruiken een *knuffel*

Liefs,
    Anita

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita veel sterkte morgen!! Kan me voorstellen dat het dan een rare dag is..

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hee meiden,

@tazzie, sterkte morgen!! Moeilijk hoor voor jullie!

@Samantha; wat fijn dat je op gesprek mag bij de Jumbo, ga voor je duimen!

@Anita: Sterkte morgen, kan me indenken dat je daaraan blijft denken...

@winnie: Zou je daarover niet kunnen praten met je huisarts, het is toch wel gek dat je vaak bloedverlies hebt!

@saxia: Ik heb hem ook nog steeds de test liggen hoor, heb er een foto van gemaakt en in mijn 9 maanden dagboek gedaan. Houden er meer mensen een dagboek bij?

Vandaag weer ons babytje gezien en alles zit erop en eraan! Het hartje vandaag ook voor het eerst horen kloppen, wat gaat dat snel zeg! Het is echt al een heel mensje, heel bijzonder... Voel me nog steeds niet goed. Morgen naar de verloskundige dan kan ik mijn vragen weer kwijt. Als ik de echo's heb gescand zal ik ze erop zetten. Nu hebben ze het uitwendig gedaan, vorige keer inwendig.. Hij was erg bewegelijk, maar omdat ze niet goed kon meten omdat hij niet goed lag moest ik helemaal met me buik schudden en mijn heupen om hem te draaien, wel een gek idee :D Ben blij dat we vandaag zijn geweest!

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Anita .. sterkte morgen! Lijkt me idd een moeilijk dag!

JBG, wat fijn dat het allemaal goed was zeg!

16. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ anita sterkte morgen

@ jbg fijn dat het allemaal goed was

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    om de dag klussen redden we helaas niet altijd door de drukte maar proberen het wel. vind deze x idd de ovutestjes een erge belasting dus doe ze nu niet echt. temp wel gewoon elke morgen. zit al op dag 18 en nog geen tempstijging. best raar zeker aangezien mijn vorige cyclus maar 21 dagen was. ben benieuwd wat deze gaat doen. vraag me af of die onregelmatigheid nog steeds ontpillen kan zijn.

ik ben kok in een brasserie ben ook de leidinggevende op het werk. we doen naast het restaurant ook catering erbij dus nu een behoorlijk drukke periode ivm communies en zo. maar wel heel erg leuk en afwisselend.

voor mijn vader is nog geen plaatsje gevonden ook nog niet echt duidelijkheid hoelang het gaat duren. hoop niet te lang meer want hij gaat weer achteruit. hij heeft een nieuwe zuurstofkast gekregen die hoger kan. want aan de oude had die niet meer genoeg.

18. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Zo, hier komen de foto's... Indien uitleg nodig, dan hoor ik het graag (had ik nl. ook :p) De eerste is van zijn hoofje, rug en beentjes

19. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Zo, hier de 2e, je ziet hem van de voorkant, hoofdje, 2 armpjes naar voren gestrekt en ook zijn beentjes naar voren. :)

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    ik denk er ook wel es aan hoor want er gaat zeker vanalles veranderen als je een kind hebt. wij zijn erg van op het laatste moment dingen beslissen niet echt plannen. op zaterdagavond beginnen we bijv. pas tegen een uur of 8 te denken van ohh wat zullen we gaan doen. of gewoon spontaan ergens heen gaan of ene gaan drinken of zo. en ja dat zal straks niet meer gaan. ook mijn werk zal straks heel anders gaan verlopen. wil niet meer zo veel werken (nu meestal zo'n 50 uur in de week) en zal ook wat regelmatiger moeten dus ben benieuwd hoe dat allemaal gaat worden. maar echt bang ben ik niet, hoop alleen dat we snel onze draai kunnen vinden tegen die tijd. eerst maar es zwanger worden.

Deel Deze Pagina