whaha pooh lekker he ik heb die smerige dingen ook mag ze ene hele maand elke dag innemen effe up-date van mij ik heb vandaag de 20 weken echo had en alles zag er super goed uit ik ben zo blij (ik moest toch wel effe traantje weg pinken) ik vond het zo ontzettend spannend of wel alles werkt en erop en er aan zat dus nu word het maar gaan beginnen aan de kinderkamer @ in de zevende hemel
Nou meiden, hier even snel een berichtje voordat ik aan het eten begin. Had vanmiddag even naar het zkh gebeld voor dat bloedprikken maar helaas. Ze wilde dat ik eerst even 4 augustus deed afwachten en dat er op dat moment een plan wordt opgesteld. Dus we wachten maar gewoon af en zien het dan wel weer. Ga vanavond weer even bijlezen en op jullie reageren! Eet smakelijk allemaal!
Winnie, balen van je ongi! Anita, 9dpo spannend! Ik ga voor je duimen! Suusje, jeetje zeg dat is niet niks. Raar dat je er niks van merk, maar misschien maar beter ook, hopelijk helpen die pillen goed. Saxia, dat klinkt als een leuk vrijgezellenfeest.....helaas zou ik er geen hebben...heb namelijk geen vriendinnen Sasjuh, balen dat je niet meer kan rijden, maar waarschijnlijk is het beter voor jou.....dan maar lekker veel kroelen. Samantha, leuk een angelssound, maar misschien bter als je hem niet te veel gebruik, anders word je alleen maar gespannen als je het hartje een keer niet snel kan vinden. Tazzie, fij dat het concert zo leuk was! Goed begin van jullie vakantie. Pooh, hopelijk helpt het drankje, en gaat verder gewoon alles goed. Troetjuh, fijn dat je 20 weken echo zo goed was! Heb je fototjes? Hier vandaag weer op controle geweest + echo... Het was weer niet goed, zelfs de gyn was er een beetje stil van. Er zit nu al een verschil van ruim 3 weken tussen de twins. Ook was weer heel duidelijk te zien dat de grote een heel zwembad voor zich zelf heeft en de ander maar een klein stukje. Ik heb ook gelijk een ctg moeten laten maken. Voor zover te meten was met zulke kleine drukke mannetjes zag het er goed uit....met zaterdag weer terug voor een ctg. Morgen weer voor een uitgebreide echo naar het umc, en daarna gaat de gyn van daar met mijn gyn overleggen hoe het nu verder gaat.. Mijn gyn heeft al gezegd dat als het zo blijft gaan ik waarschijnlijk rond de 32 weken een keizersnee krijgt heel fijn om nu al te horen....maar niet heus. Ik hoop echt dat het gewoon goed blijft gaat en dat ze allebij in een steigende lijn blijven groeien, en dat ik zolang mogelijk mag blijven lopen. Maak me nu nog meer zorgen dan vanmorgen voor ik naar de gyn moest pfff. Hopelijk is de echo van morgen een beetje positief. Owja en ik vond potter wel leuk, maar wel weer een beetje tegenvallen voor het eind, had het iets spannender en spectaculerder (of hoe je het ook typ haha) verwacht, beetje jammer. Hij duurt indd 2 uur (+15 min pauze en 15 min voorstukjes) Me jongens hebben bijna heel de film lang lopen schoppen haha was best een hard geluid .
@ Patriesjuh, dat is dan weer even schrikken zeg en ik kan me voorstellen dat je je er druk over maakt,hopelijk komt het allemaal goed, heel veel succes en sterkte ermee @ Anita ik ga ook voor je duimen,hoop dat de temp stijging doorzet en jammer dat ze eerst 4 aug af willen wachten maar hopelijk maakt het allemaal niks uit en ben je dan zwanger @ troetjuh, at fijn dat de 20 weken echo goed was kan me voorstellen dat je daar ook wel wat emotioneel van word @ pooh vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen hopelijk helpt het drankje snel en heb je minder last @ winnietje jammer van je ongie.. @ suusje hopelijk slaan de pillen bij jou ook aan en heb je minder last van je keel en de reflux @ Samantha leuk zo'n angelsound,lijkt me heel bijzonder maar volgens mij zou ik ook stressen als het even niet lukt om het hartje te vinden Volgens mij heb ik niet op iedereen gereageerd,sorry....... Hier niet heel veel online, mijn man heeft vakantie en we zijn bezig om in huis vanalles uit te zoeken en op te ruimen want we krijgen volgende maand een andere woning. Lees wel elke keer even bij en hoop op snel meer roze...
Patriesjuh.. jeetje weer slecht nieuws Hopelijk komt het allemaal nog goed!Pff.. 32 weken.. dat is al over 7 weekjes? Is dat wel gewoon veilig voor de baby's dan?? Sterkte meis! Anita.. wat jammer dat je gewoon moet wachten tot 4 augustus! Maja je hebt het in ieder geval geprobeerd! Winnie.. wat balen van je ongi! Troetjuh.. gefeliciteerd met je goede 20 weken echo! Logisch dat je ff een traantje hebt weggepinkt! Carly..succes met opruimen!
patriesjuh pff das tch ff slikken dan zeg.. Ik hoop met je mee dat de echo morgen positief is! pooh naar dat je zo last van je darmen hebt zeg troetjuh fijn dat de 20 weken echo goed was! anita jammer dat ze tot 4 augustus af willen wachten.. carly leuk ee nandere woning. Alleen moet je dan inderdaad altijd zoveel opruimen en inpakken he Hier nog steeds aan t nagenieten haha.. Vriendlief is om en heeft gelijk allerlei nummers gedownload (al heb ik zelf al een paar cd's van vroeger nog liggen ) Hopelijk zet ie de nummers ook ff op mn ipod, dan heb ik donderdagmorgen in het vliegtuig wat te luisteren En mn ongi is ook weer voorbij dus we kunnen weer volop aan de klus Net ook ff heerlijk gek gedaan met mn paard in de bak met rijden. en straks vast een begin maken met koffer in pakken
Troetjuh, wat fijn dat alles goed was met de kleine uk! Tazzie, lekker nagenieten hoor en veel plezier met het pakken van de koffers. Wanneer vertrekken jullie? Patriesjuh, zag het net al op hyves staan de uitslag van je echo en schrok er toch ook wel een beetje van! Dat was niet het nieuws waar je natuurlijk op zit te wachten. Gelukkig houden ze jou en je boys heel goed in de gaten! En je moet maar in je achterhoofd houden dat ze tegenwoordig enorm veel kunnen! En met 32 weken een keizersnee? Waarom zouden ze dat dan doen? Of hebben ze dat niet uitgelegd... Ik hoop zo voor je dat het straks toch gewoon helemaal omslaat en dat de kleinste uk lekker hard gaat groeien en dat bij de grote uk de rem er even een beetje op gaat! Heel veel sterkte meis! En als je je verhaal kwijt wilt dan zijn we er hier voor je! Liefs Anita
@ Patriesjuh meid wat een verhaal. En wat zul je geschrokken zijn en balen! Kom je nu in de knel met trouwen? Maar ja als op een bepaald moment de kansen op een goede ontwikkeling buiten de baarmoeder groter zijn dan erin, tja dan heb je weinig keus he. Maar zulks moet je pas beslissen als jij/jullie daar ook helemaal achter staan. Wij duimen heel hard mee!!!!! En mijn feestje was niet heel druk, heb ook niet zo veel vriendinnetjes. Bijna man moet nog en geen idee wanneer en wat, dus we laten ons blij verrassen. @ Anita wat jammer dat het niet eerder kan. Leuk hoor op een plan wachten, maar ja zelfs wij weten wat het vervolg zal zijn. Ook duimen voor jou dat het niet nodig is. @ Troetjuh joepie weer een mooi bewijs dat jullie uk lekker gaat. @ Pooh je darmen dus. en nu een vies drankje om de boel weer op de rit te krijgen. @Carly succes met uitzoeken, weggooien, en inpakken. Is uiteindelijk wel lekker.
Carly, succes met opruimen en weggooien? Patriesjuh, Jeetje das wel schrikken zeg hoop dat t nog recht trekt. Troetjuh, fijn dat alle goed was. Tazzie alvast een fijne vakantie. Anita, hoop dat 4 aug niet nodig is anders is t idd zonde vd tijd aan de andere kant als je maar zwanger word toch?
Tazzie..wat leuk dat je nog zo aan het nagenieten bent hihi.. Het klinkt wel alsof je nu al wat beter in je vel zit dan de afgelopen tijd. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar de goede kant op! Wij hebben vanavond een commode opgehaald.. beetje bij beetje komen de spulletjes al op de babykamer te staan hihi... De meeste grote dingen hebben we nu al..
Sam leuk al een commode (hoe hoog/breed enz is die van jullie? wij gaan m bij ikea halen tzt waarschijnlijk maar weet niet zo goed hoe hoog enzo ie moet zijn) en ja het gaat nog steeds met ups en downs hoor, al scheelt t wel dat we nu vakantie hebben en ik wel tot rust kom (ook erg druk op mn werk steeds, vooral op t kantoorpand met dingen die ik steeds moet regelen)
Tazzie.. dit zijn de maten: Hoogte: 85 cm Breedte: 90 cm Diepte: 52,5 cm Dit is een oude ikea ladenkast.. is nu inmiddels uit het assortiment gehaald. Mijn schoonmoeder had deze kast ook... en vond het altijd een erg praktische kast met diepe lades.. En bij toeval vond ik er net zo één op marktplaats. 15 euro haha.. Denk dat je die ups en downs ook wel een beetje blijft houden.. Je zult er altijd wel weer aan herinnerd worden op de één of andere manier.
thnx.. heb wel meerdere ladenkasten bij de ikea gezien die ook geschikt zijn voor commode haha.. maar goed, eerst maar weer eens zwanger te zien worden En ja hier op t moment ook ineens erg veel mensen die zwanger zijn enzo en sommige mensen maken echt domme opmerkingen.. (zoals goh nog geen kinderen?? je bent al 31.. pfff alsof ik er voor kies om een miskraam te krijgen en mn vriend was er ook gewoon niet eerder aan toe.)
he Tazzie, het was mij ook opgevallen dat je wat meer ontspannen klinkt in je schrijven. En hoewel ik geen miskraam heb gehad (waarvoor ik erg bang was en heel dankbaar ben dat het niet is gebeurd) herken ik wel de druk van de leeftijd. Want tja ik ben al 34. Teksten als moet je niet eens opschieten, voor je het weet kan het niet meer en wat houd je tegen heb ik ook vaak genoeg gehoord. En de ene keer is het makkelijker dan de andere om er boven te blijven staan. Uiteindelijk gaat het om jouw gevoel en het gevoel van jullie samen. Wat je zelf ook al schrijft, je moet er aan toe zijn. Bovendien, zo kijk ik er tegen aan, wilde ik ook gewoon een goede plek en financieel de boel op orde hebben. Het is tenslotte een hele verantwoordelijkheid voor de rest van je leven. En jouw tijd.... die komt. Wanneer is alleen nog even onbekend. Als het niet zo'n prive onderwerp zou zijn, zou je bijna T-shirts gaan aantrekken met de tekst "werk in uitvoering". Over het plaatje mag je dan zelf nadenken, hihihi. Lekkere dag allemaal!
@troet; gefeliciteerd met je goede echo! Wat een geruststelling hé! @Patries: wat rot voor jullie dat de kindjes niet even goed groeien. Jeetje en wat schrikken als je hoort misschien met 32 weken al te moeten bevallen! Succes vandaag met de echo! Wat HP betreft, had hetzelfde gevoel bij het einde als jij Alle actie in de film was wel prachtig gemaakt! @Tazzie: alvast veel plezier op vakantie, een lekker vooruitzicht! En snap wat je bedoelt over die opmerkingen, mensen snappen niet dat dat erg kwetsend kan zijn! @samantha: leuk dat je de commode al hebt, het begin is al gemaakt! Gisteren 3 uurtjes gewerkt, was doodop Heb s avonds ook zon last van mijn buik. Voelt dat hard aan en pijnlijk met lopen Vandaag ga ik niet werken, heb er geen puf voor. Ze zijn vanmorgen van de gemeente al om 7uur begonnen met de riolering, precies voor mijn deur thuis. Kon dus niet meer slapen, hopelijk zijn ze op tijd weg, ga ik vanmiddag nog even liggen. (maar ik betwijfel het, want alles ligt hier open.) Vanmiddag moet ik ook weer naar de fysio voor mijn ademhalingsoefeningen. Fijne dag allemaal!
Trouwens even een vraag aan de zwangere dames; ergeren jullie je ook zo aan mensen die denken dat je buik opeens openbaar bezit is? Men wil eraan zitten of zit er gewoon ongevraagd aan! Kan me daar echt over irriteren! Mensen hadden dat al toen je nog bijna niets zag, maar nu ik een duidelijke buik heb willen ze er alleen maar aanzitten.
JBG wat balen dat ze bezig zijn van de gemeente voor je huis zeg! Saxia, wel een leuk idee zo'n t shirt hahaha. En ja ik was er zelf al wel lang aan toe, alleen vriendlief niet (hij is jonger dat is ook de reden en hij wou t financieel idd ook voor elkaar hebben) En ik kan m moeilijk dwingen he, en stiekem zwanger worden was voor mij geen optie, dat is niet eerlijk.
Tazzie.. Ja die opmerkingen zijn inderdaad niet leuk..snap ook niet dat mensen dat soort opmerkingen kunnen maken. Ze weten niet dat ze mensen daar echt pijn mee kunnen doen. Mensen hadden het bij ons echt niet verwacht dat we nu al aan kinderen willen beginnen,omdat wij nog maar net anderhalf jaar samen zijn. Maar wanneer iets goed voelt..waarom zou je dan nog wachten? Hebben beiden het nodige meegemaakt in het verleden..dus dan voel je elkaar wel heel goed aan! Ik was er trouwens wel eerder aan toe dan vriendlief.. Maar hadden stiekem ook niet verwacht dat het "zo snel" al raak zou zijn.. maar zijn er wel onwijs blij mee JBG.. wat vervelend dat je nog steeds zo moe bent en last hebt van je buik! En dan gaat de gemeente ook nog eens lekker om 7 uur lopen herrie te schoppen.. grrr.. Stom dat iedereen aan je buik wil zitten.. zodra mensen dat bij mij doen zeg ik er echt wel wat van hoor..
Haai lieve meiden, Ik reageer even niet zo trouw, lees wel alles mee hoor! Zit er zelf even helemaal doorheen met alles, dus heb echt even al mn aandacht nodig om mn werk vol te houden. Buiten dat doe ik niet veel anders dan slapen! Maar ik lees wel mee hoor! Groetjes