stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @ Pooh.. die steken heb ik nu ook nog af en toe hoor.. zou zeggen..probeer er zoveel mogelijk van te genieten van het idee dat je zwanger bent :) Tis je gegund!

2. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Samantha Thanks, ga proberen t door te laten dringen en te genieten en als ik een onzeker moment heb hoor je er van.
    Ben blij voor je dat alles goed is en dat je nu ook echt kan genieten.

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedzo pooh :)

Goedemorgen allemaal!

Nog 1 dagje en het is weer weekend! Een fijne dag iedereen! :)

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!
    Ik heb al weekend :D

En Pooh ik denk dat iedereen dat onzekere wel heeft hoor, het is ook allemaal zo onwerkelijk!

5. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk ik ff niet....

POOH EN POOH VRIEND VAN HARTE!!!!!!!!!!

Verder zag ik een mooie echo en een mooie zwangere buik voorbij komen.

Voor de rest nu even geen tijd. Fijne dag allemaal.

6. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen, heb ook al weekend! :D en sam heb je lekker geslapen na het goede nieuws van gister?:)

@sasjuh geen zorgen voor de mvm je bent nog steeds zwanger!

@pooh het lichaam kan inderdaad je goed voor de gekhouden dat merk ik ook wel. Maar je hebt getest en dat is een mooi bewijs! en hopelijk kunnen jullie gauw nieuwe spulletjes kopen

@suus niet meer snoepen:( jeetje ik hoop dat je dat gaat lukken, zal ze tegen mij niet moeten zeggen hihi

@troetjuh goed dat je je er toch overheen hebt gezet en dat je een foto hebt geplaatst! En wees ook trots op jezelf en je buik, je kunt zien dat je zwanger bent en daar mag je van genieten!

@norah heeft het geholpen de pijnmarteling van gister?

een paar vragen hoe het met mij ging. Over het algemeen gaat het goed. Ik probeer mij er niet zo mee bezig te houden door niet al te vaak de laptop te pakken. Als ik die namelijk pak dan kijk ik altijd, hoezo verslavend;)
    Verder is het soms wel confronterend om te zien dat de blauwe lijst steeds korter begint te worden. Ik ben natuurlijk wel heel blij voor de zwangeren! Maar ik ben niet eerlijk naar mijzelf als ik zou zeggen dat het mij niks doet. Ik zie het maar zo, mocht ik zwanger worden dan kan ik heeeeeeeeeeel veel aan jullie vragen 'de ervaringsdeskundigen'.
    En nu ik nog niet zwanger ben geniet ik nog volop van al het lekkere eten en de wijntjes :D

allemaal alvast een goed weekend!

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh heb je een beetje kunnen slapen vannacht??

MvM is net weg, had echt weer een knaltest :D

Bekijk bijlage 165464

8. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Rose, ik sluit me volledig aan bij jou woorden. Heb zelf ook dat gevoel. En nu met de vakantie is die laptop nog verleidelijker als je gewoon thuis bent.. Zal volgende week als ik weer aan het werk ben wel weer wat minder worden denk ik.. Maar dat lijstje, tja.. Ook ik vind het behoorlijk moeilijk worden, evenals soms die mooie positieve testen..

Maar dat moet niemand weerhouden om ze te plaatsen hoor! Dt moet iedereen gewoon blijven doen.. Het neemt alleen niet weg dat het soms confronterend is..

Sasjuh, om die test van jou kan niemand nu nog heen hoor.. Jij kunt nu echt niet meer twijfelen of je wel of niet zwanger bent..

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    super test sasjuh die is echt super duidelijk
    dat word lekker genieten nu :D :p

10. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, ja best lekker geslapen heb de vlos gebeld en dat maakte het ook echter ze belt nog terug voor een afspraak en ik moet 3 aug om 16.15 een echo laten maken bij de gyn in zkhs

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh oww 3 augustus is al lekker snel! Hoeveel wkn ben je dan?
    Ik heb ook net de vk gebeld, vond het best spannend haha.

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Dan zou ik precies 8 wkn zijn moest eigenlijk eerder maar door vakanties kon dat niet.

Snap dat je t spannend vond voor mij maakte het het echter zeg maar.

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    #1233 liefebees, 8 jul 2011
    Laatst bewerkt: 8 jul 2011
    Voor mij maakte het bezoekje van MvM vanmorgen het weer wat echter en nu durfde ik ook pas de vk te bellen..
    We hebben dan lekker vakantie dus vriendlief kan ook mee. Maar goed, eerst donderdag de echo maar afwachten!

Taz gezellig dat je meegaat tapas eten in augustus, heb je al zo lang niet gezien! En helemaal vergeten! Hoe was je nacontrole vandaag in het zh? Hebben jullie weer groen licht wbt klussen?

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    hoi hoi dames! voor mij is de vakantie begonnen!! joehoe heerlijk!!

tazzie hoe is de controle gegaan? is alles goed?

sasjuh wat een knaltest zeg ga maar vollop genieten van je zwangerschap!!

pooh toch al vrij snel een echo das mooi. probeer alvast wat te genieten tot die tijd.

rose en anita ik vind het krimpende blauwe lijstje ook af en toe best confronterend, maar gelukkig zijn we nog met een paar over ik hoop echt dat er niet iemand alleen overblijft dat zou echt k*t zijn. het zou fijn zijn als we voordat de eerste gaat bevallen allemaal in het roze lijstje staan dan zijn we toch nog ff allemaal zwanger.

zo ik ga genieten van het niet werken haha ben echt aan vakantie toe. ga zo maar es een beetje uitzoeken wat mee moet op vakantie. morgen gaan we naar bospop. van te voren nog ff bloedprikken en dan dinsdagmorgen voor we op vakantie vertrekken ook nog ff bloedprikken. en dan op naar italie!!

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Pooh, 3 augustus voor de echo gaat ook al lekker opschieten! Wel spannend hoor.. Moet zelf 4 augustus voor het eerst naar de gyn dus ben al aan het aftellen.

Sasjuh, wat fijn dat vriendlief ook mee kan! Dat is in ieder geval een heel erg leuk vakantieuitje!

Hip, lekker hoor dat je vakantie is begonnen! Hier is ie alweer ten einde :(... En wat betreft het lijstje.. Af en toe ben ik best bang dat ik als enige nog in het blauw zal staan.. Lijkt me een goed plan om voor de eerste gaat bevallen ons blauwe lijstje weggewerkt te hebben. Dat zou wel ontzettend mooi zijn als dat gaat lukken!

Hier hadden we vandaag weer een licht positieve ovulatie-test. Dus we hebben besloten om morgenochtend maar eens aan de klus te gaan. Had ergens gelezen dat zaad in de ochtend beter is ;).. Dus we kunnen het natuurlijk proberen, hihi..

Verder is hier nog alles rustig en heb ik weinig te melden..

Iedereen nog een fijn weekend!

16. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Hip; Lekker vakantie, geniet er van!!!

@Anita; Altijd jammer dat de vakantie dan weer voorbij is. Hoewel jullie een erg leuke vakantie gehad hebben! Daar moet je dan maar vaak aan terug denken.

Wij hebben net een mini laptop gekocht. Leukleuk! Kan ook mee op vakantie. En hij is vooral erg lief, hihi, je moet iets kleins hebben om verliefd op te worden hè!! Hahaha...grapje hoor! Maar hij is wel leuk.

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Leuk MenP.. ik wil ook een minilaptop :p hihi..

Hip.. jeeejj vakantie..geniet ervan! Voordat je het weet is het over idd...wij hebben onze 1e week er ook alweer op te zitten.. gaat echt snel!

Anita..Kan me heel goed voorstellen dat je het lijstje erg confronterend vind! Ik hoop ook dat we voordat de 1e gaat bevallen allemaal op roze zitten :)

Zo.. volgens mij iedereen wel weer zo'n beetje gehad.. sorry voor degene die ik ben vergeten:)

Ik ben echt al een paar dagen steeds vroeg wakker..ook al ga ik laat naar bed, dan word ik rond 7 uur wakker en moet ik plassen en daarna kan ik niet meer slapen.. gister was het 6 uur dat ik wakker werd.. heeel vervelend :p

18. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    @ Samantha, ken het heb er ook een handje van de laatste tijd.

Vraagje sorry voor diegene die nog moeten ontbijten. Ik heb nu enorme krampen in mn darmen en diarree waarschijnlijk van mexicaans eten kan ik niet meer zo goed tegen. En nu ben ik bezorgd dat dit een mk opwekt die krampen kan dat ook ?

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha dat vroege wakker worden en moeten plassen ken ik, heb ik ook al. Vanmorgen was het kwart voor 6, ben naar de wc gegaan en kon niet meer slapen. Ben uiteindelijk om 8 uur nog in slaap gevallen voor een half uurtje.
    Pooh volgens mij kan je door diaree geen miskraam krijgen, het is alleen erg lastig voor je zelf!
    MenP leuk zo een mini laptop!
    Anita fijn geklust? ;) Ik ga zooo hard duimen voor jullie deze ronde, kunnen we weer meeten maar dan in een babywinkel :D

20. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    @ Sasjuh nee bedoelde ook eigenlijk van de krampen sorry sliep nog half was niet echt duidelijk

Deel Deze Pagina