@Norah.. geen probleem meis.. Denk aan jezelf en als je iets kwijt wilt of wat dan ook..weet je ons te vinden!
Hoi lady's, Hier ff een update van mij. Vandaag weer naar het umc (wkz) geweest voor een uitgebreide echo.....Had weer een andere gyn (3e daar al) en daar baalde ik wel van...weer iemand die het alleen van papier weet, maar achteraf was ik wel blij, want hij is de enige die me eindelijk eens goed uitleg gaf over alles wat hij deed, en wat er aan de hand is. Zoals verwacht was het natuurlijk weer niet helemaal goed. De kleine baby heeft de helft vruchtwater van de grote. Opzich heeft hij wel genoeg voor zijn doen (voorlopig) maar goed is het niet. Ook is weer de navelstreng doorbloeding gemeten en die was bij de kleine baby ook weer niet helemaal goed. Ook hij kon niet met zekerheid zeggen wat het nou presies is Of het is TTTS in stadium 1, of het is een ongelijkeverdeeling van de moederkoek. Vrijdag ochtend moet ik naar het LUMC (leiden) voor een second opinion....hopelijk kunnen hun zeggen wat het is. Wat er ook uitkomt het is allebij niet goed. Deze gyn heeft gezegd dat ik me moet voorbereiden op een vroege bevalling ....keizersnee tussen 29 en max 34 weken......en ook op een vroegtijdige ziekenhuis opnamen.....misschien al vanaf volgende week Ik hoop dat dus echt niet want dan kan me bruiloft niet door gaan......wat moet moet natuurlijk maar als het ff kan liever niet.
@patries: Vind het zo rot voor jullie dat jullie dit zo moeten meemaken. Wat een hoop onzekerheid en wat een naar gevoel moeten jullie hebben. Wanneer was jullie exacte trouwdatum ook al weer? Ik hoop voor jullie dat het door kan gaan! Heel veel sterkte voor jullie allebei! Ik duim voor jullie dat alles goed gaat met de tweeling! *knuff*
@patriesjuh balen meid. kan mij voorstellen dat je hier goed van schrikt. En dan ook nog je bruiloft. alles komt te gelijk, zul je net zien. een dikke knuf
Pff schrikken patries Vind het ook erg rot voor jullie Hoop dat de kleintjes zo lang mogelijk mogen blijven zitten
Las het idd op hyves.. hopelijk mogen ze zo lang mogelijk blijven zitten! En dan net deze periode met je bruiloft.. hopelijk kan het nog gewoon doorgaan! Sterkte..
Tazzie, alvast een hele fijne vakantie! Lekker genieten en tot rust komen met vriendlief! Jullie hebben het verdiend! Ook ik sprak gisteren sinds lange tijd een vriendin op msn en de eerste vragen die ze stelde nadat ik vroeg hoe het allemaal met haar was waren.. En heeft vriendlief je de vraag al gesteld? en ben je al zwanger? Dus ik begrijp wat je bedoeld.. Saxia, tja.. het is jammer.. Maar ook begrijp ik het wel.. Anders loopt straks alles door elkaar.. Ik wil jou trouwens een compliment geven over je schrijven.. Jij kunt de dingen altijd zo mooi hier op het forum verwoorden! JBG, wat vervelend dat je na die paar uurtjes werken zoveel last hebt! Denk aan jezelf en jullie kleine uk zou ik zeggen! Norah, denk aan jezelf meisje! En als je iets kwijt wilt weet je ons te vinden! Patriesjuh, ik denk aan je meis! Hoop voor jou en je boys dat alles toch gewoon lekker verloopt en dat er straks een oorzaak wordt gevonden en je straks 2 gezonde mannetjes in je armen hebt! Vergeet ook zeker niet te genieten.. Lukt het nu ook allemaal wel met de bruiloft? Of is daarvoor nu alles ver geregeld. Hier nog steeds alles rustig. Hoop morgen weer op een mooie hoge temperatuur maar de kans is heel groot dat ie weer is gedaald en dat ik morgen of overmorgen gewoon ongesteld wordt.. Nog een fijne avond allemaal! Sam, wat leuk dat het kamertje steeds meer een babykamertje wordt. Binnenkort maar weer eens een fototje plaatsen ..
Hoi! Anita bruinverlies hoeft niet het einde te betekenen he.. wie weet is het een mooie innesteling! Patriesjuh he wat naar allemaal zeg. Ook nog je bruiloft in het vooruitzicht wat dan onzeker is. Hopelijk mogen jullie over een aantal maanden 2 gezonde boys welkom heten! Norah rustig aan en als je je verhaal kwijt wilt zijn we er hier voor je! JBG balen zeg dat je je nog steeds niet goed voelt. Lekker de rust pakken die je nodig hebt. Samantha heb je het blijde nieuws al bij de Jumbo verteld? En leuk dat jullie de commode hebben gekocht! Tazzie een hele fijne vakantie gewenst, lekker van elkaar genieten! En als je terug bent gaan we al bijna gezellig uiteten! Troetjuh super dat de 20 wkn echo goed was! Toch spannend lijkt me. Nu lekker met het kamertje bezig? MenP je zal het wel niet lezen vanaf de camping maar toch heel veel succes morgen bij de Gyn! Hip hoe is het daar in Italie?? Zijn jullie stiekem met zn 3tjes daar?
Patriesjuh, Jeetje wat spannend allemaal. Hoop dat je iig je bruiloft door kan laten gaan en stel je moet naar t zkhs zou je dan niet een dagje weg mogen? Hoop dat je zo lang mogelijk thuis kan blijven en de bevalling kan uitstellen
hier ff kort een berichtje van mij! heb niet bijgelezen alleen de laatste pagina ff snel. patries wat ontzettend kut zeg!! heel veel sterkte. sasjuh wat lief dat je aan me denkt. nee niet met z'n 3tjes haha ben gewoon ongi geweest. tis echt heerlijk hier. tot snel. fijne vakantie tazzie en menp
@Patriesjuh en vriend; Wat ontzettend rot dit zeg! Hoop op het beste voor jullie! Sterkte! @Tazzie; Fijne vakantie! @Samantha; Een angelsound, leuk zeg! Wel stressen als je t hartje even niet hoort, niet te hard duwen hè! haha En een commode. Leuk om alles bij elkaar te 'sparen'. @Carly; Fijn alles uitzoeken. Succes ermee! @Winnietje; balen van je ongi! @Anita; Ik duim!!! @Norah en JBG; RUSTIG AAN! Verder weet ik het even niet meer. Het was erg veel bijlezen. 6 blz's! We zijn trouwens thuis nu. Vonden we toch fijner vanaf thuis naar het ziekenhuis. Straks zouden we in de file komen ofzo. Dus nu lekker op internet. Op de camping is wel internet, maar kost sinds 1 juli 1 euro per 15 minuten. Das wel erg duur! Voor 1 juli was het gratis. En zoveel blz's bijlezen én reageren kost dan al gauw 4 euro....ach, dan maar even zo. Ik zal nog wel even laten weten hoe het bij de gyn was. Groetjes!
Tazzie..alvast fijne vakantie. Geniet ervan samen.. Anita.. bruinverlies hoeft niks te betekenen he.. ik ga voor je duimen dat het niet doorzet! Hip.. wat fijn dat het daar leuk is MenP..succes bij de Gyn! Ben erg benieuwd. Sasjuh.. ik begin maandag weer met werken.. dus dan zal ik het gaan vertellen.. ben wel erg zenuwachtig ervoor. Maja komt goed.. Hoe is het met jou?
goeienacht allereerst patriesjuh las t al op je hyves, ik duim voor je dat alles gewoon goed verloopt!! hip balen dat je ongi bent geworden menp succes bij de gyn en fijne vakantie verder anita ik duim dat je bruinverlies niets betekend sasjuh inderdaad dan nog een weekje en dan lekker uit eten!! voor nu zeg ik jullie allemaal gedag, gaan zo naar mn schoonouders. Die brengen ons naar schiphol.. Weet neit of ik op kos online zal komen, maar anders tot na de vakantie!!
Zo dames Tazzie is gevlogen. Eens kijken of zo'n tripje wonderen doet @Patriesjuh dit is een herkenbaar verhaal voor mij vanwege de oudste van mijn zus. En ja die is te vroeg geboren en haar trouwen kon ook niet doorgaan, maar ze heeft wel een meisje rondlopen nu. LUMC dus, is het de bedoeling dat je daar wordt opgenomen dan en een eventuele bevalling hebt? Zo ja computer meenemen om contact met ons te houden en als je behoefte hebt aan bezoek(las dat de vriendinnen wat schaars waren) dan geef je maar een gil, want dat is voor mij een zeer redelijke afstand. Maar kan me ook voorstellen dat je behoorlijk genoeg hebt aan jezelf de boys en je gezinnetje. Je kunt maar een ding doen helaas en dat is je overgeven aan de medische wetenschap. heel heel veel sterkte!
MepP, veel succes vandaag bij de gyn! Snap dat jullie toch maar even naar huis zijn gekomen.. En daarna weer lekker genieten zou ik zeggen! Hier vanochtend weer wat meer bruin met afvegen.. Omdat ik vandaag naar een klant moet voor de zekerheid maar gewoon even een tampon in gedaan. Ben ook gaan rekenen en op dag 19 van de volgende ronde als het doorzet zit mijn vriend voor z'n werk in zweden en dat is meestal de dag van mijn eisprong . Baal hier best wel heel erg van... Ga nu maar werken zodat m'n gedachte even ergens anders zijn. Had stiekem zo gehoopt dat ik de afspraak in het zkh zou kunnen afbellen... Fijne dag allemaal!
Anita, hoop dat het hier bij blijft zou idd balen zijn als je vriend weg is als je eisprong hebt. Hier gaat t best ok de zakjes beginnen een beetje te werken dus heb goede moed. Wel ontzettend moe en heb t heel veel koud.
Goedemorgen! Anita ik hoop zo dat het bruinverlies niet doorzet in ongi.. Balen ook dat vriendlief dan net weg zou zijn, hoelang is hij weg? Want zaad kan een paar dgn overleven he! Sam op het werk vertellen is ook spannend! Maar komt vast goed joh. Hip lekker aan het genieten dus! Jammer van je ongi. Wanneer moesten jullie nou weer terug naar de gyn? Pooh fijn dat je verbetering merkt. En alweer 6 wkn, het lijkt of het bij een ander veel sneller gaat als bij jezelf haha. Hier is alles goed! Deze week en volgende week nog werken en dan lekker 3 weken vakantie. Kijk er echt naar uit. Verder weinig last van kwaaltjes, denk dat ik gewoon erg blij moet zijn! Merk wel dat ik iets sneller moe ben, maar ach als dat het enige is..