stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, May 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    @ Patriesjuh, wat een narigheid en onzekerheid toch, ik wens je veel sterkte en hoop er het beste van en dat ze zo lang mogelijk kunnen blijven zitten.

@ Tazzie hele fijne vakantie ( je bent al weg maar toch..)

@ Anita, hopelijk zet het niet door en is het gewoon beetje schoonmaak om plaats te maken voor een baby ;)

@ Hip jammer van je ongi, wel fijn dat je geniet van je vakantie

@ menp succes bij de gyn

@ norah lekker kalm aan doen en tijd voor jezelf nemen

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Wat heftig Patriesjuh! Raar idee dat je dan heel waarschijnlijk nog eerder gaat bevallen dan ik!
    Zo had je het natuurlijk nooit verwacht. Sterkte!

Heb net even een buikfoto gemaakt. Voelde me zo onzeker over alles en had echt t idee dat ik helemaal niet groeide. Gek genoeg heb ik juist een enorme groeispurt gemaakt in 9 dagen. Gek dat je dat soms niet eens ziet als je je zo onzeker voelt!

Bij deze die van 29 wk 4 dagen

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    En van 9 dagen later, vandaag 31 weken
    Zien jullie het verschil ook zo goed of wil ik te graag?;)

4. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Nou Norah daar is geen twijfel over mogelijk hoor, die is zeker gegroeid!
    Mén wist niet dat je met 31 wkn al zo een buik had haha.. Tot hoelang blijf je doorwerken?

5. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Anita, ik voor je dat het bruinverlies niet doorzet tot ongi.

MenP, suc6 bij de gyn en fijne vakantie verder.

Tazzie is al weg, maar toch alsnog een fijne vakantie.

Norah, zo wat een grote mooie buik!!
    En dat verschil zie je duidelijk!
    Mooi hoor.

Iedereen bedankt voor jullie lieve reactie's.
    Zat er gister echt ff doorheen.....heb bijna heel de dag zitten janken van alle spanningen.
    Iedereen zegt dat ik positief moet blijven, wat ook logische is, maar ik zie momenteel niks postiefs.....me jongens worden te vroeg geboren en dat is een feit.
    Ik hoop gewoon dat ze het nog dik 3 weken goed houden in me buik, zodat we over kleine 3 weekjes gewoon kunnen trouwen....

Saxia, zoals het er nu naar uitziet, word ik (met de tijd) opgenomen in het umc (wkz) utrecht en moet ik daar ook bevallen......tenzij er morgen bij de echo in het lumc toch iets uitkomt wat ze niet vertrouwen dan moet ik dus daar blijven.
    Dus eerst maar even die echo afwachten en hopelijk kunnen hun zeggen of het TTTS is of unequel sharing.
    Ik hou jullie op de hoogte.

6. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    ff snel. Zijn naar de gyn geweest. Weer een onderzoek gehad. Echo en baarmoeder onderzoek. Ook wat vragen gehad over fam en ziektes. Daarna bloed laten prikken (7 buisjes). Vriend moet een potje mét inhoud in gaan leveren. Volgende maand een 2e afspraak. Moet ook op de weegschaal.....aaaahhhh. Ik weet ook echt niet wat ik weeg. Al ongeveer 6 jaar niet op dat ding gestaan. Heb er gewoon echt niets mee. Maarja. We zullen zien. Moeten er maar 1 gaan kopen dan.

Liefs

iedereen die hem ff nodig heeft; KNUFFEL!

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    @ Sasjuh,
    Ja bizar hoeveel een buik kan groeien in 9 dagen!
    Snap nu ook waarom ik zo enorm moe was afgelopen week..
    Ik moet nog tot week 34 doorwerken, dus nog 3 weekjes! Erg zwaar maar ik ga het proberen vol te houden, omdat het me wel erg goed doet

Ben benieuwd of ik nog rechtop kan blijven staan met 40 weken:D
    Hij groeit echt alleen maar naar voren en niet omhoog ofzo.

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Norah..dat verschil zie je echt wel duidelijk hoor.. Ga je al bijna met zwangerschapsverlof?

Patriesjuh.. hopelijk houden de jongens het nog 3 weken uit in je buik! En het zullen allemaal goedbedoelde adviezen zijn dat je positief moet blijven, maar je moet het idd ook realistisch bekijken..dat ze gewoon echt te vroeg worden geboren. Gelukkig word je wel goed in de gaten gehouden door het ziekenhuis! En kunnen ze tegenwoordig heel veel.. sterkte!

MenP.. spannend dus allemaal die onderzoekjes..Hopelijk komt er voor jou ook snel wat duidelijkheid.

Ik ben net ook ff in het ziekenhuis geweest.. moest nog steeds bloedprikken..zou ik de hele vakantie al gedaan hebben haha..nu toch maar gedaan..ze heeft 4 buisjes bloed afgenomen.. ben benieuwd wat de uitslag zal zijn.

9. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Waarop wordt er eigenlijk bloed geprikt tijdens je zwangerschap, waar kijken ze dan naar?

Norah haha ik denk dat jij met 40 weken zo voorover gaat vallen, wet van de zwaartekracht ;)

Patriesjuh ik ga duimen dat je boys het nog minstens een maand volhouden in je buik!

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Sasjuh.. bij mij gingen ze prikken op 4 dingen.. 1 moeilijk woord:p dat weet ik niet wat dat betekend haha..en ehm bloedarmoede, mijn bloedgroep en diabetes..

11. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Oke! Dan zal ik dat ook nog wel moeten denk ik! Nou ja dat zal ik van de vk wel horen straks, ben benieuwd.
    MenP ben benieuwd wat jou verdere traject wordt, nog niets gehoord over Provera en Clomid?

We gaan vanaaf bij de kamertje van mp kijken, hihi leuk!

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Ja bij mij hoefde het ook pas rond de 12e week van de zwangerschap hoor..kreeg papieren mee van de verloskundige :)

Oeeh leuk! Ben benieuwd of het in het echt ook een mooi kamertje is :D

13. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, leuk ben benieuwd.

Verder ben ik t ff kwijt erg he, zat vanochtend bijna te knikken bollen op t werk dus onthouden lukt nu ff niet. Voor iedereen die t kan gebruiken een Knuffel.

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hoihoi allemaal
    hier even een up-date van mij
    vandaag naar de arboarts geweest, ik mag geen direkte verzorging geven, dus wassen aankleden wc, dus ben benieuwd wat er verder uit komt hij gaat nu met me werkgever bespreken wat ik dan wel nog mag doen!

15. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Wow Norah, wat een verschil in 9 dagen!!
    Krijg jij geen last van je rug?
    Ik heb sinds een paar dagen enorm last van mijn bovenrug. Waarschijnlijk omdat ik van mezelf al een holle rug heb en dat ik nu aan het compenseren ben voor mijn zware buik.

16. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
  17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Troetjuh..ben dan idd ook benieuwd wat je nog wel mag doen.. Wanneer krijg je dat te horen?

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Oh wat leuk Sasjuh.. :D hihi.. ook fijn dat je gelijk al lakentjes mee krijgt enzo..:)

19. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    Mooi kamertje Sasjuh!!

ff kleine update van mij,

we hebben vandaag de uitslag gekregen van tweede zaadonderzoek van mijn man (de eerste was volgens de huisarts goed en volgens de gyn toen matig,dus vandaar nog een keer)

Man's sperma was ten opzichte van de vorige keer verbeterd :)
    Beweeglijkheid was vorige keer maar 35% en nu 65% dus dat was wel heel fijn om te horen

20. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Goed nieuws carly! super!

Share This Page