@ rose ben wel blij maar besef t verder nog niet t lijkt zo onwerkelijk. Hoe ist met Jou verder rose ? @ Samantha, en jullie wondertje gezien alles goed?
Ik ga maar eens naar de bekkentherapeut. Phoe, het liefst zou ik de hele dag in bed blijven liggen... Energie is ver te zoeken...
@Pooh; Lijkt mij ook onwerkelijk. Maar wel snel gaan genieten hoor!!! @Rose; Hoe is het eigenlijk met jou? @Samantha; En?? @Norah; Sterkte bij de therapeut én met je energie. Ik heb gewoon gebeld. Kan donderdag 21 juli om 9.45uur terecht. Moeten er wel voor terug komen van vakantie, maar blijven gelukkig toch in NL. Anders werd het maandag 8 augustus en moest mn vriend extra vrij nemen, want hij moet wel mee. Eigenlijk best spannend en ook al over 2 weken. (ik zit net ff te kijken, maar als wij om 9.45uur daar moeten zijn, dan moeten wij rond 7.15uur weg van de camping....dat vertel ik mn vriend maar als ie zo thuis is)
Pooh, GEFELICITEERD! MenP, balen van je ongi! Maar wel fijn dat je al zo snel terecht kunt zeg! Wel een voordeel nu dat jullie in Nederland blijven. Sam, en?? Alles goed met jullie wondertje?? Hier verder weinig nieuws. Ben nog steeds hartstikke verkouden.. Zie er niet uit zeg, heel m'n neus is helemaal schraal.. Bij ons licht onze buurvrouw nu in het ziekenhuis, misschien hebben we er morgen weer een buurmeisje of buurjongetje bij .. Echt leuk maar ook wel weer confronterend. En morgen gaan we naar vrienden die nu ook 15 weken zwanger zijn , hmm.. Wanneer mag het bij ons nu zo ver zijn...
Bekijk bijlage 165320 Heey meiden.. Sorry dat ik jullie lang heb laten wachten.. Maar alles was helemaal goed.. dit keer wel weer 2 dagen terug gezet..maar nu klopt het wel precies met mijn eigen berekening.. 11 week en 1 dag.. Het is nu al echt een druktemakertje! Steeds aan het schoppen en zwaaien De verloskundige zei dat het nu al een coureurtje was hihi..vriendlief helemaal trots natuurlijk..want die is gek op auto's Ze zei dat we het nu wel aan iedereen konden vertellen.. ( had ik ff gevraagd) Alles was goed te zien..het hoofdje, de beentjes,de armpjes..de ruggenwervel .. ooh ben zo opgelucht! Dus Sasjuh.. ook al voel je niks!! Het hoeft niks te betekenen
Sam super dat alles goed was!! Nu dus echt gaan genieten en het lekker aan iedereen vertellen, heerlijk hoor! En lief van je.. ik zal proberen niet zo onzeker te zijn! Pooh hoe voel je je? Had je het verwacht positief te testen? Morgen komt MvM hier langs, wel weer spannend!
@pooh van harte meid super gaaf voelt onwerkelijk he hihi ik heb het nu nog wel hoor zo van euh ben ik zwanger echt ik @sam van harte meid super cool tis al echt een wondertje nu lekker gaan genieten van de zwangerschap @sasjuh spannend hoor weer een extra testje hihi (was jij dat die mij had toe gevoegd?) op hyves @ menp gelukkig dat je snel terecht kan daarso wel balen dat je zo`n shit end moet rijden en dat in de vakantie maar gelukkig ben je in nl @norah hope dat die dame wat voor je kan betekenen en beetje pijn weg kan nemen
hier nog effe ego berichtje van mij hihi als iemand wil toevoegen op hyves dit is mijn adres Ans Profiel - hyves.nl heb ook maar weer hyves genomen is toch wel erg leuk haha en ik heb vandaag een contract voor onbepaalde tijd gekregen jeej nouja ik zal dan ook maar is een foto`tje plaatsen van me dikke buik ( ik schaam me diep ben al dik van mezelf) heb wel al een beetje een zwangerschapsbuikje maar zit nog in 2 delen dus eigenlijk vind ik mezelf gewoon super dik en helemaal niet zwanger... naja hier komt die dan (schaam schaam)
Troetjuh ja dat ben ik Kon je aan mn naam wel zien toch? En jaaa nog een extra keer testen haha! Heb eergisteren nog getest, was ineens zo bang dat er geen streepje op de MvM test zou komen maar denk dat dat wel meevalt.. Bekijk bijlage 165323 MenP was nog vergeten op jou te reageren! Wel fijn dat je zo snel terecht kan maar balen dat je er je vakantie voor moet onderbreken. Maar goed, het is voor een goed doel!
Sam, wat fijn die echo! Ben je er al over uit wie je het wanneer gaat vertellen? Leuk hoor.. En een druk kindje is ook erg leuk Troetjuh, mooie foto! Je ziet echt wel goed een zwangere buik vind ik. Sasjuh, haha ik had ook eerst nog een test gedaan voordat mvm kwam. Was zo bang dat ze anders voor niets zou komen En de bekkentherapie is ook weer gebeurd, men wat deed zij mij pijn zeg.. Ze zei nog: Meid, wat moet jij zo te voelen een pijn hebben. Kon er bijna even om huilen, stom he? Gewoon dat iemand het eens echt erkend ofzo. Tis zo rot dat niemand aan je kan zien hoeveel pijn alles je doet en zij zegt t zo ineens dat het echt even goed voelde voor mij dat de pijn erkend werd. Nu maar hopen dat haar behandeling vandaag effect heeft.
Sam, wat fijn dat alles goed was! Dat moet zeker een hele opluchting zijn! Sasjuh, veel succes morgen met MvM!
@pooh: Jeeee!!!! Wat leuk zeg, zo gaaf, gefeliciteerd!! @patriesjuh: Ik hoop dat de jurk in één keer goed zal zitten, dan kan je dat ook weer afstrepen van het lijstje! @menp: snap dat je dan terug komt van vakantie, je wilt toch ook niet nog 2 weken langer wachten . @Anita: ik hoop ook zo dat het voor jullie snel raak mag zijn! @sam: Wat fijn dat alles goed is! Wat lief hé, zon klein ding op de echo! Hoe waren de reacties, al veel leuke reacties gekregen? En weten ze het al bij de jumbo? @troet: ik ga je zo toevoegen op hyves en gefeliciteerd met je vaste aanstelling!! En dame (ga je even streng toespreken) niets ervan met dat schamen, genieten van je zwangerschap en je buik, draag het met trots!!! @norah; ik hoop voor je dat het goed helpt de therapie, die klachten is toch ook niks ! Ben vandaag ook naar de fysio geweest voor mijn ongecontroleerde ademhaling, was meer een intake dus dinsdag weer terug en dan gaan we echt oefeningen doen. Gisteren veel online geshopt bij babydump Het kamertje wordt wit met zilver dus zilveren badje, manicuresetje, borsteltje, luieremmer enz enz besteld! De badspulletjes zijn nu met 25% korting. Ook heb ik een luiertas (ook al met korting!) besteld en een broekje en truitje. Het is al onderweg dus hopelijk morgen binnen . Heb ook bij bonprix 2 zwangerschapsbroeken en een truitje besteld maar dat duurt nog wel een paar dagen.
Troetjuh, mooie foto hoor! Heb je zojuist ook op hyves toegevoegd ! Norah, wat fijn dat iemand zojuist je pijn erkend heeft. Lijkt me echt wel even fijn als je altijd zo'n pijn hebt en wat niemand aan de buitenkant aan je ziet. Dat lijkt me inderdaad erg lastig.. Zijn er ook meiden onder ons die aan het einde van de zwangerschap een mooie fotoreportage laten maken van hun buik?? Vindt dat zelf altijd zo ontzettend gaaf! Hoop zelf dat ik dit echt een keer kan laten doen.. Liefs
Sam, wat gaaf! Fijn voor je dat alles goed is, wat een opluchting. Troetjuh mooie foto van je buik! Je hoeft nergens onzeker over te zijn hoor. JBG superleuk om te doen he, spullen voor je kleine kopen! Ik heb eigenlijk weinig nieuws te melden. Maandag was alles goed bij de verloskundige. Ik was wel 9,5 kilo al aangekomen in totaal. Ze vond dat veel. Terwijl ik gewoon eet wat ik voor de zwangerschap ook at. Alleen toen sportte ik heel veel. Ze dacht dat mijn lichaam nu alles flink aan het opslaan is en dat ik nu maar helemaal moet stoppen met zoetigheid, en gezond eten moet eten. Ik snoep al niet zoveel maar zal daar nu dan mee stoppen. Wel verwachtte ze dat de kilo's er ook weer redelijk vlot af gaan, gelukkig.
Troetjuh.. hou op zo onzeker te zijn joh... je hebt al een erg mooie zwangerschapsbuik Norah.. ik heb het vanmiddag op hyves gezet...heb echt al zoveel reacties gekregen..allemaal hele leuke Fijn dat iemand ff serieus naar je klachten heeft geluisterd Patriesjuh.. ik hoop dat de jurk je past! JBG.. wat leuk al die spulletjes geshopt Nee de Jumbo weet het nog niet..ga de laatste week van mijn vakantie erheen..zie daar best wel een beetje tegenop..maja.. Suusje.. gelukkig verwacht ze wel dat de kilo's er snel af gaan..af en toe ff lekker snoepen kan toch geen kwaad?
@Samantha; Wat goed dat de echo goed was, en een druktemakertje, ben benieuwd naar wanneer jij het gaat voelen!? @Sasjuh; Succes met MvM morgen. Je test was helemaal goed dus morgen natuurlijk ook! @JBG; Leuk om spulletjes te kopen. Ook leuk een wit zilveren kamertje. En alvast succes met je ademhalingsoefeningen! Lijkt me lastig, het is toch iets dat je 'gewoon' doet zonder er bij na te denken. @Suusje; Hmmm....helemaal geen zoet meer, nog 13 weken. Dat zou voor mij een hele opgave zijn! @Troetjuh; Mooie buikfoto! En geen onzekerheid erover hoor! Nergens voor nodig! @Norah; Fijn dat iemand je pijn erkend! Hoop dat het heeft geholpen. @Anita; Zo'n fotoreportage lijkt mij ook erg leuk om te doen én een mooi aandenken! Maar ik vind mezelf nooit zo heel leuk op foto's. Misschien komt dat nog. @Pooh; Hoe is het met jou?
Menp, fijn dat je zo snel terecht kan super Norah, fijn dat iemand dan zegt dat je veel pijn moet hebben en je je niet aanstelt hoop wel dat je snel verbetering merkt. Troetjuh, ik zie toch echt een zwangere buik hoor. Suusje, af en toe een snoepje moet kunnen toch zolang t geen gezins verpakkingen tegelijk zijn. Jbg, leuk al die spullen ik keek net ff zei tegen mn vriend is wel leuk kan ik wel bestellen moesten samen wel hard lachen is een beetje overdreven maar o zo verleidelijk al die spulletjes. Samantha, echt fijn dat alles goed is en nu genieten
Nog ff ego, wist niet wat ik moest verwachten ik voel altijd best veel qua ei en zwanger zijn vorige x, maar de laatste 2 rondes na mk hield mn lijf me zo voor de gek dat ik totaal geen idee had, mn (.)(.) Blijven nu wel gevoelig en dat word net als vorige x erger terwijl ik soms al op dag 26 ongi werd en en ze alleen daarvoor licht gevoelig waren. voel nog onwerkelijk iig nog geen onzekerheid en hoop dat dat niet te erg gaat komen. wel nog ongi achtige steken maar vooral als ik naar de wc moet. pffiew zo wat een verhaal