stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @ Pooh nee als het goed is kan dat niet
    Ik heb een spastische darm heb nu al bijna 19 weken bijna elke dag mega kampen maar zit er nog steeds.. gisteren was de ergste aanval heb nu nog steeds last can me buik ben best bezorgt maar het hartje doet het nog steeds
    Heb net nog effe geluisterd met de angel sound

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @ Pooh en Sasjuh.. gelukkig ben ik dus niet de enige..zal er wel bij horen dan :p

@ Pooh.. Nee daar kun je geen miskraam van krijgen volgens mij hoor.. anders voor de zekerheid even de verloskundige of huisarts bellen als je het echt niet vertrouwd.

@Troetjuh.. Is dat moeilijk om zo'n angelsound te gebruiken? Heb gelezen dat je het niet te vaak mag doen enzo..en dat je soms het hartje niet kunt vinden..aan de ene kant lijkt me het wel heel leuk, maar ken mezelf en weet dat ik gewoon helemaal in paniek ga raken als ik het hartje niet kan vinden/horen...

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Tis soms wel even zoeken ja hihi
    Tis ook wel erg grappig want je kan hem horen zwemmen
    Voor mij geeft het veel rust.. als ik erg ongerust of onzeker ben luister ik even en dan is het weer goed. Me vriendin heeft ook mega vaak geluisterd en heeft een gezond kindje...
    en hoe verder je ben hoe beter je het ga horen

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zo'n angelsound lijkt me aan de ene kant idd erg leuk maar ik ben net als Samantha, als ik dan niet meteen het hartje zou kunnen horen zou ik helemaal in paniek raken!

Samantha en Saxia gaan jullie nog een geslachtsbepalende echo doen? Of wachten jullie tot de 20 wkn echo of willen jullie het geslacht helemaal nog niet weten?

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Troetjuh; Lijkt me leuk om tussendoor thuis ook te kunnen luisteren! Maar ik denk dat ik dan continue aan het luisteren ben, haha.

@Pooh; Het lijkt me niet dat je een miskraam kunt krijgen door krampen van de diaree. Maar als je het echt niet vertrouwd dan kun je altijd even bellen denk. Of even via dit forum vragen aan de verlos.

Het zou idd leuk zijn om even allemaal zwanger te zijn! En dan afspreken met zn allen. Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @ Pooh,

Ik heb de hele week al enorme darmkrampen en diarree...
    Geen idee hoe het komt maar oke.
    Kindje is helemaal in orde hoor...
    Je baarmoeder is een spier he, die kan echt wel wat hebben hoor!

7. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    iedereen bedankt had best veel kramp en omdat ik ook van die ongikrampen heb had ik ff een onzeker momentje.
    Geloof zeker dat t leuk is zo'n angelsound maar of we er zelf 1 willen nog geen idee

Menp, zou leuk zijn met zn allen met baby's en/of dikke buiken

8. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hip en anita, fijn om te horen dat ik niet de enige ben die het soms wat moeilijk heeft. En inderdaad het lijkt mij ook verschrikkelijk dat je als laatste overblijft. Maar we blijven positief en het zou dus mooi zijn als we allemaal zwanger zijn voordat de eerste is bevallen.

@hip lekker dat je vakantie hebt! en naar italie, heerlijk. Geniet er lekker van!

9. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Ja lijkt me leuk om met zijn allen af te spreken als we allemaal zwanger zijn en/of baby's hebben!

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik had de eerste 2 maanden bijna continu krampen en elke ochtend diarree:).

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Het lijkt mij ook heel erg leuk om met zn allen eens een x af te spreken, maar ook lastig om een locatie te zoeken die voor iedereen geschikt is!
    Misschien eens kijken of er interesse is en eerst een datum uitzoeken?

Ik had niets moeten zeggen over geen kwaaltjes.. wordt gestraft nu! Ben doodmoe de hele dag en erg misselijk, bah.
    Heb met vriendlief vanmiddag high tea gedaan in de stad, hadden we nog een kadobon voor. Erg gezellig en lekker maar heb veel minder kunnen eten als anders!

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Haha Sasjuh... toch kwaaltjes gekregen nu? Ach tis voor een goed doel..:D

Lijkt mij ook wel leuk om af te spreken..alleen woon ik volgens mij als enige in Friesland.. vriendlief zei al..normaal wil ik je graag brengen..maar ik ga niet tussen 20 zwangere giechelende meiden zitten:p hahaha...

Wij hebben vanmiddag van m'n ouders een super lief wiegje gekregen.. :D

12. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Sasjuh; Ow...das minder en jammer van de high tea. Hoop dat het niet erger wordt!

@Samantha; Haha....je vriend tussen de vrouwen. ach, gezellig toch! Misschien zijn er wel mannen die mee willen. Die bestaan echt wel. Alleen denk ik dat ik niet zo'n man heb. Utrecht, t midden van het land. Eerst maar eens allemaal zwanger, toch?!
    En wat voor wiegje hebben jullie gekregen?

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kom je met de trein Samantha! En misschien kun je dan vanaf een bepaald punt met iemand samen reizen?
    Het lijkt me iig wel leuk zoiets te organiseren, zullen we eens kijken uit welke provincie iedereen komt?
    Als je dat liever niet op het forum zet mag het ook via een prive berichtje natuurlijk!

Pooh:
    MenP:
    Anita:
    Samantha: Friesland
    Rose:
    Carly:
    Norah:
    Patriesjuh:
    Saxia:
    Hip:
    Tazzie:
    JBG:
    Troetjuh:
    Suusje:
    Sasjuh: Overijssel

Als ik iemand vergeten ben.. voeg jezelf dan even toe!

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha wat lief van je ouders! Moet je eigenlijk een wiegje hebben of kan een kindje meteen in een ledikantje?
    Wij zijn vanmiddag in de stad even bij de Prenatal geweest, zooo leuk! Hebben 2 slabbetjes gekocht met: mijn tante is de allerliefste!
    Als de echo donderdag goed is gaan we het onze ouders vertellen en krijgen mijn zusje en vriendlief zn zusje allebei zo'n slabbetje.

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik zal vanavond even een foto proberen te maken :D Dan show ik hem jullie wel..

Met de trein is inderdaad ook wel een optie... dat ik dan halverwege met iemand afspreek idd..

Sasjuh.. ik weet niet of het verplicht is een wiegje..maar wij willen het kindje de eerste weken bij ons op de slaapkamer hebben te slapen...en het ledikantje past niet bij ons op de kamer.. Dus dan is een wiegje wel makkelijk.. :)

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ben benieuwd hoe jullie ouders en zusjes het vinden.. vast wel leuk:D

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh:
    MenP:
    Anita:
    Rose:
    Carly:
    Norah:
    Patriesjuh:
    Saxia:
    Hip:
    Tazzie: Gelderland
    JBG:
    Troetjuh:
    Suusje:

Sasjuh minder dat je nu toch kwaaltjes hebt. En de kleintjes mogen gelijk in een ledikantje, alleen moet je m dan laag opmaken (dus bij t voeteneind zodat de kleine niet te ver onder de dekens kan komen)

Sam wat lief van je ouders..

hip anita en rose, ik heb t er ook wel moeilijk mee hoor, op t moment best heel erg eigenlijk :)

hip geniet van je vakantie..

las iets over een angelsound.. klinkt wel leuk.
    en mensen die begin augustus naar de verlos en de gyn mogen

verder ben ik t een beejte kwijt.

Hadden gister nacontrole bij de gyn. Helaas dus niet mn vaste gyn :( vond ik wel erg jammer, maar hoorde dat ie zo af en toe nog wel een dienstje draait in het ziekenhuis. (maar de beste man is dus vorige week ook 65 geworden, moet eerlijk zeggen, had ik niet verwacht. Hij ziet er veel jonger uit) WEl hadden we nu ee nvrouwelijke gyn, beetje mijn leeftijd schat ik (misschien iets ouder) maar dat was echt een heel lief iemand. Heb geen inwendige controle meer gehad. bloedingen zouden nu niet meer echt mogen zei ze wel, als ik weer tussentijdse bloedingen kreeg moest ik even bellen. Verder mochten we er wel gewoon weer helemaal voor gaan.

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Pooh:
    MenP:
    Anita:
    Rose:
    Carly:
    Norah:
    Patriesjuh:
    Saxia:
    Hip:
    Tazzie: Gelderland
    JBG:
    Troetjuh:
    Suusje: Gelderland

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Bekijk bijlage 165764 hier ff een fotootje van de wieg.. :)

@ Tazzie.. fijn dat je nieuwe gyn wel aardig is! :) En nu mogen jullie dus weer beginnen... ik hoop voor je dat het snel weer raak is!

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Aah superlief dat wiegje!
    Taz fijn dat jullie er voor mogen gaan, ik duim voor je! Alleen jammer dat je nu niet weet waar je in je cyclus zit natuurlijk..

Deel Deze Pagina